snoukkaaja

snoukkawanabee

Moi
Olin tänään päivällä tuossa Kisahallin vieressä kallioilla katselemassa lautailijoita. Kuka tunnistaa äijät, taitavia laskijoita ja tekivät laskuista filmejä. Puhuivat lontoonkieltä. Olikohan jotain kuuluisuuksia? Löytyisiköhän äijiltä matskua netistä . Osaisinpa itsekkin noin hienosti.Jos joku tunnistaa olisi mukava tietää ketä ukot olivat?

2

334

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lautamieees

Näin samat kundit, olivat kyllä taitavia.

• fsdsadfasffghfhjghkg

Pk-seudul käy aika paljon kuuluisuuksia ja eri maiden eri leffaporukoita kuvailemassa, niissä samoissa jengeissä pyörii myös paljon suomilaskijoita. Tuo alkaa olla jo arkipäivää, että snoukkaajia näkee kaupungissa, sillä sekin laji kehittyy ja uutta tulee. Itse lautailijana tunnen muutamia kovemman luokan laskijoita, mut ihan rentoja tyyppejä on.

Mummojen ei kannata arvostella, jos näkee snoukkaajia kaupungilla, sillä kukaan mummo ei voi tietää ketä dissaa. Onko mummolla sen jälkeen hauskaa, kun lehdessä huippu ulkomaalaislaskija haukkuu suomalaiset pystyyn sen yhden muorin takia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1746
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1041
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      59
      830
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      739
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      649
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe