Suomalainen eversti,saksalainen eversti ja venäläinen eversti istuivat iltaa naukkaillen. Laipioon lensi kolme kärpästä siinä katottiin ja arveltiin,että kuka lyö tarkemmin kärpäseen miekalla. Veli venäläinen aloitti ja löi kärpäsen kahtia ja saksalainen löi keskeltä poikki,mutta suomalainen löi miekalla kärpänen,se lähti lentoon. Toiset siihen,että sinähän löit ohitsee. Enkä lyönnyt,sanoi suomalainen se ei enään lisänny.
suomi,venäjä ja saksa
2
1617
Vastaukset
- tosikko
Suomalainen eversti,saksalainen eversti ja venäläinen eversti istuivat iltaa naukkaillen.
Ilmassa lensi kolme kärpästä. Päätettiin siinä katsoa kuka lyö tarkemmin kärpäseen miekalla.
Veli venäläinen aloitti ja löi kärpäsen kahtia ja sano: " Ei lennä minun kärpänen enää." Saksalainen löi miekallaan kärpäsen kaulan poikki ja kun kärpänen muutaman siiveniskun jälkeen putosi, saksalainen sanoi: "Ei lennä minunkaan kärpänen enää."
Suomalainen löi miekalla kärpästä joka jatkoi lentoaan. Toiset siihen yhteen änneen: "Sinun kärpänen lentää vielä." johon suomalainen "Niin lentää muttei lisäänny!"- pilkunviilaaja78
Nii ja sit ku kertoo sen viel näin ni se on ihan mielettömän hauska!
....
"Sehän jatkaa lentoaan!"
"niin jatkaa, mut ei sukuaan..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437381Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1366719- 604047
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233782Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1363716Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla362816Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?412509- 492344