Ystäviä Oulusta :)

auringonkukkanen89

Hei :)
Täällä yksi ihmisotus kaipailee uusia ystäviä.
Ikää minulla 22 vuotta ja majani löytyy Oulun läheltä. Luonteeltani olen aika
ujo uusien ihmisten suhteen, mutta ajan myötä minut tunnetaan huumorintajuisena
ja iloisensa tyyppinä.
Elämäni on täynnä ihania asioita, mutta yksi tärkeä asia minulta puuttuu, hyvä ystävä.
Ystävä jolle kertoa kaikista kauniista hetkistä ja toisaalta myös purkaa
huolensa. Joku, joka haluaa jakaa omat ilonsa ja surunsa kanssani. Vanhat kaverit ovat kadonneet omien elämiensä perässä ja nyt olisi tilaa uudelle ystävälle :)

Jos tämän tekstin perusteella tuntui, että haluaisit tutustua minuun niin raapustappas itsesi näköinen meili osoitteeseen: [email protected] :)

5

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the sentinel

Täällä olisi myös yksi tyyppi ystävvää vailla, ikää on 26. Lähdetään vaikka leffaan.

• auringonkukkanen89

Kirjoitteleppa mailia sähköpostiini niin tutustutaan paremmin :) Ehkä sitten se leffaanmenokin onnistuu :)

• the sentinel
        auringonkukkanen89 kirjoitti:

Kirjoitteleppa mailia sähköpostiini niin tutustutaan paremmin :) Ehkä sitten se leffaanmenokin onnistuu :)

Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen: sentinelt rocketmail.com

• anuurtis

moi. miulki vois olla tarve uudelle ystävälle. olen 24 vuotias tyttö.

• Summeri11_-

Heips!
        Tännekin voipi kirjoitella. Ystäviä kaipailisin lisää. Olen Oulusta. Saa kirjoitella mistäpäin Suomea tahansa. Eihän sitä tiedä vaikka kesälomalla tulee matkusteltua ympäri Suomea :) Oon reilu kolmikymppinen naisihminen. Kirjoitella saapi: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3108
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2931
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      43
      2603
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2430
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2177
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2065
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      939
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      924
    Aihe