Tahko viikko 7

Pertti Hoo

Pehkun afteri oli palannut ja todella hieno meno oli päällä! DJ Satu taitaa edelleen hommat ;) Rinteet oli loistavassa kunnossa, eli suosittelen senkin puolesta menoa sinne. Mutta, mutta... Palvelu oli jotenkin ihmeen tympeää. Voisi sanoa, että oikeastaan paikassa kuin paikassa. Siitä jäi vähän kikareen maku suuhun. Liekö taas johdolta tullut jotain ihme käskyjä millä henkilökunnan etuja raiskataan vai mistä lienee kyse

6

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aanla

Kun kerran on tuoretta kokemusta, niin miten oli käytännössä se "hissilipulla afterskiihin" menetelmä? Onko tosiaan jotkut portit tulleet Pehkun oville? Vaikka ollaan sinne mutkamäkeen tulossa, niin miten käy sen "orvon" joka hiihtää paikalle hikisenä ja janoisena tavan suksilla saatikan sen reippailijan joka tarpoo paikalle lumikengillä, kuten itse on tullut joskus tehtyää... Saattais ottaa kupoliin kuin pientä oravaa, jos jäisi hissilipun takia janobisset juomatta. Että kerrotko, please!

• g forces

alhaalla on kylttejä ja ilmoituksia uudistuksista, ja että kenkilöillä ei tulla kännäämään. tarkoituksena on pitää afterski afterskinä ja että tilanne ei lähtisi karkaamaan käsistä. eikä afterskin loputtua känniset kenkäilijät tule rinnettä pitkin alas muiden laskijoiden sekaan ja aiheuta muille ja itselle vaaraa. pendo vie ja tuo ihmisiä myös pehkuun edelleen ja kyllä kenkilöillä voit tulla pehkuun jos vain omistat hissilipun joka näyttää vihreää valoa portilla, eli on "voimassaoleva". näin sen asian olen itse ymmärtänyt, itse kuitenkin kuljen vain monoilla sisään sillä ensin lasken hikeen asti ja sitten nautin juomat ja pidän hauskaa.

• Pertti Hoo

Juu, kyllä näin oli, että vain hissilipulla pääsi sisälle. Porukkaa oli silti tuvan täydeltä, että siitä se ei jäänyt kiinni. Itse jatkoin afteria heti tämän perään syvärissä ja siellä on nykyään sitten kaikki kävely pelillä olevat. Molemmissa paikoissa oli kyllä hyvä meno ja fiilis katossa

• aanla
        Pertti Hoo kirjoitti:

Juu, kyllä näin oli, että vain hissilipulla pääsi sisälle. Porukkaa oli silti tuvan täydeltä, että siitä se ei jäänyt kiinni. Itse jatkoin afteria heti tämän perään syvärissä ja siellä on nykyään sitten kaikki kävely pelillä olevat. Molemmissa paikoissa oli kyllä hyvä meno ja fiilis katossa

Kiitoksia tiedoista. Tarvii sitten varmaan testata taas molemmat mestat tuossa viikon 12 lopulla :)

• Pertti Hoo
        aanla kirjoitti:

Kiitoksia tiedoista. Tarvii sitten varmaan testata taas molemmat mestat tuossa viikon 12 lopulla :)

Ahaa, eli siellä tavataan :) Siihen malliin jäi meno jalka vipattamaan, että uusi reissuvaraus on jo tehty ja nimenomaan tuolle viikonlopulle :D

• Pertti Hoo

Kyllähän Pertti tahko fani on, mutta jätän tuon ruskean reiän puttauksen ihan itsellesi. Että jos kutsuksi tarkoitit, niin ei kiitos, en etsi "oikeanlaatuista seuraa" ja hip hei sen kunniaksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe