taas on kämähtänyt puhaltimen etuvastus!!!! parikerttaa ainakin vuodessa menee?? oiskohan vinkkejä mikä poltaa vastuksen? tänäkin aamuna kun lähdin duuniin niin oli hajonnut! piti vain pyörittää neloskytkimellä kun sehän kyllä toimii. omatuntuma on että ainakun autoa pesee varsinkin bensiksen lingossa niin jonkinajan kuluttua pamahtaa paskaksi!? en tiedä onko tekemistä pesunkanssa mutta...???? tänähän aamuna oli pakkasta 25 joten voisikohan sillä olla tekemistä hajoamisen kanssa? jokunen vuosi vaihdettiin koko moottori mutta silit vastus aina hajoaa??? siis vinkkejä kaivataan!!! kiitos!!! opel vectra -v.2002 2,2
puhaltimenvastus??
vitut....taaaaaa
1
408
Vastaukset
- C-Vectra 03
Mulle kävi just kanssa samoin, puhallin ei toimi kuin nelosella. Kaverilta sain vinkin että autoa käynnistäessä pitää laittaa jo puhallin valmiiksi neloselle niin ei rasita sitä vastusta etenkin pakkasella. En tiedä toimiiko mut itse aion kokeilla. voisiko pesuvesi jäätyä puhaltimeen ja siksi liian raskas kuormitus tulee puhahtimelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295027Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111670
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291614Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p226928- 71901
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43853Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54813- 53782