Nyt se nähtiin,

Pirre*

auto pissi jäähdytysnesteet pihalle, ja jumissa ollaan - ei maitoa, ei voita..ei kahviakaan..:( - potkurillako pitänee lähteä osulaan ostoksille..

56

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi täällä ollut tilapäinen mies.
      :)
      H.

• auton mie tarvian..hupsuamatta siellä.

• sitroen.

Mitenkäs tuo on mahdollista? Oliko liian laimeat nesteet ja syyläri jäätyi vai miten? Jos tämä syynä, saattoi mennä ainakin kannentiiviste...
      Harmin paikka.

• , huomenna vasta saan sen korjaamolle..että ottaa pattiin..

• Pirrejuupas kirjoitti:

, huomenna vasta saan sen korjaamolle..että ottaa pattiin..

pitää ottaa pattiin ajoissa.
        H.

• Minun Black Beautyni teki vanhanaikaiset jo viimeviikolla, ei suostu starttaamaan. Odotan ilmojen lauhtumista ja pistän sitten akun lataukseen. Onneksi asun tässä keskellä kirkonkylää joten täydennykset ovat tuossa nurkan takana.

Minulla kävi pöytätietsikan kaa siten, jotta jostain syystä näyttö meni sekaisin. Kuvat olivat ylisuuria samoin tekstit. Etsin ratkaisuja ja palautin entisä säätöjä, samalla heitin kovalla työttä lataamani skanneri toiminnotkin hussan nevadaan. No nyt lataan ajureita uusiksi ja se kestää about kolme tuntia.

Josku pitäisi kysyä lapsilta ennen kuin menee painelemaan vääriä näppäimiä muka ymmärtäneenä ohjeet. No ei niin pahaa jos ei hyvääkin kuvaruutu palasi oikeisiin mittoihin.

Kyllä sitä joskus tuntee olevansa aika tumpelo.

• Pirre*

n. 10 kilsan patikkaretki näillä pakkasilla on liian pitkä..en ymmärrä kuinka selviäisimme täällä sitku jos ja, kun miun autoilukykyni loppuisi, emme mitenkään, - kaupatkaan eivät täällä harrasta tavaroitten kotiinkuljetusta.

Niin ja, olemmehan me tekniikan ihmelapsia he..:)

• jocus*

Lataa akku ensi tilassa, ettei se hajoa. Ladattu akku kestää pakkasta, mutta tyhjä ei.

• jocus* kirjoitti:

Lataa akku ensi tilassa, ettei se hajoa. Ladattu akku kestää pakkasta, mutta tyhjä ei.

Kiitos neuvosta.

Heti huomenna ; O

Yötä ; )

• Samaa on valitellut moni moni autoilija tänä talvena. Ei ne nää nykyautot oikein tahdo kestää näitä pakkasia. Onneksi et jäänyt tien päälle.

Se kahvin puuttuminen onkin se suurin ongelma, ainakin mulle olis.
      Jos on pakko päästä jonnekkin, pitää pyytää ystäviä apuun tai soittaa taksi. Minun ainakin olis pakko tehdä niin. Ruuhkasuomessa asuvat ei tällaista tilanetta tajua, siellä kun kulkee juna, bussi tai metro vartin välein melkein ulko-oven edstä...

Toivotaan että pakkaset loppuu pian ja saat autosi kuntoon!

• sitroen.

Sepä se näissä uusissa... Vaikka on vanhoissakin kaikenlaista, mutta sen pystyy itse korjaamaan kun vain viitsii.
        Minun ensi kuussa 22 v täyttävä pikkuautoni kyllä näillä pakkasilla käynnistyy. Lämmityslaite vain on tehty Keski-Euroopan lämpötiloille eli kuskilla pitää olla normaali ulkovaatetus päällä eli -36 asteessa pilkkihaalarit ja reilusti muuta alla. Syksyllä taas kerran unohtui se pahvin laitto auton keulaan ja nyt ei ulkona paljain käsin viitsi...

• Pirre*

korjaamolle, tai hinautan - jos tarvis. Onneksi tyttäremme perhe oli menossa omille matkoilleen tästä meidän "ohi", ja he pelastivat tällä kertaa meidät nälkäkuolemalta..so kofeinipäänsäryltä :), - siunatut lapset!

• Stadin kundi

jos huollatte autonne, vaihdatte suodattimet säännöllisesti ja varsinkin ennen talvea, pidätte huolen että nesteet on tuoreet ja sopivan vahvuiset, lataatte akun jollei se ajossa lataannu tarpeeksi, vaikka pikkuisella akkulaturilla ja pidätte autoa roikassa nelisen tuntia ennen liikkellelähtöä.
        Niin kyllä pelaa.
        Eikö se ole vähän outoa kun pohjoisen väki ei marise vaikka pakkasta on -41 C ja kulkumatkat on pitkiä.
        Samoja autoja ne myyvät Oulun pohjoispuolllekin.

• 1943
        sitroen. kirjoitti:

Sepä se näissä uusissa... Vaikka on vanhoissakin kaikenlaista, mutta sen pystyy itse korjaamaan kun vain viitsii.
        Minun ensi kuussa 22 v täyttävä pikkuautoni kyllä näillä pakkasilla käynnistyy. Lämmityslaite vain on tehty Keski-Euroopan lämpötiloille eli kuskilla pitää olla normaali ulkovaatetus päällä eli -36 asteessa pilkkihaalarit ja reilusti muuta alla. Syksyllä taas kerran unohtui se pahvin laitto auton keulaan ja nyt ei ulkona paljain käsin viitsi...

En ymmärrä hölkäsen pöläystä autoista. Huollatan säännöllisesti ja katsastus oli juuri. Yksi parkkivalo oli palanut, pitää korjata kuukauden sisällä. Muuten on hyrrännyt hyvin ja olenkin varautunut nyt ennakkoon. Tankkasin Oulunkylässä arktista dieseliä varmuuden vuoksi, jos pakkanen vaikka laskee alle -34 asteen. Pikkuisen pelottaa, kun pimeässä ajelen pitkähköjä matkoja. Ei olisi kiva jäädä tielle.

• Jm-50...
        1943 kirjoitti:

En ymmärrä hölkäsen pöläystä autoista. Huollatan säännöllisesti ja katsastus oli juuri. Yksi parkkivalo oli palanut, pitää korjata kuukauden sisällä. Muuten on hyrrännyt hyvin ja olenkin varautunut nyt ennakkoon. Tankkasin Oulunkylässä arktista dieseliä varmuuden vuoksi, jos pakkanen vaikka laskee alle -34 asteen. Pikkuisen pelottaa, kun pimeässä ajelen pitkähköjä matkoja. Ei olisi kiva jäädä tielle.

Ihan uteliaisuuttani kysyn,onko Oulunkylän palaneen huoltoaseman tilalle tullut uusi ?

Siinä tuli käytyä "100 kertaa" kahvilla,kun odottelin tytärtäni.
        Tytär asui ihan sen vanhan puukirkon kupeessa.pari 3 vuotta sitten.

• Pirre*
        1943 kirjoitti:

ns. takuuhuolto loppui, sen jälkeen tulee huollatettua vain sitten kun auto ei mene läpi katsastuksessa, pitänee ottaa itseään niakasta, - tai vaihdettava automerkkiä..

• 29
        1943 kirjoitti:

Onhan eläkeläisellä aikaa ajella päivänvalon aikaan!
        Niin minä teen

• 1943
        Jm-50... kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani kysyn,onko Oulunkylän palaneen huoltoaseman tilalle tullut uusi ?

Siinä tuli käytyä "100 kertaa" kahvilla,kun odottelin tytärtäni.
        Tytär asui ihan sen vanhan puukirkon kupeessa.pari 3 vuotta sitten.

olevan rakennelmia, tarkoitan Nesteen asemaa. En erityisemmin katsellut ympärilleni enkä mistään palosta tiedä. Työpaikkani oli muutama vuosi sitten ihan lähellä. Huomenna käväisen taas lähiseudulla ja ehkä tankkaan lisää, ties vaikka Lappiin ykskaks tulisi asiaa.

• 1943
        Pirre* kirjoitti:

ns. takuuhuolto loppui, sen jälkeen tulee huollatettua vain sitten kun auto ei mene läpi katsastuksessa, pitänee ottaa itseään niakasta, - tai vaihdettava automerkkiä..

kotikylällä on hyvä korjaamo. Takuuhuollot hoidin merkkikorjaamolla ja nythän ne voi hoitaa muuallakin. Olen jopa vertaillut hintoja ja suosin paikkakuntalaisia.

• 1943
        29 kirjoitti:

Onhan eläkeläisellä aikaa ajella päivänvalon aikaan!
        Niin minä teen

koskaan kiire rakkaasi luo? Lähdetkö luotaan viime tipassa?

• Oulunkylän akka
        1943 kirjoitti:

olevan rakennelmia, tarkoitan Nesteen asemaa. En erityisemmin katsellut ympärilleni enkä mistään palosta tiedä. Työpaikkani oli muutama vuosi sitten ihan lähellä. Huomenna käväisen taas lähiseudulla ja ehkä tankkaan lisää, ties vaikka Lappiin ykskaks tulisi asiaa.

7.11.2009 tuhoutui käyttökelvottomaksi.

• 1943
        Oulunkylän akka kirjoitti:

7.11.2009 tuhoutui käyttökelvottomaksi.

enää/vielä liikuskellut niillä seuduilla. Nyt taas on silloin tällöin asiaa ja kuten totesin, paljon rakennelmia oli ja ahtaanpuoleista.

• Pirre*

justiisa..

:/

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

justiisa..

:/

laulu oli enemmän kuin osuva :), kiitos!

• henrjii

puhelinsoitolla ostokset kotiovelle. Kikkakakkonen, kaada uutta nestettä myllyyn, ja ei muuta kuin ajoon.

• Pirre*

tyär toi jo tänään pari pulloa jäähdytysnestettä, huomenna ne tuohon ropeeseen laitan, ja katon valuuko ne jostain ulos, eli onko esim. joku putki rikki..luistoneston merkkivalo on päällä..mikä lie siinäkin..

Niin ja, täällä on niin vähän ihmisiä maalla, etteivät liikkeet viitsi vaivautua..:/

• henrjii
        Pirre* kirjoitti:

tyär toi jo tänään pari pulloa jäähdytysnestettä, huomenna ne tuohon ropeeseen laitan, ja katon valuuko ne jostain ulos, eli onko esim. joku putki rikki..luistoneston merkkivalo on päällä..mikä lie siinäkin..

Niin ja, täällä on niin vähän ihmisiä maalla, etteivät liikkeet viitsi vaivautua..:/

tulee hukkaputkesta, mutta saattaa olla että vesiletku on irronnut, tai vesipumpun tiiviste.
        Sivukylillä tuo auto on varmaan tärkein työkalu, leipälapion jälkeen

• henrjii kirjoitti:

tulee hukkaputkesta, mutta saattaa olla että vesiletku on irronnut, tai vesipumpun tiiviste.
        Sivukylillä tuo auto on varmaan tärkein työkalu, leipälapion jälkeen

he..kyllä se leipälapiokin on melkein yhtä tärkeä..

• yksi per pyörä
        Pirrejuupas kirjoitti:

he..kyllä se leipälapiokin on melkein yhtä tärkeä..

Jokaisessa pyörässä on ABS-anturi,yhdessä niistä on kosketushäiriö.

Mene testeriin,testi kestää 5minuuttia.

• Pirre*
        yksi per pyörä kirjoitti:

pakkanenkohan se tuonki aiheutti, - niinpä tietenkin..taijjan ostaa hevosen :))

• Monttoori-
        yksi per pyörä kirjoitti:

tämä tähän piren asiaan?
        Onko pyörissäkin jäähdytys nesteet?

• Kosketushäiriö
        Monttoori- kirjoitti:

tämä tähän piren asiaan?
        Onko pyörissäkin jäähdytys nesteet?

Lue hieman tarkemmin. Kyllä Pirre ABS-jarrujen merkkivaloistakin kertoi.

• a-ka-ton

Kun yrittää ilman miestä tuhrata, toista se on meillä akattomilla miehillä.

• Pirre*

mulla mieski on, mutku ei enää oikein jaksa eikä halua osallistua näihin auto asioihin, - ennen teki moottoriremontitkin ite..ja kyllä ne tuolla pajalla sen kuntoon saapi..:)

P.s. mites se pullan paisto onnistuupi? :)

• Tase pappa

Pirre parka. Otan osaa. Ilman ruokaa kyllä ihminen pärjää viikonkin. Lumesta voi sulatella vettä. Rasva ei ole välttämätöntä muualla koneen voiteluaineena. MUTTA SE KAHVI. Ilman sitä minä ainakaan en tulisi toimeen puoltakaan päivää. Paheitten summa on vakio. Auton prakattua ei kannata näillä pakkasilla potkukelkkaillakaan. Onhan ne ystävät keksitty. Kutsu kylään. Kerro kutsun todellinen syy. Tuokaa kahveja. Kannattaisikos tehdä vähän pidempi ostoslista. Soittaa se kauppiaalle. Pyytää lähettämään taksilla tavarat kotiin. Sattaa tulla moniakin hätäisiä auton korjausyrityksiä halvemmaksi. Saatat voittaa paljon paperirahaa, jos annat ammatti-ihmisten hoitaa autosi kuntoon, ilman että turvaudut takapihojen remonttiapuun.Se taksilasku voi olla pikkurahaa väärän korjauksen hinnassa. Nyt voit pyytää tuomaan keskariakin. Ei ole autolla ajo esteenä kivalle pienelle koti-iloittelulle. Kevväääämmällää taas Ooppelikin hörisee. Positiivisuutta kehiin vaan.

• Pirre*

tytär pelasti :) - siunatut lapset, toivat kaksi täyttä kassillista ruokaa, ja kun ihmettelin määrää, niin tuumasi vain että mistäs tiijjät kuinka kauan oot autota..:)

Puolen tunnin päästä vien opelin talliin, josko ne remat selviää siellä..ja kiitos! :)

• Jm-50.
        Pirre* kirjoitti:

tytär pelasti :) - siunatut lapset, toivat kaksi täyttä kassillista ruokaa, ja kun ihmettelin määrää, niin tuumasi vain että mistäs tiijjät kuinka kauan oot autota..:)

Puolen tunnin päästä vien opelin talliin, josko ne remat selviää siellä..ja kiitos! :)

Tiedätkö tämän : On
        Pakkanen
        En
        Lähde

Älä välitä, kaks kertaa on mun volkkarikin nostettu hinurin lavalle.
        Onneksi on kasko,joten ei hinauskuluja penniäkään..

• Jm-50. kirjoitti:

Pakkanen
        En
        Lähde

kaikenlaista hömpänpömppää.
        H.

• sitroen.
        Jm-50. kirjoitti:

Pakkanen
        En
        Lähde

Ei ole ollut Volkkaria eikä tule, eikä ole tarvinnut lavalle nostella. Ei kyllä ole ollut kaskoakaan eikä tule. Takana on yhteensä melkein miljoona kilometriä pääasiassa kolmella pikkuautolla melkoisen monessa maassa kaikilla keleillä. Nykyisellä (täyttää pian 22 v) ajettu vasta 415 000 km.

• Pirre*
        sitroen. kirjoitti:

Ei ole ollut Volkkaria eikä tule, eikä ole tarvinnut lavalle nostella. Ei kyllä ole ollut kaskoakaan eikä tule. Takana on yhteensä melkein miljoona kilometriä pääasiassa kolmella pikkuautolla melkoisen monessa maassa kaikilla keleillä. Nykyisellä (täyttää pian 22 v) ajettu vasta 415 000 km.

autoksi, niin oli kyllä meijjän yksi tojotakin, yli 400 000 ajettiin, ja kerran vaihtoi kannentiivisteen..siinä remskut..kunpa oisin ostanu tojotan :)

• 18

Olisko ohjaustehostimen putki mennyt rikki?

• Pirre*

hyvä kysymys.., vai pelleiletkö tietämättömyydelläni :)

P.s. onko semmoista putkea edes olemassakaan :/

• Säikähdys...
        Pirre* kirjoitti:

vaikka mitä. Sanoo Friidu. Joka ei itse myöskään autoista ymmärrä mitään. Eikä myöskään onneksi tarvitse...Riittää kun niillä päsee eteenpäin törmäilemättä;))) Vitsi tänä talvena kun tullut törmäiltyä...Lähdin maanantaina aika myöhään Kolumbuksesta joka sellainen kauppakeskus täällä..No...ei kun kaasupohjassa vaan risteyksestä...vika jälleen minun. Onneksi ei toisen auton tullut mitään..siinä torvet vaan soivat. (auto tuli niin kuolleesta kulmasta kun olla ja voi...ja aivan varmasti katsoin oikealle tuleeko sieltä ketään..)

Tsau:Friidu

• on on
        Pirre* kirjoitti:

Mulla vuosi sellainen putki vuos sitten. Oli aika arrvokas se osa, mikä laitettiin.
        Katsastukseen ei vaikuttanut, kun ne joutui sen tilaamaan, eikä saaneet ennen katsastusta suomeen.
        Sit ne öljyt sinne, ja laitto lisäks ;(
        En mäkään tienny ennen ;))

• Pirre*
        Säikähdys... kirjoitti:

vaikka mitä. Sanoo Friidu. Joka ei itse myöskään autoista ymmärrä mitään. Eikä myöskään onneksi tarvitse...Riittää kun niillä päsee eteenpäin törmäilemättä;))) Vitsi tänä talvena kun tullut törmäiltyä...Lähdin maanantaina aika myöhään Kolumbuksesta joka sellainen kauppakeskus täällä..No...ei kun kaasupohjassa vaan risteyksestä...vika jälleen minun. Onneksi ei toisen auton tullut mitään..siinä torvet vaan soivat. (auto tuli niin kuolleesta kulmasta kun olla ja voi...ja aivan varmasti katsoin oikealle tuleeko sieltä ketään..)

autoistakin, mutten mie niitä korjata osaa :) - tiijjän mihin laitetaan öljyä ja milloin , mihin vettä, mihin bensaa he..

• Pirre*
        on on kirjoitti:

Mulla vuosi sellainen putki vuos sitten. Oli aika arrvokas se osa, mikä laitettiin.
        Katsastukseen ei vaikuttanut, kun ne joutui sen tilaamaan, eikä saaneet ennen katsastusta suomeen.
        Sit ne öljyt sinne, ja laitto lisäks ;(
        En mäkään tienny ennen ;))

kannattaisi kyllä pitääkään, ellei asuisi näin syrjässä, on ne kalliita värkkejä korjauttaa,- ne on ku vanha iminenkin, ikää kun tulee niin rampatkin lisääntyy :/

• Pirre* kirjoitti:

kannattaisi kyllä pitääkään, ellei asuisi näin syrjässä, on ne kalliita värkkejä korjauttaa,- ne on ku vanha iminenkin, ikää kun tulee niin rampatkin lisääntyy :/

taisi nousta palstan ykköseksi.
        H.

• Ehkä;)))
        Pirre* kirjoitti:

autoistakin, mutten mie niitä korjata osaa :) - tiijjän mihin laitetaan öljyä ja milloin , mihin vettä, mihin bensaa he..

mies minulla niin ehkä järkeväkin..toisaalta. Ei anna minun muuhun koskea. Yritin kerran kysyä miten tuon auton konepellin saa auki. Sanoi vaan tosissaan: Friidu ei sinun tarvitse..;)))

Sählä kun olen;))) ja vain lievästi avuton tällaisten asioiden suhteen. Mutta, ajatellut sitten jos, täytyisi yksin jotenkin auton kanssa...pitäisi palkata joku nuori ja komea miespuolinen siiheen avuksi autolle kun en osaa tehdä mitään, muuta kuin ajaa eikä se peruttaamin nyt sekään aina niin täydellisesti mene....Ei lainkaan hullumpi ajatus;))) tämä apuvoiman palkkaaminen...Hinnasta varmaan pääsisimme sopimukseen jos, niinku pimeänä maksaisin? Autosta kun en haluaisi luopua minäkään.

• purrukummi
        hunksz kirjoitti:

taisi nousta palstan ykköseksi.
        H.

ketjujen pituudesta. kyllä se venyy, kun oikein venyttää. ja itsekin voi auttaa. ja toista ei tarvitse.

• purrukummi kirjoitti:

ketjujen pituudesta. kyllä se venyy, kun oikein venyttää. ja itsekin voi auttaa. ja toista ei tarvitse.

kun minä teen uuden aloituksen.
        H.

• jutut ratkaisee
        purrukummi kirjoitti:

Mistä sinä noin luulet, teetkö itse niin?
        En ole kiinnittänyt huomiota, vastailen juttuihin mikäli kiinnostaa.
        Mielipiteesi kuulostaa alentavalta, miksi?

• kaahaillaan
        Ehkä;))) kirjoitti:

mies minulla niin ehkä järkeväkin..toisaalta. Ei anna minun muuhun koskea. Yritin kerran kysyä miten tuon auton konepellin saa auki. Sanoi vaan tosissaan: Friidu ei sinun tarvitse..;)))

Sählä kun olen;))) ja vain lievästi avuton tällaisten asioiden suhteen. Mutta, ajatellut sitten jos, täytyisi yksin jotenkin auton kanssa...pitäisi palkata joku nuori ja komea miespuolinen siiheen avuksi autolle kun en osaa tehdä mitään, muuta kuin ajaa eikä se peruttaamin nyt sekään aina niin täydellisesti mene....Ei lainkaan hullumpi ajatus;))) tämä apuvoiman palkkaaminen...Hinnasta varmaan pääsisimme sopimukseen jos, niinku pimeänä maksaisin? Autosta kun en haluaisi luopua minäkään.

Minä nuoruudessani (noin 45-v sitten) olin tottunut ajelemaan autolla, jossa on bensaa aina. Kuinka ollakkaan bensa loppui Lauttasaaren sillalla ja poliisitkin sattui paikalle. Heidän avustuksella auto saatiin lähimmälle huoltoasemalle, jossa vikaa tutkittiin.

Yllätys oli suuri, kun huoltsikan kaveri esitti; "mitäs jos laitettaisiin tilkka bensaa"!!! Ihme ja kumma. Auto pörähti käyntiin!

Muuten noista "tumpura" ajelijoista, jotka jaakailevat risteyksissä, lähteäkkö vai ei. Lähdetään ja sitten jarrut pohjaan. Pari pientä peräänajoa on sattunut ja kyllä nyt osaan varoa. Odotan, kunnes edessä ajava on varmasti päättänyt meneekö vai meinaa.

Kokeilin tänään tuota kuukauden seisonutta rotiskoani ja käynnistyi hienosti. Olisin Pirren opista katsonut, onko syylärin vedet jäässä, mutta konepelti ei auennut. Täytyy viellä odotella "ilmoja", koska ei ole erityisiä ajoja.

• 18
        Pirre* kirjoitti:

Oli on ainakin minun autossa. poika väänsi pakkasella sen rikki, En tiedä sanotaanko sitä putkeksi, siltä se näytti ja neste siinä kulkee ja tekee kepeäksi sen ratin pyörityksen.

• Pirre*
        18 kirjoitti:

Oli on ainakin minun autossa. poika väänsi pakkasella sen rikki, En tiedä sanotaanko sitä putkeksi, siltä se näytti ja neste siinä kulkee ja tekee kepeäksi sen ratin pyörityksen.

se siis on nestemäinen juttu..luulin että ohjauksen tehostin on vain joku uusi vempainmalli ohjausjärjestelmässä, - tässähän oppii jo auton sisuskalutkin pian ulkoa :))

No nyt ainakin tiedän ettei kannentiiviste palanut, jäähdytysneste valui irti päässeestä putkesta, lemmari uusittiin, - tai jos vielä tiputtaa jotain sisuksistaan, silloin on syyläri rikki..mutta nyt asia on seurannassa. :)

• sitroen.
        Pirre* kirjoitti:

se siis on nestemäinen juttu..luulin että ohjauksen tehostin on vain joku uusi vempainmalli ohjausjärjestelmässä, - tässähän oppii jo auton sisuskalutkin pian ulkoa :))

No nyt ainakin tiedän ettei kannentiiviste palanut, jäähdytysneste valui irti päässeestä putkesta, lemmari uusittiin, - tai jos vielä tiputtaa jotain sisuksistaan, silloin on syyläri rikki..mutta nyt asia on seurannassa. :)

Onneksi ei ollut pahempaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe