Ostetaan erikoispuuta!

Haluan ostaa pahkoja, puun juurakkoja sekä muita erikoisen muotoisia puunosia (esim. koivu).
Tarvitsen myös 40mm-60mm paksua hyvin kuivattua puunoksaa esim. omenapuu, tammi yms. Pienetkin palat käyvät! Ja käyrät oksat käyvät myös erittäin hyvin!
Jos sinulta löytyy edes pieni erä, niin pistä viestiä tulemaan tähän keskusteluun, niin katsotaan tarkemmin.

Kiitos!
Ilmianna
Jaa

67 Vastausta

Missäpäin vaikutat? etelä-pohjanmaalla olisi tarjolla kaikennäköisiä jalopuunpaloja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voitko laittaa lisätietoa minulle vaikka sähköpostilla? Jalopuu kiinnostaa
peterjofs (at) hotmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
pään itelle väsätä, tossa on pihassa muutama koivun kanto, saa ilmsieksi kaivaa ylös maasta, osin jo lahoja, vaan niin taitaa olla alkuperäinenkin.
Ilmianna
Jaa
yx iso kuivunut pahka olisi, sitten olisi erittäin kierrynyttä puuta (en tiedä lajia) yx pätkä. ja lisäksi liekkö visa koivua vai mitä kippura tavaraa kuitenkin ??? niin pari metriä (erittäin kovaa ja tiheä syistä kun ei puukko tehonu siihen)

lisäksi metässä kasvaa iso kuus jossa kasvaa persposkien oloinen pahka.

tavara olisi vieremällä
kuvia voin laittaa jos pistät maili osoitetta
oma olisi 0509341224@netti.fi
Ilmianna
Jaa
Tontillamme olisi tarjolla vanhoja, vahvoja omenapuita, jotka tullaan kaatamaan kevään aikana. Jos omenapuut kiinnostavat, niin laita sähköpostiosoite yhteydenottoa varten.
Ilmianna
Jaa
Hei!

Minulla olisi kaupan n. 100kg koivupahka mitat (kork:70cm/lev:70cm/ympärys:210cm), sekä mm. erikokoisia kataja pölkkyjä.
Jos olet kiinnostunut niin laita yhteystietosi (e-mail/gsm) tänne niin voin laittaa sinulle lisätietoa/kuvia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Missä asustelet? Pahka kiinnostaisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PAHKA kirjoitti:
Missä asustelet? Pahka kiinnostaisi.
Moi / minulla olisi tarjolla kaatumassa olevasta koivusta iso kananmunan muotoinen pahka. Koko noin 75*65 senttia ja kiinni kasvavassa puussa. Helppo noutaa metsasta ei ole kaukana tielta. Kysy jos viela tarvetta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Meillä tarjolla kaikkia mainitsemiasi puita paitsi omenapuuta Päijät Hämeessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
terve! olis tarjolla jo käsitelty 1,5m pahka.. painoa vaikea arvioida mutta 100kg ylöspäin. soita jos kiinnostaa T Joni 0466310772
Ilmianna
Jaa
Isokokoinen kaadettu omenapuu Tuusula puh. 0400 971344
Ilmianna
Jaa
2.2m ympäryys mitta, 78cm korkee pahka myytävänä!
Kuiva pahka! 046-5673406
Ilmianna
Jaa
poistettii anuksestasi juuri, vai mitä?? haju karmee, menneniä päälle....
Ilmianna
Jaa
tänään kaatuu koristeomenapuu jos kiinnostaa se ei siis ole tietenkään kuivaa vielä =) niinkuin halusit. ilmottele jos kiinostaa.( nastola.)
Ilmianna
Jaa
Kaadettu tammi ja kaatamassa pihlajaa ja kirsikkaa Espoossa, kelpaako tuoreena? voi soittaa 050-3241405
Ilmianna
Jaa
Älä karsi, anna lehtien kuivattaa puu.
Ilmianna
Jaa
Myydään Iisalmessa noin kuution kokoinen koivupahka. Kaadettu 1,5 v sitten ja ollut siitä lähtien hallissa katon alla suojassa. Tiedustelut 050 300 6345.
Ilmianna
Jaa

