PS rakeback

oalskjeda

Olenko ymmärtänyt nyt ihan oikein.
Pokerstarsille ei ilmeisesti saa mistään rakeback diiliä? Ja Stars jakaa itse pisteitten perusteella "lahjoja"
Olen pronssi tasolla ja minun pitää tienata 750 pistettä jotta 10$ vapautuu tililleni ja muita palautuksia en saa. 750 pisteen kertyminen kestää suhteellisen pitkään jo 50 centin BB tasolla. 2x750 pistettä saa 20$, joka on jo todella työn takana. viikossa ei tuota 1500 pistettä tienata millään.
Minulla on myös tili toisessa pokerihuoneessa ja siellä saan rakebackiä 30%, joka antaa viikossa minulle 15-20$

Miten jotkut sanoo tuota pokerstarsin systeemiä hyväksi "rakeback" diiliksi??

1

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PLoo

Muistaakseni 2 2 -foorumilta luin vertailun PokerStarsin ja FullTiltPokerin välillä ja siinä tultiin siihen tulokseen että FTP on mikrogrindaajalle parempi paikka rakebackin ansiosta, mutta kun nousee tarpeeksi tasoissa (en muista että miten paljon) niin Stars pienemmän raken ja erilaisten bonusten kautta muuttuu kannattavammaksi paikaksi pelata.

Siinä ei kylläkään ollut mitään muita saitteja/verkkoja mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      271
      10054
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      325
      7223
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1913
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      116
      1620
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1491
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1169
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      959
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      818
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe