Oikein mukavaa

Kiusaaminen on rumaa

... lomaa teille/meille, jotka aloitamme/aloitatte hiihtolomat viikonlopun jälkeen. Lauhtuvia kelejä toivotan.

73

1531

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      pistää pakkanen ihmiset vähän nopeampaa liikkumaan.Tänään vielä loput tavarat haemme,ja sitten siinous.Hyvää viikonloppua jokaiselle.

      • siivous hullu

        sitä kämppää on nyt siivottu 2kk ,jo on aika loppusiivoukselle,mitä ootte tehneet sielä tämän ajan?


      • Kiusaaminen on rumaa
        siivous hullu kirjoitti:

        sitä kämppää on nyt siivottu 2kk ,jo on aika loppusiivoukselle,mitä ootte tehneet sielä tämän ajan?

        Noinkos tuli ikävä jo nyt? Pitää alkaa härnätä -ra:aa paikalle???


      • salapoliisi.
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Noinkos tuli ikävä jo nyt? Pitää alkaa härnätä -ra:aa paikalle???

        ' kiusaaminen rumaa ' kirjoitat itsesi kanssa,ensin negatiivista ra:sta ja sitten perään puolustus puheenvuoro...


      • Ennen oli paremmin
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Noinkos tuli ikävä jo nyt? Pitää alkaa härnätä -ra:aa paikalle???

        Täällä on muutama riidankylväjä, ei ollut ennen, henki oli parempi sanokaa mitä sanotte.


      • Kiusaaminen on rumaa
        salapoliisi. kirjoitti:

        ' kiusaaminen rumaa ' kirjoitat itsesi kanssa,ensin negatiivista ra:sta ja sitten perään puolustus puheenvuoro...

        pidäppäs paikkaansappas.


      • salapoliisi.
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        pidäppäs paikkaansappas.

        pitää,tiedätkö että tämä on ihan helppoa.


      • Kiusaaminen on rumaa
        salapoliisi. kirjoitti:

        pitää,tiedätkö että tämä on ihan helppoa.

        ja vehkeilisin lähes ainoallle joka on ystävällien, en ymmärrä logiikkaasi?


      • 3+13
        salapoliisi. kirjoitti:

        pitää,tiedätkö että tämä on ihan helppoa.

        edes tekee tällä palstalla?ei ole syöpäpotilas,on vain ja härnaa ja hakemalla yrittää saada riitaa aikasekseen,eikö ihmisparalla ole muuta tekemistä lauantai iltaisin kuin istua ja kytätä mitä ihmiset kirjoittaa,ja voi heti hypätä syöpotilaan niskaan.hanki elämä itselesi KORRI!!!kyllä -ra osaa itse vastata


      • Kiusaaminen on rumaa
        3+13 kirjoitti:

        edes tekee tällä palstalla?ei ole syöpäpotilas,on vain ja härnaa ja hakemalla yrittää saada riitaa aikasekseen,eikö ihmisparalla ole muuta tekemistä lauantai iltaisin kuin istua ja kytätä mitä ihmiset kirjoittaa,ja voi heti hypätä syöpotilaan niskaan.hanki elämä itselesi KORRI!!!kyllä -ra osaa itse vastata

        Mutta kenenkään niskassa en ole istunut vaan ihan omalla tuolilla ja sitäpaitsi itsealoittamassani ketjussa ;-).


      • sala poliisi.
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ja vehkeilisin lähes ainoallle joka on ystävällien, en ymmärrä logiikkaasi?

        sanoppa se kun tiedät vastauksen.


      • Kiusaaminen on rumaa
        sala poliisi. kirjoitti:

        sanoppa se kun tiedät vastauksen.

        ... enpäs tiedä, kerro?


      • syöpäpotilas.
        Ennen oli paremmin kirjoitti:

        Täällä on muutama riidankylväjä, ei ollut ennen, henki oli parempi sanokaa mitä sanotte.

        epäilee mm. Lysu 10:nen henkilöllisyyttä,onko hän edesmenneen Raspikurkun leski vai ei .
        Kai jokainen tuntee omassa tunnossaan mitä tänne kirjoittaa ja ketä epäilee ja millä perusteella.
        Uskoisin että he,jotka itse esiintyvät monella eri nimimerkillä,epäilevät että kaikki toisetkin tekevät samoin,ovat epärehellisiä,olisko näin ?


      • sala poliisi.
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ... enpäs tiedä, kerro?

        sen sanoit.


      • Kiusaaminen on rumaa
        sala poliisi. kirjoitti:

        sen sanoit.

        Met emmä oikheen ole samala aalopittuuella, eli en ollenkhaa ymmärrä mitä sie puhut mutta ei se mitään.


      • gujug
        syöpäpotilas. kirjoitti:

        epäilee mm. Lysu 10:nen henkilöllisyyttä,onko hän edesmenneen Raspikurkun leski vai ei .
        Kai jokainen tuntee omassa tunnossaan mitä tänne kirjoittaa ja ketä epäilee ja millä perusteella.
        Uskoisin että he,jotka itse esiintyvät monella eri nimimerkillä,epäilevät että kaikki toisetkin tekevät samoin,ovat epärehellisiä,olisko näin ?

        8uiut089


      • klbjlkj
        gujug kirjoitti:

        8uiut089

        b,jv,j


      • salapoliisi.
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Met emmä oikheen ole samala aalopittuuella, eli en ollenkhaa ymmärrä mitä sie puhut mutta ei se mitään.

        kyllä ,hyvää yötä.


      • Kiusaaminen on rumaa
        salapoliisi. kirjoitti:

        kyllä ,hyvää yötä.

        öitä silti.


      • Onko näin?
        klbjlkj kirjoitti:

        b,jv,j

        Kuinka jaksat kommentoida jokaiseen? Tämä on vaan minun havaintoni, ei muuta.
        Tulin lukemaan mitä kuuluu esim. lyhytsuolisille.


      • rohkenin sanoa mieli
        Onko näin? kirjoitti:

        Kuinka jaksat kommentoida jokaiseen? Tämä on vaan minun havaintoni, ei muuta.
        Tulin lukemaan mitä kuuluu esim. lyhytsuolisille.

        joka paikaan on työntämässä pitkää nokkaansa ja etsii kuumeisesti,mitä vois kirjoittaa.ei mitään syöpään liittyvään,kun sitä hänellä ei ole ollut.ja jos joku syöpäp.kirjoittaa ja kysyy,niin silloin KORRI ensimäsenä lisäämässä eri paikkoja mistä mitä kukin voi lukea.hyvin helppoa hänelle,itse haluan keskustella palstalla ja kuulla muidenkin ajatuksia.sehän oli palstan tarkoitus on että syöpäpotilaat juttelisivat näistä asioista keskenään.eivätkä katsosis jotin youtube juttuja mistä en itse ole yhtään kiinostunut tässä forumissa,niitä omia suosikkejaan KORRI sieltä tunkee palstalle.

        Kiusaaminen on rumaa,mene itseesi ja kerro miksi olet täällä?-ira ei sinua kaipaa,eikä moni muukaan peukaloiden mukaan.missä sullä mättää ja näin pahasti.

        voisitko suoda tämän palstan meille syöpäpotilaille ja antaist meidän jutellä täällä rauhassa,mitä mieltä olet.sinulla on valinanvaraa ja vaikka kuinka paljon muita palstoja,mutta meillä syöpäpotilailla on vain tämä,voitko ajatella asiaa,ei ole mielestäni paljoa pyydetty.


      • Kiusaaminen on rumaa
        rohkenin sanoa mieli kirjoitti:

        joka paikaan on työntämässä pitkää nokkaansa ja etsii kuumeisesti,mitä vois kirjoittaa.ei mitään syöpään liittyvään,kun sitä hänellä ei ole ollut.ja jos joku syöpäp.kirjoittaa ja kysyy,niin silloin KORRI ensimäsenä lisäämässä eri paikkoja mistä mitä kukin voi lukea.hyvin helppoa hänelle,itse haluan keskustella palstalla ja kuulla muidenkin ajatuksia.sehän oli palstan tarkoitus on että syöpäpotilaat juttelisivat näistä asioista keskenään.eivätkä katsosis jotin youtube juttuja mistä en itse ole yhtään kiinostunut tässä forumissa,niitä omia suosikkejaan KORRI sieltä tunkee palstalle.

        Kiusaaminen on rumaa,mene itseesi ja kerro miksi olet täällä?-ira ei sinua kaipaa,eikä moni muukaan peukaloiden mukaan.missä sullä mättää ja näin pahasti.

        voisitko suoda tämän palstan meille syöpäpotilaille ja antaist meidän jutellä täällä rauhassa,mitä mieltä olet.sinulla on valinanvaraa ja vaikka kuinka paljon muita palstoja,mutta meillä syöpäpotilailla on vain tämä,voitko ajatella asiaa,ei ole mielestäni paljoa pyydetty.

        ... joka yöllä täällä kirjoitat useamman suulla olet se palstan maskotti, ei täällä muita tarvita ;-). Oikeita syöpäpotilaisen iloihin ja suruihin liittyviä kirjoituksia täällä ei ole lainkaan, kiitos mm. sinun vihamielisten kiroitustesi. Oikeasti sairaat syöpäpotilaat eivät jaksa tällaista, että vaan tiedoksi. Kirjoitan silloin kuin haluan ja sanottavaa on. Oikein miellyttävää sunnuntaipäivää ;-)


      • -ra
        salapoliisi. kirjoitti:

        ' kiusaaminen rumaa ' kirjoitat itsesi kanssa,ensin negatiivista ra:sta ja sitten perään puolustus puheenvuoro...

        kyllä me täältä eri puolelta Suomea kirjoitamme,ja hyvä niin.Jumalan palvetyksen kirkosta tuli ihana Tv.Vaajakosken kirkosta,sai hiljentyä ja rukoilla,Hyvää alkanutta pyhäpäivää jokaiselle-


      • -ra
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ... joka yöllä täällä kirjoitat useamman suulla olet se palstan maskotti, ei täällä muita tarvita ;-). Oikeita syöpäpotilaisen iloihin ja suruihin liittyviä kirjoituksia täällä ei ole lainkaan, kiitos mm. sinun vihamielisten kiroitustesi. Oikeasti sairaat syöpäpotilaat eivät jaksa tällaista, että vaan tiedoksi. Kirjoitan silloin kuin haluan ja sanottavaa on. Oikein miellyttävää sunnuntaipäivää ;-)

        kiusaaminen ei ole kivaa kiusattavaksi,kun olen ollut poissa täältä?Miten turhaa on kirjoittaa tuollaisia kenellekkään.


      • Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

        kiusaaminen ei ole kivaa kiusattavaksi,kun olen ollut poissa täältä?Miten turhaa on kirjoittaa tuollaisia kenellekkään.

        olemassaolon ehto on hääriä jatkuvasti toisten kimpussa. Jos ei kiusaa ja ilkeile, ei koe olevansa edes elossa, näin se menee. Toisaalta säälittävää, sillä siihenhän usein löytyy traumaattinen tausta, ei ole oppinut muuhun ja ei pääse irti siitä noidankehästä vaikka itsekin siitä kärsii. Miten voi kohdella toisia toisin jos itse on tullut huonosti tai jopa ttaumaattisesti kohdelluksi, näin miä asian ajattelen.


      • Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

        kyllä me täältä eri puolelta Suomea kirjoitamme,ja hyvä niin.Jumalan palvetyksen kirkosta tuli ihana Tv.Vaajakosken kirkosta,sai hiljentyä ja rukoilla,Hyvää alkanutta pyhäpäivää jokaiselle-

        -ra sinne muutaman sadan ellei jopa tuhannen kilometrin päähän :-). Kylllä ylläpito ja ip-osoite viime kädessä tietää mistä nämä kirjoitukset tulee.En todellakaan puhu itsekseni enkä sillä tavoin koiruuksia harrasta, minkä voin että kirjoitukset ajallisesti souvat lähekkäin.


      • hyi
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        olemassaolon ehto on hääriä jatkuvasti toisten kimpussa. Jos ei kiusaa ja ilkeile, ei koe olevansa edes elossa, näin se menee. Toisaalta säälittävää, sillä siihenhän usein löytyy traumaattinen tausta, ei ole oppinut muuhun ja ei pääse irti siitä noidankehästä vaikka itsekin siitä kärsii. Miten voi kohdella toisia toisin jos itse on tullut huonosti tai jopa ttaumaattisesti kohdelluksi, näin miä asian ajattelen.

        ihan omakohtainen kokemus tämä? Niin hyvin kuvasit omaa käyttäytymistäsi.


      • -ra
        hyi kirjoitti:

        ihan omakohtainen kokemus tämä? Niin hyvin kuvasit omaa käyttäytymistäsi.

        joidenkin ihmisten elämäntehtävä on pilata toisen päivä ilkeilyillään,sen näkee joka työpaikassa,he nauttivat siitä kun saavat myrkkynsä iskeä toiseen ihmiseen.Samoin jokaisessa kerrostalossa on joku kyylä joka seuraa naapureiden elämää ja antavat ukaaseja jokaiselle milloin mistäkin,harvinaista ellei jossain talossa ole.


      • -ra
        -ra kirjoitti:

        joidenkin ihmisten elämäntehtävä on pilata toisen päivä ilkeilyillään,sen näkee joka työpaikassa,he nauttivat siitä kun saavat myrkkynsä iskeä toiseen ihmiseen.Samoin jokaisessa kerrostalossa on joku kyylä joka seuraa naapureiden elämää ja antavat ukaaseja jokaiselle milloin mistäkin,harvinaista ellei jossain talossa ole.

        jokaiselle,nyt on mentävä.


      • 14+4
        -ra kirjoitti:

        joidenkin ihmisten elämäntehtävä on pilata toisen päivä ilkeilyillään,sen näkee joka työpaikassa,he nauttivat siitä kun saavat myrkkynsä iskeä toiseen ihmiseen.Samoin jokaisessa kerrostalossa on joku kyylä joka seuraa naapureiden elämää ja antavat ukaaseja jokaiselle milloin mistäkin,harvinaista ellei jossain talossa ole.

        ..olet kertonut naapureistasi paljon pahaa,oletko itse sellainen "kyylääjä"? :)


      • Tulisi tietää
        14+4 kirjoitti:

        ..olet kertonut naapureistasi paljon pahaa,oletko itse sellainen "kyylääjä"? :)

        Sinun tulisi tietää, että -ra antaa ihmisten elää omaa elämää, ei taida löytyä montaa viestiä, joka ei sisältäisi vittuilua -raa kohtaan.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Tulisi tietää kirjoitti:

        Sinun tulisi tietää, että -ra antaa ihmisten elää omaa elämää, ei taida löytyä montaa viestiä, joka ei sisältäisi vittuilua -raa kohtaan.

        olevan ja sillekään ei ole voitu yhtään mitään vaikka sama jatkunut vuosikausia. Uskon että ilmoituksia -raankin kohdistuvista herjoista on tehty. Taitaa olla tällaisten palstojen osa, kun tänne kuka vaan voi kasvottomana kirjoittaa, pääsevät nämä pahimmat kukkaset oikein kukkimaan.


