miesten pitkät alushousut.
Monen näköisiä kalsareita on tullut nähtyä. Isällä ja ukilla oli niitä flanellisia housuja. Edessä taisi olla napit ja takana kiristysnauha. Sitten tuli puuvillaisia vaalean sinisiä, sitten kuviollisia keinokuituisia.
koskaan en ole ymmärtänyt miksi niissä piti olla kaikenlaisia kuvoita, rumia ne oli. Nyt en tiedä millaisia lienevät. Yksiväriset olisi parhaita katsella.
Mitä mieltä lienee käyttäjät kalsareistaan.
Tulipahan mieleen kun aamun uutiset on toitottaneet että kalsarit jalkaan, pojat!
Kalsarit
47
1534
Vastaukset
- meeriamanda
Olen nähnyt sellaisetkin joissa oli haarovälissä sellainen irtoläppä napeilla, ja se vaihdettiin useimmin kun ne flanellihousut. Siis nähnyt, koulutuksessani...en koskaan oikeassa elämässä :)) Luukkupöksyiksi niitä nimiteltiin!
Kyllä puuvillaiset ovat varmasti lämpimimmät jos vertaa näihin keinokuituihin. Nehän on kuin jäätä iholla, kuin sukatkin. Harvat vaan lukevat ostaessaan koostumuksia, tuskin tietävätkään mitä tarkoitetaan.
Kuvioilla tai ilman on makuasia, puuvillaiset ovat yleensä yksivärisiä ja nämä horset sitten kuvioilla.
Onhan nykyisin toki jos jonkinlaisia erämiehen kalsareita vaelluksille jne... tuskin tarpeen enää tän ikäluokan miehille :)
Nuoriso nauraa näille pitkille, vaan miksei niitä tehdä sellaisiksi että ne kelpaa?
Markkinointi rako, hyvät kalsarintekijät!- 6
Tämän ikäluokan miehet ovat erämiehiä, ainakin täällä meilläpäin. Syksyisin metsät pullollaan vaareja ja varmasti on kalsarit jalassa.
Yhden kanssa kävin vaelluksella. Emme tosin esitelleet alushousuja toisillemme.
http://www.youtube.com/watch?v=lyNcVSIwxp8 - edellinen,,,
6 kirjoitti:
Tämän ikäluokan miehet ovat erämiehiä, ainakin täällä meilläpäin. Syksyisin metsät pullollaan vaareja ja varmasti on kalsarit jalassa.
Yhden kanssa kävin vaelluksella. Emme tosin esitelleet alushousuja toisillemme.
http://www.youtube.com/watch?v=lyNcVSIwxp8Ajattelinpa yks´oikoisesti, ihan vain kaupunkilaisen näkövinkkelistä. Toki maalla on erilaiset harrasteet ja siihenhän noilla erämiesten kerrastoilla viitata tahdoin.
Meidän tutuista ei kukaan harrasta talvella liikkumista, jaa joku kai pilkillä joskus, suksetkin ovat olleet iät ja ajat nätisti kanahäkissä :)) - Tase pappa
Meidän ikäluokan miehet ovat yleisesti käyneet intin. Toisin kuin nykyisin. Todennäköisesti 60-luvun sotamiehet muistavat varusteisiin kuuluneet "peltikalsarit. Ainakin Santahaminassa ne olivat pirun kovaa ruskeaa kangasta olevat, ylhäältä väljät housut. Nilkoissa oli nauhat, joilla ne voitiin kiristää tiukkoihin saapashousuihin (pussihousut) vapaaehtoisesti meneviksi. Ne eivät rullaantuneet makkaroiksi , pussihousuja jalkaan kiskoessa. Ainakaan ne kalsarit eivät olleet lämpimiä. Pikemminkin kylmiä olivat. Kaiketi jotakin sota-ajan jäämistöä sakujen varastoista. Joskus varusvarastolta sai vahingossa Flanelliset, pehmeät ja lämpimät, kuitenkin samaa mallia olevat "Upseerikalsongit". Se oli maastossa rämpiville onnea se. Vasta Aliupseerikoulussa sain trikoiset, siniset kalsarit, varusteeksi oppilaan kaappiin. Nuoriso nyt nauraa kaikelle järkevälle pukeutumiselle. He ovat autolla kulkevia, mäkkärikansaa, joiden munat ei palellu. Ei edes intissä, koska sivarilla sairaalapalveluksessa on niin lämmintä.
