Hei! mitä tarkoittaa jos ihmisessä aistii voimakkaan kolmannen silmän, sekä valkoisen, violetin ja indigon auran??? hölmö kysymys ehkä, mutta olisin erittäin kiitollinen asiallisesta vastauksesta!!!!
Kiitos jo etukäteen ja aurinkoista mieltä kaikille!! :)
Kolmas silmä?
6
567
Vastaukset
- Saagapolku
Auttasko tämä ?
http://eidualistinen.blogspot.com/2011/01/avautunut-kolmas-silma.html - ei kolmatta silmää
Tässä ei ole mitään yhteyttä kolmanteen silmään. Olemassa on hyvä ja paha henkimaailma. Ihminen kyllä voi aistia henkimaailman, hyvän että pahan.
- Andomus
Milläs sä aistit hyvän että pahan?
Kolmas silmä on yksi energiakeskus ihmisessä eli Chakra.
Aistikohan juuri sillä?
- 23
Kolmas silmä on peräsilmä. Sillä ei tosin näe vittuakaan
- ppppaaaaaa
Aistin juuri muijani kolmannen silmän......Nyt se taisi revetä.
- Sivistymättömät
En tiedä huvitunko vai tunnenko sääliä ihmisiä kohtaan jotka pilailevat asiasta koska heillä ei ole hajuakaan mikä kolmas silmä/otsachakra/horuksen silmä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000