Kirjoittaja on poistanut tästä viestin

Ilmianna
Jaa
Tänään saatan katkaista omenapuun. Heti sen jälkeen vois ruveta sitä kauppaan. Myjänä Pertti V. Espoo-Hki. p. 0400-940 920.
Ilmianna
Jaa
Myydään pahkapylväitä - 2 kpl, 240 korkeus. Puh. 045670 94 94
Ilmianna
Jaa
täältä löytyisi tammea 18kpl. 200-220cm pitkää ja 18-24cm halkasijalta. käsittelemätöntä, joulukuussa kaadettua. s-postia voi laittaa jos kiinnostaa: karlkani23@jippii.fi
Pirkanmaa
Ilmianna
Jaa
Ostetaan edullisesti pahkoja sekä visakoivua Kouvolan läheisyydestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Olisi n. 5 metriä visakoivua. Noin 120cm pitkiä, halkaisijaltaan 20-25cm. Löytyy myös muita visakoivuja sekä pahkoja!

kysy lisää: 0417016056 tai m3hotti_e30@hotmail.com / Asikkala
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
löytyisi kohtuu iso koivupahka kouvolan alueelta. Puu kaadettu tänään p. 0505211785
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei etsit vielä vuosi sitten koivun(?)pahkoja. Onko asia vielä ajankohtainen? Minulla on myynnissä kolme pahkaa. Kuivia, kuivassa säilytettyjä, kuorimatta. 80x40 cm, 40x40 cm ja 20x25 cm. Jos kiinnosta vastaa ari.monttinen@fimnet.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vielä jäljellä 13kpl tammi pölkkyä. 5kpl keskirunkoa halkasija 18-24cm, loput latvustoa. 10-15cm, pituutta kaikilla 200-220cm.
Pirkanmaa: toijala
0408458308
Ilmianna
Jaa
mulla olis pihalla ISO koristekirsikkapuu kaatoa ja tarvitsijaa vaille, vastaile viestiin, jos kiinnostaa :D
Ilmianna
Jaa
Minulla olisi vanhoja pieniä pahkoja tallin vintillä, ja pari isompaa. Laita s.postia jos kiinnostaa. :) Voin vaikka pistää kuvia tulemaan ja vähän mittoja.

k.toivanen@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
Minkähän arvoinen olis just kaatamani koivun pahka? Rungonpätkän kanssa painoi n. 1500 kg:a(sain vaivoin nosturilla kyytiin), on siis aivan valtava! Jos kiinnostaa niin soita! 040 8233538
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Porvoossa olis tarjolla iso tuore noin 150kg koivun pahka. Jos kiinnostaa niin laita viestiä peter.hogdal@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Vanha keskustelu on näköjään herännyt henkiin. Kaadoin viikko sitten päärynäpuun. Puuaines on erittäin kovaa ja raskasta. Puuta on vähän, mutta riittää vaikka muutamaan puukonkahvaan. Jos vain joku tarvitsee...
Ilmianna
Jaa
Nokialla olisi myytävänä kolme kappaletta n. 2 metrin mittaista omenapuun runkoa.
Paksuutta niilla on 15-20cm. Ne kaikki on melko suoria.
macmika@wippies.fi
Ilmianna
Jaa
Kaarinan Littoisissa Turun kyljessä olisi jo 10-VUOTTA (ei halkeile enää) 10 olosuhteissa kuivatettua Jalavaa.
2 tukeista on noin 185cm x 40cm halkaisija ja yksi hieman lyhyempi samanpaksuinen. Toinen isoista tukeista on erikoinen ja leviää toiseen päähän noin metrin levyiseksi. Kuvia löytyy kun kyselee miettinenkimmo@hotmail.com
Vanhemmat ovat muuttamassa kerrostaloon ja näin puilla ei ole enää paikkaa.
Itse piti niiden kuivuttua jossain välissä jotain taiteilla, mutta elämäntilanne muutokset ja olevinaan aikakin estivä tämän.
Itse en millään raaskisi kyllä noita erikoisyksilöitä pilkkoa vain polttopuiksi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
puu elää aina 100 vuotiaan hirsitalon siirsin asiakkaalle, ja muutamassa viikosa hirret osin tosi solmussa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nastolassa visakoivu, jos jotakuta kiinnostaa... voi laittaa s.postia aiti78nastola@gmail.com puu kaadettu.
Ilmianna
Jaa
moro! minulla ois mummolta saatu pahkasta tehty keinustuoli. ainakin 40 vuotta vanha. missä minun kannattaisi kaupitella jyseistä tuolia.tarkoitan että missä ymmärräräteen sen arvo (enkä tarkoita nyt rahallisesti). olen itsekki alkanut kiinnostua pahka hommista.lähinnä keräilisin ja möisin ne sit yhelle ihmiselle sillä periaattella,että kumpikin siitä nettoa. Tarvin vaan opastusta tähän hommaan. Ajattelin mummolla kysyä onko niiden metsissä pahkaa minkä verran. reili 200hehtaaria maata ja viimesen päälle traktorit. jotain bisnestä pitäis keksiä.
Ilmianna
Jaa
Iso ja vanha omenapuu! saa koko puun noutaa ilmaiseksi ! Riihimäen suunnalta! kaatoapua saa eli omia vehkeitä ei tarvitse! Suotapa viellä mokat kiehauttaa :) yhteyden otot : jaba_daba_duu@yahoo.fi
Ilmianna
Jaa
Mikkelissä olisi arviolta 60 jm Karjalan punahonkalankkua, 3"x7", suoraa ja kuivaa, arviolta 100 vuotta vanhaa. Ollut aikanaan riihen sienää.
Ilmianna
Jaa
terve
vanha juttu herännyt henkiin?
onx tietoo miten omenapuuta hinnoitellaan, tilalla kasa puuta josta pitäisi antaa
tarjous.
olen yrittänyt saada vinkkejä kuutiohinnasta, eikä kellään taida olla kättä pidempää
terv. peppe
Ilmianna
Jaa
Jyväskylässä iso koivunpahka kaupan. Juuri kaadettu.
Ottakaa yhteyttä Joonas_69@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
myydään ilmeisesti kyseessä suo juuripahka luonnon muovaama kulhon mallinen käsittelemätön halkaisialtaan noin 45 cm (upea) yhteystiedot jätä viesti 0442770527 mika
Ilmianna
Jaa
Meillä olisi juuri eilen maasta ylös vedetty iso kuusen juurakko/kanto. Kuusen halkaisija oli n. 70cm ja juurakko sen mukainen. Sijaitsee Helsingissä. Puh.0415358071. Puu kaatui myrskyssä, koska juuria oli katkottu monelta puolelta, eli oli terve puu kaatuessaan.
Ilmianna
Jaa
tänne haussa myös ISOJA pahkoja, juurpahkoja, erikoisvärkkiä muuten. tarjoa chilam@luukku.com tai 0458089333
alue mielellään eepeen likeltä, länsi-suomi, keskisuomikin..
Ilmianna
Jaa
moikka! kiinnostaako ostaa pystyyn kuollut kataja. korkeus puulla on jotain 5metriä. ollaan saatu lupa kaataa puu kaupungilta.puu asustaa loviisassa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
yhteydenotot sam.konkola@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sam.konkola@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Omenapuuta löytyy runkona ja oksina, kuivaa ja kuorittua sekä kuorineenkin. Koivun runkojuurakko, kuorittu, pesty. Loimukoivua kuivana lankkuna 90x200mm. Koivun kuivia juuripaloja. Muita puita pieninä ja suurina paloina.
esko-voutilainen@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
leppä lauta myynti
Ilmianna
Jaa
Minulla oisi 4 kpl 220 cm ympärys n 100 cm tammipölkkyä noutoa vailla Kuopiossa, soita jos olet kiinnostunut 044 7337 057
Ilmianna
Jaa
Mulla olisi Mikkelissä 180cm pitkä 30cm halkaisijaltaan pölli visakoivua. Pienempiäkin nakaleita löytyy jos ei noin iso nappaa. 30 cm pahkoja on myös pari.
Vastaa tonne -> reiskalla@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Ostan lehtipuuta savustuskäyttöön. En tarvitse mottitolkulla. Etsin leppää, saarnia, omenapuuta ja tammea. Koivun joutuu kuorimaan ja sitä onkin tarjolla joten sitä en etsi.

Itse asun pk-seudulla joten hakumatkaa en ihan kovin pitkää viitsisi tehdä.

Jos löytyy, niin tarjoa ... jouni@karenlampi.com
Ilmianna
Jaa
Hei!
11.3. Kaadettu pihatammi. Runko noin 30cm, pituus 2m. Oksia 12-17cm pituus 2m 3kpl. Oksia 5-15cm pituus 1m 10kpl. Kaikissa vielä kuori päällä. Voin lähettää puukasastani kuvia sähköpostitse. Puut ovat Kyrössä/Pöytyä.
Ilmianna
Jaa
Moi! Multa löytyis 9kpl paksuja 3m pitkiä pahkapuurunkoja,ne oleskelee savossa. Vastaa tohon jos kiinnostaa---->mikko.grundstrom@gmail.com

Kuvaakin löytyy..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Etelä-Pohjanmaalla olis karsittuja isoja oksia omenapuusta sekä reilun metrin mittainen vahvempi runkopätkä. setala3@hotmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei! Minulta löytyisi hyviä paksuja katajarunkoja. Onko sinulla vielä tarvetta?
Ilmianna
Jaa
Hei ! Löytyy erilaisia pahkapuita, pitkää ja pätkää, paksumpaa ja ohutta
Kuopiosta. rumme.heikkinen@dnainternet.net
Ilmianna
Jaa
terve. mulla on myytävänä pahkoja. pahkapuita. soita jos kiinostaa 0405148198 arto
Ilmianna
Jaa
Minulta saat koivun pahkat (toimitettuna perille)
eri koot. Määrät: 1000kg-30000kg. Sahataan just ennen toimitusta

0468105427
Ilmianna
Jaa
Myydään kokonainen tammi Espoossa. 0400465522
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos kukaan ei halua ostaa kokonaista tammea, niin sitten kauppaan eri kokoisia pölkkyjä. Halkaisija 70 cm ja siitä pienempään päin, pituus 250 cm ja lyhyempään päin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
2,5 hehtaaria -80 luvulla istutettua visakoivikkoa tammelassa. t. rom 040-938 5421
Ilmianna
Jaa
katajia kuivaaja tuoretta useita runkoja.p.0407058368
Ilmianna
Jaa
Moi, Vaahtera noin metrin pätkiä paksuus noin 300mm ja ohuempaa. Jos kiinnostaa soita/viestiä 0405951296 Åke
Ilmianna
Jaa
ViSakoivua jne. p.^050594600013
Ilmianna
Jaa
Ollaan hävittämässä neljä omenapuuta pihasta p. 0405833188 / Anjala Kouvola
Ilmianna
Jaa
Myyn kaksi pahkaa (ovat Tori.fi:ssä). Toinen on halkaisijaltaan 75cm ja toisen koko on 55x55cm. Myös pienempiä pahkoja. Lisäksi myynnissä kuivaa visakoivua, katajaa ja omenapuuta. Viiluja löytyy visakoivua, loimukoivua, teakia, leppää jne. Hinnoista päästään varmasti yksimielisyyteen. Tähän on hieman vaikeaa eritellä hintoja kun tavaraa on monenlaista ja eri kokoja. Myyn vaikka kuinka pieniä eriä. P. 0400 797060 juha.jokiniitty@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Kaadettiin tänään pätkien pystystä pihatammi.tyviosa 3.5 m,pitkä n.30cm.halk.muut osat eripituisina pätkinä.jos jotakin kiinnostaa on myytävänä.p.0452306318 paikkakunta Salo.
Ilmianna
Jaa
vanha 4 runkoinen kataja kaatui märän lumen takia .korkeus oli noin 6 m.suurimman rungon paksuus n.13 cm. gsm 041-5472723
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ostetaan erikoispuuta!

Haluan ostaa pahkoja, puun juurakkoja sekä muita erikoisen muotoisia puunosia (esim. koivu).
Tarvitsen myös 40mm-60mm paksua hyvin kuivattua puunoksaa esim. omenapuu, tammi yms. Pienetkin palat käyvät! Ja käyrät oksat käyvät myös erittäin hyvin!
Jos sinulta löytyy edes pieni erä, niin pistä viestiä tulemaan tähän keskusteluun, niin katsotaan tarkemmin.

Kiitos!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta