Kunnon ääliöitä nämä suomi.akat, raahaa tännekin niitä kunniattomai paskiaisia. VAIHTEEKSI RAISKASIVAT TOIMITTAJAT TEIDÄN IHANNOIMASSA EGYPTISSÄ!!!!!! ei helevetti ees täyty heidän ja teidän laisistanne. siinä teille lomaromanssaajat miettimistä.- ja HITSIN HITSI kun sinne paskamaahan ei päässyt niin syntyi ongelma...kuka nyt tyydyttää nämä seksimatkaaja-mummot sillä välin kun maa oli kaaoksessa!!!!!!!!ja on aina.
ps. säästyipähän mummojen rahat
EGYPTIN BARBAARI MUSUT!!!!!!!!!
3
536
Vastaukset
- tulis jo loppu
Niinhän se on että toiset raiskaa fyysisesti toiset henkisesti.
Pahimpia ovat ne jotka kuuluvat tuohon jälkimmäiseen ryhmään.
Vuodesta toiseen jatkavat samaa haukkumista ja suoraa p***an
suoltamista suun täydeltä.
Ovat vielä sen verran tyhmiä etteivät itse edes tajua olevansa sitä
pahimmanlaatuista pohjasakkaan.- saa ajatella ajatoll
selität ??kunnon ääliö...se et fyysisesti raiskaa niin aiheutaa myös henkisesti jne...kunnon daijauko oot?? neiti x ! odotatko vaan länsimaalaiselta mieheltä tapoja ja sallit mehmettien tehdä mitä huvittaa??
- ROMANSSIA
Tuliko tämä viesti vahingossa lomaromanssi palstalle? Haloo!!! Mitä romanttista on raiskauksessa? Outo käsitys sinulla romantiikasta.
Toivottavasti et tulee ikinä kokemaan tämän kaltaista "romantiikkaa" elämässäsi... TC....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653