Valkeakosken eläinsairaala Profivet, kokemuksia?

Loca

Oootteko käyttäny koiraanne siellä?
Onko asiantuntevia lääkäreitä?

Ja kaikkee muutain kokemuksia saa laittaa(:

20

6051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essi Nahka

      En ole käynnyt eikä minulla tai koirallani ole mitään kokemusta tämän putiikin lääkäteistä.

    • ikävä kyllä.

      A. En ole käynyt.
      B. Ei ole kokemusta.

    • innafani

      perustaja, Sari Ilivizky-Kalliomaa on hyvä lääkäri. Sari on eläintohtori jo toisessa polvessa. Kyllä itse käytän ja luotan.

    • Tiedät kyllä kuka :D

      Valtakunnan kallein ja ylimielisin lääkäri. En suosittele kenellekään. Tosin kannattaa miettiä mitä puulaakista kommentoi, koska heillä on tapana tehdä rikosilmoituksia ja mennä ihmisten koteihin jopa lapsille rähjäämään, jos joku on kehdannut antaa palautetta heidän toiminnastaan.

    • pönö

      Sari Kalliomaa on tehny polvikirurgiaa mun koiralle ja joo tuleehan noille hintaa, mutta se on niin jäätävän hyvä kirurgi että ammattitaito nyt vaan maksaa.

    • ei yhtään hyvä

      Olen saanut huonoa palvelua. Aion vastaisuudessa käydä muualla. Hinta huomattavasti SOVITTUA kalliimpi. Lääkärin käytös epäasiallista. Olen kuullut muutenkin paljon huonoa.

    • Parempia löytyy

      A. Olen käyttänyt. Ikävä kyllä.
      B: Surkea, ylimielinen lääkäri, tyypillinen balkanilainen.
      EN suosittele.

    • pir5

      Profivetissa on nykyään omistajan lisäksi useampia nuoria eläinlääkäreitä. Omistaja Sari on aivan erinomainen kirurgi ja nuoremmat eläinlääkäritkin oikein osaavia. Miellyttäviä, kuuntelevia - jaksavat selittää asiat juurta jaksaen ja kertoa hoitovaihtoehdoista. Suosittelen kyllä lämpimästi.

    • Ndkkddö

      Olen käynyt muutaman kerran, epäpäteviä nuoria lääkäreitä, kovat hinnat vaikka vaiva ei selvinnyt, eli ihan turhaa meni rahat sinne! en suosittele jos koira tarvitsee diagnoosia vaivaansa! Menin Lempäälän eläinlääkärille ja sain heti diagnoosin,Vaiva oli kuulemma hyvin nähtävillä! Ja hinnat olivat kohtuulliset ja palvelu hyvää! Suosittelen ja aijon jatkossakin käydä Lempäälässä :)

    • Kiitollinen

      Olen saanut erittäin hyvää hoitoa koiralleni. Samoin varsani hoidettiin sairaalassa asiantuntevasti ja erittäin hyvin. Sari ja muut pelastivat varsani hengen.

      Hinta olisi ollut Helsingissä tai Hyvinkäällä ihan samansuuruinen ja lisäksi olisi tullut pitkät matkat.

    • Koiran omistaja

      En voi muuta kuin kiittää. Koirani sairaus diagnosoitiin ja se sai avun. Ystävällistä palvelua. Minulle soitettiin vielä parikin kertaa ja tiedusteltiin koirani vointia. Se tuntui mukavalta huolenpidolta.
      Ei ollut sen kalliimpi kuin mikään muukaan hyvinvarustettu klinikka.

    • Todellahuono

      11.10.2015 tarkastettu pentue, jonka uhden pennun otin. Kaikki paperissa ok ja mainitaan vielä että kivekset ovat laskeutuneet. Kun käytin pennun omalla el.lääkärillä pari viikkoa sitten, eipäs ollutkaan. Toinen kives on laskeutumatta. Ei kovin ammattitaitoista, koska asia on hyvin helppo itsekin todeta maallikkona.

      • VaeltavaKives

        En ota paikkaan kantaa, mutta pakko mainita, että omalla koiralla pentutarkastuksessa oli merkintä kivekset laskeutuneet ja molemmat tuntuivatkin pussissa koiran tullessa meille, mutta rokotuksilla ei vaan enää toinen ollutkaan laskeutunut. Kuulemma niin voi välillä käydä kun koira kasvaa ja saattaa sieltä vielä laskeutua, mutta saattaa jäädä pysyväksikin. Meillä onneksi sitten myöhemmin laskeutui, olisiko ollut puolen vuoden iässä. Hissikives nimitystä eläinlääkäri tästä käytti.


      • 9080

        Hissikives ei ole eläinlääkärin tai eläinklinikan syy. Shit happens.


    • 19500

      En käytä. Tykkään enemmän lämminhenkisestä palvelusta.

    • hllööö

      Henkilökohtaisesti en ole käynyt, mutta palvelusta kuullut valitusta vain henkilöltä, jonka koira alipainoinen ja muutenkaan ihan niin hyvin hoidettu. Muuten olen kuullut positiivista palautetta ja kirurgin työtä kehuttu kovasti. Voihan se olla, että hoitoon liittyvissä asioissa ollaan tuolla turhan tiukkasanaisia - mutta en tietenkään voi olla varma.

    • APH

      No asiansa osaavat , ei valittamista.

    • Anonyymi

      Sari on hoitanut meidän koirat ja hevoset , kissoja koiria heidän pieneläinlääkärikin hoitanut, hyvin.
      Ja tilanteita on ollut vuosien aikana, pahasta hieman pienempään!
      Erityisesti tykkään että tilanne sanotaan suoraan, eikä hienostella/kaunistella.
      Kiitos!

    • Anonyymi

      sairastui huhtikuussa 2020 myrkytystilaan,,vein sen eläinsairaalaan jossa hän oli 4-5 tuntia letkuissa ja lääkityksessa,,otettiin röngteni,veri tutkittiin,tähystys ja sydänfilmi ,ultra ja lopuksi varjoaine joka seuraavana aamuna röngtenkuvalla todettiin että suolistossa ei ole vuotoja,niinkuin ei ollutkaan,,mukaan 2 viikon lääkitys 4 eri lääkettä,,palvelu oli hyvää ja asiallista,,koirani olisi kuollut ilman tätä hyvää hoitoa,,hintaa en sano,mutta pidin edullisena ja sain vielä maksaa erissä,mikä oli hyvä,,joten minulla on pelkästään hyviä kokemuksia paikasta,,koirani parani täysin

    • Anonyymi

      En ole käyttänyt ketään siellä.
      Olen kerran mennyt valkeakosken vierestä, mukava kokemus oli se.
      Muita kokemuksia ei ole,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe