Kissa sekoaa kun menen suihkuun?

mimomimomimo

Mistähän mahtaa johtua, että parin vuoden ikäinen uroskissani villiintyy aina kun sulkeudun kylpyhuoneeseen ja alan laskea vettä? Jos menen suihkuun tai iltapesulle niin joko kissa tulee raapimaan ovea, tai kuulen oven läpi kuinka se riehuu asunnossa, juoksee, vetää rallia ympäri kämppää ja kasaa matot. Joskus se rupeaa maukumaan kovaan ääneen heti kun rupean laskemaan vettä. Kun tulen pois, niin se rauhoittuu. Se on tehnyt niin siitä asti kuin muistan, sain sen luovutusikäisenä. Epäilin ensin ettei se pidä yksinjäämisestä (asun sen kanssa yksin) kylpyhuoneen ulkopuolelle, mutta ei se silloinkaan rupea riehuman kun vaikkapa laittaudun vessassa ovi kiinni vähintään yhtä kauan kuin mitä minulla suihkussa käydessäkin menisi. Veden laskeminen tuntuu saavan sen sekaisin syystä tai toisesta. Osaako kukaan sanoa mistä mahtaa johtua?

8

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elhovelho

      Oma kissani teki pienempänä samaa. Ongelma ratkaistiin ottamalla kissa suihkuun mukaan. Näkee ettei siellä tapahdukaan mitään kamalaa ja ettei sen takia tarvitse riehaantua. Nykyäänkin kissa tulee suihkuun mukaani lähes joka kerta, jos vain ehtii luikahtaa ovesta.

      • ""

        Hihihi. Tämä on hauska ilmiö. Yksi hoidossani ollut kissanpentu hermostui aina kuin menin suihkuun. Se istui vieressä ja naukui suu suurena, että "älä mene sinne, etkö sä ymmärrä, että se on vaarallista!". "Tule heti pois sieltä, etkö sä usko, että se on KAMALAA ja VAARALLISTA olla siellä vedessä!!".

        Muut kissani eivät ole olleet suihkusta moksiskaan.


    • alkup.

      Olen miettinyt ihan samaa, että jos kissa jotenkin "haluaa pelastaa minut vedeltä" . :D Olenkin sen joskus päästänyt suihkuun kun on oikein ruvennut raapimaan ovea, vähän aikaa on vieressä ihmetellyt ja sitten pyrkii ulos, ja taas jatkaa oven raapimista. Ovea ei aukikaan voi jättä kun suihkuhöyry laukaisisi palohälyttimen. Hassuja nuo kissat, mitähän mahtaa päässä liikkua, eipä tuosta haittaakaan ole kunhan ihmetyttää.

    • Mertzi64

      Meillä on kaksi leikattua veljeskissaa. Ne tulevat välittömästi kylppäriin, kun menen ammeeseen. Nostan ammeen viereen jakkaran, jolla ne sitten nököttävät lähes koko kylvyn tai suihkun ajan (suihkutan istuallani, jottei kaikki kastu). Toinen kisu jopa juo suoraan käsisuihkusta. Miksi muuten kylppärin ovi edes pitäisi sulkea kylpyyn mennessä - varsinkin, jos asuu yksin?!? Meillä kisut käyvät vessassakin samaan aikaan kun minä istun pöntöllä... Kissojemme juoma-astiat ovat kylppärissä. Luin jostain, että tykkäävät juovan eri paikasta kuin missä ruoka on. Ja ovatkin juoneet onneksi paljon enemmän kuin ennen.
      Hauskoja kylpyhetkiä!

      • minä vaan

        Meillä kissat haluavat tulla vessaan tuijottamaan, kun ihmiset istuvat siellä tarpeillaan. No, eivät nyt ihan tuijottamaan, mutta sinne ne tahtovat tulla pyörimään kuitenkin.


    • 4kisunomistaja<3<3

      niin ihannia ja ihmeellisiä!!!=))) mulla myös pikku kolli tulee mun seurana välillä suihkuun tuijoottaan veden lorinaa mut ei kyllä halua kastella siellä itteään. mut kun aukasen keittiön hanan niin siinä kyllä leikkii mielellään!!=))) ihanaa kevättä kaikille kissoille ja heidän omistajilleen!!!=))

    • Anonyymi

      Vähemmästäkin sekoaa,kun se rakkain ihmisolento kättää yksin ja menee sinne kopperoon,panee oven kiinni ja koht kosken kohinaa muistuttava ääni kuuluu. Oma kissani käy itsekin suihkussa välillä. Sydämetön jos sitä ei laske suihkua saamaan,kun surkea nauru kuuluu oven toiselta puolen.

    • Anonyymi

      Päästä kissa kylppäriin. Itselläni on kissa, joka usein haluaa suihkua itsekin. Pyytää ojennellen etukäpälää, anovasti katsoen ja naukuukin joskun vaativasti.
      Mikäpäs siinä. Minä suihkutan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe