HUHTIKUUSSA SAATAVANA...

veijo53

Pohjalais kirjailijan värikkäät keromukset saavat jatkoa..Nykyisin Tampereella asuva treeni kaverini 15 kirja ilmestyy. Kirjoissa on paljon huumoria ja tosikot älkää kaikkea ottako tosissanne..

Gran Canarian reissumme oli antoisa ja kiva oli tavata saarella kymmeniä tuttujamme töissä talvikaudet olevia henkiöitä. Itse toimin matkaoppaana pääasiassa Suomalaisille turisteille..

Kiitos kaikesta teille minut tuntevat. Oli hauskaa kanssanne..)

T. Veksi. Tampere. Finland.

http://www.youtube.com/watch?v=9bNL9FXEh1w

11

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjat/ kertomukset

      Kirjaa voi tilata seuraavasta linkistä. Huumoria ja kivoja juttuja.

      http://cdon.fi/kirjat/karri,_aatu/matkakirjeitä_kanarialta-14183205

    • Juse.Oulusta.

      Tilattu ja luettu on. Aika värikästä kertomusta.
      Huumoria sitä olla pitää.
      Toivotaan että kertomuksenne saa jatkoa.D:

      • adjgccv

        Mutta tämä on jo myyntiä! Sitä varten ovat nuo mainospalikat ja tori-sivusto.


      • 20+9
        adjgccv kirjoitti:

        Mutta tämä on jo myyntiä! Sitä varten ovat nuo mainospalikat ja tori-sivusto.

        Olen samaa mieltä. Sitäpaitsi se kirja on ihan täyttä roskaa. Luin ja totesin todella köykäiseksi. Erityisesti huvitti takakannen suositus "tämä kirja kuuluu jokaisen Kanarian ystävän kirjahyllyyn". Minulta lähtee kyllä kirppikselle enkä kehtaa euroa enempää pyytää. Pikemminkin suositus olisi voinut olla "kaikkien bodarien..." Jos ostan Kanaria-aiheisen kirjan oletan sen myös keskittyvän
        Kanariaan. Ei bodaamiseen, narinaan kaikista mahdollisista hinnoista, isännän laihduttamiseen etc. epäoleelliseen. Huumoristakin olen vähän eri mieltä. Se alushousujuttu lopussa oli hauska, mutta siihen se jäi.


      • Kirjoja syntyy
        20+9 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Sitäpaitsi se kirja on ihan täyttä roskaa. Luin ja totesin todella köykäiseksi. Erityisesti huvitti takakannen suositus "tämä kirja kuuluu jokaisen Kanarian ystävän kirjahyllyyn". Minulta lähtee kyllä kirppikselle enkä kehtaa euroa enempää pyytää. Pikemminkin suositus olisi voinut olla "kaikkien bodarien..." Jos ostan Kanaria-aiheisen kirjan oletan sen myös keskittyvän
        Kanariaan. Ei bodaamiseen, narinaan kaikista mahdollisista hinnoista, isännän laihduttamiseen etc. epäoleelliseen. Huumoristakin olen vähän eri mieltä. Se alushousujuttu lopussa oli hauska, mutta siihen se jäi.

        -hyvinpä kirja myy ja uutta tulee. " Toiset tykkää ja toiset ei."
        -kirjailinjankin on palkkansa jostakin hankittava.
        -se on kuin tuo ruoka.toiset tykkää läskisoosista ja toiset
        nakkisoosista.
        -laittaisit mieluummin kiertoon, niin voi toisetkin lukea.
        -niin minä teen.
        -kanariasta ei ole paljon kirjoitettu ja jokainen voi
        toteuttaa itseään haluammallaan tavalla.


      • 20+9
        Kirjoja syntyy kirjoitti:

        -hyvinpä kirja myy ja uutta tulee. " Toiset tykkää ja toiset ei."
        -kirjailinjankin on palkkansa jostakin hankittava.
        -se on kuin tuo ruoka.toiset tykkää läskisoosista ja toiset
        nakkisoosista.
        -laittaisit mieluummin kiertoon, niin voi toisetkin lukea.
        -niin minä teen.
        -kanariasta ei ole paljon kirjoitettu ja jokainen voi
        toteuttaa itseään haluammallaan tavalla.

        Kirja oli tosiaan kierrossa parissa tuttavaperheessä ja kun kuulumisia kyselin, jokainen lukija nauroi ääneen, että kylläpä vitsin heitit, kun lainasit sen onnettoman tekeleen...

        Meneehän kaupaksi paljon muutakin skeidaa, ruokaa, autoja ynnämuuta.
        Kirjailijaksi ei vaan kannata ryhtyä, ellei ole edes alkeellista äidinkielen tajua,
        juonen kuljetuksesta puhumattakaan.
        Kanariasta on jatkuvasti netissä useita blogeja, joissa keskitytään Kanariaan, ei bodaamiseen tai laihduttamiseen. Puheena olevan "kirjan" kirjoittajalla on mennyt puurot ja vellit iloisesti sekaisin.

        Erityisesti järkyttää se, että tämä muskelimies on julkaissut koko joukon kirjoja. Menee täydellisesti usko lukijakansan arvostelukykyyn. Siis ylivoimaisesti surkein koskaan lukemistani kirjoista. Tämä omana ja tuttavapiirin kommenttina, kaikki paljon matkailevia ja lukevia ihmisiä. Kevään paras vitsi.


      • No jaa,
        20+9 kirjoitti:

        Kirja oli tosiaan kierrossa parissa tuttavaperheessä ja kun kuulumisia kyselin, jokainen lukija nauroi ääneen, että kylläpä vitsin heitit, kun lainasit sen onnettoman tekeleen...

        Meneehän kaupaksi paljon muutakin skeidaa, ruokaa, autoja ynnämuuta.
        Kirjailijaksi ei vaan kannata ryhtyä, ellei ole edes alkeellista äidinkielen tajua,
        juonen kuljetuksesta puhumattakaan.
        Kanariasta on jatkuvasti netissä useita blogeja, joissa keskitytään Kanariaan, ei bodaamiseen tai laihduttamiseen. Puheena olevan "kirjan" kirjoittajalla on mennyt puurot ja vellit iloisesti sekaisin.

        Erityisesti järkyttää se, että tämä muskelimies on julkaissut koko joukon kirjoja. Menee täydellisesti usko lukijakansan arvostelukykyyn. Siis ylivoimaisesti surkein koskaan lukemistani kirjoista. Tämä omana ja tuttavapiirin kommenttina, kaikki paljon matkailevia ja lukevia ihmisiä. Kevään paras vitsi.

        Elämä on vitsiä. Opettele sinäkin ajattelemaan positiivisesti.
        Kirjoja syntyy kaikenaikaa. Minä luin ja ihan kiva ja selkeä
        juttu. Suosittelen myös pahansieppo murtuu. Kivoja
        tarinoita. Matkakirjoja eri kohteista sais olla enemmänkin.
        Ganaria on kuitenkin "SUOMALAISTEN" ykköskohde talvikaudella.
        Blogit on myös hyvä idea ja onhan niitä.


      • 20+9
        No jaa, kirjoitti:

        Elämä on vitsiä. Opettele sinäkin ajattelemaan positiivisesti.
        Kirjoja syntyy kaikenaikaa. Minä luin ja ihan kiva ja selkeä
        juttu. Suosittelen myös pahansieppo murtuu. Kivoja
        tarinoita. Matkakirjoja eri kohteista sais olla enemmänkin.
        Ganaria on kuitenkin "SUOMALAISTEN" ykköskohde talvikaudella.
        Blogit on myös hyvä idea ja onhan niitä.

        Tarkoitit siis Canaria? Kyse ei ole nyt minun asenteestani elämään, vaan siitä, että markkinoille on tuotu kelvoton tekele. Minulla ei ole mitään henkilökohtaisia intressejä pistää 6-0 tätä suurteosta, mutta jos kirjaa mainostetaan kuuluvaksi jokaisen Kanarian ystävän kirjahyllyyn ja kirja keskittyy ihan johonkin muuhun, mukaan lukien erilaiset paikalla tapahtuneet konfliktit, ei kiitos. Ei huumorinkaan varjolla voi syöttä täyttä paskaa. Tässä tekeleessä kertakaikkiaan ei ollut mitään Gran Canariaan liittyvää johtolankaa.
        Ja taas kerran puhuttiin yleisesti "Kanariasta", kun jätkä oli käynyt Playa del Inglesissä. Jokainen saariryhmää tunteva ymmärtää sen falskiuden. Ei Kanaria todellakaan ole yhtä kuin Ingles.

        Iloisia lukunautintoja kaikille, jotka viitsivät maksaa tyhjästä. Tilaan jatkuvasti netistä kirjoja, joiden hinta-laatusuhde on yleensä kohdallaan. Tässä tapauksessa se oli pohjanoteeraus.


      • Kriitikko.
        20+9 kirjoitti:

        Tarkoitit siis Canaria? Kyse ei ole nyt minun asenteestani elämään, vaan siitä, että markkinoille on tuotu kelvoton tekele. Minulla ei ole mitään henkilökohtaisia intressejä pistää 6-0 tätä suurteosta, mutta jos kirjaa mainostetaan kuuluvaksi jokaisen Kanarian ystävän kirjahyllyyn ja kirja keskittyy ihan johonkin muuhun, mukaan lukien erilaiset paikalla tapahtuneet konfliktit, ei kiitos. Ei huumorinkaan varjolla voi syöttä täyttä paskaa. Tässä tekeleessä kertakaikkiaan ei ollut mitään Gran Canariaan liittyvää johtolankaa.
        Ja taas kerran puhuttiin yleisesti "Kanariasta", kun jätkä oli käynyt Playa del Inglesissä. Jokainen saariryhmää tunteva ymmärtää sen falskiuden. Ei Kanaria todellakaan ole yhtä kuin Ingles.

        Iloisia lukunautintoja kaikille, jotka viitsivät maksaa tyhjästä. Tilaan jatkuvasti netistä kirjoja, joiden hinta-laatusuhde on yleensä kohdallaan. Tässä tapauksessa se oli pohjanoteeraus.

        No luitpa kuiteskin ja se on sinun mielipiteesi. Minäkin olen lukenut paljon erilaisia kirjoja. Onhan noita kirjastoissakin vaikka mitä. Vai luitko?


      • 20+9
        Kriitikko. kirjoitti:

        No luitpa kuiteskin ja se on sinun mielipiteesi. Minäkin olen lukenut paljon erilaisia kirjoja. Onhan noita kirjastoissakin vaikka mitä. Vai luitko?

        Varmasti meistä jokainen kokee kirjoja vähän oman taustansa mukaan. Täysin vilpittömästi tilasin kirjan jota mainostettiin "jokaisen Kanarian ystävän kirjahyllyyn kuuluvaksi". Sitä se ei ollut, ja siitä kritiikki. Mutta turha tätä on jauhaa maailman tappiin saakka, varmaan se mestariteos sopii kirjoittajan tasoiselle porukalle.


    • Sari Karppila

      Tämä on mainosta kirjasta. Opettele lukemaan tai mene opiskelemaan. Täällä
      mitään myydä. Kyseinen juttu on mainos kirjasta. Munarikasta pääsiäistä.
      Kirja oli suloionen tarina, sillä olen lukenut kyseisen kirjan.
      Kuvat olis saanut olla laadukkaampia.
      Toivotaan että jutut saa jatkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe