milloin tulee viime syksynä marmariksessa kuvatut jaksot ulos?silloin mulle sanottiin et tammikuussa,mut ei ole näkyny,ainakaan mun telkusta?kuvasivat kuitenkin ainakin 3päivää,olis kiva nähdä!kai nyt joku kuvattu ja haastateltu tietää!
matkaoppaat
24
1398
Vastaukset
- tremake
matkaoppaat alkoi maananantaina nelosella.ainaskin ekat neljä jaksoa koski alanyaa.kantsii katsoa neloskanava maanantaista-torstaihin klo 19.00 alkaen.lauantai aamuisin tulee uusintana viikon jaksot
- voi rähmä
Olipa hyvä vinkki, sä olet todella viisas!
- amispelle upi
Lause alkaa edelleen isolla kirjaimella.
Vaikka ne kaikki koulut kesken jäikin.
Scifoso...
- ohhohoijaa
Ei sitä kuule kuvatuille pystytä kertomaan siinä tilanteessa milloin se tulee ulos, kun päätöksen tällaisista asioista tehdään ihan muualla kuin kameraryhmässä. Eikä niitä jälkikäteen voida ilmoitella - ei sellaiseen ole kellään aikaa tai rahaa. Kannattaa seurailla Matkaoppaiden sivuilta jaksokuvauksia, niin sieltä sitten näkee millon Marmaris vilahtaa.
- utelias urpo
opas sanoi mulle tän tammikuun!hän oli mukana kuvauksissa,piti kahvitauon kassani!
- ipoliini
utelias urpo kirjoitti:
opas sanoi mulle tän tammikuun!hän oli mukana kuvauksissa,piti kahvitauon kassani!
Eikö Matkaoppaat ole kuvattu Alanyassa ? Ainakin tähän asti nähdyt.
- Oltiin
ipoliini kirjoitti:
Eikö Matkaoppaat ole kuvattu Alanyassa ? Ainakin tähän asti nähdyt.
ainakin yhdessä jaksossa Istanbulissakin.
- Ohjelmatiedot
kertovat, että 2 ensimmäistä jaksoa on kuvattu Alanyassa, kuten tiedämme ja kolmas osa kuvataan Bulgariassa ja kuvaukset alkavat keväällä 2011, joten mitään omaa Marmariksen osiota ei ole eikä ihan heti tule
- hohhoihoi
Viime kaudella on käyty kuvaamassa Marmariksessa, ja Istanbulissa ovat opastytöt tämän viikon jaksoissa pyörähtäneet. Eli pääkohde on toisellakin tuotantokaudella Alanya mutta tulee jaksoja, joissa sisältöä myös Istanbulista ja tuosta Marmariksesta, jos kerran sielläkin on kuvattu. Kolman tuotantokausi tulee sitten ihan muualta eli Bulgariasta. Ei kai auta kuin odotella niitä Marmarispätkiä =)
- palajajjajaja
hohhoihoi kirjoitti:
Viime kaudella on käyty kuvaamassa Marmariksessa, ja Istanbulissa ovat opastytöt tämän viikon jaksoissa pyörähtäneet. Eli pääkohde on toisellakin tuotantokaudella Alanya mutta tulee jaksoja, joissa sisältöä myös Istanbulista ja tuosta Marmariksesta, jos kerran sielläkin on kuvattu. Kolman tuotantokausi tulee sitten ihan muualta eli Bulgariasta. Ei kai auta kuin odotella niitä Marmarispätkiä =)
lähtee poikkiksen perään Marmarikseen, saatetaan jossain jaksossa Marmaristakin nähdä, onhan noitten pikkulikkojen Istanbulin reissuakin näytetty. En kyllä ymmärrä miksi....
- uusi outo
palajajjajaja kirjoitti:
lähtee poikkiksen perään Marmarikseen, saatetaan jossain jaksossa Marmaristakin nähdä, onhan noitten pikkulikkojen Istanbulin reissuakin näytetty. En kyllä ymmärrä miksi....
oleksää tyhmä tai muuten vaan hauska???
- utelias urpo
uusi outo kirjoitti:
oleksää tyhmä tai muuten vaan hauska???
miks just marmaris sivuilla keskustelu menee aina tyhmäks vaikka asiallista asiaa yrittää kysyä?
- Ei Kiitos
Käyppäs katsoon Marmariksessa millaisia urpoja siellä matkailee, niin et enää ihmettele.
- fiksut matkailee
Urpoja ei ole muualla kuin tällä palstalla!!!
- Ne on kuvattu kuussa
ja osa myös Marsissa.
- jutta6543
Eivät varmaan ole oppaallekaan sanoneet sen enempää marmaris-jaksojen ajankohdasta :) luulisin että vain sen milloin tuo sarja suurinpiirtein alkaa :)
- utelias urpo
näin olen ymmärtänyt kun olen ohjelmaa seurannut!todennäköisesti ei tule lainkaan.kuvaavat varmaan ison satsin ja näytetään "parhaat"päältä.
- Onko Marmariksessa
utelias urpo kirjoitti:
näin olen ymmärtänyt kun olen ohjelmaa seurannut!todennäköisesti ei tule lainkaan.kuvaavat varmaan ison satsin ja näytetään "parhaat"päältä.
vesiliukumäkeä?
- ReisMan.
Onko Marmariksessa kirjoitti:
vesiliukumäkeä?
Itse olen sen verran ikämies että en ole vesipuistojen asiakas, mutta muistaakseni siellä näin veneretkeltä satamaan tultaessa vasemmalla vesipuiston laitteita...Niin ja olihan Cosmopolitan hotellissa jossa asuimme myös vesiliukumäki ym. lapsille tarkoitettuja laitteita altaalla vaikka kuinka paljon.
- ohjelma
3.5.2011
- ut.urpo
kiitos,huomasin juuri itsekin ohjelma sivuilta et parina päivänä toukokuun alussa tulee!
- Mites sen
videofilmin kanssa?
Milloin tulet katsomaan "2 girls, 1 cup"-videon?
- opasmatka
Nyt urpoille tiedoksi, että tiistaina jo seikkailtiin Ninan mukana Marmariksessa Matkaoppaissa ja tänään seikkaillaan lisää, huomisesta en tiedä.
- siis miten voi joku
ai haluut nähdä oman kaljastapöhöttyneen lärvis telkussa että voit sitten leuhkia sukulaisille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185