Minulla on 15 lasta, vanhin 18v ja nuorin 2v. Tässä muutama päivä sitten lapseni olivat riehuneet koko päivän eivätkä olleet uskoneet ollenkaan käskyjä olla kiltisti. Lopulta minä kyllästyneenä lapsieni ilkeyteen huusin heille, että "Nyt Saatanan kakarat olette kiltisti tai minä myyn teidät mustalaisille", jolloin 6v poikani alkoi nauramaan ja sanoi, että "Jos me sinun lapsesi olemme Saatanan kakaroita niin sinä sitten olet se Saatana sillä sinun lapsiahan me olemme".
"Äiti on Saatana".
sryysylainen
3
820
Vastaukset
- 2 riittäääää
Pakko kysyä! Letkautus oli kyllä suloinen, mutta minkä ikäinen olet ja koska sait esikoisesi? Kunnioitusta naiselle, joka on jaksanut 15 kertaa käydä raskauden läpi. Minun mielestäni ne 2 kertaa riittivät ja Helvetiksi sitä raskaana olemista kyllä kutsuisinkin, vaikka lopputulokset olivatkin sen arvoisia. :)
- ...
jos et tunnista trollia...
- ufdgifuh
hehehhehhhhhhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746