      • Guru********
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        olevan ja sillekään ei ole voitu yhtään mitään vaikka sama jatkunut vuosikausia. Uskon että ilmoituksia -raankin kohdistuvista herjoista on tehty. Taitaa olla tällaisten palstojen osa, kun tänne kuka vaan voi kasvottomana kirjoittaa, pääsevät nämä pahimmat kukkaset oikein kukkimaan.

        Jos ihminen on tasapainoinen ja sinut itensä kanssa, hänellä ei ole jatkuvaa tarvetta hyökätä toisen kimppuun. Ei, kyllä kiusaaja on se joka voi henkisesti huonosti. Mitä mieltä olet Kiusaaminen on rumaa, onko näin?


      • Kiusaaminen on rumaa
        Guru******** kirjoitti:

        Jos ihminen on tasapainoinen ja sinut itensä kanssa, hänellä ei ole jatkuvaa tarvetta hyökätä toisen kimppuun. Ei, kyllä kiusaaja on se joka voi henkisesti huonosti. Mitä mieltä olet Kiusaaminen on rumaa, onko näin?

        Siksi en näistä törkyviesteistä kauheasti perustakkaan, koska tällaisella törkyviestien kirjoittajilla raja tulee joka tapauksessa vastaan muodossa tai toisessa, jos ei ole jo tullut. Siis muutoinkin kuin näiden viestien lähettämisessä.Ja se onkin sitten jo isompi juttu.

        Toisaalta kyllä kiusaajan uhrikaan ei yleensä voi hyvin. Sitä vastaan protestoin toisten puolesta. Ja olen kyllä joutunut sekaantumaan tällaiseen kiusaamistapaukseen myös erään läheiseni kohdalla ja täytyy kyllä sanoa että siinä järjestettiin alkukankeuksien häivyttyä sellaiset systeemit että kiussaminen loppui siihen.


      • -ra
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Siksi en näistä törkyviesteistä kauheasti perustakkaan, koska tällaisella törkyviestien kirjoittajilla raja tulee joka tapauksessa vastaan muodossa tai toisessa, jos ei ole jo tullut. Siis muutoinkin kuin näiden viestien lähettämisessä.Ja se onkin sitten jo isompi juttu.

        Toisaalta kyllä kiusaajan uhrikaan ei yleensä voi hyvin. Sitä vastaan protestoin toisten puolesta. Ja olen kyllä joutunut sekaantumaan tällaiseen kiusaamistapaukseen myös erään läheiseni kohdalla ja täytyy kyllä sanoa että siinä järjestettiin alkukankeuksien häivyttyä sellaiset systeemit että kiussaminen loppui siihen.

        eivät tule ilkeilemään,selän takana puhuta jokaisesta pahaa,kerran kun kuulen tällaista,niin siitä lähtien se ihminen on kuollut minulle.En puhu sanakaan,en edes katso häneen päin,hänestä tulee näkymätön minulle.Siihen paskanpuhuminen loppuu,yrittävät ressut vielä tulla tekamaan tuttavuutta,ei ikinä onnistu,saa pitää paskat mahassaan ja nahassaan.Ikävä kyllä tällaisia on liian paljon elämässä.


      • Ymmärrän täysin
        -ra kirjoitti:

        eivät tule ilkeilemään,selän takana puhuta jokaisesta pahaa,kerran kun kuulen tällaista,niin siitä lähtien se ihminen on kuollut minulle.En puhu sanakaan,en edes katso häneen päin,hänestä tulee näkymätön minulle.Siihen paskanpuhuminen loppuu,yrittävät ressut vielä tulla tekamaan tuttavuutta,ei ikinä onnistu,saa pitää paskat mahassaan ja nahassaan.Ikävä kyllä tällaisia on liian paljon elämässä.

        Ymmärrän sinua täysin -ra. Minäkin olen pitkävihainen, sinä olet avoin ja rehellinen ja siitä jotkut surkimukset saavat lisää vihaa. Halveksittavia, kuten täällä on jokainen saanut lukea.


      • -ra
        Ymmärrän täysin kirjoitti:

        Ymmärrän sinua täysin -ra. Minäkin olen pitkävihainen, sinä olet avoin ja rehellinen ja siitä jotkut surkimukset saavat lisää vihaa. Halveksittavia, kuten täällä on jokainen saanut lukea.

        kirjahyllyn 2 olohuoneeseen,ja nuorimmaiselle yhden kirjahyllyn.Lähdemme laittamaan koristeet ja kirjat paikoilleen sekä tyttäreni taiteilijatarvikkeet,Kiva jos hän vielä maalaisi yhden taulun tänään.Kävimme pojalla laittamassa jauhelihakeittoa,salaattia,ja omenakaura hyvettä,sekä kermavaahtoa.Pikkasen kaloreita,joita huomenna lähdemme mäkeen sulattelemaan.Hyvää viikonloppua kaikille.Inhottavinta on ilkeilevät ihmiset saavat vihaamaan muitakin ihmisiä eikä huvita yhteenkään tutustua,pääsee helpommalla näin.


      • Ymmärrän täysin
        -ra kirjoitti:

        kirjahyllyn 2 olohuoneeseen,ja nuorimmaiselle yhden kirjahyllyn.Lähdemme laittamaan koristeet ja kirjat paikoilleen sekä tyttäreni taiteilijatarvikkeet,Kiva jos hän vielä maalaisi yhden taulun tänään.Kävimme pojalla laittamassa jauhelihakeittoa,salaattia,ja omenakaura hyvettä,sekä kermavaahtoa.Pikkasen kaloreita,joita huomenna lähdemme mäkeen sulattelemaan.Hyvää viikonloppua kaikille.Inhottavinta on ilkeilevät ihmiset saavat vihaamaan muitakin ihmisiä eikä huvita yhteenkään tutustua,pääsee helpommalla näin.

        Sinulla on kuitenkin mukavat ja hienot lapset ja teillä on hyvät välit. Taitaa näillä kiusaajilla olla todella yksinäistä, ei ketään, ei lapsia, ei ystäviä, kuka sellaista edes haluaisi ystäväkseen, ei kukaan. Pidetään me lippu korkealla näiden paskiaisten kiusalla ja notkutaan täällä niin kauan kuin elinpäiviä riittää. Mukavaa viikonloppua.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Ymmärrän täysin kirjoitti:

        Ymmärrän sinua täysin -ra. Minäkin olen pitkävihainen, sinä olet avoin ja rehellinen ja siitä jotkut surkimukset saavat lisää vihaa. Halveksittavia, kuten täällä on jokainen saanut lukea.

        siksipä näitä kiusaajia täällä ei kannata vaivautua edes vihaamaan. Minä ainakin jätän vihantunteen ihan jollekin spesiaalille ja niitä ei tähän mennessä ole juuri ollut. Ehkä yksi ja sekin on laimentunut lähinnä sääliksi ja halveksunnaksi. Minulla onkin piiiiiiiiitkä pinna, mutta sitten kun se katkeaa, paluuta entiseen ei ole vaikka näennäisesti sovittaisiinkin.Jos loukkaamisessa ylitetään tietty raja, se on sitten siinä.


      • vehnäleipä
        Ymmärrän täysin kirjoitti:

        Sinulla on kuitenkin mukavat ja hienot lapset ja teillä on hyvät välit. Taitaa näillä kiusaajilla olla todella yksinäistä, ei ketään, ei lapsia, ei ystäviä, kuka sellaista edes haluaisi ystäväkseen, ei kukaan. Pidetään me lippu korkealla näiden paskiaisten kiusalla ja notkutaan täällä niin kauan kuin elinpäiviä riittää. Mukavaa viikonloppua.

        notkukaa täällä niin kauan kun elätte iran kanssa,sillä on aika syöpikselle kohta ja saa kuulla että syöpä on uusinnut ja kuolee taas,mut siihen asti.


      • Kiusaaminen on rumaa
        vehnäleipä kirjoitti:

        notkukaa täällä niin kauan kun elätte iran kanssa,sillä on aika syöpikselle kohta ja saa kuulla että syöpä on uusinnut ja kuolee taas,mut siihen asti.

        yhtään helpottaa niin ilman muuta, näin me teemme.Mikä sinulle siinä on se ongelma, oikeasti?


      • -ra
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        siksipä näitä kiusaajia täällä ei kannata vaivautua edes vihaamaan. Minä ainakin jätän vihantunteen ihan jollekin spesiaalille ja niitä ei tähän mennessä ole juuri ollut. Ehkä yksi ja sekin on laimentunut lähinnä sääliksi ja halveksunnaksi. Minulla onkin piiiiiiiiitkä pinna, mutta sitten kun se katkeaa, paluuta entiseen ei ole vaikka näennäisesti sovittaisiinkin.Jos loukkaamisessa ylitetään tietty raja, se on sitten siinä.

        on parempi kun ei noteeraamilläänlailla,sehän vasta heidän sapen saavatkin kiehumaan.Ajattelen loukkaavatkihan he mahkollisia laosiaan ja miestäänki samallalailla,jos niin kyllä sääliksi käy.Minulla ei ole ketään kenelle haluaisin ilkeillä,päinvastoin haluan sanoa jotain kaunista,niin on päivä pelastettu kummallakin,niin tutustun uusiin ihmisiin,jos näyttävät nurjan puolensa,se jäi sitten siihen lopullisesti,en enää kuule enkä näe häntä.Ilkeilijä saa oman mielensäkkin pilattua,jos vähänkään on omaatuntoa.


      • Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

        on parempi kun ei noteeraamilläänlailla,sehän vasta heidän sapen saavatkin kiehumaan.Ajattelen loukkaavatkihan he mahkollisia laosiaan ja miestäänki samallalailla,jos niin kyllä sääliksi käy.Minulla ei ole ketään kenelle haluaisin ilkeillä,päinvastoin haluan sanoa jotain kaunista,niin on päivä pelastettu kummallakin,niin tutustun uusiin ihmisiin,jos näyttävät nurjan puolensa,se jäi sitten siihen lopullisesti,en enää kuule enkä näe häntä.Ilkeilijä saa oman mielensäkkin pilattua,jos vähänkään on omaatuntoa.

        Ilkeilijällä se useimmiten vasta onkin se pahin mieli ja se pitää purkaa muihin. Sitten kun toiset reagoivat odotetusti, olettaa että vika huonoon oloon on muissa, ei itsessä ja itsensä sisällä.


      • Ähäkutti sullekin
        vehnäleipä kirjoitti:

        notkukaa täällä niin kauan kun elätte iran kanssa,sillä on aika syöpikselle kohta ja saa kuulla että syöpä on uusinnut ja kuolee taas,mut siihen asti.

        Joo, varo ettei satu omaan nilkkaan tuo syövän uusiminen. Toivossa on mukava elää.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Ilkeilijällä se useimmiten vasta onkin se pahin mieli ja se pitää purkaa muihin. Sitten kun toiset reagoivat odotetusti, olettaa että vika huonoon oloon on muissa, ei itsessä ja itsensä sisällä.

        pahamieleni johtuu siitä kun olin poikien leikkikaluna ja tiineeksi tulin ja pahinta kun niitä oli tosi monta joten isyyttä ei voinu selvittää,minä kun pidin olla monien kanssa samana yönä,siis junamiehet oli ihania aijaijai ihanaaaaaa


      • Guru näkee kaiken
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        pahamieleni johtuu siitä kun olin poikien leikkikaluna ja tiineeksi tulin ja pahinta kun niitä oli tosi monta joten isyyttä ei voinu selvittää,minä kun pidin olla monien kanssa samana yönä,siis junamiehet oli ihania aijaijai ihanaaaaaa

        Nikkivaras on alhaista kastia.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        pahamieleni johtuu siitä kun olin poikien leikkikaluna ja tiineeksi tulin ja pahinta kun niitä oli tosi monta joten isyyttä ei voinu selvittää,minä kun pidin olla monien kanssa samana yönä,siis junamiehet oli ihania aijaijai ihanaaaaaa

        ... vielä puuttuikin , ihmeen kauanhan tuo kesti :-)))))


      • Kiusaaminen on rumaa
        3+13 kirjoitti:

        edes tekee tällä palstalla?ei ole syöpäpotilas,on vain ja härnaa ja hakemalla yrittää saada riitaa aikasekseen,eikö ihmisparalla ole muuta tekemistä lauantai iltaisin kuin istua ja kytätä mitä ihmiset kirjoittaa,ja voi heti hypätä syöpotilaan niskaan.hanki elämä itselesi KORRI!!!kyllä -ra osaa itse vastata

        koska minä halveksin syöpäpotilaita koska itse olen terve ja te syöpäläiset olette ääliöitä kaikki koko porukka,vain ira on viisas ja siksi haluan tukea häntä.paina kalloosi ja ole hiljaa kun älykkäät täällä puhuu.


      • huomasin!
        Guru näkee kaiken kirjoitti:

        Nikkivaras on alhaista kastia.

        Etsi IT-ammattilaisena, kuka otti Korrin nimimerkin.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Ennen oli paremmin kirjoitti:

        Täällä on muutama riidankylväjä, ei ollut ennen, henki oli parempi sanokaa mitä sanotte.

        Mitas uikutat nyt määrään minä mitä täällä puhutaan Guru ja minä ollaan palstan johtajia nyt.


      • lusiina3
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Mitas uikutat nyt määrään minä mitä täällä puhutaan Guru ja minä ollaan palstan johtajia nyt.

        Alkuperäinen kiusaaminen rumaa alias "KORRI" on nyt lusiina 3 että silleen.


      • Kiusaaminen on rumaa
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ... vielä puuttuikin , ihmeen kauanhan tuo kesti :-)))))

        ottaa nuo psyykelääkkeet jotta aamulla jotenkin tokkuroisin taas tänne piruilemaan syöpäsairaille,jallupullo on kohta tyhjä onneksi on toinen vielä juomatta,sossu on antelias meille juopoille Hiphurraaaa


      • lusiina3
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        koska minä halveksin syöpäpotilaita koska itse olen terve ja te syöpäläiset olette ääliöitä kaikki koko porukka,vain ira on viisas ja siksi haluan tukea häntä.paina kalloosi ja ole hiljaa kun älykkäät täällä puhuu.

        minä olen nyt rekisteröitynyt joten hus hus, keksihän ihan oma nikki ;-). Kestikin kaaaaaaaaauuuuuuaaaaaan keksiä uusi nick.


      • Kiitos!
        lusiina3 kirjoitti:

        Alkuperäinen kiusaaminen rumaa alias "KORRI" on nyt lusiina 3 että silleen.

        Kiitos!


      • Taitaja
        huomasin! kirjoitti:

        Etsi IT-ammattilaisena, kuka otti Korrin nimimerkin.

        minä osaan,mutta en kerro,mikäs hätä korrille tuli kun totuus selkenee,hohohoh,kero pikku korri mikä on huoli kerrooooooo


      • Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

        kirjahyllyn 2 olohuoneeseen,ja nuorimmaiselle yhden kirjahyllyn.Lähdemme laittamaan koristeet ja kirjat paikoilleen sekä tyttäreni taiteilijatarvikkeet,Kiva jos hän vielä maalaisi yhden taulun tänään.Kävimme pojalla laittamassa jauhelihakeittoa,salaattia,ja omenakaura hyvettä,sekä kermavaahtoa.Pikkasen kaloreita,joita huomenna lähdemme mäkeen sulattelemaan.Hyvää viikonloppua kaikille.Inhottavinta on ilkeilevät ihmiset saavat vihaamaan muitakin ihmisiä eikä huvita yhteenkään tutustua,pääsee helpommalla näin.

        lässytät näistä joutavista koristeista ja keitoista sun muista ja pimuli piirusti pupun kuvan paperille,olen kyllästynyt sinun naiviuteen esittää asioita.


      • 15
        Guru näkee kaiken kirjoitti:

        Nikkivaras on alhaista kastia.

        Kysyn!


      • Kiusaaminen on rumaa
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ottaa nuo psyykelääkkeet jotta aamulla jotenkin tokkuroisin taas tänne piruilemaan syöpäsairaille,jallupullo on kohta tyhjä onneksi on toinen vielä juomatta,sossu on antelias meille juopoille Hiphurraaaa

        sentään kun v,,,,,,aa kun jallu loppu kesken viimeyönä,kun tuo paksu ja kalju sulhaseni on niin viinaan menevä se asuu täällä mun kämpässä kun sillä ei oleasuntoa kun viinan takia joutu ulos sossunasunnosta on se kuiteskii vielä sängyssä aika hyvä ja sen kavereilta löytyy aina viinaa se on siitä hyvä jätkä kanssa,


      • lusiina3
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        sentään kun v,,,,,,aa kun jallu loppu kesken viimeyönä,kun tuo paksu ja kalju sulhaseni on niin viinaan menevä se asuu täällä mun kämpässä kun sillä ei oleasuntoa kun viinan takia joutu ulos sossunasunnosta on se kuiteskii vielä sängyssä aika hyvä ja sen kavereilta löytyy aina viinaa se on siitä hyvä jätkä kanssa,

        Sinä näytät tietävän hyvin nuo sydeemit, ettet vaimn nikinvarastaja kertoisi omasta elämästäsi ;-).


      • -ra
        Tulisi tietää kirjoitti:

        Sinun tulisi tietää, että -ra antaa ihmisten elää omaa elämää, ei taida löytyä montaa viestiä, joka ei sisältäisi vittuilua -raa kohtaan.

        naapurit,kunhan yöt ovat hiljaa.En tiedä meidän rapusta kun 2 ihmistä enkä heidänkään kanssa ole missään tekemisissä,mikäli menevät edeltäni rappuun viivyttelen sen aikaa ettei tarvitse nähdä.Eläköön omaa elämäänsä,minä elän omaani,mutta uteliaat ihmiset ottavat pappiin heti päät ikkunassa kun tulemme tekisi mieli näyttää fäkkiä,mutten viitsi.


      • naapurit on tärkeitä
        -ra kirjoitti:

        naapurit,kunhan yöt ovat hiljaa.En tiedä meidän rapusta kun 2 ihmistä enkä heidänkään kanssa ole missään tekemisissä,mikäli menevät edeltäni rappuun viivyttelen sen aikaa ettei tarvitse nähdä.Eläköön omaa elämäänsä,minä elän omaani,mutta uteliaat ihmiset ottavat pappiin heti päät ikkunassa kun tulemme tekisi mieli näyttää fäkkiä,mutten viitsi.

        toisiaan ja uudet asukkaat toivotetaan tervetulleiksi.naapuri sopu on hyvä ja kunnioitamme toisiamme.

        saako lapsesi mennä ovesta ulos vai pitääkö heidänkin ensin tukia mikä tilanne on rappukäytävässä?


      • 6+9=
        -ra kirjoitti:

        naapurit,kunhan yöt ovat hiljaa.En tiedä meidän rapusta kun 2 ihmistä enkä heidänkään kanssa ole missään tekemisissä,mikäli menevät edeltäni rappuun viivyttelen sen aikaa ettei tarvitse nähdä.Eläköön omaa elämäänsä,minä elän omaani,mutta uteliaat ihmiset ottavat pappiin heti päät ikkunassa kun tulemme tekisi mieli näyttää fäkkiä,mutten viitsi.

        mieleen,muille lukijoille irasta.Oletko ira kysynyt siltä papiltasi apua tähän ongelmaasi.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisviha


      • -ra
        rohkenin sanoa mieli kirjoitti:

        joka paikaan on työntämässä pitkää nokkaansa ja etsii kuumeisesti,mitä vois kirjoittaa.ei mitään syöpään liittyvään,kun sitä hänellä ei ole ollut.ja jos joku syöpäp.kirjoittaa ja kysyy,niin silloin KORRI ensimäsenä lisäämässä eri paikkoja mistä mitä kukin voi lukea.hyvin helppoa hänelle,itse haluan keskustella palstalla ja kuulla muidenkin ajatuksia.sehän oli palstan tarkoitus on että syöpäpotilaat juttelisivat näistä asioista keskenään.eivätkä katsosis jotin youtube juttuja mistä en itse ole yhtään kiinostunut tässä forumissa,niitä omia suosikkejaan KORRI sieltä tunkee palstalle.

