Terve kaikki! Olen jo pitkään (nyt 1,5 vuotta) tehnyt tätä projektia (tein ennen peliä The Role, nyt olen siirtynyt uuteen, mutta samaa sarjaa ikään kuin).
Tämä, minun oma pelini, kehittyy aivan jatkuvasti ja joka päivä! Olen suunnitellut julkaisevani pelin demon seuraavalla viikolla, tai mahdollisesti vasta sitä seuraavalla, mutta se on joka tapauksessa tulossa vihdoinkin julkaistuksi.
Pelistä voi lukea, ja kysellä asioita sen blogissa, joka on kaikille avoin! Vastaan siellä todella nopeasti, ja laitan joka päivä uuden kuvan peliin liittyen, ja uuden infon (jos en vain ole sairas/lomalla). Käykää ihmeessä lukemassa blogia.
Itse pelistä en viitsi tässä kertoa, koska tylsistyisitte minun romaaninpituisiin selostuksiin hetkessä. Blogista kaikki kuitenkin selviää, ja vieläpä ehkä mukavammalla tavalla.
LINKKI: http://theaffecto.blogspot.com/
The Affecto, suomalainen roolipeli!
TA_Samppu
1
221
Vastaukset
- diyskis
Affecto on jo käytössä. Tai ehkä "The" muuttaa nimen toiseksi.http://www.affecto.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414930Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä233308Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2862563Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542439- 1662178
- 171907
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661762Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171761Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881720M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161351