Tykkään Tervosta ja hänen tyylistään. Hänen tuotantonsa on luettu, joten löytyykö muita suomalaisia nykykirjailijoita, jotka kirjoittaisivat samalla tyylillä. Olen tuossa yrittänyt seurata kotimaisia uutuuskirjoja, muttei ole tullut Tervon kaltaisia vastaan. Pitääkö tyytyä lukemaan vain nuoria vihaisia naisia tai omaelämänkerrallisia ruikutuksia…
Kertokaas, onko muita yhtä hyviä, niin menen lainaamaan.
Humoristi?
4
421
Vastaukset 4
- nauru pidentää ikää*
No ainakin Juha Vuorisen: ''Juoppohullun päiväkirja'' ja sen lukemattomat jatko-osat ovat varsin hupaisia. Ne Kristianin seikkailut voi jättää lukematta, koska niissä ei ollut yhtälailla sisältöä.
Lisäksi suosittelisin huumorinystäville Jouni Hynysen kirjoittamaa: ''Rakkaudella Hynynen'' -teosta. Jos kykenet lukemaan molemmat edellämainitut kirjat nauramatta kertaakaan, niin olet sinä aikamoinen velho.- prrt
Itse asiassa tuolta Vuoriselta olen jonkun kirjan lukenutkin. Oli välillä hauska...
Täytyypi kokeille tuota Hynystä.
Ovatko näin vähissä - nauru pidentää ikää*
prrt kirjoitti:
Itse asiassa tuolta Vuoriselta olen jonkun kirjan lukenutkin. Oli välillä hauska...
Täytyypi kokeille tuota Hynystä.
Ovatko näin vähissäNo sanotaan vaikka näin että Hynysen kirja taisi olla viimeisin lukemani. Olen hieman kyllästynyt romaaneihin nykyisin. Se kannattaa kuitenkin lukea, koska sen rinnalla ainakin Vuorinen jää kakkoseksi.
- jatkan..
nauru pidentää ikää* kirjoitti:
No sanotaan vaikka näin että Hynysen kirja taisi olla viimeisin lukemani. Olen hieman kyllästynyt romaaneihin nykyisin. Se kannattaa kuitenkin lukea, koska sen rinnalla ainakin Vuorinen jää kakkoseksi.
Tuolta löydät joitakin Hynysen aiemmin julkaistuja kirjoituksia. Minä ainakin nauroin ja veikkaampa että sinäkin naurat.
http://www.ilosaarirock.fi/2005/kohti_rokkia/hynynen5.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459