        Kiusaaminen on rumaa,mene itseesi ja kerro miksi olet täällä?-ira ei sinua kaipaa,eikä moni muukaan peukaloiden mukaan.missä sullä mättää ja näin pahasti.

        voisitko suoda tämän palstan meille syöpäpotilaille ja antaist meidän jutellä täällä rauhassa,mitä mieltä olet.sinulla on valinanvaraa ja vaikka kuinka paljon muita palstoja,mutta meillä syöpäpotilailla on vain tämä,voitko ajatella asiaa,ei ole mielestäni paljoa pyydetty.

        Äläyleistä.minä kyllä pidän kiusaaminen on rumasta,ja odottelen aina,jos hän kirjottasi,mutta te otatte hänet heti pilkan kohteeksi jos minä olen palstalta poissa,Aina töytyy olla joku jolle ilkeillä.


      • Kaikkea kanssa
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        sentään kun v,,,,,,aa kun jallu loppu kesken viimeyönä,kun tuo paksu ja kalju sulhaseni on niin viinaan menevä se asuu täällä mun kämpässä kun sillä ei oleasuntoa kun viinan takia joutu ulos sossunasunnosta on se kuiteskii vielä sängyssä aika hyvä ja sen kavereilta löytyy aina viinaa se on siitä hyvä jätkä kanssa,

        Älä asu tuollaisen miehen kanssa.


      • 2+16
        lusiina3 kirjoitti:

        Alkuperäinen kiusaaminen rumaa alias "KORRI" on nyt lusiina 3 että silleen.

        aha,asia ymäretty Lusiina 12345,korri jne.....nikkejä tuntuu riittävän,mutta miksi tämä palsta?


      • ????????????????????
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ja vehkeilisin lähes ainoallle joka on ystävällien, en ymmärrä logiikkaasi?

        ???????????????


      • Elämä on on on
        3+13 kirjoitti:

        edes tekee tällä palstalla?ei ole syöpäpotilas,on vain ja härnaa ja hakemalla yrittää saada riitaa aikasekseen,eikö ihmisparalla ole muuta tekemistä lauantai iltaisin kuin istua ja kytätä mitä ihmiset kirjoittaa,ja voi heti hypätä syöpotilaan niskaan.hanki elämä itselesi KORRI!!!kyllä -ra osaa itse vastata

        Tää on sen elämä!


    • -ra

      laitoin pekoonimunakkaat,Päivällä tulimme pojan luokse,laitoin wienerleikkeet,pastan,ja salaatin.jotenmukavasti päivä on alkanut.Pian lähdemme mäenlaskuun.Mukavaa päivää jokaiselle.

    • -ra

      Oliei kiva kuulla mitä #vanhoille# kirjoitttajille kuuluu.Kirjosierolle,kevätmoeliselle,tässä ja nytille,Zomille,mumskulle Löyhässä hirressä,Karille,ja kaikille muillekkin.Oletteko oööeet terveinä?Kaikkea hyvää toivon teille.Sory kirjoitusvirheet.

    • Lusiina 5

      Tiedoksi muista ketjuista räksyttäville: turhaa yrittää provosoida. Pysytään vain omissa aloituksissamme niin kaikilla on rauha kirjoittaa.

      Oikein mukavaa päivänjatkoa vähääkään sydämen sivistystä omaaville :)

      • Lusiina 5

        Ai niin ja vielä...................

        Laittakaas katse sivun ylälaitaan, siel lukee sinisellä LUOTSI. Haskekaas siihen tehtävään mut katsokaa ekka "pätevyysvaatimukset". Silloin voisitte vaikuttaa palstan henkeen haluamallanne tavalle. Joten olkaa hyvät: baana on teiudän dsiinä mielessä.


      • !!!!!!!!!!!!!!!
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Ai niin ja vielä...................

        Laittakaas katse sivun ylälaitaan, siel lukee sinisellä LUOTSI. Haskekaas siihen tehtävään mut katsokaa ekka "pätevyysvaatimukset". Silloin voisitte vaikuttaa palstan henkeen haluamallanne tavalle. Joten olkaa hyvät: baana on teiudän dsiinä mielessä.

        ???????????????????????


      • Lusiina 5
        !!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        ???????????????????????

        Vastaus kahteenkymmeneen kolmeen kysymysmerkkiin:

        Mikä on Suomi24 Luotsi?

        Luotsi on keskustelupalstoilla ja chatissa vapaaehtoisesti toimiva aktivoija, tietäjä ja ilopilleri. Luotsin tehtävänä on huolehtia keskustelupalstan ja/tai chat-huoneen viihtyisästä tunnelmasta sekä yhteisön jäsenten välisestä hyvästä hengestä. Hän osallistuu aktiivisesti keskusteluun ja valvoo samalla keskustelupalstan ja chat-huoneen toimintaa sekä auttaa Suomi24 Ylläpitoa sääntöjen vastaisen sisällön poistamisessa. Pidit sitten puutarhan hoidosta, matkailusta tai moottoripyöristä, nyt voit ryhtyä Suomi24 Luotsiksi!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe