Hei,
Osaisiko kukaan sanoa mimmoiset kelit Torreviejassa on lokakuun puolestavälistä marraskuun alkuun? Lento olisi aika halpa sinne ja loma-asunnotkin vaikuttavat hyviltä ja kiinnostusta olisi siellä käydä.
Jostain luin, että keskilämpötila olisi alle 20, mikä on mielestäni melko vähän. En haluaisi pukeutua mihinkään huppareihin jnejne. Olisi mukavaa myös tietää, että kuinka lämmintä merivesi on.
Kiitän mahdollisista viesteistä! :)
Lokakuu
2
1312
Vastaukset
- Tapas-Papa
Hei,
Lokakuu voi olla leppoisan lämmintä edelleen, mutta nykyisin sään ennustaminen on yhä vaikeampaa. Parhaimmillaan voi olla ihan aurinkorantakelit, pahimmillaan voi olla sateista. Uintikausi on kyllä lokakuun lopussa jo ihan viimeisillään - muutamat käyvät vielä pulahtamassa, muut käyvät rannalla käveleskelemässä ja istuskelemassa.
Joka tapauksessa pahimmat lomaruuhkat ovat ohi. Ravintoloissa saa parempaa palvelua ja myös parempaa ruokaa, kun kiire ei enää paina päälle. Itse olisi Torreviejassa mieluummin lokakuussa kuin elokuussa :-)
Itse lähtisin matkaa mielessäni pieni plan b sateen varalta. Hyvällä säällä voi viettää aikaa rannalla, huonommalla keskittyä kapunkilomailuun - vuokraisin auton ja piipahtaisin vaikkapa Cartagenassa, Alicantaessa sekä Marina Alta/Baja -alueen pikkukaupungeissa Alteassa, Calpessa (Ifachin monoliitti), Morairassa ja Deniassa. Guadalestissakin kannattaisi käydä. - 24-v
Itse häivymme sieltä ennen marraskuun alkua.
Tavllisesti lokakuun puoliväliin, usein loppupuolellekin on varsin mukavaa mutta jälkipuolisko on epävarmempaa.
Vuorokauden keskilämmöksi 20 on varsin hyvä.
Päivät ovat minun makuuni miellyttäviä mutta joukkoon voi sopia joku 1 - 3 vrk:n mylväyskin.
Loma-asunnossa tärkeää, sijainti ja auringon saanti.
Jo lokakuussa on kokopäiväinen auringon lämmön saanti, jos ei vielä tärkeää, niin miellyttävyystekijä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882