Virustorjuntaohjelma System tool loysi 38 eri virusta ja tietokoneen naytoon tulee varoitus:
Warning! Your're in danger! Your computer is infected with spyware. Are you do with computer is stored forever in your hard disk. When you visit sites,send emails... All your actions are logged and it is impossible to remove them with standard tools. Your data is still available for forensics and in some cases. Secure yourself right now! Remove all spyware from your pc!
Mita on nyt tehtavissa? Olenko nyt menettanyt kaikki tallentamani tiedot?
Paha ongelma
16
507
Vastaukset
Yritä puhdistaa sillä ohjelmalla ne virukset. Olet varmaan säännöllisesti varmuuskopioinut tärkeät tiedostot ulkoiselle levylle?
System tool on huijausohjelma joita löytyy netistä pilvin pimein ja ne kaikki toimivat samalla tavalla:
Jatkossa kun näet vastaavanlaisen "scannauksen" ja "varoituksen" niin suljet vaan sivun selaimesta sivun tavalliseen tapaan oikean yläkulman ruksista ja ilmaantuvaan latauskehotukseen vastaat vain "peruuta", ei missään tapauksessa "suorita" niin mitään ei ole tarttunut koneelle. Se "scannaus" on vain pelkkä kuva (gif) jolla huijataan ihmisiä, eikä itsessään ole lainkaan vaarallinen.
http://aijaa.com/v.php?i=006227555782.png
Typerä kysymys?
Koneellasi on luultavasti joku virustorjunta. Miksi alat tarkistaa viruksia joltain weppisivulta tarjotulta "virustorjunnalla" joka on ulkonäöltään aivan erilainen kuin koneessasi oleva oikea virustorjunta ja jota et ole edes asentanut ikinä koneellesi?- tuo..
System tool ole jo haittaohjelma itsessään, ei muuta kuin levy formatointiin ja käyttis uusiksi. Koita ensin pelastaa omat tiedostot.
- kimir
Ongelma on itse ohjelma System tool
google antaa tietoa asiasta enemmän
Malwarebytes' Anti-Malware ohjelma taitaa auttaa tuohon.
Lataa Malwarebytes' Anti-Malware ohjelma sen kotisivuilta.- Epatoivoinen
En pysty tekemaan paljon mitaan. En mm.klikkaamaan ohjelmia tai aukaisemaan niita,enka menemaan nettiin. En tieda jos puhelimen netin siirtaisi tietokoneseen ja sen avulla hoitaisi jutun,mut nayttaa silta kai,etta minun kannattaisi vieda huoltoon.
Epatoivoinen kirjoitti:
En pysty tekemaan paljon mitaan. En mm.klikkaamaan ohjelmia tai aukaisemaan niita,enka menemaan nettiin. En tieda jos puhelimen netin siirtaisi tietokoneseen ja sen avulla hoitaisi jutun,mut nayttaa silta kai,etta minun kannattaisi vieda huoltoon.
Asennat vain käyttöjärjestelmän uudelleen.
Window asennus DVD tai tehdaspalautus DVD asemaan ja koneen uudelleen käynnistys ja seuraat ohjeita. Älä tee korjausasennusta vaan asenna kokonaan uusiksi.
Koneesi ei ole rikki, ohjelmisto vain on ja se on helppo korjata itsekkin.
Jos palautuslevyt ovat jääneet tekemättä niin koneen voi palauttaa suoraan kiintolevyltäkin. Lue koneen mukana tulleet ohjeet. Tässä palautustavassa on sellainen pieni ongelma että ei voi olla 100% varma etteikö palautusosiolla voisi olla jotain sinne kuulumatonta.- tulin järkiin
Epatoivoinen kirjoitti:
Ikävä sanoa mutta ei tässä voi mac (ex windows) käyttäjä kuin nauraa partaansa 5 vuoden ongelmattoman käytön jälkeen.
Miksi hankkia windows tietokone jota ei osaa eikä koskaan opi käyttämään oikein, siinäpä kysymys jonka itsellenikin tein.
Netistä tunkevien "viirustorjuntojen" klikkailu on kyllä järkyttävä moka ja kertoo siitä että on hankittu omille kyvyille pahasti liian vaikea ja vaarallinen jrjestelmä.
- ----
joka itse on se ongelma valeilmoituksineen..
http://www.2-spyware.com/remove-system-tool.html - pidä uskoa
noita webbisivuilta tulevia popuppeja. Äläkä ainakaan lataa niitä "virustorjuntoja". Ne ovat haittaohjelmia itsessään eivätkä mitään virustorjuntoja.
- ...
Saitko puhdistettua?
- 9+4
malwarebyteksellä lähtee varmasti.
- ?
Onko nämä jotain Windows-juttuja?
- Itse amatööri
Heheehhe.. On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2777880Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka531984Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451485Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1611313Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal621244Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.191023Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62999- 75961
Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38932- 44881