moi tietääkö kukaan mikä on vikana. käytin leimassa ja päästöt oli päin sitä. hc oli 222 ja co oli 0.72 voiko vika olla puolassa??? sano leimassa että hc saa olla enintään 100 ja co 0.30 olen vaihtanut tulpat ja johdot. ei apua.
opel vectra a
6
409
Vastaukset
- Halon_
Olitko ajanut katin lämpimäksi ennekuin arvot mitattiin? Nyt kun on kovat pakkaset niin ei tarvitse kauan seistä pihalla kun menee arvot helposti yli sallitun.
- onnellinen omistaja
katsastus mies huudatti konetta että varmasti oli lämmin sen jälkeen.
- onnellinen omistaja
ja opelin tyhjäkäynti ajelehtii koko ajan. miisä voisi olla vika?
- Halon_
onnellinen omistaja kirjoitti:
ja opelin tyhjäkäynti ajelehtii koko ajan. miisä voisi olla vika?
Jos koneessa on käyntiongelmia niin tarkista ensimmäisenä imusarjan ja ilmamäärämittarin välissä oleva imuletku. Siinä ei saa olla halkeamia. Se sekoittaa käynnin kun moottori saa ylimääräistä ilmaa ilmamäärämittarin jälkeen. Jos päällepäin ei näy halkeamia, niin irroita letku ja tarkista myös alapuoli. Vika on melko yleinen ja osa helppo vaihtaa.
Vaikuttaa myös noihin korkeisiin päästöarvoihin - onnelinen omistaja
Halon_ kirjoitti:
Jos koneessa on käyntiongelmia niin tarkista ensimmäisenä imusarjan ja ilmamäärämittarin välissä oleva imuletku. Siinä ei saa olla halkeamia. Se sekoittaa käynnin kun moottori saa ylimääräistä ilmaa ilmamäärämittarin jälkeen. Jos päällepäin ei näy halkeamia, niin irroita letku ja tarkista myös alapuoli. Vika on melko yleinen ja osa helppo vaihtaa.
Vaikuttaa myös noihin korkeisiin päästöarvoihinvaihdoin letkun ja rupesi käymään normaalisti. kiitos vinkistä!!!!!
- Vesa.
Minulla oli kanssa ongelmia päästöjen kanssa -93 Vectrassa. Nyt -96 eikä ole ongelmia. Pääsi eroon myös jäätyvistä takajarruista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087