Puuvilla on tässäkin käytössä kaikkein kehnointa ja tekokuitu parasta niinkuin muuallakin ihoa vasten.
Ja ne BlackHorset on kaikista onnettominta laatua; älkää hyvät ihmise sellaista roskaa koskaan ostako!
- Lahjakääreet pois
että viimeksi kun täällä pöksyistä keskusteltiin, aihe saavutti suunnattoman suosion. Kyse kuitenkin oli naisten aluspöksyistä, mummuhousuista muistaakseni. Nythän voitaisiin keskustella beesseistä miesten kalsareista, sillä varmaan sellaisiakin jotkut käyttävät. Ovatko ne ukkohousuja? Miesten aluspöksyt ovat jotenkin aika tylsä aihe. Lähinnä niihin liittyy entisenä aviovaimona vain ikäviä mielikuvia siksi,että niitä piti pyykätä. Hyh. Lämpimämmissä maissa on miehiä, joilla ei ole alushousuja lainkaan, toki päällyshousut. Se on tuota seksiä.
Näin naisena sanoisin,että edelleen mies on mukavin ilman niitä kalsareita, siis sisäoloissa ja yksityiskäytössä. Hoikka ukko on toki siedettävä aluspöksyissäänkin elleivät ne ole likaiset ja risat, mutta lihava on... noh, aika kuvottavan näköinen ihan kuin nainenkin. Niin, kyllä tuolla ulkona tavarat jäätyvät ilman alus- ja päällyspöksyjä, vaikka kuinka olisi karski kaveri.- mn,,.-mnv--
Alushousujen yksi tarkoitushan on suojata päällyshousuja vaikkapa peräpaskalta.
Pesevätkö he päällyshousunsa päivittäin?
Epäilen.
Tarkoitatko hamekansoja, joissa miehetkin pukeutuvat hameisiin?
Lämpimiä maita, siis. - Pirre*
"mekään" olla enää pelkästään silmän iloja, - siinä sitä vanhetaan ja roikutaan sieltä sun täältä, kuin miehetkin..
- : ))
mistä miehelle rakkaalle, kullalle kullan arvoiselle, saisi kunnon pitkät, puuvillaiset alushousut.
On senverran allerginen, ja muutenkin herkkänahkainen, että keinokuidut vain kutisee.
Kotimaiset Juha-kalsarit olivat hyviä, nyt en tiedä, onko niiden teko kokonaan lopetettu.
Kertokaa, viisaammat, jos tiedätte. Alushousut ovat aina lähellämme. :))- Pirre*
Blac Horcet, on sata prosenttisia puuvilla kerrastojakin tuossa merkissä..
- Tämä totta..
Pirre* kirjoitti:
Blac Horcet, on sata prosenttisia puuvilla kerrastojakin tuossa merkissä..
tämän lisäksi hyvin kestävät 60 asteen pesua;)) Eivätkä lahkeet sitten lepata useammankaan pesukerran jälkeen eivätkä lahkeet kutistu...Tietää Friidukin tämän joka ainoastaan tätä merkkiä ostaa omilleen siis miehellensä sekä kundeillensa.;))) pakko ostaa..kun itse eivät älyä...hitsi..siis jouluna aina saavat;))) nyt tähän listaan vielä pikku-broidi...ostan siis pitkin vuotta;))) Ei tule sitten kerralla niin kalliiksi ja sukkia myöskin. Jokaisella nyt oma boxinsa..Hitsi pääseekö tästä huoltajan roolista niih..ikinä?
Tsau:Friidu - ?
Tämä totta.. kirjoitti:
tämän lisäksi hyvin kestävät 60 asteen pesua;)) Eivätkä lahkeet sitten lepata useammankaan pesukerran jälkeen eivätkä lahkeet kutistu...Tietää Friidukin tämän joka ainoastaan tätä merkkiä ostaa omilleen siis miehellensä sekä kundeillensa.;))) pakko ostaa..kun itse eivät älyä...hitsi..siis jouluna aina saavat;))) nyt tähän listaan vielä pikku-broidi...ostan siis pitkin vuotta;))) Ei tule sitten kerralla niin kalliiksi ja sukkia myöskin. Jokaisella nyt oma boxinsa..Hitsi pääseekö tästä huoltajan roolista niih..ikinä?
Tsau:FriiduHorcetit, Hornetit, Horsetit?
- +
? kirjoitti:
Horcetit, Hornetit, Horsetit?
Minä tiedän, hornetit on lentokoneita!
- Tämä totta..
? kirjoitti:
Horcetit, Hornetit, Horsetit?
tuota logoa;))) Blackreistä ku aina...oisko ollut Black Horsetit..koska tuossa logossa on musta hevonen..;))) mutta, kyllä tuo voisi olla hornetit yhtä hyvin..;))) siis nimi...joka tapauksessa hyvät miesten kalsarit.... Ovat muuten olleet markkinoilla pitkään. Vanha tuotemerkki..
Tsau:Friidu - ?
Tämä totta.. kirjoitti:
tuota logoa;))) Blackreistä ku aina...oisko ollut Black Horsetit..koska tuossa logossa on musta hevonen..;))) mutta, kyllä tuo voisi olla hornetit yhtä hyvin..;))) siis nimi...joka tapauksessa hyvät miesten kalsarit.... Ovat muuten olleet markkinoilla pitkään. Vanha tuotemerkki..
Tsau:Friidukai ajat takaa?
- ?
koti-kiusattu kirjoitti:
Kornetit?
hukassa, omatko?
- Tämä totta..
? kirjoitti:
kai ajat takaa?
tikahtuu nyt nauruun kun lukee tuossa noita välikommenteja mitä tämä Black Horse..logo sai aikaiseksi...Mutta, hyvät ovat oikeesti nämä kalsarit;)))
Tsau:Friidu
- 1943
olen asioihin kiinnittänyt huomiota, että aviomieheni käytti pitkiä kalsareita. Osti kerrastoja, joissa oli paita ja housut. Markkinoilta ostin hänelle ohuet, villaiset pitkälahkeiset välihousut. Niitä hän käytti talvella. Miesystäväni on mieltynyt lyhytlahkeisiin, mutta totesi, että mieheltäni jääneet villaiset pitkälahkeiset ovat hyvät pakkasella. Eivät edes kutita, vaikka ensin niin luuli.
- k/k
Sitä kun tietää jouutuvansa ulkohommiin niin noi kosteutta siirtävät urheilukerrastot on hyviä,ei palelu helposti.
Kun on kunnon vehkeet niin sitävoi levollisena kattella niitä jotka kiirehtii hartiat kyyrys lämpimään.- uteleehän
housuissa, vai housut?
- u-hän
koti-kiusattu kirjoitti:
Sellanen henkensalpa.
tarvikaan kehua. : ))
- Tase pappa
koti-kiusattu kirjoitti:
Sellanen henkensalpa.
Ei oikean miehen tarvitse mainostaa työkalujaan. Tietyissä asioissa ei julkinen mainos ei olekaan valttia. Rauhallinen, määrätietoinen työskentely ja takuuvarma lopputulos takaa, että kysyntää riittää. Silloin on hyvin, kun kädestä kiittää. Puskaradio on erittäin tehokas tiedoitusväline.
- Wilmastiina
Näitä urheilukerrastoja ja micro-fleece väliasuja meilläkin on. Yksi hyvä keksintö ovat neopreenisukat. Pysyvät jalat kuivina ja lämpiminä. :))))
- riemunkirjava
Kuviolliset on kivoja. On ruman värisiä kuviollisia, mut on hyvänkin näköisiä kuviollisia. Se tumma ja sonnan värinen voi toisesta olla kaunis ja tyylikäs, vaikka se ällöttää minua. Minä olen kirkkaiden ja raikkaiden värien ystävä.
Tykkään enemmän kuviollisista kuin niistä yksitoikkoisista sinisistä tai siniharmaista, mitä väriä ne ovatkaan. - naurua elämään
Otin työkseni pestä leski Appeni pyykin, vein sen pyykkipussissa meille ja pistin pesukoneeseen vein kuivana ja viikattuna takaisin.
Muutaman pesu kerran jälkeen, appi oli valittanut pojalleen; meidän nykyaikainen pyykkikone repii hänen alushousujensa persumukset aivan reijille...
Oli ihmeissäni, eikä koko juttu oikein mennyt minulle jakeluun...
Pyysin kysymään isältään tarkennusta asiaan..
Sen jälkeen, kun aloin pestä Apen vaatteet, olivat muutaman pesu kerran jälkeen kaikkien alushousujen takapuoli kohdat pienillä reijillä!!??
Puolisoni oli aivan tosissaan jopa vihainen minulle..
Pyykkikoneemme oli erillis rakennuksessa, vein puolisoni sinne avasi pyykkikoneen kannen ja kehotin häntä tutkimaan kädellään pesurummun, onko siellä jotain mikä voisi repiä pyykkiä?
Puoliso tutki rummun sisältä ja ulkoa kierittäen rumpua ja kädellä silitellen.
Olin todella ihmeissäni, miten tuo koneemme tunnistaa Apen kalsarit, löytää persumuksen ja haukkaa niihin reikiä? Puolisoni mietti ja mietti no niin se vaan tekee... oloo
Et voi olla tosissasi! Miksi se ei revi muiden vaatteita?
Ole siinä nauramatta, muistaen kunnioittaa miehistä logiikkaa, selittää ja näyttää nyt ovat kalsarit tulleet käyttöikänsä päähän, osaksi keinokuituisena, kuluneet ohuiksi kuin hämähäkinverkko jolloin ilmeisemmin pyykin märkäpaino ja liike on saanut aikaan pienet reijät, mitään hampaita ei rummussa ole eikä se vihaa Appea millään tavalla.
Koskaan en saanut Appea tai X-puolisoani vakuuttuneksi siitä ettei pyykkikoneemme haukannut apen kalsareiden takamuksia hajalle..- kylpylöijä
Siinä sitten on käynyt samalla lailla, kuin minun uimapuvun. Jouduin Katinkultaan mennessäni ostamaan Oulusta uuden uimapuvun. Maksoi riiviö hitusen pääle satasen. Siinä oli kyllä vielä aluspukukin. Kuvittelin, että samalla ostin laatua, niin mitä vielä.
Kahden kylpylämatkan jälkeen uimapuku oli kuin hämähäkin seittiä. Virua rätkähtänyt, eloton ja harva, kuin sideharso. Elastisuus poissa. Voi taivahan talikynttilät. Saman aikaisesti ostin toisenkin uimapuvun varalle, ja sillä on uitu vuosikaudet, vesijumapssa ja kylpylöissä, mut ei oo vieläkään menny miksikään. Tämä ei maksantu kuin muutaman kympin, mut tuo toista sataa maksava oli täyttä sutta ja sekundaa.
Kyllä se ulospäin oli koria kuin mansikka. Porteesi-ihmiselle siinä oli oikein proteesitaskut myös, joka mulle oli hyvä, ettei silikoonit lähe uiskentelemaan omia iakojaan.
Kerran kävi Tampereella Lapinniemessä kylpylässä tapaus, että olin siellä allasosastolla ja mies tuli sanomaan, et sulla on takapuoli paljaana. Heh, uimapuku oli vuosien saatossa heikentynyt, niin että takapuolessa ei enää ollut kuin harsomainen seitti, ja se siellä kun märkä kangas tarttui ihoon kiinni, niin repesi persauksista.
No sitten alkoi Tampereella uimapuvun kalastelu. Tämä uimapuku oli jo vuosia palvellut, että ihan käytöstä se oli jo kuoleentunut.
- silmäniloa
Oli suora näköyhteys rakennustyömaalle. Rakennusmiehiä oli eri kokoisia ja näköisiä haalareissa ja farkuissa t-paita kulki ainakin nuorempi esimies.. Minä ja työkaverimme olimme jo lähempänä 50 kymmentä kumpikin, mutta annoimme arvoa silmänilolle ja olimme laittaneet merkille nuorehkon esimiehen (n. 38-40v.) Hänellä oli aina puhtaat vaatteet joten mietimme pesee ne päivittäin.
T-paita oli kuvalla tai ilma, mutta vaihtui jo iltapäivällä puhtaaseen, melkein joka päivä. Farkut olivat hyvin istuvat ja sopivat oikein hyvin pepulle, joka niiden sisällä majaili. Hänellä oli joustava ja reipas kävelytyyli josta tunnisti hänet jo kaukaa. Tarkoituksella pidimme kahvi- ja ruokataukoa niin, että rakennustyöläiset olivat töissä ja voimme heitä katsella..
Tuli syksy ja pakkaset.
Totesimme eräänä päivänä yhdestä suusta; jaahas nyt on otettu pitkät kalsarit käyttöön..
Kyllä meitä nauratti olimme siis kaikki hiljaa ihailleet samaa peppua ja joustavaa reipasta kävelytyyliä... - enkeliduo
taiks tummansinisii.
Eikä ole lapset lahjaksikaa ikinä ostaneet mittään käärmekuvioissii.
Boksereit ovat isänpvälahjaks tuaneet jotain Wagner-juttui;nimikkokalsareit.
Lämpösii ovat...sen tiärän,ku lainaan joskus,kjäh !- uteleehän
asti kerran soitettiin, kun on tosiaankin vain värjättyjä alusvaatteita. Heidän oli pakko myöntää, että niissä on tiettyjä myrkkyjä, ja aiheuttavat herkille ihmisille mm. kutinaa. Miksihän mstään ei saa samoja alkkareita, kuin aikoinaan ostettiin isälle. Melkein samanvärisiä, kuin mummohyvonit. Oletettavasti värjäämättömiä, ainakaan hän herkkähipiäisenä ei niistä saanut kutinaa.
Ja yläpuolelle, kiitos vinkeistä! - 22
se on kyllä mahtavan näköinen sellainen pullukka isäntä jollon tiukat käärmekuvioiset kalsarit jalassa, ei vois olla nauramatta.
- ^^J^^duo
22 kirjoitti:
se on kyllä mahtavan näköinen sellainen pullukka isäntä jollon tiukat käärmekuvioiset kalsarit jalassa, ei vois olla nauramatta.
varsinki,jos net pöksyt on nostettu "kainaloihi" asti.
^^J^^duo kirjoitti:
Ei mikkä ol niin kamala ko semmose kalsari jost näkyy koko ajan toi timpurin kynäteline.
Koko ajan saa ol niit nostelemas jos ei iha kainaloihin niin kunnol vyötärölle ainakin.- Pirre*
uteleehän kirjoitti:
asti kerran soitettiin, kun on tosiaankin vain värjättyjä alusvaatteita. Heidän oli pakko myöntää, että niissä on tiettyjä myrkkyjä, ja aiheuttavat herkille ihmisille mm. kutinaa. Miksihän mstään ei saa samoja alkkareita, kuin aikoinaan ostettiin isälle. Melkein samanvärisiä, kuin mummohyvonit. Oletettavasti värjäämättömiä, ainakaan hän herkkähipiäisenä ei niistä saanut kutinaa.
Ja yläpuolelle, kiitos vinkeistä!mielikuvakin jo nauratti :))
- Pirre*
^^J^^duo kirjoitti:
:))
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
mielikuvakin jo nauratti :))
pit olla kakskakkosen viestin perään..
- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei mikkä ol niin kamala ko semmose kalsari jost näkyy koko ajan toi timpurin kynäteline.
Koko ajan saa ol niit nostelemas jos ei iha kainaloihin niin kunnol vyötärölle ainakin.niissä oli kunnollinen kuminauha jota voi sitten kiristää. Nyt kun muutaman pesun tekee se vyötäisille laitettu jousto veltostuu... ja todella kynäteline on helpostikin näkyvissä.
Olen ostanut sellaista vanhanajan kuminauhaa ja laittanut tilalle, taas pysyvät kohillaan.
Samoin ne tahtoo olla naistenkin pöksyissä, ei se kimmoisuus pysy vyötärölle tarkoitetussa, jos pyykkikoneella peseskelee.
Eli tehdään alunperin vain sellaisia hetkenkestäviä, kauppa se on jolla ellää! :)) meeriamanda kirjoitti:
niissä oli kunnollinen kuminauha jota voi sitten kiristää. Nyt kun muutaman pesun tekee se vyötäisille laitettu jousto veltostuu... ja todella kynäteline on helpostikin näkyvissä.
Olen ostanut sellaista vanhanajan kuminauhaa ja laittanut tilalle, taas pysyvät kohillaan.
Samoin ne tahtoo olla naistenkin pöksyissä, ei se kimmoisuus pysy vyötärölle tarkoitetussa, jos pyykkikoneella peseskelee.
Eli tehdään alunperin vain sellaisia hetkenkestäviä, kauppa se on jolla ellää! :))olet miehes kalsareihin laittanut sellasen harmaan kuminauhan jossa on nappi kiristystä varten.
On kuin sairaalan kalsareis.- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
olet miehes kalsareihin laittanut sellasen harmaan kuminauhan jossa on nappi kiristystä varten.
On kuin sairaalan kalsareis.Kun kalsarit on ihan hyvät muuten vaan eivät pysy vyötäröllä, olen tehnyt pienen viillon saksilla ja pujottanut ´valkoisen´ kapean kuminauhan ja ommellut päät kiinni. Näin pysyy pökät vielä pitkään käytössä, ja tuo vanhanajan kuminauha ei hötkyile pesuissa :))
meeriamanda kirjoitti:
Kun kalsarit on ihan hyvät muuten vaan eivät pysy vyötäröllä, olen tehnyt pienen viillon saksilla ja pujottanut ´valkoisen´ kapean kuminauhan ja ommellut päät kiinni. Näin pysyy pökät vielä pitkään käytössä, ja tuo vanhanajan kuminauha ei hötkyile pesuissa :))
Miehen ja naisen ajattelussa,mä oisin laittanu oikein kunnon kumminauhan ja siihen nappi kiristystä varten.
Eilen kävi ikäväst kun mulla on verkkareis sellanen omatekone kiristyskumi vyötäröllä otin sen tuulipuvun helmasta.
Se on aika pitkä ja siin on sellanen lukko pampula siis sen kumin perät roikkuu pitkällä ja eilen kun laiton roskia ne kumin päät jäi roskakaapin oven väliin.
Mä perääntysin mut kumi vaan venyi ennen kun seirtos oven välist,hetken puhelin rumia kun vattanahka kirveli.- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Miehen ja naisen ajattelussa,mä oisin laittanu oikein kunnon kumminauhan ja siihen nappi kiristystä varten.
Eilen kävi ikäväst kun mulla on verkkareis sellanen omatekone kiristyskumi vyötäröllä otin sen tuulipuvun helmasta.
Se on aika pitkä ja siin on sellanen lukko pampula siis sen kumin perät roikkuu pitkällä ja eilen kun laiton roskia ne kumin päät jäi roskakaapin oven väliin.
Mä perääntysin mut kumi vaan venyi ennen kun seirtos oven välist,hetken puhelin rumia kun vattanahka kirveli.Eipä taitaisi mies niistä napeista ilahtuvan :D ja naistenkin pitkiksiin olen vaihtanut tuon kertomani, ´reikä jää avoimeksi eli mahdollisuus kiristämiseen säilyy!
Voi siisus, kaikkee sitä tapahtuukin! Tiiän millaisesta puhut, niin on munkin tuulipuvussa. Hyvää ja huonoa ne kuminauhat saa aikaan, jokuaika sitten ne kumminkin pelasti jokusen vuoden ikäisen lapsen, kun hirttäytyi johkin kiipeilymattoon ja onneksi joustivat! Nottei nyt ihan kelvottomiakaan.
Olisipa ollut kiva nähdä torailusi, naurut se ainakin sai kirvoitettua pelkällä kuvitelmalla :))
- Iholla alla
kalsareita en ole nähnyt mutta isälläni oli sekä vaaleansinisiä puuvillaisia ja kuviollisia keinokuituisia.
Puuvillaiset kun hän ripusti narulle suoraan koneesta, niin pakkasessa kuivuivat tunnistamattomiksi möykyiksi, keinokuituiset muistuttivat enemmän kalsareita narulla roikkuessaan. :) Mutta molempia oli hirveet määrät. Vaihtoi mielellään joka päivä.
Mieheni käyttää älymateriaalisia kalsareita ja poikani on tähän asti pärjännyt ilman...- 21
Voin kuvitella, miehethän ei oikaise pyykkiä ennen narulle ripustamista, vaan tosiaan nostavat sen möykyn koneesta kuivamaan.
On ollut siisti mies, housuistaan. - :)
21 kirjoitti:
Voin kuvitella, miehethän ei oikaise pyykkiä ennen narulle ripustamista, vaan tosiaan nostavat sen möykyn koneesta kuivamaan.
On ollut siisti mies, housuistaan.onneksi meni siisteyden edelle. Sanoo tyttönsä.
- Kenellä ekana:)
kaupoissa myydä sellaisia pässinpökkimiä lisukkeita eli munasukkia. Tai voihan tavallisen villasukankin laittaa ja kuroa suun umpeen kukkelin juuresta pujottamalla vaikka silkkinauhan ja sitoa rusetille. Olishan se niiiin söötti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841