Yaris Verso vuotaa jäähdytinnestettä

Varis vuotaa

Moi! Onko vastaavia kokemuksia?

Yaris Verso 1,3 bensa 2001 112000km ajettu. Huomasin aamulla että lumeen oli jäänyt omalle parkkipaikalle jäähdytinnestettä ihan selkeä läntti. Erottui selvästi kun on punaista. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Tyyppivika tms. ?

Mistä kannattaisi ruveta vikaa etsimään?

9

1141

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toyota Crown Deluxe

voi olla alavesiletku tai jopa vesipumppu ja jos jäädytin niin menee melko varmasti uusiksi,
      luulisi olevan helppo paikallistaa jos on läntti lumessa, mutta lisää nyt ensteks nestettä.

• se siihen

lumeentipahti.

• frangröbbä

etkö tosiaankaan itse osaa katsoa mistä kohtaa vuotaa,jaa että tyyppivika,ei jumankauta

• varisverso

Hei! Arvasin että oli virhe kirjoittaa tänne koska täällä tuntuu olevan aina alykkyysosamäärältään aika heikkoja ihmisiä.

Touhutippa tulee kyllä mutta vaimon kanssa.
        Osaan kyllä itse tosiaan katsoa.

Ajattelin vain kysäistä muitten kokemuksia. Olen korjannut teknisiä laitteita n.23vuoden ajan.
        Olen ollut autokorjaamollakin töissä.

Ei tarvitse vastata tähän, hauska kyllä lukea näitä vajaaa älyisten kommentteja.

Kiitos ja mukavaa kevään odotusta!

• pumppuvesi
        varisverso kirjoitti:

Hei! Arvasin että oli virhe kirjoittaa tänne koska täällä tuntuu olevan aina alykkyysosamäärältään aika heikkoja ihmisiä.

Touhutippa tulee kyllä mutta vaimon kanssa.
        Osaan kyllä itse tosiaan katsoa.

Ajattelin vain kysäistä muitten kokemuksia. Olen korjannut teknisiä laitteita n.23vuoden ajan.
        Olen ollut autokorjaamollakin töissä.

Ei tarvitse vastata tähän, hauska kyllä lukea näitä vajaaa älyisten kommentteja.

Kiitos ja mukavaa kevään odotusta!

vesipumppu todennäköisesti. Kahdesta Yariksesta molempiin jouduttu vaihtamaan, tähän 2006 mallin jo kahdesti. Onneksi tämä toinen meni maahantuojan piikkiin ja eka takuuseen.

• varisverso
        pumppuvesi kirjoitti:

vesipumppu todennäköisesti. Kahdesta Yariksesta molempiin jouduttu vaihtamaan, tähän 2006 mallin jo kahdesti. Onneksi tämä toinen meni maahantuojan piikkiin ja eka takuuseen.

Tilasin tänään paikallisesta varaosaliikkeestä vesipumpun. 41euroa on hintaa.
        Täytyy itse vaihtaa.

Onko kokemuksia vesipumpun vaihdosta?

• Remontin korjaus

Joo, vesipumpun vaihtohan on yksinkertainen, avaat ensin takapaksin ja otat sieltä korin kaljaa niin loputhan sujuu sitten ihan itsestään :D

• Näitä lueskellut

On harmi tosiaan, kun tänne vastailevat kaiken maailman älykääpiöt. Ihmiset kun ihan oikeesti haluavat tietää asiasta, kun tänne kirjoittavat!!!!

• Anonyymi

Juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 123
      1291
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1199
    3. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1101
    4. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      61
      1062
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      956
    6. 63
      871
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      851
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      657
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      600
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      555
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      530
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      509
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      509
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      28
      490
    15. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      459
    16. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      455
    17. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      49
      427
    18. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      427
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      52
      418
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      409
    Aihe