Magia

zoroaster

Olen lukenut tämän palstan juttuja, toivoisin saavani vastauksia teiltä ja ajatuksianne.
Miksi te "harrastatte" magiaa? Mikä siinä kiehtoo? Osalla teistä on halu kokeilla "mustaa magiaa", elementtien käyttöä, jopa kostoa jollekin.
Kyllä te voitte kaiken saavuttaa jos siihen määrätietoisesti pyritte. Te osaatte luoda ja käyttää alkemiaa. Te voitte vaikuttaa universumiin ja sitä kautta muokata omaa ympäristöänne. Kysymys kuuluu mihin te kaikkea voimaa käytätte?
Te luotte joka teollanne, sanallanne, ajatuksillanne, tunteillanne, liikkeellänne joka hetki jotain. Kaikki on lopuksi vain energiaa, jopa ajatuksenne ovat pieniä energioita. Energiahan ei koskaan katoa mihinkään. Alkemia on transformaatiota, elementtien jotka sijaitsevat itsessä, ja ympäristössäsi. Koska energia ei katoa ja on olemassa karma, miksi käyttää luomista ja energiaa johonkin joka ei edistä rakkautta, myötätuntoa, harmoniaa.
Kaikki mikä vaikuttaa itsessänne, vaikuttaa myös ympäristöönne ja siihen mitä voimia kohdistuu myös teihin, jos ei nyt niin tulevaisuudessa. Ajatelkaa mitä saatte aikaiseksi, olkaa tietoisia vastuustanne.

Jos olisimme täysin tietoisia emme käyttäisi emmekä tekisi mitään muuta kuin sitä mikä on rakastavaa, puhdasta, harmonista. Siihen meidän tulisi pyrkiä. Siihen minä ainakin pyrin.

Säteilemään rakkautta, harmoniaa. myötätuntoa ympärilleni ja siten auttaa ympäristöäni ja muita.
Vaikka meillä olisi mitä voimia emme milloinkaan ole voimakkaampia tai parempia kuin toiset ihmiset, vaikka pystyisimme tekemään ihmeitä ja siirtämään vuoria emme ole mitään ilman rakkautta. Näin se myös ilmaistaan raamatussa. Ja se on totta.
Minä aion omistaa kaiken voimani muitten auttamiseksi, ja se voima mikä teillä on, ei ole teistä vaan se on teille annettu, te olette se kanava mitä kautta voima toteutuu. Ja on teidän päätettävissänne mihin te sitä käytätte. Siinä on valinnanvapaus ja myös siinä kuinka te asioihin suhtaudutte.

Hyvää ja aurinkoista kevättalvea kaikille :)

1

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jassshu

En tiedä.. se on vaa jännää :) enkä miä ainakaa aijo sitä käyttää mihinkään pahaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe