virhekoodi 80072efd

äääääää en osaa itse

eli ongelmana on etten pääse kirjautumaan meseen, laittaa tuommoista virhekoodia. olen yrittänyt korjata ongelmaa, mutta ilmeisesti tärkeimmissä porteissa on jtkn vikana. olen yrittänyt päästä sisälle laittamalla palomuurin pois eikä minulla pitäisi olla mitään väliinjäänyttä päivitystä joten en usko että vika ratkeaa sillä tavalla... eli mikäs neuvoksi? :)

8

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30

ie:n työkaluista, internet asetukset, yhteydet, lähiverkon asetukset,täppä pois välityspalvelimesta, ok.

• ääääääää olen avuton

ei toiminut täpällä eikä ilman (jätin pois).

muita ideoita?

• 30
        ääääääää olen avuton kirjoitti:

ei toiminut täpällä eikä ilman (jätin pois).

muita ideoita?

muita proxyjä tai toreja päällä?

• 13

Mikä versio käytössä?

• yyyh ei toimi

ei tietääkseni ole proxyjä tai toreja päällä kun en ole mitään semmoisia asennellut, hyvä jos tiedän mitä ne ovat...

mistä tuon version saa selville? käsitykseni mukaan käytössä on uusin versio.

• 13

Käy lukemassa tuolta http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=21c15b55-34f1-4ec7-a8f5-89e2176a99f2
      Se messengerin versio näkyy, kun klikkaat työpöydällä olevaa messengerin kuvaketta, sen jälkeen kohdasta ohje ja sieltä tietoja messengeristä löytyy tuo versio.

• jeee nyt pelittää

hei, nyt onnistuin korjaamaan vian! eli f-securen palomuuri blokkasi mesen jtkn, joten laitoin sen pois ja tietokoneen oman palomuurin sitten päälle. kiitos kumminkin vihjeistä!!

• jeee mulla ei pelitä

ahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      99
      2901
    2. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2624
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      70
      2362
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      27
      2305
    5. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      19
      2008
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      86
      1827
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1709
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      21
      1544
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      31
      1412
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      8
      1266
    Aihe