SAMETTI OY:n uhkailusoitot

Piraattiko?

Oletteko te saaneet Sametti Oy:ltä uhkailusoittoja lisensseihin liittyen?

Lähettelevät kirjeitä joissa tarjotaan "konsultointi palvelua" josta kieltäytyminen johtaa antipiracy syytteillä uhkailuun.

On varmaan ihan lain rajoissa hyväksyttävää toimintaa mutta ne yritykset joiden nimissä soittelevat kärsivät maineensa puolesta. Soittelin just yhdelle heidän "päämiehelle" ja eivät itse olleet edes tietoisia tällaisesta toiminnasta. Antoivat ymmärtää että kysessä on huijaussoitto.

Kannattaa kieltäytyä tarjotusta "palvelusta" ihan vaan varmuuden vuoksi.

5

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat pesäpallomailat

      Noi voi olla moottoripyäräjengii, varo niitä! Miäti vähän, kuka kilpailijost on voinnu sun ilmiantaa? Ja tee johtopäätökset!

      • MopoAkka

        Tää on oikeesti aivan loistava uusi business mopo-miehille ja miksei naisillekin!

        On täysin laillista tarjota ilmaisia konsultointipalveluita. On myös täysin laillista ilmiantaa pontentiaalinen rikollinen vaikka sekä poliisille että bsa:lle jos kieltäytyy yhteistyöstä.

        Wincapita on eilispäivänjuttu tän rinnalla :-)


      • Omat pesäpallomailat
        MopoAkka kirjoitti:

        Tää on oikeesti aivan loistava uusi business mopo-miehille ja miksei naisillekin!

        On täysin laillista tarjota ilmaisia konsultointipalveluita. On myös täysin laillista ilmiantaa pontentiaalinen rikollinen vaikka sekä poliisille että bsa:lle jos kieltäytyy yhteistyöstä.

        Wincapita on eilispäivänjuttu tän rinnalla :-)

        Joku sintti voi alottaa konsultoimaan äkt: n puolest ja lähettää emailii joka Jampol. Ja jos Jampot kieltäytyy yhteistyöst, sintti lähettää äkt: l ilmiantomailii laittomist kopioist. Sintist tulee yhdes yäs hai! Tätä ei tiätyt piirit kauaa kattele. Ne lähtee lujaa liikkeelle ja se ei tuu oleen mitään kuntohölkkää!


    • Kannattaa itse nyt tarkistaa ensi tilassa kaikkien talossa olevien koneiden lisenssit kuntoon ja varmistaa niiden pysyvän kunnossa myös jatkossa, sillä voivathan nuo kiristyspuheluiden soittelijat oikeasti ollakin niin kusipäisiä, että "palvelusta" kieltäytyneet ilmiannetaan BSA:lle, jotka nilkit ovat pahempia kuin poliisit: "Syyllinen kunnes toisin todistetaan!".

      Kiristyksen edessä ei missään tapauksessa pidä taipua.

    • addasdsasasassa

      http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1986723&kielikoodi=1&tarkiste=18CBC4C05C2C1B1A030E8171DB9D8E2ADFED6C94&path=1547;1631;1678

      siinä tarkemmat tiedot YTJ.fi järjestelmästä...

      Soita takaisin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2102
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    9. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      834
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe