Minulla on 15 lasta, vanhin 18v ja nuorin 2v. Tässä muutama päivä sitten lapseni olivat riehuneet koko päivän eivätkä olleet uskoneet ollenkaan käskyjä olla kiltisti. Lopulta minä kyllästyneenä lapsieni ilkeyteen huusin heille, että "Nyt Saatanan kakarat olette kiltisti tai minä myyn teidät mustalaisille", jolloin 6v poikani alkoi nauramaan ja sanoi, että "Jos me sinun lapsesi olemme Saatanan kakaroita niin sinä sitten olet se Saatana sillä sinun lapsiahan me olemme".
"Äiti on Saatana".
sryysylainen
3
874
Vastaukset
- 2 riittäääää
Pakko kysyä! Letkautus oli kyllä suloinen, mutta minkä ikäinen olet ja koska sait esikoisesi? Kunnioitusta naiselle, joka on jaksanut 15 kertaa käydä raskauden läpi. Minun mielestäni ne 2 kertaa riittivät ja Helvetiksi sitä raskaana olemista kyllä kutsuisinkin, vaikka lopputulokset olivatkin sen arvoisia. :)
- ...
jos et tunnista trollia...
- ufdgifuh
hehehhehhhhhhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611