Tv-lupa tarkastaja tuli visiitille ja kysyi omistanko tv:tä, en siis oikeasti omista digiboksia joten sanoin että kyllä tv löytyy mutta digiboksia ei ole, enkä voi tv-lähetyksiä seurata. Kertoi että tästä tulee 100e tarkastusmaksu ja poistui paikalta. Siis mitä hittoo? Pitääkö mun maksaa siitä että en oikeasti voi katsoa tv:tä ja maksaa tuo summa koska satuin hänelle avaamaan oven??
Tarkastusmaksu vaikkei tarkastaja käynyt sisällä?!
3
469
Vastaukset
- Kantapää opettaa
Siksi niille ei missään tapauksessa kannata avata ovea. Toinen asia että ellet ole kirjoittanut mihinkään paperiin mitään voit kiistää koko tyypin vierailun ja ettet ole koskaan nähnytkään, koska tuskin ottavat itselleen digikuvia tai videota todisteeksi.
- saatputtruee
pelkään kyllä että joudut maksamaan.
Itse lähettelin useamman valituskirjeen oikeuteen asti kunnes en jaksanut enää stressata tuon kanssa,kyse oli periaatteesta kun en aluksi maksanut mutta tuo alkoi oikeasti jo aiheuttamaan harmaita hiuksia kun lähettelivät jo perintätoimistosta kirjeitä. Siitä mitä sanot otetaan totena vain se, mikä on sinua vastaan. Sinua puoltavat asiat sinun tulee näyttää toteen. Jos sanot, että sinulla on TV-niin saat laskun. Se, että sanot, ettei sinulla ole boksia on merkityksetön, jos et päästä tarkastajaa katsomaan sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820