Hei, minulla on Digital 8 videokameran nauhoja, joskus oli joku Sonyn Handycam...vuosia vuosia sitten. Ilmeisesti myynyt tms, sitten sen. Nyt löytyi noita digital 8 nauhoja, niin olisiko kellään myynnissä sellaista handycam, millä voisi katsoa kyseisiä nauhoja? Kiva, jos mukaan tulisi ne kaapelit, millä voi TVstä katsoa.
Sony Handycam Digital 8
3
904
Vastaukset
- digikummi.
Nuo Digital 8 kamerat on kovissa hinnoissa esim. Huutonetissä.
http://www.huuto.net/kohteet/sony-handycam-videokamera-dcr-trv240e-digital8-_hi8_video8/164996573
Minulla on Myös toimiva Digital 8 kamera, en myy sitä, mutta voisin siirtää ne videosi katsottavaan muotoon DVD-levyille, tai ulkoiselle kovalevylle.
Ota yhteyttä. [email protected]
Asun pääkaupunkiseudulla, mutta kasetit voi lähettää kauempaa pstitsekkin.- halpakuvaaja
Tuon myyjän pyytämää hintaa 499eskoa ei saa lähellekään uusia terävämpiä kameroita saa halvemmaalla.
- netistä
googleen d8 ja digitointi tms ja johan löytyy paikkoja, jossa saat nauhat dvd:lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832