Ollaan avovaimoni kanssa menossa kuukauden päästä hämmästelemään Yucatania ja lähinnä Carmenia.
Mahtaisikohan kenelläkään olla tietoa, kummalta puolelta isoa vettä kannattaisi ostaa snorklausvälineet?
Villi veikkaus olisi että täältä Suomesta. Olisin myös kiinnostunut pk-seudulla sijaitsevista alan liikkeistä joista on jotain suosituksia.
Snorklaus / Mexico
2
1001
Vastaukset
- mä.....
pk-seudullahan riittää, mainittakoon yksi hyvä ja halpa Divesystems, Herttoniemessä. Katso nettisivut; www.divesystems.fi, sillä löytyy yhteystiedot ja tarjouksia hyvin. Mukavaa ja osaavaa henkilökuntaa paikalla. "Kaupanpäälle" saa hyviä vinkkejä ja neuvoja.
Mukavia hetkiä snorklatessa ja matkalla.- KSB
Moikka!
Olin Carmenissa lomailemassa viime vuoden tammikuussa ja nastaa oli! Snorklaus- ja sukellusmahdollisuudet ihan huiput! Kävin monella snorklausretkellä ja kaikissa välineet kuului hintaan. Ostin kuitenkin oman maskin ja snorkkelin todella paljon halvemmalla kuin Suomesta saisi. On kai se aika selvää että halvemmalla saa sieltä missä niitä enemmän käytetään. Liikkeitä oli muistaakseni kymmnekunta ja eritasoisia tuotteita oli tarjolla paljon. Itse ostin snorklailuun tarkoitetut vermeet mutta sittemmin olen käyttänyt niitä sukeltaessakin kun suoritin kortin.
Hauskaa matkaa vaan, eiköhän lämpöä piisaa ja näkemistä riitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349248"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn293750Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi742351Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102189Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181896Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141548Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.291364- 711227
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen171978Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161879