matkaoppaat

utelias urpo

milloin tulee viime syksynä marmariksessa kuvatut jaksot ulos?silloin mulle sanottiin et tammikuussa,mut ei ole näkyny,ainakaan mun telkusta?kuvasivat kuitenkin ainakin 3päivää,olis kiva nähdä!kai nyt joku kuvattu ja haastateltu tietää!

24

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tremake

      matkaoppaat alkoi maananantaina nelosella.ainaskin ekat neljä jaksoa koski alanyaa.kantsii katsoa neloskanava maanantaista-torstaihin klo 19.00 alkaen.lauantai aamuisin tulee uusintana viikon jaksot

      • voi rähmä

        Olipa hyvä vinkki, sä olet todella viisas!


      • amispelle upi

        Lause alkaa edelleen isolla kirjaimella.

        Vaikka ne kaikki koulut kesken jäikin.

        Scifoso...


    • ohhohoijaa

      Ei sitä kuule kuvatuille pystytä kertomaan siinä tilanteessa milloin se tulee ulos, kun päätöksen tällaisista asioista tehdään ihan muualla kuin kameraryhmässä. Eikä niitä jälkikäteen voida ilmoitella - ei sellaiseen ole kellään aikaa tai rahaa. Kannattaa seurailla Matkaoppaiden sivuilta jaksokuvauksia, niin sieltä sitten näkee millon Marmaris vilahtaa.

      • utelias urpo

        opas sanoi mulle tän tammikuun!hän oli mukana kuvauksissa,piti kahvitauon kassani!


      • ipoliini
        utelias urpo kirjoitti:

        opas sanoi mulle tän tammikuun!hän oli mukana kuvauksissa,piti kahvitauon kassani!

        Eikö Matkaoppaat ole kuvattu Alanyassa ? Ainakin tähän asti nähdyt.


      • Oltiin
        ipoliini kirjoitti:

        Eikö Matkaoppaat ole kuvattu Alanyassa ? Ainakin tähän asti nähdyt.

        ainakin yhdessä jaksossa Istanbulissakin.


    • Ohjelmatiedot

      kertovat, että 2 ensimmäistä jaksoa on kuvattu Alanyassa, kuten tiedämme ja kolmas osa kuvataan Bulgariassa ja kuvaukset alkavat keväällä 2011, joten mitään omaa Marmariksen osiota ei ole eikä ihan heti tule

      • hohhoihoi

        Viime kaudella on käyty kuvaamassa Marmariksessa, ja Istanbulissa ovat opastytöt tämän viikon jaksoissa pyörähtäneet. Eli pääkohde on toisellakin tuotantokaudella Alanya mutta tulee jaksoja, joissa sisältöä myös Istanbulista ja tuosta Marmariksesta, jos kerran sielläkin on kuvattu. Kolman tuotantokausi tulee sitten ihan muualta eli Bulgariasta. Ei kai auta kuin odotella niitä Marmarispätkiä =)


      • palajajjajaja
        hohhoihoi kirjoitti:

        Viime kaudella on käyty kuvaamassa Marmariksessa, ja Istanbulissa ovat opastytöt tämän viikon jaksoissa pyörähtäneet. Eli pääkohde on toisellakin tuotantokaudella Alanya mutta tulee jaksoja, joissa sisältöä myös Istanbulista ja tuosta Marmariksesta, jos kerran sielläkin on kuvattu. Kolman tuotantokausi tulee sitten ihan muualta eli Bulgariasta. Ei kai auta kuin odotella niitä Marmarispätkiä =)

        lähtee poikkiksen perään Marmarikseen, saatetaan jossain jaksossa Marmaristakin nähdä, onhan noitten pikkulikkojen Istanbulin reissuakin näytetty. En kyllä ymmärrä miksi....


      • uusi outo
        palajajjajaja kirjoitti:

        lähtee poikkiksen perään Marmarikseen, saatetaan jossain jaksossa Marmaristakin nähdä, onhan noitten pikkulikkojen Istanbulin reissuakin näytetty. En kyllä ymmärrä miksi....

        oleksää tyhmä tai muuten vaan hauska???


      • utelias urpo
        uusi outo kirjoitti:

        oleksää tyhmä tai muuten vaan hauska???

        miks just marmaris sivuilla keskustelu menee aina tyhmäks vaikka asiallista asiaa yrittää kysyä?


    • Ei Kiitos

      Käyppäs katsoon Marmariksessa millaisia urpoja siellä matkailee, niin et enää ihmettele.

    • fiksut matkailee

      Urpoja ei ole muualla kuin tällä palstalla!!!

    • Ne on kuvattu kuussa

      ja osa myös Marsissa.

    • jutta6543

      Eivät varmaan ole oppaallekaan sanoneet sen enempää marmaris-jaksojen ajankohdasta :) luulisin että vain sen milloin tuo sarja suurinpiirtein alkaa :)

      • utelias urpo

        näin olen ymmärtänyt kun olen ohjelmaa seurannut!todennäköisesti ei tule lainkaan.kuvaavat varmaan ison satsin ja näytetään "parhaat"päältä.


      • Onko Marmariksessa
        utelias urpo kirjoitti:

        näin olen ymmärtänyt kun olen ohjelmaa seurannut!todennäköisesti ei tule lainkaan.kuvaavat varmaan ison satsin ja näytetään "parhaat"päältä.

        vesiliukumäkeä?


      • ReisMan.
        Onko Marmariksessa kirjoitti:

        vesiliukumäkeä?

        Itse olen sen verran ikämies että en ole vesipuistojen asiakas, mutta muistaakseni siellä näin veneretkeltä satamaan tultaessa vasemmalla vesipuiston laitteita...Niin ja olihan Cosmopolitan hotellissa jossa asuimme myös vesiliukumäki ym. lapsille tarkoitettuja laitteita altaalla vaikka kuinka paljon.


    • ohjelma

      3.5.2011

    • ut.urpo

      kiitos,huomasin juuri itsekin ohjelma sivuilta et parina päivänä toukokuun alussa tulee!

      • Mites sen

        videofilmin kanssa?

        Milloin tulet katsomaan "2 girls, 1 cup"-videon?


    • opasmatka

      Nyt urpoille tiedoksi, että tiistaina jo seikkailtiin Ninan mukana Marmariksessa Matkaoppaissa ja tänään seikkaillaan lisää, huomisesta en tiedä.

    • siis miten voi joku

      ai haluut nähdä oman kaljastapöhöttyneen lärvis telkussa että voit sitten leuhkia sukulaisille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2266
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      170
      1873
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      170
      1687
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      32
      1339
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe