Mieshierojalla käynti

jodieh

Olen aikaisemmin käynyt vain naishierojilla, varasin miespuoliselle hierojalle ajan, joten kysymys kuuluu että pitääkö minun riisua paitani miehen edessä ja tissit paljaana siirtyä hierontapöydälle miehen katseen alla? En ole mikään ujo tapaus, mutta mielummin antaisin vain mieheni katsella niitä. Kiitos asiallisista vastauksista!

23

12174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljastelle

      Pyydä mieshierojaa poistumaan siksi aikaa, kun riisut, ellei itse tajua. Siirry sitten valmiiksi pöydälle mahalleen. Kun tulee aika kääntyä, pyydä pyyhe.

      • Hierojalla kävijä

        Osaa väistyä tilanteesta aivan pyytämättäkin.Kysyin kerran mieshierojaltani käykö naisia vai miehiä hänellä enemmän sanoi suunnilleen 50%. 50%.Rintaliivit voi pitää päällä hartioita hierotaessa hieroja aukaisee soljen.


    • 16v alalla

      Hyvä hieroja koskettelee rintojasi jotta rentoutuisit täysin. Varaa myös kondomeja mukaan!

      • 35v alalla ollut M

        ole valmis nauttimaan käsittelystä ,,,estoitta......


      • chgcchchg
        35v alalla ollut M kirjoitti:

        ole valmis nauttimaan käsittelystä ,,,estoitta......

        Mitäs luulet haittaisko tuo hierojaa vaikka olisit tissit paljaanakin,tuskinpa haittaa
        Rohkeesti vaan tissit esiin


      • ei haittaa
        chgcchchg kirjoitti:

        Mitäs luulet haittaisko tuo hierojaa vaikka olisit tissit paljaanakin,tuskinpa haittaa
        Rohkeesti vaan tissit esiin

        Eikä haittaa, vaikka tussukin näkyisi.


      • campu

        olen 21 vuotias ja mua on huimannut aika paljon ja usein lääkäri on sanonut et fysioon pitäis mennä olen noin puol vuotta käynyt nyt siel fysios mut ei ole tuottanut viel tulosta :( tarvitsisin hyvää hierojaa mut en oikein tiedä et mist löytäis olen kirkkonummelta kotoisin


    • Bayern

      Kyllä paita pitää riisua jos esim.(NHS)niska hartia seutua hierotaan ja vielä yleensä hieroja avaa rintsikat myös mutta niitä ei tarvitse ottaa pois ellei hierota rinta lihaksia.

    • naishieroja

      Asiallinen mieshieroja kääntää katseensa poispäin sinun käydessäsi plintille eli hierontapöydälle makaamaan. Peittää sinut pyyhkeellä ja jättää hierottavan kohdan paljaaksi. Yleensä siinä pöydällä voi hieroja avata rintsikan kiinnityksen takaa ja auttaa kädet pois olkaimista, silloin rinnat ovat pöytää vasten ja hieroja ei liioin niitä näe. Tarvittaessa rintalihakset voidaan hieroa asiakkaan ollessa selinmakuulla. Useimmiten vain niiden ylin osa hierotaan eli rintalastasta solisluun alta olkavarteen noin kämmenen levyisen verran. Kokeneet koulutetut hierojat voivat tarvittaessa hieroa asiallisesti koko ihmisen intiimipaikkoja lukuunottamatta.
      Yleensä hieroja näkee asiakkaansa vähäpukeisina, ja vuosia työtä tehneenä ei enää jaksa ihmetellä alastonta pintaa.

      • Usein hierottu

        Kyllä hierojat ovat tottuneet kaikenlaisiin ihmisvartaloihin, niin kauniisiin kuin vähemmän kauniisiinkin, ihan kuten myös lääkärit. Turha nolostella. Sen sijaan hierontahuoneissa on usein viileää, pyyhe tms. tarvitaan suojaksi ihan sen takia että muuten tulee kylmä. Ihan vinkiksi hierottaville, että meikkiä ei kannata laittaa, se saattaa sottaantua, samoin vaatteiksi kannattaa valita helposti puettavat ja riisuttavat, ja sellaiset, että ei haittaa jos niihin tulee tahroja lämpögeelistä tms. Hierottavana olo on ihanaa, ja tarvitseeko siitä kellekään kertoa, jos hieroja onkin mies, jonka kosketus tuottaa toisenlaistakin mielihyvää, sellaistakin voi sattua! Kyllä naishierojatkin on kerran jos toisenkin aiheuttaneet erektioita miesasiakkaalleen...Ei siihen tartte niin vakavasti suhtautua!


      • total relax
        Usein hierottu kirjoitti:

        Kyllä hierojat ovat tottuneet kaikenlaisiin ihmisvartaloihin, niin kauniisiin kuin vähemmän kauniisiinkin, ihan kuten myös lääkärit. Turha nolostella. Sen sijaan hierontahuoneissa on usein viileää, pyyhe tms. tarvitaan suojaksi ihan sen takia että muuten tulee kylmä. Ihan vinkiksi hierottaville, että meikkiä ei kannata laittaa, se saattaa sottaantua, samoin vaatteiksi kannattaa valita helposti puettavat ja riisuttavat, ja sellaiset, että ei haittaa jos niihin tulee tahroja lämpögeelistä tms. Hierottavana olo on ihanaa, ja tarvitseeko siitä kellekään kertoa, jos hieroja onkin mies, jonka kosketus tuottaa toisenlaistakin mielihyvää, sellaistakin voi sattua! Kyllä naishierojatkin on kerran jos toisenkin aiheuttaneet erektioita miesasiakkaalleen...Ei siihen tartte niin vakavasti suhtautua!

        >> Hierottavana olo on ihanaa, ja tarvitseeko siitä kellekään kertoa, jos hieroja onkin mies, jonka kosketus tuottaa toisenlaistakin mielihyvää, sellaistakin voi sattua!

        Yes, mutta nainen voikin rentoutua täydemmin vaikka hieronta aiheuttaisi niitä toisenkinlaisiakin mielyttäviä tuntemuksia, niin useimmiten se jää huomaamatta.

        >> Kyllä naishierojatkin on kerran jos toisenkin aiheuttaneet erektioita miesasiakkaalleen...

        Siinäpä se juuri onkin. Miehen on mahdoton rentoutua täysin ja samalla huomaamattomasti, sillä melko usein kun mies rentoutuu, niin veitikka tahtoo ryhdistyä aivan spontaanisti. Edellyttää joissakin tilanteissa skarppaamista, joka taasen ei sovi yhteen täyden rentoutumisen kanssa.

        Ps. Voisiko tämä olla osaltaan yksi selitys ns. thaihieromoiden suosiolle. Joskin epäilen saako niissä kunnon hierontaa, jossa extrat ovat sitten vain extroja tilanteen mukaan...taitavat olla pikemminkin sexipohjaisia juttuja joissa varsinainen hieronta on sivasia, koskien lukuisia sen nimikkeen alla olevia laitoksia (?). Toki aito thaihieronta on ilman eroottisia palveluita.


    • Jäykkäselkä

      Hierojalla käydessä on noloa jos erektio. Itsellä tulee kovin herkästi on sama onko hieroja nais/mieshieroja.

    • vakiasiakas

      Meillä roolit päinvastoin, siis naishierojalla miesasiakas. Pitkä asiakassuhde, joten riisun kaikki pois. Hän tulee ja menee omaan tahtiinsa ennen aloitusta. Lopuksi teemme passiivivenytykset - kaikki siis ihan relasti minä alasti, hän työvaatteet päällä.
      Tarviiko kaikki hieronta aina kääntää seksiksi ja esileikeiksi? Kun kerran kotona saa tarpeeksi, niin hieronnan voi ottaa ihan relasti alasti.

      • -

        Se antaa oman mausteen, kun käyttää "työkaluaan" vieraalla sepällä.


    • Olen mieshieroja. Totta, sitä on nänyt jo niin monet rinnat ja tussut, ettå minua ei säikäytä. Asiakkaistani aika monet haluavat olla alasti, näistä enemmistö on naisia.
      Mielsestäni hieronta, eritysesti kokohieronta on niin paljon nautinnollisempaa kun ei koko ajan tarvi värkätä liivien, pikkuhousujen tai tarkkojen pyyhkeiden kanssa. Pyrin pitämään hoitohuoneeni niin lämpimänaä ettei asiakkaan tarvitse palella vaikken tiukasti peittelisinkään.

      Se, että saa luottavaisin mielin vapaasti rentoutua ilman, että mikään kiristää tai että mitään tarvitsee hävetä, on omasta mielestäni täydellistä nautintoa. Hierojana olen etuoikeutettu näkemään ihmisen aidoimmillaan ja kauneimmillaan ja siitä olen työssäni onnellinen. Uskon välittäväni tätä kunnioittavaa ihailua asiakkaalle ja uskon tämän myös voimaannuttavan asiakkaan minäkuvaa. Toimin etelä-Suomen alueella ja koen työni tärkeäksi

    • Arja -59

      Olen käynnyt monta vuotta mieshierojalla.Hieroja siirtyy toiseen huoneeseen siksi aikaa kun riisuudun.Menen hoitopöydälle ja siinä on valmiina pyyheliina jonka laitan rintojeni suojaksi.Kun on hierottu, hieroja poistuu ja antaa pukeutua rauhassa.Tulee sitten kun olen valmis ja maksan.Näin tekee ammattilaiset!

    • Moiks -- Itse olen mies hieroja ja naisten kohdalla ,pidän että ne pitää rintsikat päällä hoidon aikana (ne voi irroittaa ja kiinittää tarpeen mukaan ) ja myös iso pyyhe on kokoajan päällä ja vain hierottava alue on paljaana -- Jo sen takia ,että ei tule kylmä ja hierottava on rennompi ---Ja yl käänän selän siinä vaiheessa kun as riisuituu ja menee pöydälle :))) Ja poistun ,kun as pukeutuu -----

      Isse vaan

      • ParoniK45

        Olen myös hieroja ja tosiasiassa jos on paremman näköinen tapaus niin riisutaan niin paljon kuin kestää ja useinmat on rinnat paljaana mielellään.


    • Haluan miestähieroma

      Jaa- aloittajalle vastaan, että olen mies ja tykkään käydä nimenomaan mieshierojalla. MInusta on aivan upeaa, että saan käydä vatsalleni hierontalavetille ja ensi töikseen iso ja vahva mies vetää housuni vyötäröstä vähän alaspäin ja aloittaa hieronnan öljyn kera perseestäni. Tunne on upea!

      Hän ensimmäisellä kertaa julisti, että minä hieron sitten aina ensin perseen, jos sopii, ja minä tietysti yritin pitää ääneni normaalina ja sanoin että asia on ok. Se oli aivan upea juttu ja kyllä tällä hierojalla riittääkin asiakkaita enkä yhtään ihmettele syytä!

    • Anonyymi

      Juu rinnat paljaina se on luonnollista.
      Mä hierojalla täysin alastin.
      Joskus kun haluun niin se tekee mulle orgun tai useampia.
      Pitää saada se henkinen yhteys.
      Mä olin silloin 23 se mies lähellä 60
      Joskus pidin sen kalua kädessä kun nuoli
      Se kiihotti valtavasti.
      Minusta oli kiva empaattinen olo kun se niin aidosti halusi mulle hyvää. Sillä ei kai enää seisonut.
      Hän piti myös leirintä aluetta ja oli tosi kiireinen mutta mulle oli aikaa.
      Joskus sormetti ja usein suuteli päästä varpaisiin

      • Anonyymi

        Mulla ( nainen 42v ) käy myös yli 60v mieshieroja kotona hieromassa, tietää kyllä tarkalleen mistä naiset tykkää hieronnassa, vaikkei mikään ammattihieroja olekaan. Vaikutus tuntuu vielä päiviä hieronnan jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Kävin kerran Joensuun lähellä hierojalla. Näin että hierojalla pönötti teki vähä mieli.
      . Mutta sit näin osan sen kropasta oli niin karva en että etoi.
      Kyllä se öljyä lönäsi ja pakaroita alusti muuta ei..
      Hieroi pitkään kotonaan. Kahdesti kävin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe