Kaikki testattu ja hyväksi todettu

mari75

No niin aloitetaan classic mausteseoksesta en todellakaan ikinä osta kasler lihaa se on sellaista purukumia että oksat pois :D Eli classic seoksen kaveriksi tuli porsaankyljykset..
Ei muuta kun kyljykset pussiin ja mauste sekaan.Uunissa 200 asteessa pidin liki tunnin pussi näytti siltä että se räjähtää uuniin mutta sitkeesti pysyi koossa :)

Kyljykset pois uunista ja hetken lämmön tasaantuminen ja lautaselle muusi,salaatti ja kyljykset.Ja kyllä oli muuten täyden 10 arvoinen kyljys kiitos erittäin hyvän mausteseoksen! Mitään muuta maustetta kyljykset ei todellakaan tarvinnut en ikin olisi uskonut että mauste "puree" niin hyvin makunsa kyljyksiin.

Paprika seos testattiin broilerin fileillä ja porsaan ulkofileellä (eri päivinä)
Molemmat samalla kaavalla (kuten kyljyksetkin) pussiin mauste mukaan ja uunissa jälleen sen liki tunnin broitsun seurana oli riisiä&salaattia ja possun fileiden kanssa jälleen muusia ja salaattia..

Tästä paprika mausteesta kanssa totaalinen 10 pistettä ei sekään pettänyt maullaan.. Joku on kirjoittanut että oli saanut ruuasta liian kuivaa mutta itse en lihan kuivuuteen kyllä törmännyt.

Sitten provencal mauste se tehtiin myös broitsulla (fileillä) ja aivan samalla kaavalla kun nuo edelliset mutta itse en tästä mausteseoksesta niin välittänyt..Siinä ei ollut "sitä jotain" tuota en ainakaan tule ostamaan kaupasta mutta muita kyllä tulen käyttämään ruuanlaitossa.Oli todellakin positiivinen yllätys että tuollasta seosta tulee myyntiin josta todellakin maku jää ruokaan ja kunnolla!

Näitä mausteita testasi myös pari teiniä ja heiltä kanssa tuli täydet 10 pistettä!

Kun tämä tuote levittäytyy kauppojen hyllyille niin toivottavasti se myös siellä pysyy että ei lähde ihan heti myynnistä pois sillä itse olen todella huono tekemään lihalle/kanalle mitään marinaadia niin nyt voi hyvällä mielellä ostaa ei marinoituja tuotteita kaupasta ja napata hyllystä seosta pussi ja ruuan valmistukseen kotiin :) Juuri tälläisiä "helppoja" kikkoja pitääkin olla ruuanlaitossa!

1

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotteet testattu ja niistä jäi positiivinen loppuvaikutelma.
      paprika mautetta testattu talous ja tavallisilla kyljyksillä ja molemmat onnistuivat hyvin. valmiissa ruuassa hyvä maku eikä tuntunut liian suolaiselta.
      classic kokeiltu kaslerilla ja porsaan palapaistilla. maku hyvä ja siitä tuli joku makumuisto lapsuudesta. classic maistui mielestäni suolaisemmalta kuin paprikamaustettu.
      provence kokeiltu broillerin koiville ja kirjolohelle. molemmat onnistuneita ja ehdottomia suosikkejani.
      odotin kyllä voimakkaampaa yrttien makua koska sana provence tuo mieleeni yrtit.
      kokonaisuudessaan suositeltavia tuotteita. helppo valmistaa, uuni pysyy puhtaana ja ruoka pysyy mehukkaana pussissa.myös pussiin laitetut kasvikset valmistuivat ja maustuivat hyvin.uskon ostavani tuotteita myös jatkossa.
      pienenä miinuksena suolan määrä, ehkäpä vähempi suolakin riittäisi(ainahan sitä saa valmiiseen ruokaan lisää).
      toivottavasti tuoteperheeseen tulee kalalle oma mausteseos koska nämä nykyiset ovat mielestäni liian vahvoja vaalealihaiselle kalalle, vaikka lohelle ne kyllä sopivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe