Harkitsen työpaikkaa ko. hoivakodista. Onko kenelläkään kokemusta sieltä? Mitään kerrottavaa paikasta ja työntekijöistä?
Espoonlahden hoivakoti?
38
4326
Vastaukset
Kyllä! Minulla on!
Vältä menemästä ainakaan ensimmäiseen kerrokseen, onkohan osasto 1! Älä mene, osastonhoitaja on 66v. ja ilkeä, todella vaikea ihminen.
Osasto 2:lla (yläkerta varmaan) on ehkä hivenen inhimillisempi oh. Olin siellä 10/09 - 01/10 yläkerrassa töissä, p. oli oh molemmilla osastoilla.
Todella tiukka osastonhoitaja, tuntuu että inhimillisyys hukassa täysin, porukka oli väsynyttä, ja edelleen on.
Yläkertaan tuli uusi oh vuosi sitten, hivenen kai kivempi kun p. Raskas työ ja raskasta oli henkisestikin kun osastonhoitaja vaan piiskaa koko ajan, että mitä kaikkea pitää tehä!- Ruksi listaan
Kokemusta myös, mutta myönteisellä näkemyksellä. Osastonhoitaja alakerrassa ei ole ilkeä, vaan vaativa. Mutta pitää hienosti työntekijöidensä puolta. Nyt jälkeenpäin hänen alaisenaan olleena voin kunnioittaa ja hyvällä muistaa. Hän saa osastonsa toimimaan, tekemään ja hyvin mallikkaasti "rukseja listoihin". Jopa niin paljon, että paljon on porukkaa vaihtunut.
- Arvata saattaa
Ruksi listaan kirjoitti:
Kokemusta myös, mutta myönteisellä näkemyksellä. Osastonhoitaja alakerrassa ei ole ilkeä, vaan vaativa. Mutta pitää hienosti työntekijöidensä puolta. Nyt jälkeenpäin hänen alaisenaan olleena voin kunnioittaa ja hyvällä muistaa. Hän saa osastonsa toimimaan, tekemään ja hyvin mallikkaasti "rukseja listoihin". Jopa niin paljon, että paljon on porukkaa vaihtunut.
Mitä tarkoittaa "rukseja listoihin".
- Kesä kaikille meille
Arvata saattaa kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "rukseja listoihin".
Ruksilistat tarkoittaa sitä, että kontrolloidaan onko vanhukset ulkoilleet, istuneet, osallistuneet laulu-, muistelu-, runo-, luku tuokioon.päivittäin, viikottain jne. On tavoite, että vuodepotilas ei jää vuoteesen, vaan virikettä oltava.
Tämä kaikki kirjataan aktiviteettiotsikkoon.
Esim. väsynyt lähes sata v. nostetaan nosturilla kolmekertaa viikossa tuoliin ja viedään ulos, päiväsaliin ja tapahtumiin, vaikka hän nukkuu koko aja. Näin saadaan ruksi listaan, että kovasti osallistunut aktiviteetteihin ja henkilökunta tehnyt mitä on määrätty.
RAI:ssa näyttää hyvältä.
Kuullostaa kärjistetyltä, mutta totta.
Hyväkin osastonhoitaja johtaa,niinkuin on käsketty ja hoitajat noudattavat joskus järjettömältä tuntuvia määräyksiä. Kesä kaikille meille kirjoitti:
Ruksilistat tarkoittaa sitä, että kontrolloidaan onko vanhukset ulkoilleet, istuneet, osallistuneet laulu-, muistelu-, runo-, luku tuokioon.päivittäin, viikottain jne. On tavoite, että vuodepotilas ei jää vuoteesen, vaan virikettä oltava.
Esim. väsynyt lähes sata v. nostetaan nosturilla kolmekertaa viikossa tuoliin ja viedään ulos, päiväsaliin ja tapahtumiin, vaikka hän nukkuu koko aja. Näin saadaan ruksi listaan, että kovasti osallistunut aktiviteetteihin ja henkilökunta tehnyt mitä on määrätty.
