taas on kämähtänyt puhaltimen etuvastus!!!! parikerttaa ainakin vuodessa menee?? oiskohan vinkkejä mikä poltaa vastuksen? tänäkin aamuna kun lähdin duuniin niin oli hajonnut! piti vain pyörittää neloskytkimellä kun sehän kyllä toimii. omatuntuma on että ainakun autoa pesee varsinkin bensiksen lingossa niin jonkinajan kuluttua pamahtaa paskaksi!? en tiedä onko tekemistä pesunkanssa mutta...???? tänähän aamuna oli pakkasta 25 joten voisikohan sillä olla tekemistä hajoamisen kanssa? jokunen vuosi vaihdettiin koko moottori mutta silit vastus aina hajoaa??? siis vinkkejä kaivataan!!! kiitos!!! opel vectra -v.2002 2,2
puhaltimenvastus??
vitut....taaaaaa
1
387
Vastaukset
- C-Vectra 03
Mulle kävi just kanssa samoin, puhallin ei toimi kuin nelosella. Kaverilta sain vinkin että autoa käynnistäessä pitää laittaa jo puhallin valmiiksi neloselle niin ei rasita sitä vastusta etenkin pakkasella. En tiedä toimiiko mut itse aion kokeilla. voisiko pesuvesi jäätyä puhaltimeen ja siksi liian raskas kuormitus tulee puhahtimelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086