Pitkällekö sce 2:n 1,6l kone kestää normikäytössä, kun huollot on säntillisesti tehty?
Auto ei ole grand vaan se pienempi (riittää mulle kun enimmäkseen yksin ajelen).
Sähköviat ei pelota, niistä selviää loppujen lopuksi aika yksinkertaisesti, mutta koneremppa on pahempi tuon ahtaan tilan takia.
Etukäteen asiallisista vastauksista kiittäen.
Sce 2 1.6 kone
4
360
Vastaukset
- scenic 2006
ajettu 200 tkm eikä mitään ole ilmennyt koneessa. Ei vie öljyä ei mitään ongelmia. Joku anturi vaihdettu vauhtipyörän pyörimistä mittaa 40€. Toki nievelt kertaalleen on vaihdettu ja jarrupaloja
- Sce2-1.6-04
Tuossa nyt 160tkm, ja huoli lähinnä jos on vaihdelaatikon/kytkimen/kannen remppoja tiedossa. Niveliä, jarrupaloja, pakoprutkia saakin kulua, kuin myös huolto-ohjelman hihnavaihdot ja halpa vesipumppu.
Oletteko vaihdelaatikon öljyjä vaihtaneet? - vm.2000
Sce2-1.6-04 kirjoitti:
Tuossa nyt 160tkm, ja huoli lähinnä jos on vaihdelaatikon/kytkimen/kannen remppoja tiedossa. Niveliä, jarrupaloja, pakoprutkia saakin kulua, kuin myös huolto-ohjelman hihnavaihdot ja halpa vesipumppu.
Oletteko vaihdelaatikon öljyjä vaihtaneet?olen vaihdatuttanut vaihteistonöljyn. Pystyy vaihtamaan itsekkin, mutta ongelmana on ELF öljy jota myydään 5 L pöntöissä. Laatikkoon menee 3,3 L. Jos asiaa on Tallinnaan niin matkat saa ilmatteeksi, kun vaihdattaa siellä rellun liikkeessä. Tällä hinta vaihdettuna on 140-150€
- Sce2-1.6-04
vm.2000 kirjoitti:
olen vaihdatuttanut vaihteistonöljyn. Pystyy vaihtamaan itsekkin, mutta ongelmana on ELF öljy jota myydään 5 L pöntöissä. Laatikkoon menee 3,3 L. Jos asiaa on Tallinnaan niin matkat saa ilmatteeksi, kun vaihdattaa siellä rellun liikkeessä. Tällä hinta vaihdettuna on 140-150€
Huh, tuleeko tuo litku kullatussa kanisterissa?
Aikaahan tuohon vaihtotyöhön ei korjaamolla käytännössä varmaan varttia enempää mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339