Mistä vyöhyketerapiapuikkoja?

mistä

Mistä saa Suomesta vyöhyketerapiapuikkoja/tikkuja, tai raaputtimia? Pitääkö käydä koulutukset läpi että saa ostaa käyttöönsä?

14

1992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi selvitys

      On tällainen puikko tai tikku?
      Kun olen käynyt vyöhyketerapiassa, niin se on aina tehty käsin, ei puikoilla tai tikuilla.

      Mahtanet tarkoittaa akupunktiota, siinähän pistellään jollain puikoilla.

    • fdhtru2

      Oy Nordic Health Systems AB PUh. 019/432900

      • Jos mahdollista mene katajasta ottamaan n 3cn halkaisijaltaan oksa tai varsi vuole itse siitä kepakko. Näin se onnistuu ja näin on moni tehnyt.
        Missä sinulla on vastaanotto tulisin.


    • Stick it...

      Ammattinsa osaavalla terapeutilla pitää olla käytettävissään useampia puikkoja kuin yksi. Puikon laatu on erittäin oleellinen hoidon tehossa, samoin koko ja kärjen kovuus.

      Jos vaiva on jatkunut pitkään, tulee hoito tehdä vanhasta puusta valmistetulla puikolla, mielellään tammesta. Jos hoidettavalla on muhkuroita ja mutkia varressaan, olisi syytä valita vänkyrästä oksasta veistetty puikko. Naisille sopii paremmin lehtipuu, miehille havupuu. Lapsille nuoresta pajusta tai vastaavasta veistetty väline. Raaka-aineeksi kelpaa vain täydenkuun aikaan kaadettu puu kasvukauden alusta. Silloin aines on valmiiksi täyteen ladattu elinvoimaa.

      Jos vaiva tuntuu liittyvän nykyajan hektiseen teknologiamenoon ja pahaa energiaa on latautunut hoidettavaan runsaasti, on syytä aloittaa hyvin johtavasta metallista tehdyllä puikolla. Kupari on hyvä valinta. Vakioasiakkaille ja hyvin maksaville olen kehittänyt omat exclusive-glamour -puikot, joissa on kultaus päällä. Ne sopivat myös koristeiksi juhla-asuihin. Tällaisessa hoidossa on muistettava myös hoitajan oma suojaus, ettei negatiivinen energia pääse purkautumaan liian äkkiä hoitajaan ja aiheuttamaan pahimmillaan äkillisen katatonisen tilan. Siispä alkuun vain lyhyitä paianlluksia ja lisäksi maadoitetaan hoitaja hyvin esimerkiksi lähimpään vesijohtoon tai pistorasian maadoitusliittimeen. Tässä voi hyödyntää tietokonelikkeistä saatavia maadoitusrannekkeita, jonka voi kiinnittä esim. paljaseen nilkkaan ja tarvittaessa jatkaa sopivalla johdolla.

      Jos hoidettavalla on vain paikallisia oireita ja positiivista energiaa riittää, tulee varoa sen nollautumista hoidon yhteydessä. Sitä varten valitaan eristävästä materiaalista tehty puikko. Kuiva puukin käy, jos muuta ei ole, mutta varminta on hankkia luonnonmuovista tehtyjä puikkoja.

      Puikon kärjen koko valitaan sen mukaan, kuinka paikallisia vaivat ovat. Mitä pienempi pää, sitä tarkemmin hoito kohdistuu. Hoidon alussa saatetaan tarvita myös pahmustettuja puikkoja, ettei kuona-aineiden puhdistuminen ja energiakanavien avaus voimallisesti aiheuta ikäviä alkupuhdistautumisreaktioita.

      Puikkojen värin pitäisi mukailla hoidettavan iiriksen väriä. Samoin ihon väritys olisi hyvä huomioida tehon maksimoimiseksi. Mikäli hoidettava on kotoisin ulkomailta, voi olla tarpeen valita kotimaan alueen materiaaleista tehty puikko, jotta vieraat ja tutut energiat eivät toimisi toisiaan vastaan kilpaillen.

      Saatavilla on myös kombipuikkomalleja, joita voidaan käyttää paitsi vyöhyketerapiaan, myös kynsinauhojen hoitoon, syömäpuikoiksi ja grillivartaiden tekoon. Myös matkamalli on suunnitteilla (teleskooppirakenne), sekä laservalomalli ja lämmitettävä puikko.

      Valmistan itse laajaa valikoimaa vyöhyketerapiapuikkoja, jotka on tehty edellä mainitut periaatteet huomioiden. Tosin huippulaadun puikkojen teossa tarvitaan paljon muutakin osaamista, mutta ne jääköön liikesalaisuuksiksi. Teho puhukoon puiolestaan. Mukana seuraa sertifikaatti ja Lagosilaisen tutkimusinstituutin todistus tehosta vertailtuna tavanomaisiin puikkoihin. Puikkojen pituus voidaan säätää tilaajan toivomusten mukaisesti. Esimerkiksi tartuntavaarallisten hoidettavien auttaiseen sopivat erityispitkät mallit. Kaikki puikot ovat tietysti 100% kierrätettäviä. Hinnat alkaen n. 10 €/kpl ( ALV). Heti, kun saan nettisivut pystyyn, laitan mainokset kaikille näillekin palstoille hyvien käyttökokemuskertomusten kera.

      • juttu!

        Kovin lupaavalta vaikuttaa tuo puikkovalikoimasi ja bisneksesi, mutta yksi pikku juttu.
        Onko se unohtunut?

        Ovatko tutkimukset, ne tieteelliset tutkimukset, niin sokkona, kuin yksin- ja kaksinkertaisetkin tutkimukset jo suoritettu?
        Jos puikkosi eivät läpäise näitä tietellisiä testjä, lupaava bisneksesi voi kuivua kasaan jo alkumetreillä, ja nettisivujenkin pystyttäminen voi osoittautua aivan turhaksi.
        Edes hyvät käyttökokemuksetkaan eivät ole uskottavia, jos tieteelliset tutkimukset puuttuvat!


      • Energiakanava itseki

        Kuulostaa hyvältä. Pitääkö käydä joku kallis kurssi, että saa ostaa näitä puikkoja vai lähetänkö rahat vaan suoraan sinulle.


      • Stick it...
        juttu! kirjoitti:

        Kovin lupaavalta vaikuttaa tuo puikkovalikoimasi ja bisneksesi, mutta yksi pikku juttu.
        Onko se unohtunut?

        Ovatko tutkimukset, ne tieteelliset tutkimukset, niin sokkona, kuin yksin- ja kaksinkertaisetkin tutkimukset jo suoritettu?
        Jos puikkosi eivät läpäise näitä tietellisiä testjä, lupaava bisneksesi voi kuivua kasaan jo alkumetreillä, ja nettisivujenkin pystyttäminen voi osoittautua aivan turhaksi.
        Edes hyvät käyttökokemuksetkaan eivät ole uskottavia, jos tieteelliset tutkimukset puuttuvat!

        Sehän on itsestään selvä, jos joku on hoidettu minun tikuillani ja apu on parempi, niin tikutkin ovat parempia. Silä tavalla vakuuttaa esimerkiksi (tarvittaessa kirjallisesti) Kerttu-Unelma, meidän kylän kansanparantaja, joka meni painelemaan tuoreella haapapuikolla kädet märkinä varastomies Vertti-Eetwartin jalkopohjia. Vertti-Eetu oli juuri saanut kieltävän vastauksen eläkehakemukseensa sähköallergian takia. Ei voinut mennä lähellekään kirkonkylän rautakaupan kellokorttileimasinta, kun aina lehahti nahka punaiseksi ja silmiä rupesi kirvelemään kun yritti kortin leimata. Sai potkut ja haki eläkettä. No, ei saanut, ratkesi ryyppäämään ja sitten nahka meni keltaiseksi. Sitä Kerttu-Unelma lähti parantamaan, mutta V-E oli niin täynnä kiukkuenergiaa, että Kertun tukka kihahti niin tiukalle afrosäkkärälle, ettei pipo mahtunut enää päähän. Minun puikoilla hoiti sittemmin Vertti-Eetwarttia ilman iskuja ne kaksitoista muuta kertaa, kun eläkehakemus tuli bumerangina takaisin.

        Sitten oli vielä Pilvi-Satu, jolta Kerttu-Unelma yritti hoitaa jollakin supermarkettitikulla munuaisvaivaa, mutta paksu puikko luiskahti suolenmutkan pisteen päälle ja alushousuthan siinä meni vaihtoon. Minä annoin kokeiltavaksi oman ExTra-FiNe-PinPoint-mallini, jolla Kerrtu pystyi energisoimaan virtsateistä bakteerit kuoliaaksi yksi kerrallaan.

        Mutta niitä skeptikkoja varten minä just teetin sen yliopistotutkimuksen siellä Lagosissa. Lähetin testipuikot postissa ja jo samalla viikolla tuli raportti, jossa selvästi osoitettiin, että minun puikkoni toimivat kaikilla mitatuilla suureilla paremmin kuin tavalliset, P-arvo jokaisessa alle 0,00001. Minulla on siitä diplomit seinällä. Ne pojat siellä pistivät tuulemaan. Ihmettelen vaan, minkä takia meillä tutkimukset kestävät niin kauan aikaa. Ja maksavat. Tähän meni vain 200 dollaria (ja postikulut).