Hyväkin osastonhoitaja johtaa,niinkuin on käsketty ja hoitajat noudattavat joskus järjettömältä tuntuvia määräyksiä.Joo, kyseisessä paikassa oli tosiaan niit "järjettömiä määräyksiä" os. hoitajan tajolta ihan riittämiin... Onhan se kiva jos vanhukset pääsee ulos, erilaisiin ryhmin jne, mutta hän ei ottanut yhtään huomioon esim. sitäkään (jos ei paljoa muutakaan!) että jos oli aamuvuorosta vaikka puolet porukasta sairaina/lapsi sairaina, niin todella oli vajaamiehitys ja jos sijaisiakaan ei saatu, niinkuin monesti ei saatu..
Kohtuutonta vaatia raijaamaan vielä ryhmiin, hyvä kun saa kaiken tarpeellisen muuten tehtyä!
Muutenkin ihan vanhanaikainen oh, eläkkeelle laittaisin jo! Nyt eletään 2000-lukua, millä lie vuosisadalla- tai mymmenellä elelee, kai 50-lukua luulee tän pvänkin vielä olevan... ;(- Sama kysyjä
Kesä kaikille meille kirjoitti:
Hyväkin osastonhoitaja johtaa,niinkuin on käsketty ja hoitajat noudattavat joskus järjettömältä tuntuvia määräyksiä.Kiitos kun vastasit.
Tuli mieleeni toinenkin kysymys: onko tavoite saada vain aikaan näitä suoritteita, vai oikeasti parantaa elämän laatua? Eli siis nostetaanko ylös vain ylösnostamisen vuoksi vai ajatellaanko oikeasti vanhuksen parasta? - Ylihoitajana vaan.
Sama kysyjä kirjoitti:
Kiitos kun vastasit.
Tuli mieleeni toinenkin kysymys: onko tavoite saada vain aikaan näitä suoritteita, vai oikeasti parantaa elämän laatua? Eli siis nostetaanko ylös vain ylösnostamisen vuoksi vai ajatellaanko oikeasti vanhuksen parasta?Osastonhoitaja espoonlahden alakerrassa on ihan hyvä, vaativa ja tiukka ja asiat osastolla hoituu. Vaatimuksia on, mutta tyytväisyyttäkin riittää. Saivat kahtena vuotena peräkkäin tulospalkkion.
Onko kokemuksia uudesta yläkerran osastonhoitajasta? - idfmf
Kesä kaikille meille kirjoitti:
Hyväkin osastonhoitaja johtaa,niinkuin on käsketty ja hoitajat noudattavat joskus järjettömältä tuntuvia määräyksiä.Claes Andersson kirjoitti tuosta vanhusten ylenmääräisestä kuntouttamisesta jotenkin näin:"Huippukunnossa kohti kuolemaa! Valmistautumista taivaan triathloniin ja helvetin aitajuoksuun!" Siltä se välillä tuntuu, kun vastahakoisia vanhoja väsyneitä ihmisiä istutetaan vain istumisen vuoksi ja raahataan milloin mihinkin aktiviteetteihin.
No, tulospalkkiota minäkin saan ja olen saanut jo pari vuotta, vaikka en ole hoivakodilla enää, että ei se niin hänen "meriittiäänkään" ole.
Tiukka se on, olen samaa mieltä, vois päivittää ajatuksiaan tähän päivään pikku hiljaa.
Esim. kamalaa asukkaisen raijjaamista kaiken maaliman kissanristiäisiin, vaikka puutetta oli monesti aamuvuorossa, ei se sitä ajatellu, että olisi väkeä nostamassa, kunhan asukkaat ylös vaan! Niin kyllä pikkasen on vinosti ajateltu vai? Eikä minulle jäänyt oikeen mitään kokemusta että se meid. hlökunnan puolia ajoi mitenkään missään.- Kotihoidossa hyvä
Eiköhän noi vaatimukset ole samanlaisia joka paikassa kaupungin paikoilla. Luulen, että on raskaita ja kevyitä asukkaita tai potilaita joka paikassa. Enempi auttaa, millä mielellä menet työpaikkaasi. Ja voitko työpäivän jälkeen sanoa, että teit parhaasi. Enempi harmittaa työkaveri, joka puhuu aina jotain negatiivista, sekä työkavereista, että potilaista.
