Tarkastusmaksu vaikkei tarkastaja käynyt sisällä?!

delilah--

Tv-lupa tarkastaja tuli visiitille ja kysyi omistanko tv:tä, en siis oikeasti omista digiboksia joten sanoin että kyllä tv löytyy mutta digiboksia ei ole, enkä voi tv-lähetyksiä seurata. Kertoi että tästä tulee 100e tarkastusmaksu ja poistui paikalta. Siis mitä hittoo? Pitääkö mun maksaa siitä että en oikeasti voi katsoa tv:tä ja maksaa tuo summa koska satuin hänelle avaamaan oven??

3

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kantapää opettaa

Siksi niille ei missään tapauksessa kannata avata ovea. Toinen asia että ellet ole kirjoittanut mihinkään paperiin mitään voit kiistää koko tyypin vierailun ja ettet ole koskaan nähnytkään, koska tuskin ottavat itselleen digikuvia tai videota todisteeksi.

• saatputtruee

pelkään kyllä että joudut maksamaan.
      Itse lähettelin useamman valituskirjeen oikeuteen asti kunnes en jaksanut enää stressata tuon kanssa,kyse oli periaatteesta kun en aluksi maksanut mutta tuo alkoi oikeasti jo aiheuttamaan harmaita hiuksia kun lähettelivät jo perintätoimistosta kirjeitä.

• Siitä mitä sanot otetaan totena vain se, mikä on sinua vastaan. Sinua puoltavat asiat sinun tulee näyttää toteen. Jos sanot, että sinulla on TV-niin saat laskun. Se, että sanot, ettei sinulla ole boksia on merkityksetön, jos et päästä tarkastajaa katsomaan sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      964
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      818
    3. 60
      802
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      764
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      47
      703
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38