Jo sitä kohkaamista kestikin.
Soinin pääministerikannatus pudonnut 3%.
PerusPässien kannatus hiipuu!
17
416
Vastaukset
- MOTissa
Sitä paitsi persujen kannatus on oikeasti26%
Yle ja muut porvaripropagandakanavat väittää muuta vai manipuloidakseen.
Vai miksi luulet että ETYJ:n vaalivalvojat tulevat Suomeen.
Vaalivilpin takia. Viime vaaleissakin oli olemattomia äänestäjiä, joiden äänten määränpää on kansalta ihan epäselvä.- silmällä
Sitä olenkin epäillyt, kun peruspässeille on annettu paikkoja vaalilautakunnissa.
- kjuhvhi
silmällä kirjoitti:
Sitä olenkin epäillyt, kun peruspässeille on annettu paikkoja vaalilautakunnissa.
Hesarin nettilehdessä teetetyn kyselyn mukaan Soinia pääministeriksi kannattavia oli 50% . Äänestän persuja ihan kiusallani vastalauseeksi kokoomuspuolueen harjoittamalle riistopolitiikalle.
- Äänestätä väärin
kjuhvhi kirjoitti:
Hesarin nettilehdessä teetetyn kyselyn mukaan Soinia pääministeriksi kannattavia oli 50% . Äänestän persuja ihan kiusallani vastalauseeksi kokoomuspuolueen harjoittamalle riistopolitiikalle.
Vasemmistoliiton äänestäminen on paljon parempi vastalause kokoomuspuolueen harjoittamalle riistopolitiikalle.
- -nää
Tänään tuli rahankerjuu kortti perusässältä, pisti tuo perus-SMP tyylinen mussutus naurattaan...
- sdserewf
On hyvä että joitain vielä naurattaa. Kokoomuksen eriarvoistava ja ihmisiltä palvelut kadottava politiikka ei minua ole naurattanut enää aikoihin.
- vasta onkin
sdserewf kirjoitti:
On hyvä että joitain vielä naurattaa. Kokoomuksen eriarvoistava ja ihmisiltä palvelut kadottava politiikka ei minua ole naurattanut enää aikoihin.
Siilinjärven toivolle vasta onkin naureskeltu...
- naurettiin
vasta onkin kirjoitti:
Siilinjärven toivolle vasta onkin naureskeltu...
Peruspässi Oinoselle,joka väitti ettei Ruotsi kuulu Euroopan Unioniin.
- tiedoksi
naurettiin kirjoitti:
Peruspässi Oinoselle,joka väitti ettei Ruotsi kuulu Euroopan Unioniin.
Jokin aika sitten sama pässi "unohti" pyytää puheenvuoroa kun olisi pitänyt omien etujen vastaisesti vastustaa puoluetukea.
Ja kansallekin oli jo luvattu,että "me persut vastustetaan puoluetukea viimeiseen saakka". - kun,
tiedoksi kirjoitti:
Jokin aika sitten sama pässi "unohti" pyytää puheenvuoroa kun olisi pitänyt omien etujen vastaisesti vastustaa puoluetukea.
Ja kansallekin oli jo luvattu,että "me persut vastustetaan puoluetukea viimeiseen saakka".kansalle on uskoteltu kuinka "rötösherrat pannaan kiikkiin",ja sitten tuli vastaan tämä mukava mies Vanhanen ja siihen kiikkipuu katkesi.
- Ja kansa nauraa
Peruspässi Soini huomasi lopultakin kyvyttömyytensä,ei pure vitsit enää.
Oli maikkarin testissä täysi nolla.
Nyt peruu vaaliväittelyitä,kun on maine mennyt. - Fiksu Peru S
Siinä vasemmistolaiset ja kokoomus yrittää nostaa itseään heittämällä lokaa vastustajan päälle mutta se kääntyy teitä itseänne vastaan...
- heimoo
tuli tässä mieleen, että miten henkilö joka ei ole pystynyt hoitamaan oman yrityksensä taloutta, pystyisi hoitamaan valtiontaloutta?
- ei ryvettyneitä
Kateus on kamalaa. Persut voittoon.
- Hyvä paimen
Josta rasismitutkijat jo varoittelee.
Eikä aivan syyttä.
Joko olet allekirjoittanut "loikkaamattomuussopimuksen",jonka peruspässit vaatii.
- Lippalakki.
Mitä enemmän, Soinia, pystyyn nostettua melonia telkkarissa näytetään,sen enemmän se omenalta näyttää.
- Temokraatti
Peruspässit on yhteistyökyvyttömien ihmisten puolue.
Eduskunta on läpileikkaus Suomen kansasta, joten heilläkin pitää olla edustus kuten rapajuopoillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734