jonka ristikon takaa löytyi "ylläripylläri"!
Mulla siis 50-luvun rintamamiestalo.Talo toimii ihan hyvin.
Mutta!Löysin sokkelin tuuletusaukosta (25cmx20cm) ristikon takaa vanhojen,jo edesmenneiden mummojen roskapusseja.Sain niistä osan vedettyä ulos käsin ja pikkulapiolla,näkyivät jätteiden jo lähes ruostuneet peltipurkit olleen vuodelta 1980 .=O
Mitään hajuhaittaa siis näistä ei ole minulle ollut näinä kuutena vuotena kun olen tässä talossa asunut.
Nyt sitten kysynkin,että voinko mitenkään lekalla isontaa sitä pientä betoniseinän reikää että saisin kaikki loputkin "romut"sieltä pois.Tarkoitan,siis,että kaatuuko minun koko talo jos sellaista alasokkelia alkaa moukaroimaan?Vai voiko jollain poralla sellaista betoniseinää alkaa rusikoimaan turvallisesti?
Ei sillä,ettäkö ne peltipurkit niin hirveästi haittaisivat minua,mutta olishan se hyvä saada puhtaaksi kuitenkin.
Niin,siis muuta pääsyä sinne lattian ja pohjan väliin ei ole kuin se pieni tuuletusaukko.
Auttakee,kiitos!
terv.Mualaismummeli
Sokkelissa
tuuletusaukko,
2
446
Vastaukset
- ggggghj
Mennäppä tähänkin antamaan näkemättä neuvo.
- Veikkone
Jätähä ny mummeli nee purtilot sinne vuan.
Ei nee kettää siell tönöse alla haettoo.
Keittelet vua hyvvee kahveeta ja naatit tulevast kevvääst ihan täysil rinnoill.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151