Pehkun afteri oli palannut ja todella hieno meno oli päällä! DJ Satu taitaa edelleen hommat ;) Rinteet oli loistavassa kunnossa, eli suosittelen senkin puolesta menoa sinne. Mutta, mutta... Palvelu oli jotenkin ihmeen tympeää. Voisi sanoa, että oikeastaan paikassa kuin paikassa. Siitä jäi vähän kikareen maku suuhun. Liekö taas johdolta tullut jotain ihme käskyjä millä henkilökunnan etuja raiskataan vai mistä lienee kyse
Tahko viikko 7
6
349
Vastaukset
- aanla
Kun kerran on tuoretta kokemusta, niin miten oli käytännössä se "hissilipulla afterskiihin" menetelmä? Onko tosiaan jotkut portit tulleet Pehkun oville? Vaikka ollaan sinne mutkamäkeen tulossa, niin miten käy sen "orvon" joka hiihtää paikalle hikisenä ja janoisena tavan suksilla saatikan sen reippailijan joka tarpoo paikalle lumikengillä, kuten itse on tullut joskus tehtyää... Saattais ottaa kupoliin kuin pientä oravaa, jos jäisi hissilipun takia janobisset juomatta. Että kerrotko, please!
- g forces
alhaalla on kylttejä ja ilmoituksia uudistuksista, ja että kenkilöillä ei tulla kännäämään. tarkoituksena on pitää afterski afterskinä ja että tilanne ei lähtisi karkaamaan käsistä. eikä afterskin loputtua känniset kenkäilijät tule rinnettä pitkin alas muiden laskijoiden sekaan ja aiheuta muille ja itselle vaaraa. pendo vie ja tuo ihmisiä myös pehkuun edelleen ja kyllä kenkilöillä voit tulla pehkuun jos vain omistat hissilipun joka näyttää vihreää valoa portilla, eli on "voimassaoleva". näin sen asian olen itse ymmärtänyt, itse kuitenkin kuljen vain monoilla sisään sillä ensin lasken hikeen asti ja sitten nautin juomat ja pidän hauskaa.
- Pertti Hoo
Juu, kyllä näin oli, että vain hissilipulla pääsi sisälle. Porukkaa oli silti tuvan täydeltä, että siitä se ei jäänyt kiinni. Itse jatkoin afteria heti tämän perään syvärissä ja siellä on nykyään sitten kaikki kävely pelillä olevat. Molemmissa paikoissa oli kyllä hyvä meno ja fiilis katossa
- aanla
Pertti Hoo kirjoitti:
Juu, kyllä näin oli, että vain hissilipulla pääsi sisälle. Porukkaa oli silti tuvan täydeltä, että siitä se ei jäänyt kiinni. Itse jatkoin afteria heti tämän perään syvärissä ja siellä on nykyään sitten kaikki kävely pelillä olevat. Molemmissa paikoissa oli kyllä hyvä meno ja fiilis katossa
Kiitoksia tiedoista. Tarvii sitten varmaan testata taas molemmat mestat tuossa viikon 12 lopulla :)
- Pertti Hoo
aanla kirjoitti:
Kiitoksia tiedoista. Tarvii sitten varmaan testata taas molemmat mestat tuossa viikon 12 lopulla :)
Ahaa, eli siellä tavataan :) Siihen malliin jäi meno jalka vipattamaan, että uusi reissuvaraus on jo tehty ja nimenomaan tuolle viikonlopulle :D
- Pertti Hoo
Kyllähän Pertti tahko fani on, mutta jätän tuon ruskean reiän puttauksen ihan itsellesi. Että jos kutsuksi tarkoitit, niin ei kiitos, en etsi "oikeanlaatuista seuraa" ja hip hei sen kunniaksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798