Suomalainen eversti,saksalainen eversti ja venäläinen eversti istuivat iltaa naukkaillen. Laipioon lensi kolme kärpästä siinä katottiin ja arveltiin,että kuka lyö tarkemmin kärpäseen miekalla. Veli venäläinen aloitti ja löi kärpäsen kahtia ja saksalainen löi keskeltä poikki,mutta suomalainen löi miekalla kärpänen,se lähti lentoon. Toiset siihen,että sinähän löit ohitsee. Enkä lyönnyt,sanoi suomalainen se ei enään lisänny.
suomi,venäjä ja saksa
2
1603
Vastaukset
- tosikko
Suomalainen eversti,saksalainen eversti ja venäläinen eversti istuivat iltaa naukkaillen.
Ilmassa lensi kolme kärpästä. Päätettiin siinä katsoa kuka lyö tarkemmin kärpäseen miekalla.
Veli venäläinen aloitti ja löi kärpäsen kahtia ja sano: " Ei lennä minun kärpänen enää." Saksalainen löi miekallaan kärpäsen kaulan poikki ja kun kärpänen muutaman siiveniskun jälkeen putosi, saksalainen sanoi: "Ei lennä minunkaan kärpänen enää."
Suomalainen löi miekalla kärpästä joka jatkoi lentoaan. Toiset siihen yhteen änneen: "Sinun kärpänen lentää vielä." johon suomalainen "Niin lentää muttei lisäänny!"- pilkunviilaaja78
Nii ja sit ku kertoo sen viel näin ni se on ihan mielettömän hauska!
....
"Sehän jatkaa lentoaan!"
"niin jatkaa, mut ei sukuaan..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714