missä yliopistossa Yhdysvalloissa voi opiskella...

anskulovestorres

ns. zoo-keeperiksi eli siis eläintenhoitoa? Juu, tiedän kyllä että suomessakin pystyy opiskelemaan eläintenhoitajaksi, mutta se on lähinnä semmosta lehmä, hevos eli siis maatalous linjaa joka ei mua kiinnosta juuri pätkääkään. Itse haluaisin eläintarhaan, Yhdysvaltoihin luultavasti, töihin ja mielummin siihen liittyvää opiskelua. Tänne ette sitten tule valittamaan, kuinka huono palkka eläintenhoitajilla on ja että miksi hitossa haluat eläintenhoitajaksi, omapahan on uravalintani. Kiitos jos joku edes jaksaisi vastata ja tutustua aiheeseen, olen kyllä kuullut että jotain tämän tyyppisiä opiskelumahdollisuuksia siellä kuitenkin on.

2

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkdoijrdkosl

      Mitäs jos olisit hieman oma-aloitteisempi ja etsisit itse yliopiston, jossa alaa tarjotaan? Nykyään netti suorastaan pursuaa tietoa, joten tekosyytä omalle laiskuudelle etsiä ei pitäisi olla.

      Tässä hieman esimerkkiä: http://en.wikipedia.org/wiki/Zookeeper

      "The educational requirements for an entry level zoo keeper vary. In the USA they are often a college degree in zoology, biology, wildlife management, animal science, or some other animal-related field. Some colleges offer programs oriented towards a career in zoos."

      http://www.ehow.com/info_7758630_education-needed-zookeeper.html

      Undergraduate Degree
      Most zoos require entry-level zookeepers to have a bachelor's degree from an accredited four-year university or, at the very least, an associate's degree. According to the American Association of Zoo Keepers, aspiring zookeepers should pursue undergraduate degrees in zoology, biology or another animal-related field. Those who wish to work specifically with marine animals, such as dolphins or sea turtles, should pursue a degree in marine biology.

      Some colleges offer programs specifically designed for aspiring zoo keepers, such as the Exotic Animal Training Management Program offered at Moorpark College in California.

      Read more: Education Needed to Be a Zookeeper | eHow.com http://www.ehow.com/info_7758630_education-needed-zookeeper.html#ixzz1EW7BGldc

      Googleen siis find undergraduate degree zookeeper US, niin johan löytyy sopivia tutkintoja, esimerkiksi eläintieteet ja biologia ovat hyviä vaihtoehtoja ja biologia on sopiva yleistutkinto, jolla voi erikoistua sitten myöhemmin vaikka minne. Erikoistuminen ei usein kannata kandivaiheessa, koska mieli oman ammatin suhteen saattaa muuttua ja jokin tosi erikoinen tutkinto vaikka Wildlife managementista ei välttämättä avaa ovia kovin helposti jonnekin muualle...sitä paitsi, jos haluat palata Suomeen joskus (sekin voi olla mahdollista, vaikka siltä ei nyt tuntuisikaan), niin jokin yleisesti tunnettu pääaine on siinä mielessä hyvä valinta, että se tunnetaan kaikkialla. Tuskin kaikilla zookeepereillä on tutkintoa animal sciencestä, vaan moni on ajatunut alalle jonkin muun opiskelualan kautta.

      http://www.google.com/search?q=find degree US&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:es-MX:official&client=firefox-a#sclient=psy&hl=en&client=firefox-a&hs=oCs&rls=org.mozilla:es-MX:official&q=undergraduate degree US zookeeper&aq=f&aqi=&aql=&oq=&psj=1&fp=31bd50ee20ddd9f2

      • 4

        miksi minun pitaisi ruveta tutustumaan alaan josta en ole ollenkaan kiinnostunut? Jos alkuperaisella kyselijalla ei ole senverran aloituskykya etta ottaisi itse selvaa asioista niin voin sanoa 100% varmuudella etta opiskelu USA:ssa ei tule onnistumaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe