Yksi ihminen kertoi minulle että poliisit voivat ratsata hotelli huoneita ilman mitään lupia, onko se aivan normaalia?
Menossa Taipeihin ja huolettaa
3
485
Vastaukset
- PaavoXX
Olen ollut Taipeissa 6 kertaa enka ole kuullutkaan moisesta. Mutta jos joku sen sinulle on kertonut niin sitten se on vamaan totta :)))
- k
Siellä onjoka hotellihuoneessa integroitu poliisi. Eli sulla on siis paikallinen poliisi huoneessas kokoajan. Se liikkuu sellaisella kiskovirityksellä, joten seuraa sua myös vessaanh
- thaivaan
Inkerin Karjakko-Sanomat: Sika-amalioiden hiv-tartunnat ohittivat kantasuomalaisten tartunnat
Suomessa on todettu alkuvuoden aikana ensimmäisen kerran enemmän hiv-tartuntoja sika-amalioilla kuin kantasuomalaisilla, kertoo sanomalehti Inkerin Karjakko-Sanomat. Tartuntoja on todettu alkuvuonna 84, niistä 50 on ollut sika-amalioilla.
Inkerin Karjakko-Sanomien haastatteleman Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkijan Kirsi Lesbo-Lupsakkalan mukaan sika-amalioiden osuus tartunnansaaneista on kasvanut tasaisesti vuosien ajan.
Lesbo-Lupsakkala sanoo sika-amalioiden lomailevan usein alueilla, joissa on paljon hiv-tartuntoja, kuten Gambiassa ja Välimeren maissa. Suomessa todetut tartunnat on usein saatu jo lomakohteessa.
Suomessa todettiin viime vuonna 188 hiv-tartuntaa. Tartuntojen määrä lienee tänä vuonna samaa suurusluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171