Näinpä, en tiedä mitä tehdä, olen ihastunut kaks vuotta nuorempaan POIKAAN... oh my god. Ja tää poika sano mulle suoraan et rakastaa mua, ja en tiiä mitä tehä. Apua...
ihastunut kaks vuotta nuorempaan
5
393
Vastaukset
- oijuhygtfvgh
jos oot ihastunu siihe ni eiks sen pitäs olla unelmien täyttymys et se rakastaa sua?
- dyjdjfhjfgykjdtydtyk
Tuollanen ikäero ei oo mikään este eikä haitta, olette kuitenkin ilmeisesti jo ainakin nuoruusiässä? Tuo ero ois ''isoimmillaan'' keskimäärin mikäli itse olisit 14-16 ja poika 12-14, silloinkin saattaisi suhde toimia normaalisti. Mikäli olette esim. 18 ja 20, ei ole mitään hämminkiä :) Joka tapauksessa mikäli poika on ihana, niin älä ihmeessä hukkaa tilaisuuttasi! :D
- minäminäminääfghjh
dyjdjfhjfgykjdtydtyk kirjoitti:
Tuollanen ikäero ei oo mikään este eikä haitta, olette kuitenkin ilmeisesti jo ainakin nuoruusiässä? Tuo ero ois ''isoimmillaan'' keskimäärin mikäli itse olisit 14-16 ja poika 12-14, silloinkin saattaisi suhde toimia normaalisti. Mikäli olette esim. 18 ja 20, ei ole mitään hämminkiä :) Joka tapauksessa mikäli poika on ihana, niin älä ihmeessä hukkaa tilaisuuttasi! :D
eli minä oon 15 ja poika 13 , kiitän vastauksista :) !
minäminäminääfghjh kirjoitti:
eli minä oon 15 ja poika 13 , kiitän vastauksista :) !
ei tuos ikä eros oo mitää ns pahaa. antaa palaa vaa. jos sää oot ihastunu häneen ja hän sinuun. :)
- tyttönen__
Riippuu minkä ikänen olet. En usko että asia vanhemmalla iällä haittaa.. mutta on kiusallista jos 8 luokkailainen tyttö seurustelisi esim 6 luokkalaisen pojan kanssa, sillä tämän murrosikä on vasta aluillaan ja niinkuin kaikki ovat aina tolkuttaneet, tytöt ovat edellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833