mitä eroa mahtaapi noilla kahdella olla, en tajua vaikka mistä oon lukenu.
Onko ainut ero ulkonäkö? Onhan se enkku dogi hianompi ku ei ole niitä lepakon korvia
ranskis ja englannin bulldoggi
3
393
Vastaukset
Yhden ranskiksen ja enkunbullan tuntevana sanoisin että suurin ero taitaa olla ulkonäkö (oikaiskaa jos olen väärässä). Luonne ym. muu toiminta tuntuu olevan aika samallaista molemmilla, enkku taitaa olla vähemmän sählä kuin ranskis. Enkuista ei niin paljon vielä ole kokemusta(ensimmäinen tuttavuus) kun on niin nuori vielä.
toinen ero: ranskikset on yleisesti ottaen terveempiä kuin enkkubullat
- Sssss
Oma huomioni molelmpia rotuja harrastaneena on se, että rankis kiihtyy nollasta sataan sata kertaa nopeampaa kuin EB. Tämä melkein kaikessa, myöskin tappeluissa. EB sietää haastavasti käyttäytyviä pidempään, kun ranskis on jo ottamassa turpaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603004
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541769Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461734Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571570- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301376The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761200- 1581072
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025