- Tulospalkkio
Olen utelias ja kysyn mitä tulospalkkiota saat, kun ne lopetettiin mielestäni jo pari vuotta sitten. Voin olla väärässä. Tiedän, että jotkut saa erilaisia ekstroja, , mutta ei se ole tulospalkkion nimellä. Edelleen annetaan jotain kannustuslisiä, kertakorvauksena tai pysyvänä lisänä. Mutta ei niistä vissiin kauheasti ääneen puhuta. Eli osastonhoitaja voi aika pitkälle itse omassa hiljaisuudessaan päättää kenelle haluaa ylimääräistä antaa. Hän vaan kirjoittaa perustelut ja joku hyväksyy. Mutta kuten sanoin, ei yleisesti puhuta. Jos puhuttaisi, se aiheuttaisi närää työkavereiden keskuudessa. Kun kaikki kuitenkin tekee samaa työtä. Toisilla on tärkeitä vastuu alueita. Toisilla hyvää osaamista. Toisilla hiljaista osaamista ja tietoa, mutta eivät pidä ääntä itsestään, sekin on mahtava ominaisuus.
Meillä tulospalkkio oli sitä. että puurrettiin vuosi monien ennaltasuunniteltujen asioitten eteen ja sitten kaikki sai aika merkittävän summan tililleen (noin 1700e, siis me). Summa riippui siitä oliko suunnitelmat toteutuneet 10% -!00%. - Huvittavaa !
Tulospalkkio kirjoitti:
Olen utelias ja kysyn mitä tulospalkkiota saat, kun ne lopetettiin mielestäni jo pari vuotta sitten. Voin olla väärässä. Tiedän, että jotkut saa erilaisia ekstroja, , mutta ei se ole tulospalkkion nimellä. Edelleen annetaan jotain kannustuslisiä, kertakorvauksena tai pysyvänä lisänä. Mutta ei niistä vissiin kauheasti ääneen puhuta. Eli osastonhoitaja voi aika pitkälle itse omassa hiljaisuudessaan päättää kenelle haluaa ylimääräistä antaa. Hän vaan kirjoittaa perustelut ja joku hyväksyy. Mutta kuten sanoin, ei yleisesti puhuta. Jos puhuttaisi, se aiheuttaisi närää työkavereiden keskuudessa. Kun kaikki kuitenkin tekee samaa työtä. Toisilla on tärkeitä vastuu alueita. Toisilla hyvää osaamista. Toisilla hiljaista osaamista ja tietoa, mutta eivät pidä ääntä itsestään, sekin on mahtava ominaisuus.
Meillä tulospalkkio oli sitä. että puurrettiin vuosi monien ennaltasuunniteltujen asioitten eteen ja sitten kaikki sai aika merkittävän summan tililleen (noin 1700e, siis me). Summa riippui siitä oliko suunnitelmat toteutuneet 10% -!00%.Meilläkin oltiin aikoinaan tulospalkkiossa mukana ja se oli mielestäni hyvää ja kannustavaa aikaa. Kaikki puursi samaan hiileen ja töitä tehtiin sen asian eteen, mistä oli sovittu. Ja, kun saavutettiin hyvä tulos oli kaikilla hyvä mieli.
Jotenkin se meni hienosti senkin takia, kun kaikki oli sitoutunut juttuihin, jotka alussa tuntui ihan älyttömiltä. Mutta kun lopputulos oli saavutettu. niin siihen ne jutut lopahti. Onko Kauheesti järkeä Espoo?
- Pidän vanhuksista
Olen käynyt keikalla espoonlahdessa ja sanon, että työtä on paljon, mut sitähän sinne meninkin tekemään. Osastonhoitaja on ihan o.k. Yläkertaan siirretty MRSA-asukkaat, sinne en ole mennyt. Siellä kuulemma enimmäkseen maahanmuuttaja hoitajia. Mut ihan kiva paikka ja talo hyvien kulkuyhteyksien päässä.
- hölmöilijä
Kysyisin uteliaana, tietääkö kukaan miten ja millä perusteella annetaan näitä kannustuslisiä osastolla? Onko se salaista tietoa ja osastonhoitaja mielivaltaisesti yksin päättää? Onko se kertalisä vai pitempiaikainen? Mielestäni osaston muiden työntekijöiden pitäisi tietää tästä.
Aikoinaan, kun jaettavissa oli jotain, meidän osastonhoitaja kysyi kaikkien mielipidettä ja äänestettiin. Ja sitten kaikki oli tyytyväisiä. - Orkideaan töihin
hölmöilijä kirjoitti:
Kysyisin uteliaana, tietääkö kukaan miten ja millä perusteella annetaan näitä kannustuslisiä osastolla? Onko se salaista tietoa ja osastonhoitaja mielivaltaisesti yksin päättää? Onko se kertalisä vai pitempiaikainen? Mielestäni osaston muiden työntekijöiden pitäisi tietää tästä.
Aikoinaan, kun jaettavissa oli jotain, meidän osastonhoitaja kysyi kaikkien mielipidettä ja äänestettiin. Ja sitten kaikki oli tyytyväisiä.Kyllä lisät on osastonhoitajasta kiinni. Sain itse kerran jonkun 20 euron kertakorvauksen jostain "hyvästä". Ja myöhemmin 100 euroa/ kk pysyvästi. Ei sitä liiemmin perusteltu, mutta osastonhoitaja sen päätti. Sitten vaihtui osastot ja pomot, mutta edelleen saan sen lisän, koska se oli määrätty pysyvästi. Ei siitä tee mieli puhua, kun kaikki tehdään samaa hommaa.
Jos joku luulee, että se edellyttää olla osastonhoitajalle jotenkin parempi, ei ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa. Mutta sain sitä tai tätä teen aina työni samanlailla. yritän parhaani, siitä kauheasti puhumatta.
Ja en ole ainoa, kyllä niitä lisiä muutkin saa. Itsekin tiedän muita.
Sitähän voisi kysyä ääneen osastokokouksessa. - lammas
Orkideaan töihin kirjoitti:
Kyllä lisät on osastonhoitajasta kiinni. Sain itse kerran jonkun 20 euron kertakorvauksen jostain "hyvästä". Ja myöhemmin 100 euroa/ kk pysyvästi. Ei sitä liiemmin perusteltu, mutta osastonhoitaja sen päätti. Sitten vaihtui osastot ja pomot, mutta edelleen saan sen lisän, koska se oli määrätty pysyvästi. Ei siitä tee mieli puhua, kun kaikki tehdään samaa hommaa.
Jos joku luulee, että se edellyttää olla osastonhoitajalle jotenkin parempi, ei ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa. Mutta sain sitä tai tätä teen aina työni samanlailla. yritän parhaani, siitä kauheasti puhumatta.
Sitähän voisi kysyä ääneen osastokokouksessa.Kaupungillahan on aina ollut käytännössä tämä. Jos on jotain erityisosaamista tai muuten vaan olet osastonhoitajan mielestä hyvä, saat parempaa palkkaa. Yleensä kaikki vanhat työntekijät saavat jonkinlaista lisää. Jo 80-luvulla palkat olivat erilaiset, vaikka samaa työtä teit. Pientä ekstraa sai jo silloinkin.Kyllä tämä on pientä verrattuna yksityisten lahjoihin.
- Savupiippu
lammas kirjoitti:
Kaupungillahan on aina ollut käytännössä tämä. Jos on jotain erityisosaamista tai muuten vaan olet osastonhoitajan mielestä hyvä, saat parempaa palkkaa. Yleensä kaikki vanhat työntekijät saavat jonkinlaista lisää. Jo 80-luvulla palkat olivat erilaiset, vaikka samaa työtä teit. Pientä ekstraa sai jo silloinkin.Kyllä tämä on pientä verrattuna yksityisten lahjoihin.
Joo, olen huomannut, että toisia suositaan samasta työstä. Mutta eihän sille mitään voi, jos osastonhoitaja tykkää toisista. Mitä vikaa itsessä, jos kukaan ei halua olla samassa vuorossa? Kannattaisi miettiä, eikä aina olla se suurin valittaja. Kannustuslisää maksetaan sille, joka on sen ansainnut. Eikä se ole ollut aina hoitaja, myös laitosapulaiset ansaitsevat sen. Ja ansaitetusti.
- Eliisakaisa
Kyllä lisät on osastonhoitajasta kiinni. Sain itse kerran jonkun 20 euron kertakorvauksen jostain "hyvästä". Ja myöhemmin 100 euroa/ kk pysyvästi. Ei sitä liiemmin perusteltu, mutta osastonhoitaja sen päätti. Sitten vaihtui osastot ja pomot, mutta edelleen saan sen lisän, koska se oli määrätty pysyvästi. Ei siitä tee mieli puhua, kun kaikki tehdään samaa hommaa.
Sitähän voisi kysyä ääneen osastokokouksessa.Meillä saa kaikki vanhat työntekijät jonkinlaista lisää. Ollaan kaikki oltu niin kauan kaupungilla töissä, että aina jokin aihe on ollut palkita.
- Hymyä naamaan!
Eliisakaisa kirjoitti:
Meillä saa kaikki vanhat työntekijät jonkinlaista lisää. Ollaan kaikki oltu niin kauan kaupungilla töissä, että aina jokin aihe on ollut palkita.
Kyllä se on osastonhoitaja, joka päättää kuka saa erilaisia lisiä peruspalkan lisäksi. Eikä niistä yleensä ääneen puhuta. Espoon kaupungilla on tämmöinen käytäntö. Eli vaikka teet työkaverisi kanssa samaa työtä, ei teidän palkka ole ollenkaan sama.
- Arvon mekin ansaitse
Sitähän voisi kysyä ääneen osastokokouksessa.Niin minäkin olen kokenut saman ja olen hiljaa tyytyväinen. Osastonhoitajalla vaan on valta ja sille ei voi mitään.Mutta niinhän kaikissa paikoissa pomo määrää.
Ehkä kuitenkin joku syy on niihin lisiin, kuvittelisin: pitkä kokemus, hyvä työskentely, osaaminen, hiljainen osaaminen ja ystävällisyys, opiskelijoiden ohjaaminen jne.
- Lumitöihin
Aikoinaan osastolla kysyttiin koko henkilökunnalta, että kenelle haluatte antaa jonkun kannustuslisän ja siitä oltiin aika yksimielisiä aina. Kyllä ne on niin pieniä lisiä, ettei niitten takia kenenkään tarvi päänsärkyä kärsiä.
- Ruusukotiin?
Osastonhoitajalla on suuri päätösvalta. Toiset ovat aina suosiossa, mutta, sitten oletkin mielinkielin aina. Aika pitkälle oma valinta....Olen saanut karvaasti kokea, kun sanon suurisuisena omia mielipiteitäni jatkuvasti, että en ole kiva työntekijä. mutta käyn tekemässä ne kahdeksan tuntia ja lähden. Voitteko kertoa, missä olisi erilainen käytäntö?
- m
Voin sanoa että sama se on yksityisen puolenkin hoivakodeissa. Pomo päättää mielivaltaisesti kenelle maksaa bonuksia ja palkkioita, ja toki voi yhtä hyvin olla maksamattakin, kun kaikki on niin kurjia työntekijöitä. Sehän se vasta motivoi jatkossakin yrittämään parhaansa.
Ja tosiaan siitä että hoitaa potilaita kokonaisvaltaisesti, niin että sekä potilaat että omaiset ovat tyytyväisiä, ei makseta ylimäärästä, vaan siitä että hoidat niitä nopeasti ("tehokkaasti") ja teet paljon tulosta. Joustat, teet ylitöitä, etkä sano vastaan mistään, vaikka rikottaisi härskisti jopa työehtosopimuksia. - klpfdgv
Esimiehellä on mahdollisuus hakea alaisilleen henkilökohtaista palkanlisää. Pienissä työyksiköissä esimies voi halutessaan hakea muutamassa vuodessa kaikille työntekijöilleen henkilökohtaisen lisän, ja moni on sen tehnytkin. Isommissa yksiköissä joutuu odottamaan lisäänsä kauemmin, koska kaikille ei voi hakea samana vuonna, ja voihan olla niinkin että esimies ei yksinkertaisesti halua hakea kaikille henkilökohtaista lisää syystä tai toisesta. Hoitoalalla on niin pienet palkat että olisi todella suotavaa käyttää kaikki keinot palkkojen nostamiseksi.
- Näin Meillä
Ei ne ihan pieniä lisiä mielestäni ole, jos saat pysyvästi 100 e palkan päälle ja aina vuositolkulla. Osastonhoitajallahan se valta on.
- Lufthansa on paras
kANNATTAA KYSYÄ KEHITYSKESKUSTELUSSA, MIKSI TOISET SAA PAREMPAA PALKKAA. Kyllä se parempi palkka jotenkin antaa potkua työhön. Tekee mieli yrittää enempi.
- Työmoraali kunniaan
Kehityskeskusteluissa ei puhuta palkoista. Mutta kyllä osastonhoitaja aika nopeasti näkee, kuinka hyvä hoitaja olet. Ei siitä tarvitse puhua.
- Hymyä huuleen
Kiva, kun ei ole kehityskeskusteluja ollenkaan.
- Kaaliaivo
Hymyä huuleen kirjoitti:
Kiva, kun ei ole kehityskeskusteluja ollenkaan.
Espoon kaupungilla kehityskeskustelut on pakollisia, mutta täysin turhanpäiväisiä. En ole saanut niistä ikinä mitään. Höpötetään jotain ja se siitä.
Parempia on osastotunnit, missä ryhmässä jutellaan.
- Tyytyväisenä töihin
En ole koskaan kehityskeskusteluissa puhunut palkasta, aikoinaan osastonhoitaja sanoi, että palkka-asiat ei kuulu kehityskeskusteluun. Olen kuitenkin saanut palkankorotuksen tekemättä itse asian eteen mitään.
Jos olisin itse osastonhoitaja ja saisin päättää kenelle korotukset kuuluvat, tietäisin heti. Hyville työntekijöille tietenkin ja osaisin heti listata ne meidän osastolta. Ja sen verran on itsetuntoa, että tiedän olevani hyvä työntekijä. Eikä se tarkoita mielistelyä, vaan ahkeraa puurtamista ja asiallista käytöstä.
Huumorillakin pärjää pitkälle.- Yhdenarvoisia?
Se parempi palkka on usein myös AIKA TAAKKA ! Tarkoittaa, että olet mielinkielin, joustat jatkuvasti ja olet valmis raportoimaan joka asiasta esimiehellesi. Näin olen huomannut.
Ja sitten Sinä reppana olet koko ajan kiitollisuuden velassa. Ei kiitos!!!
Tämähän se tarkoitus onkin.
Espoon kaupungilla kaikki tekee samanlaista työtä eri palkalla. - Valesairaanhoitaja
Yhdenarvoisia? kirjoitti:
Se parempi palkka on usein myös AIKA TAAKKA ! Tarkoittaa, että olet mielinkielin, joustat jatkuvasti ja olet valmis raportoimaan joka asiasta esimiehellesi. Näin olen huomannut.
Ja sitten Sinä reppana olet koko ajan kiitollisuuden velassa. Ei kiitos!!!
Tämähän se tarkoitus onkin.
Espoon kaupungilla kaikki tekee samanlaista työtä eri palkalla.Sama juttu, olen saanut itsestäni riippumatta paljon parempaa palkkaa, kuin palkkataulukko edellyttäisi.(100e/kk on minusta paljon) jo vuosia, kun se on määritelty pysyväksi.
En edes tiedä mistä sen olen ansainnut, mutta kummasti helpottanut taloudellisesti.
Joillekin kai niitä palkkioita jaetaan, mutta ääneen ei puhuta.
Mutta en ole sitä taakaksi kokenut, teen työni entiseen malliin. En ole pyytänyt mitään ja jos jotain ylimääräistä saan, niin so what?
On tässä yksi juttu, ei tee mieli vaihtaa työpaikkaa, kun tämä etu ei seuraa mukana.
Sitäpaitsi, ehkä tämä kuitenkin auttaa minua jaksamaan ja yrittämään, vaikka en aina sitä muista. Ihme käytäntö?
- tuomenmarja
Kaikki, jotka ovat olleet pitkään espoon kaupungilla saavat jotain lisää.
- Movicolia teillekin!
Espoon kaupungilla. Hienoja noi teidän asu- ja elä palvelukeskukset! Varsinkin idea, jostain hoiva-apulaisista käsipareiksi, uskomattoman upeaa kehitystä!!! Keitä suunnittelioita oikein voi kiittää näistä helvetin tyhmistä ideoista??? Vastatkaa pomot ja päälliköt ja mitä nimikkeitä teillä onkaan..
Pasmat sekaisin kaikilla!- Laxoberonia myös
Ihan samaa mieltä!!! Käsipareiksi jotain avuttomia työllistettyjä, jotka eivät ole muualle päässeet. Ihan hoitajien työn ALIARVIOIMISTA !!!
"Käsipareilla" ei ole vastuuta, ei saa antaa lääkkeitä ja aikaisempaa työkokemusta vastaavasta ei ole. Hei Haloo, kuka viisas nuori enää haluaakaan tämmöselle alalle, kun käsipariksi saa vaikka naapurin vuosia kotonaviihtyneen karaokelaulajan.
Ei tässä ainakaan laadusta voi puhua!
Kuka haluaa ulkoilla,kun maisemana on suuri rakennustyömaa kamaline äänineen. Vaihtelua siihen tuo muutaman metrin päähän parkkeeravat roska-autot, pyykkiautot, ruoka-autot ja välillä vaihteluksi ruumisautot.
Ja puhutaan Espoon hienosta hoivakodista! - voin olla työkaveris
Laxoberonia myös kirjoitti:
Ihan samaa mieltä!!! Käsipareiksi jotain avuttomia työllistettyjä, jotka eivät ole muualle päässeet. Ihan hoitajien työn ALIARVIOIMISTA !!!
"Käsipareilla" ei ole vastuuta, ei saa antaa lääkkeitä ja aikaisempaa työkokemusta vastaavasta ei ole. Hei Haloo, kuka viisas nuori enää haluaakaan tämmöselle alalle, kun käsipariksi saa vaikka naapurin vuosia kotonaviihtyneen karaokelaulajan.
Ei tässä ainakaan laadusta voi puhua!
Kuka haluaa ulkoilla,kun maisemana on suuri rakennustyömaa kamaline äänineen. Vaihtelua siihen tuo muutaman metrin päähän parkkeeravat roska-autot, pyykkiautot, ruoka-autot ja välillä vaihteluksi ruumisautot.
Ja puhutaan Espoon hienosta hoivakodista!"Laxoberonia myös": Oletko aikuisten oikeesti hoitaja? Jos ihmisten kohtelusi on tätä luokkaa, niin olet aivan väärällä alalla.
Pitkän työuran tehneenä (myös aivan muissa töissä kuin hoitotyössä), en ole missään nähnyt työkaveria kohdeltavan yhtä huonosti kuin hoitoalalla.
En totta tosiaan puhu laadusta myöskään sinun kohdallasi. Häpeä!
- Omainen
Mikä on Espoonlahden Hoivakodin tilanne tällä hetkellä tuolla 2. kerroksessa, jossa MRSA-potilaita? Saako siellä hyvää hoitoa?
- uudistuksia
"Hieman" negatiivissävytteistä näyttää olevan kommenttien perusteella toiminta. Päivittäisikö joku tietoa Espoonlahden hoivakodista työpaikkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809