Pitkällekö sce 2:n 1,6l kone kestää normikäytössä, kun huollot on säntillisesti tehty?
Auto ei ole grand vaan se pienempi (riittää mulle kun enimmäkseen yksin ajelen).
Sähköviat ei pelota, niistä selviää loppujen lopuksi aika yksinkertaisesti, mutta koneremppa on pahempi tuon ahtaan tilan takia.
Etukäteen asiallisista vastauksista kiittäen.
Sce 2 1.6 kone
4
355
Vastaukset
- scenic 2006
ajettu 200 tkm eikä mitään ole ilmennyt koneessa. Ei vie öljyä ei mitään ongelmia. Joku anturi vaihdettu vauhtipyörän pyörimistä mittaa 40€. Toki nievelt kertaalleen on vaihdettu ja jarrupaloja
- Sce2-1.6-04
Tuossa nyt 160tkm, ja huoli lähinnä jos on vaihdelaatikon/kytkimen/kannen remppoja tiedossa. Niveliä, jarrupaloja, pakoprutkia saakin kulua, kuin myös huolto-ohjelman hihnavaihdot ja halpa vesipumppu.
Oletteko vaihdelaatikon öljyjä vaihtaneet? - vm.2000
Sce2-1.6-04 kirjoitti:
Tuossa nyt 160tkm, ja huoli lähinnä jos on vaihdelaatikon/kytkimen/kannen remppoja tiedossa. Niveliä, jarrupaloja, pakoprutkia saakin kulua, kuin myös huolto-ohjelman hihnavaihdot ja halpa vesipumppu.
Oletteko vaihdelaatikon öljyjä vaihtaneet?olen vaihdatuttanut vaihteistonöljyn. Pystyy vaihtamaan itsekkin, mutta ongelmana on ELF öljy jota myydään 5 L pöntöissä. Laatikkoon menee 3,3 L. Jos asiaa on Tallinnaan niin matkat saa ilmatteeksi, kun vaihdattaa siellä rellun liikkeessä. Tällä hinta vaihdettuna on 140-150€
- Sce2-1.6-04
vm.2000 kirjoitti:
olen vaihdatuttanut vaihteistonöljyn. Pystyy vaihtamaan itsekkin, mutta ongelmana on ELF öljy jota myydään 5 L pöntöissä. Laatikkoon menee 3,3 L. Jos asiaa on Tallinnaan niin matkat saa ilmatteeksi, kun vaihdattaa siellä rellun liikkeessä. Tällä hinta vaihdettuna on 140-150€
Huh, tuleeko tuo litku kullatussa kanisterissa?
Aikaahan tuohon vaihtotyöhön ei korjaamolla käytännössä varmaan varttia enempää mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021670- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉55715