Hei.
Olen 18 vuotias nuori neitokainen Chilestä,haluan oppia lisää englannin kieltä ja harjoitella sitä keskustelemalla vaikka skypen kautta.
Ps. tässä tekstissä auttaa eräs suomalainen joka opettaa minulle englannin kertausta.
ja englannin kielen kohentamista kaipaan
Email: [email protected]
etsin englanninkielen keskustelu kaveria
Chile neito
1
496
Vastaukset 1
- kaarooliinaa
Moikka! Aiotko kauan viipyä Chilessä? Mietin vain, että olen itse tulossa Santiagoon, ja hirveän harvinaista että siellä olisi mun kanssa joku saman ikänen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4131711Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311422 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86965Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28936- 55858
- 40809
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75797- 60790
- 62773
- 65756