      • Stick it
        Energiakanava itseki kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Pitääkö käydä joku kallis kurssi, että saa ostaa näitä puikkoja vai lähetänkö rahat vaan suoraan sinulle.

        Ihan jokaiselle ei näin vahvoja tavaroita voi myydä. Minulla on sentään korkea etiikka näissä asioissa. Sisko (asutellaan kahdestaan siskon kanssa tässä) pitää viikonloppukursseja, joista saa pätevyyden noviisi-tasolle, eli saa itsenäisesti käyttää näitä puikkoja. Kurssi on ilmainen, jos ostaa vähintään sadan kappaleen paketin meidän puikkoja. Viikonlopun majoituksesta ja ruuasta otan kuitenkin omakustannushinnan, mutta senhän saa sitten vähentää verotuksessa. Yritän vielä saada tämän kunnan työllistämisohjelaman, niin sitten on vielä helpompaa. Omakustannushinta koko viikonlopusta on vain 500 euroa, mutta se sisältää ruuan ja majoituksen raikkaassa puolijoukkueteltassa meidän pihalla. Jokainen tuo tietysti oman makuupussin, eihän sitä toisten vällyissä kukaan lähde nukkumaan. Kamina lämmitetään joka ilta kuumaksi energian joukkokanavoinnilla. Omat puut saa kuitenkin tuoda mukana. Ruokana on hernekeittoa, ollaan enempi sellaisia vegeihmisiä, ei haluta ryöstää eläimiä. Tuloiltana on vielä tervetuliaisryyppy, homeopaattista kossua, potensoitu tosi vahvaksi. Saadaan heti koko porukalle rento meininki.

        Jos ei millään pysty osallistumaan viikonloppukurssiin, niin jos kykenee omin käsin kirjoittamaan (ilman mitään konetta, kynällä ja paperilla vaan), että "lähetäkää puikoja", niin olen kehittänyt erityisen setin aloittelijoille. Siinä on mietojen ja hellävaraisten tikkujen lisäksi suojus, joka estää tökkäisyt vaarallisiin pisteisiin. Ne on jatkokehitetty kengän pohjallisista, joihin on tehty reiät niihin kohtiin, joihin aloittelijakin saa puikottaa ilman riskejä. Tästä on vielä DeLuxe-malli, joka on tehty hajunsyöjäpohjallisista. Se on kätevä, jos hoidokin jalat haisevat niin pahasti juustolle ja hiivalle, että vesi tulee silmiin. Eihän siinä kukaan pysty tarkkaa työtä tekemään, mutta näillä vehkeillä sekin onnistuu.

        Rohkeasti mukaan vaan. Hanki sinäkin tarkoitusta ja lisätienestiä elämääsi. Mikä onkaan parempi tapa oppia tutustumaan uusiin ihmisiin kuin painella niiden jalkopohjia.


      • ja halavalla!
        Stick it... kirjoitti:

        Sehän on itsestään selvä, jos joku on hoidettu minun tikuillani ja apu on parempi, niin tikutkin ovat parempia. Silä tavalla vakuuttaa esimerkiksi (tarvittaessa kirjallisesti) Kerttu-Unelma, meidän kylän kansanparantaja, joka meni painelemaan tuoreella haapapuikolla kädet märkinä varastomies Vertti-Eetwartin jalkopohjia. Vertti-Eetu oli juuri saanut kieltävän vastauksen eläkehakemukseensa sähköallergian takia. Ei voinut mennä lähellekään kirkonkylän rautakaupan kellokorttileimasinta, kun aina lehahti nahka punaiseksi ja silmiä rupesi kirvelemään kun yritti kortin leimata. Sai potkut ja haki eläkettä. No, ei saanut, ratkesi ryyppäämään ja sitten nahka meni keltaiseksi. Sitä Kerttu-Unelma lähti parantamaan, mutta V-E oli niin täynnä kiukkuenergiaa, että Kertun tukka kihahti niin tiukalle afrosäkkärälle, ettei pipo mahtunut enää päähän. Minun puikoilla hoiti sittemmin Vertti-Eetwarttia ilman iskuja ne kaksitoista muuta kertaa, kun eläkehakemus tuli bumerangina takaisin.

        Sitten oli vielä Pilvi-Satu, jolta Kerttu-Unelma yritti hoitaa jollakin supermarkettitikulla munuaisvaivaa, mutta paksu puikko luiskahti suolenmutkan pisteen päälle ja alushousuthan siinä meni vaihtoon. Minä annoin kokeiltavaksi oman ExTra-FiNe-PinPoint-mallini, jolla Kerrtu pystyi energisoimaan virtsateistä bakteerit kuoliaaksi yksi kerrallaan.

        Mutta niitä skeptikkoja varten minä just teetin sen yliopistotutkimuksen siellä Lagosissa. Lähetin testipuikot postissa ja jo samalla viikolla tuli raportti, jossa selvästi osoitettiin, että minun puikkoni toimivat kaikilla mitatuilla suureilla paremmin kuin tavalliset, P-arvo jokaisessa alle 0,00001. Minulla on siitä diplomit seinällä. Ne pojat siellä pistivät tuulemaan. Ihmettelen vaan, minkä takia meillä tutkimukset kestävät niin kauan aikaa. Ja maksavat. Tähän meni vain 200 dollaria (ja postikulut).

        > Ne pojat siellä pistivät tuulemaan. Ihmettelen vaan, minkä takia meillä tutkimukset kestävät niin kauan aikaa. Ja maksavat. Tähän meni vain 200 dollaria (ja postikulut).

        Tässäpä vinkki saada vauhtia myös muihinkin kotimaisiin, niin kovin hitaasti eteneviin tutkimuksiin.
        Mitkä säästöt siitä syntyisikään, kun tutkimukset hoituvat noin nopeasti, ja tuote saadaan markkinoille kahisevaa keräämään nopeasti ja viivyttelemättä.
        Onhan sen monet muut jo havainneet, ja alkaneet käyttää näitä "lagosilaisia" palveluja hyväkseen!


      • Stick it...
        ja halavalla! kirjoitti:

        > Ne pojat siellä pistivät tuulemaan. Ihmettelen vaan, minkä takia meillä tutkimukset kestävät niin kauan aikaa. Ja maksavat. Tähän meni vain 200 dollaria (ja postikulut).

        Tässäpä vinkki saada vauhtia myös muihinkin kotimaisiin, niin kovin hitaasti eteneviin tutkimuksiin.
        Mitkä säästöt siitä syntyisikään, kun tutkimukset hoituvat noin nopeasti, ja tuote saadaan markkinoille kahisevaa keräämään nopeasti ja viivyttelemättä.
        Onhan sen monet muut jo havainneet, ja alkaneet käyttää näitä "lagosilaisia" palveluja hyväkseen!

        Sitäpä. Olen varma, että näin korkeatasoiset (huom! Yliopistosta, allekirjoittajina Professoreita ja Dosetteja, joukossa jopa yksi Amanuenssi!) kelpaavat mihin tahansa laadukkaaseen alan tiedelehteen. Ajattelin aloittaa huipulta ja tarjota sitä magneettimediaan, mutta vain, jos saan mainoksen samalle sivulle. Toinen samantasoinen olisi voi hyvin, mutta siinä hiukan arveluttaa kun taitaa olla nimestä päätellen joku valion sponsoroima lehdykkä. Ettei vain leimautuisi jotenkin kulkevansa suurpääomasijoittajien liekanarussa. Siihen en suostu. Eilenkin sisko osti arlan juustoa kun oli tarjouksessa. Eli kyllä ihan omin päin ja laadun mukaan mennään, rahalle ei kumarrella.

        Ja kyllä omin päinkin irtoaisi hyvää tutkimusta jos vain veistohommilta ehtisi. Kyselin jo kunnan vaivaistalolta sopivia tutkijoita. Siellä olisi ainakin yksi Sokea-Reetta ja pari kaihimummoa. Täytyy puhua hoitojohtajalle, että jarruttelisi vähän niiden kaihileikkauksia, että saisi sokkotestaukset purkkiin. Onhan siellä vielä Krimin sodan veteraani, silmäpuoli-Taavetti, ehkä sekin kelpaisi hätätilassa. Näillä saisi kokeet paitsi sokkoutettua, niin myös kuuroutettua. Taavettia pitäisi kyllä vähän toppuutella, kun se rupeaa heti sohimaan joka suuntaan, kun saa jotain kepakkoa käteensä. Luulee varmaan pistimeksi. Se pitäisi varmaan laittaa placeboryhmän vetäjäksi.


    • Tiedän varmasti

      Apteekista saa kaikenlaisia puikkoja.

    • Kliffaa on

      Kiitos tästä viestiketjusta. Tämä on hyödyllisin keskustelu miesmuistiin tällä palstalla. Nostin tälle peukkua.

      • britishmanni

        sanoi englantilainen


    • Anonyymi

      Uranus tuonti Oy , Lapua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe