Mikä tuli 250tkm ajettuun Mondeoon, kun sammu vauhdista. Ja ei lähde enään käyntiin.. Hehkun merkkivalo jää vilkkumaan ??? Morsian oli ratissa ja sanoi, että väläytti just pitkiä niin sammui...
FORD MONDEO 2.0TDDI hehkun merkkivalo vilkkuu, ei käynnisty
7
4336
Vastaukset
- öägöjkgöjk
Polttoaineen siirtopumppu on ainakin yksi mikä vaihdetaan 200tkm tienoilla.
- Peukalo keskellä käm
Ruiskupumppuhan se sieltä oli paukahtanut... mukava 1600 € lasku :) Oiskohan johtunut siitä, kun auto on nykinyt, kun painaa kaasun pohjaan?? Vai tuleeko vielä kytkin remppa päälle??
- ulkomailta osat
Peukalo keskellä käm kirjoitti:
Ruiskupumppuhan se sieltä oli paukahtanut... mukava 1600 € lasku :) Oiskohan johtunut siitä, kun auto on nykinyt, kun painaa kaasun pohjaan?? Vai tuleeko vielä kytkin remppa päälle??
saksasta se pumppu, niin pääset paljon halvemmalla, vaiha suuttimet samalla ja huuhtele koko polttoaine järjestelmä.. kokemusta on
- tddi mondeo
hehkujen sulake, jos on palanut niin tekee nuo oireet. Syy sulakkeen palamiseen voi olla lisälämmittimen vika.
- kallista autoilua
ihme jullia kun päätä hakkaavat seinään koko ajan,uudet fordit on vielä huonompia kuin nuo vanhemmat,viat tulee helvetin paljon kalliimmaksi.
- tane rules
mulla on 2.0tdci vm.03. ja teki saman jutun noin 205000km kohdalla noin neljä vuotta sitten. yritin sahata käyntiin useita kertoja ja sitten se lähtikin, mut ajettuani jonkun matkaa ni sammu taas, soitin hinurin ja veivät fordille ja vika oli nokka-akselin asento tunnistimessa ja meni takuuseen, kun olin vasta vähän aikaa sitten ostanut auton. ei ollenkaan kallis osa ja helppo vaihtaa jos vaan kyselee ensin sen sijainnin. ettei se nyt välttämättä niin kallis remontti oo ku amispojat kirjoittelee :-)
- Piedro1001
Jos polttoaine pumppu posahti, niin siitäkin voi selvitä noin 300€:n laskulla. Yleensä nimittäin itse pumppu ei hajoa, vaan ohjausyksiköstä kärähtää joku nippeli, jonka saa vaihdettua. Tosin se on spesiaalihommaa, joten ite ei pysty vaihtamaan, mutta ainakin puolassa on yks luotettava firma, joka näitä korjaa. Ohjausyksikkö vaan postiin... tulee melko pian takaisin takuun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285