Yaris Verso vuotaa jäähdytinnestettä

Varis vuotaa

Moi! Onko vastaavia kokemuksia?

Yaris Verso 1,3 bensa 2001 112000km ajettu. Huomasin aamulla että lumeen oli jäänyt omalle parkkipaikalle jäähdytinnestettä ihan selkeä läntti. Erottui selvästi kun on punaista. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Tyyppivika tms. ?

Mistä kannattaisi ruveta vikaa etsimään?

9

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toyota Crown Deluxe

voi olla alavesiletku tai jopa vesipumppu ja jos jäädytin niin menee melko varmasti uusiksi,
      luulisi olevan helppo paikallistaa jos on läntti lumessa, mutta lisää nyt ensteks nestettä.

• se siihen

lumeentipahti.

• frangröbbä

etkö tosiaankaan itse osaa katsoa mistä kohtaa vuotaa,jaa että tyyppivika,ei jumankauta

• varisverso

Hei! Arvasin että oli virhe kirjoittaa tänne koska täällä tuntuu olevan aina alykkyysosamäärältään aika heikkoja ihmisiä.

Touhutippa tulee kyllä mutta vaimon kanssa.
        Osaan kyllä itse tosiaan katsoa.

Ajattelin vain kysäistä muitten kokemuksia. Olen korjannut teknisiä laitteita n.23vuoden ajan.
        Olen ollut autokorjaamollakin töissä.

Ei tarvitse vastata tähän, hauska kyllä lukea näitä vajaaa älyisten kommentteja.

Kiitos ja mukavaa kevään odotusta!

• pumppuvesi
        varisverso kirjoitti:

Hei! Arvasin että oli virhe kirjoittaa tänne koska täällä tuntuu olevan aina alykkyysosamäärältään aika heikkoja ihmisiä.

Touhutippa tulee kyllä mutta vaimon kanssa.
        Osaan kyllä itse tosiaan katsoa.

Ajattelin vain kysäistä muitten kokemuksia. Olen korjannut teknisiä laitteita n.23vuoden ajan.
        Olen ollut autokorjaamollakin töissä.

Ei tarvitse vastata tähän, hauska kyllä lukea näitä vajaaa älyisten kommentteja.

Kiitos ja mukavaa kevään odotusta!

vesipumppu todennäköisesti. Kahdesta Yariksesta molempiin jouduttu vaihtamaan, tähän 2006 mallin jo kahdesti. Onneksi tämä toinen meni maahantuojan piikkiin ja eka takuuseen.

• varisverso
        pumppuvesi kirjoitti:

vesipumppu todennäköisesti. Kahdesta Yariksesta molempiin jouduttu vaihtamaan, tähän 2006 mallin jo kahdesti. Onneksi tämä toinen meni maahantuojan piikkiin ja eka takuuseen.

Tilasin tänään paikallisesta varaosaliikkeestä vesipumpun. 41euroa on hintaa.
        Täytyy itse vaihtaa.

Onko kokemuksia vesipumpun vaihdosta?

• Remontin korjaus

Joo, vesipumpun vaihtohan on yksinkertainen, avaat ensin takapaksin ja otat sieltä korin kaljaa niin loputhan sujuu sitten ihan itsestään :D

• Näitä lueskellut

On harmi tosiaan, kun tänne vastailevat kaiken maailman älykääpiöt. Ihmiset kun ihan oikeesti haluavat tietää asiasta, kun tänne kirjoittavat!!!!

• Anonyymi

Juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe