Kultajannoutaja

Anniina 12

MOI !

mitä kultsien pitäisi syödä että niistä ei tulisi tynnyreitä ? Ja miten hoitaa tyttö kultajan-noutajaa?? Ymmärrätte varmaan mistä puhun... Ja oliskos jostain Turun lähellä olevia ihmisiä jotka kasvattaisivat kultseja.

-KIITOS JOS VOITTE AUTTAA!! :)

T: tyttö kohta 12v

6

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Itse syötän kultsiani ihan normi papeloilla. Syötän Benefulia (sisältää lihapapeloita ja muita kasvis ja vitamiini juttuja)..onhan niitä monia valikoida. Ei kultsista tule lihavaa jos sitä käyttää lenkeillä eikä hemmottele sitä liikaa herkuilla. Oma kultsini on erittäin nirso, kun taas jotkut hotkii kaiken mikä eteen tulee ; )--

      Tyttökoirien juoksuista jos haluat tietoa niin kannattaa ostaa juoksuhousut. Itse pidin edesmenneellä kulti nartullani housuja sisällä ja sitten ulkona ilman..tottakai lenkeillä ne otetaan pois mutta tartkoitin pihalla vapaana. Pidin koiraa juoksujen ajan aika paljon ulkona.. se sai juosta ja temmeltää vapaana meidän takapihallamme.kaikilla ei tietysti moista vaihtoehtoa ole.sisällä pidin moppia ja vesisankkoa lähettyvillä niin aina sai veri sotkut nopeasti pyyhittyä pois. kyllä se uros on helpompi..

    • Anniina 12

      okei, kiitospaljonn !! :)

    • farkku

      Ensinnäkin selvitetään pari perusfaktaa. Ihmisiä, koiria ja kissoja lihottaa hiilihydraatit, eli tutummin vilja. Viljapitoinen ruoka aiheuttaa ylipainoa ja etenkin kissoilla virtsatiesairauksia.

      Jotta koira pysyy ihannepainossa, on liikunnan ja ravinnon natsattava yhteen. Otetaan esimerkiksi metsästyskoira: keväällä ja kesällä (= "vapaa aika") koira syö vähemmän nappuloita, kun taas vastaavasti metsästyskaudella koiraa ruokitaan sen rasituksen mukaan.

      Aktiivisesti treenattava kultainennoutaja (esim. agility, pk ym) syö enemmän ruokaa kuin kotioloissa makaava lapanen.
      Jos koira on kotikoira, sille täytyy antaa ruokaa sen verran, että se ei laihdu eikä liho. Määrä on aina koirakohtainen eikä kannata aina seurata ruokapussien kylkiä, ne eivät aina pidä paikkaansa. Kokeilemalla se selviää.

      Suosi laadukkaita nappuloita, niin vältyt suurilta ja haisevilta kakkakasoilta.

    • koiraihminen6

      Haluaisin tietää milloin tai minkä ikäisenä kultaisilla noutajilla alkaa juoksut, meidän koira on nyt 9 kk: tta vanha eikä ole vielä alkanut. Meidän koiran on kyllä silleen että sen emo oli ½ spanieli ja ½kultis, mutta iskä oli kultis pelkästään

    • kultsulabbis

      Omalla kultsulla ja lähistöllä asuvalla kultsulla alkoi juoksut vasta vuoden ikäisenä. Labbiksellani alkoi juoksut jo 8kuukautisena ja kaveri paimenkoiralla vasta 1,5vuoden iässä. Ihan rauhassa voi vielä odotella. Jos juoksut eivät ole alkaneet toiseen ikävuoteen mennessä niin sitten voi jo vähän kysellä eläinlääkäriltä asiasta.

    • atte.vasama

      Mojokaja mojokaka moika morrrrrrroooo ja terve terve terva perse

      Mun kamul on kultanennoutaja ja se kasvaa tosi nopsaa!!!!!!!!!!!!!ÖHÖ!ja räksyttää paljo tosi paljon energii!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe