Moi..Olen kiva ja komea kuuskymppinen leskimies Helsingistä ja etsin kivaa matkaseuraa.
Rikkaasta ja varakkaasta naisesta joka maksaa matkan ja ylläpidon pohjosessa tai etelässä.
Aikaa olisi milloin vaan lähteä, tietty kutsu kivalle mökillesikin sopii omaksi Vihtoriksi. ;-)
Voit vastata suoraan s-postiini: [email protected]
ISO-jortikka
5
796
Vastaukset 5
- 1+1
Hmmm .. taitaa komeakin kuuskymppinen olla hieman liian vanha mamin pikku puudeliksi tai satunnaiseksi .. saunanlämmittäjäksi:D
Ja PA:kin olet, vailla töitä, vaiko ihan jo eläkkellä? Asiat eivät taida olla oikein mallillaan jos tuohon ikään on vielä heittäydyttävä allinclusive-ylläpidettäväksi seuralaiseksi. - Varakas mies
Hah, hah, vanha huora, kyllä on synkkää.......
- 21
No jos minun pitäisi valita teidän väliltänne, niin kyllä tuo mr. Jortikka kuulostaa kuitenkin huomattavasti kivemmalta ja hauskemmalta matkaseuralta kuin sinä.
- PS.Voimassa vielä
21 kirjoitti:
No jos minun pitäisi valita teidän väliltänne, niin kyllä tuo mr. Jortikka kuulostaa kuitenkin huomattavasti kivemmalta ja hauskemmalta matkaseuralta kuin sinä.
Vataan 21:lle Kiitos kannustuksestasi noita kateellisii ja
jotka ei itse uskalla kertoo miten asiat on ja mitä haluaa,
ne on varmaan jotain paskahousuja mut leikki tääl rikkaita
ja ne on niitä ( onks Viljoo näkyny ).
mä uskallan ehdoittaa ja kertoo aina asiana niiku ne on ;-) - 15, ei 16
PS.Voimassa vielä kirjoitti:
Vataan 21:lle Kiitos kannustuksestasi noita kateellisii ja
jotka ei itse uskalla kertoo miten asiat on ja mitä haluaa,
ne on varmaan jotain paskahousuja mut leikki tääl rikkaita
ja ne on niitä ( onks Viljoo näkyny ).
mä uskallan ehdoittaa ja kertoo aina asiana niiku ne on ;-)Sinä puolestasi taidat haluta aina vain kaikkialla, kaikkien kanssa, sukupuolesta, suuntauksesta ja iästä piittaamatta?
Nimimerkki vain vaihtuu, sama veijari ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9741891
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t931153Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83893Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237880- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34632- 58609
- 41580
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555