Yksi ihminen kertoi minulle että poliisit voivat ratsata hotelli huoneita ilman mitään lupia, onko se aivan normaalia?
Menossa Taipeihin ja huolettaa
3
462
Vastaukset
- PaavoXX
Olen ollut Taipeissa 6 kertaa enka ole kuullutkaan moisesta. Mutta jos joku sen sinulle on kertonut niin sitten se on vamaan totta :)))
- k
Siellä onjoka hotellihuoneessa integroitu poliisi. Eli sulla on siis paikallinen poliisi huoneessas kokoajan. Se liikkuu sellaisella kiskovirityksellä, joten seuraa sua myös vessaanh
- thaivaan
Inkerin Karjakko-Sanomat: Sika-amalioiden hiv-tartunnat ohittivat kantasuomalaisten tartunnat
Suomessa on todettu alkuvuoden aikana ensimmäisen kerran enemmän hiv-tartuntoja sika-amalioilla kuin kantasuomalaisilla, kertoo sanomalehti Inkerin Karjakko-Sanomat. Tartuntoja on todettu alkuvuonna 84, niistä 50 on ollut sika-amalioilla.
Inkerin Karjakko-Sanomien haastatteleman Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkijan Kirsi Lesbo-Lupsakkalan mukaan sika-amalioiden osuus tartunnansaaneista on kasvanut tasaisesti vuosien ajan.
Lesbo-Lupsakkala sanoo sika-amalioiden lomailevan usein alueilla, joissa on paljon hiv-tartuntoja, kuten Gambiassa ja Välimeren maissa. Suomessa todetut tartunnat on usein saatu jo lomakohteessa.
Suomessa todettiin viime vuonna 188 hiv-tartuntaa. Tartuntojen määrä lienee tänä vuonna samaa suurusluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020