Kokemuksia ko. hotellista? Kuvan perusteella huoneet näyttää aika ankeilta eikä uima-altaista ole kuvaa lainkaan. Voiko joku asiasta tietävä rauhoitella hieman Name-hotelliin matkustavaa, että oikeasti se on ihan kivan näköinen ja viihtyisä hotelli... Saako siellä muuten aamupalaa jos oikein vonkaa?
Marmaris ja hotelli Name (Aurinkomatkat)
4
964
Vastaukset
- lea
En tiedä, mikä mielestäsi on huono hotelli, muut minusta name oli tosi kiva hotelli ja huoneet oli hyvät, vaikka minustakin esitteen kuvat oli vaatimattomia, uima allas on ihan hyvä ja aurinkotuolit ympärillä. Hotellin edessä on perjantaisin markkinat, mikä oli aamulla aika mielenkiintoinen yllätys.
- Eräs
Markkinat ovat nykyisin torstaina.
- Namessa kävijä
Eräs kirjoitti:
Markkinat ovat nykyisin torstaina.
Hei !
Olen käynyt Marmariksessa monta kertaa ja miltei aina olen asunut Name hotellissa. Hotelli on tosi hyvällä paikalla ja viihtyisä. Ei iltamelua eikä autojen melua ! Sijaitsee markkina-alueella, joten varaudu siihen, että hotellikatu täysi ihmisiä markkinapäivänä. Hyvää matkaa !!!
Koska olet sinne menossa ? - Jombe
Olen käynyt Namessa kolmen vuoden aikana 6 kertaa. Hotelli on minusta todella hyvä. Lähellä keskustaa, ystävällinen palvelu. Huoneet ok. Esite ei anna oikeaa kuvaa hotellista. Ainoa miinus joskus englantilaiset turistit uima-altaalla. Menossa ollaan taas 19.6 kahdeksi viikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305