Jälleen onnistunut loma Canarialla vk. 6

tipsu ja pipsu

Hyvin onnistu jälleen lomamme Gran Canarialla.Kauniit ilmat sattuivat ja nyt on haikea mieli kun muistelee töihin palattua viime viikkoa.Asuimme Amodorosassa hotelli Mirador del Atlanticossa josta oli rannalle 300m.Buerto Ricoon 1km kävelymatka ja siellä kävimme joka ilta syömässä.Poikkesimme aiemmilta vuosilta vakipaikkaamme Las Palmasiin ja kävimme moiccaamassa siellä tuttuja,bussilla teimme matkan.Yhden päivän vietimme Playa del Inglesissä.Suurimman ajan vietimme rannalla,aurigon paahteessa,oi kun oli ihanaa......Sinä jolla on matka lähi aikoina edessä,MUISTA, nauti,rentoudu ja tutustu.Hyvää lomaa.

nimim. seuraava matka on heinäkuussa:). jHs.

6

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punakko

      harmita yhtään ettei kasvoista näy että on ollut ranlalomalla? Valkoisia kasvoja tulee Kanarialta vielä helmikuussa...

      • 00xx00

        odotetaan lomalta,jos pelkästään punaista pärstää.Kanarialta minäkin olen käynyt jo parikymmentä
        kertaa hankkimassa kauniin rusketuksen ja huikeita luontoelämyksiä,mukavista ihmissuhteista pu-
        humattakaan.


    • aloittaja,,..

      Nyt vastaan!Koska en oile aiemmin käynyt täällä aloitukseni jälkeen.Kyllä tuolla Gran Canarian eteläpäässä,siis Amodorosassa paistoi joka päivä aurinko.On rusketus,joka tosin on jo tässä vaiheessa haalistunut.Olen samaa mieltä,paljon,paljon on tekemistä,näkemistä,kokemista jos vain haluaa.Mekin jo 4 kertaa saarella käyty ja aina on aika loppunut,no kun viikon talviloma,niin äkkiä se hujantaa!

      • pysytään totuudessa

        Siis viikon matka ja viikko 6 Kanarialla. Takuu juttu on ettei naama ole ruskea kun kotiin tulee. Tulimme viime viikolla Tenerilfalta ja emme kukaan olleet kuin vähän punaisia. Kelit olivat edelleen tuulisia ja aurinko paistoi vain yhtenä päivänä koko päivän. Rannalla ei tarennut olla kuin vähän aikaa ja merivesi ei ollut miellyttän lämpöistä ja lapset ei uineet lainkaan. Pysytään nyt totuudessa ja kyllä helmikuun alku on vielä todella "kylmä" Kanarialla. Ja olen käynyt Kanarialla v. 1970-.2000 luvulle asti. Nyt en enää käy kun on varallisuus parempi ja maailmassa on niin hienoja LÄMPIMIÄ paikkoja. Nyt oltiin vain sen takia kun pidimme siellä tärkeän tapaamisen ja Kanaria oli siihen sopiva paikka.


    • Rypäle, ei rusina

      No onhan se ihan eri juttu joku Puerto Ricon alue GC:llä tai Teneriffa, varsinkin Pohjois-Teneriffa. Siellä on usein ihan eri kelit. Tilastonikkaritkin tietää et Puerto Ricon alue on se aurinkovarmin ja lämpimin, itsekin ollut siellä seudulla joskus aikoinaan ihan alkuvuodesta, ja oli tosi kuuma, ja sit ku mentiin käymään Las Palmasissa ni hyvä ettei sinne paleltunu, kun shortseissa lähti. Eli sää vaihtelee aarten kesken ja samalla saarellakin toooosi paljon joskus. Että ihmekö tuo. Ja tosta iankaikkisesta ruskettumisesta ny vaan lyhyesti, et kaikki ei vaan rusketu vaikka ois paisteessa kuinka monta viikkoo, kaikki ei nykyään ees haluu ruskettuu, eikä varsinkaan tulla sellaseks ruttuseks rusinaks. Niitä siellä näkee.

      • Edelleen aloittaja..

        Juuri näin,itsekkin 2 kertaa Teneriffalla käyneenä.PuertoRicossa paistoi ja silloinkin kun kävimme viikolla Las Palmasissa niin sielläkin paistoi aurinko ja olimme sen päivän piitsillä siellä :)Tuo vänkäri sua ennen,antaa hänen olla omassa "uskossaan".Totuus nyt kuitenkin oli se että minä siellä saarella vaimoni kanssa olin viikolla 6,eikä hän:).TOSI ON.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe