Pikkutyttö ja sen pikkuserkku...

"pikkutyttö;)"

Olin jo monesti katsellut pikksuerkkuani sillä silmällä ja haaveillut hänestä salaa... Aleksi, muutaman vuoden minua vanhempi uimaripoika. Linjakaslihaksinen vartalo, pituttaa todellakin kiitettävästi ja ihanat, kenet tahansa tytön kaatavat tummanruskeat latinosilmät. Hän todellakin oli kuin unelmien prinssi... Silti en koskaan voinut kuvitellakkaan edes koskettavani häntä sillälailla. Hän oli vain märkä uni ja sai sellaiseksi jäädäkkin.

Aleksin perhe teki meille joka kesä perinteisen vierailunsa. Joskus he jäivät yöksikin, kun kerran pitkän matkan takaa tulivat. Myös sinä kesänä Aleksi sekä hänen kaksi veljeään siskonsa, äitinsä ja isänsä kanssa tulivat pistäytymään meillä. Olin siitä tietoinen jo useampaa päivää aiemmin, ja ihan hermona...

Loikoilin silloin riippumatossa ja luin jotakin tylsää kirjaa, tyypillistä kesälomaa minulle... Ei juurikaan mitään tekemistä. Heidän autonsa kaarsi mökkimme pihalle. Sieltä näytti nousevan loputtomiin porukkaa, olihan Aleksin perhe kuitenkin aika suuri suomalaiseksi perheeksi. Pomppasin istumaan ja virnistin Aleksille varovaisen hymyn kun hän katsoi minuun päin. Hän nosti kättään minulle ja huikkasi jotakin josta en saanut selkoa. Olin täysin hänen lumoissaan.

Päivä kului kuten ne edellisetkin Aleksin vierailut. Perheemme söivät ja juttelivat... Puhuivat kaikesta sellaisesta joka ei vaan yksinkertaisesti jaksanut kiinnostaa. Mm. vanhempien töistä ja lasten kasvusta... Erityisen paljon minua nolotti kun äiti puhui Aleksin kuullen koulumenestyksestäni ja siitä, miten kiltti tyttö olen. Viimein ilta alkoi hämärtää, ja minun sekä Aleksin perheiden pienimmät kävivät nukkumaan. Äidit onneksi katosivat heidän mukanaan sisälle.

Alen ja minun isäni olivat siis serkuksia. Heillä oli tapana valvoa myöhään ja tarinoida mökin kuistilla kaljaa litkien. He olivat viettäneet nuoruutensa nykyisessä kodissani, silloin talous oli koostunut monesta eri perheestä.
-Voi miten maalaista... , tökkäsin Aleksia kylkeen kun kuuntelimme isien huppelin säestämää tarinointia pöydän ääressä mökin kuistilla. Asuin toki itsekin maalla vielä silloin, mutten halunnut olla pääkaupunkiseudulla asuvan Aleksin silmissä mikään maalaistyttö, joka pureskelee lehmiä kaitsiessaan heinänkorsia. Ei ikinä. Aleksi naurahti minulle ja hörppäsi olutta lasistaan, johon isäni oli sitä vastahakoisesti kaatanut. Minäkin olin saanut tilkan, vaikken erityisemmin oluesta välittänyt. Irvistäen siemaisin olutta Aleksin esimerkin mukaan.

Olimme aina tulleet Alen kanssa hyvin toimeen. Pystyimme juttelemaan rennosti normaaleista asioista. Kuitenkin tunsin aina tietyn jännitteen ja halun kun olin hänen lähellään. Tästä syystä meinasin pyörtyä, tai vähintään saada pienimuotoisen shokin kun kuulin Aleksin ehdotuksen.
-Lähdetäänkö uimaan?

Voi ei! Muistin kyllä varsin hyvin viimekesäisen reaktioni kun näin hänet uimahousuissa. Silloin uimareissu jäi kovin lyhyeksi kun päätin saada haavan varpaaseeni ja mukamas lähteä puhdistamaan sitä vessaan... Minun oli pakko saada oloani helpotettua, sen verran kuumia tuntemuksia Aleksin uimarinkroppa tiukkaakin tiukemmissa simmareissa minussa herätti. Ja nythän hänestä oli tullut vieläkin isompi poika... Kahdestaan uimaan.. Ei onnistu. Isät naurahtivat ja käskivät olla kiltisti, kyllä huomasi että sekin vähäinen kalja oli sumentanut heidän ajatuksiaan hieman.

Kohautin serkkupojalle olkiani. Hän hymähti ja kysyi minulta uudestaan, vääntäen naamaansa jotenkin kummalliseksi. Minulle tuli siitä mieleen lähinnä surkea ajokoiran pentu. Hymyilin hänelle ja nousin penkiltä. "Mä haen vielä mun uikkarin autosta. Mee sä jo." Voi ei.. Mitä olinkaan tekemässä...

Vaihdoin uudet bikinit päälle pukuhuoneessa. Vilkaisin vielä peiliin. Enkai näyttänyt Aleksin silmissä pikkutytöltä? Olihan minulla pituutta... Ja muotojakin. Tummat, latvasta kaartuvat, melko pitkät hiukset laskeutuivat rintojen päälle, tummat silmät tuijottivat minua takaisin peilistä. Raotin huuliani hieman peilin edessä, kuin kokeeksi, ja naurahdin itselleni. Ei minusta kyllä seksikästä saisi millään. Joku humalainen poika oli kyllä joskus sanonut minua kuumaksi, ja kiihkolla kourinut peppuani, mutta sellaisten puheita ei koskaan kannata ottaa vakavasti.

Astelin kiveystä pitkin rantaan. Pehmeä hiekka tuntui viileältä varpaissa, olihan jo yö. Vedin keuhkoni täyteen kesäyön koivuntuoksuista, ihoani hyväilevää ilmaa. Jätin sandaalit hietikolle ja hitaasti kävelin veteen, askel askeleelta syvemmälle. Vesi tuntui vieläkin viileältä, vaikka oli jo loppukesä. Minusta oli kyllä tullut varsinainen vilukissa. Vesi saavutti rinnat. Tunsin nännien kovettuvan, pienehkö puistatus värisytti minua. Vedin henkeä ja sukelsin.

Ehdin uida jo hyvän aikaa, ja kuunnella kuinka ihanan hiljainen kesäyö olikaan. Välillä joku pikkukala hyppäsi ilmaan ja aiheutti pikkuruisen mulahduksen, muuten oli täysin hiljaista. Olin erottavani vastarannalla jo vähän sumua, mutten ollut varma oliko se sitä. Sameus saattoi yhtä hyvin johtua silmistäni. Niin unenomainen olo minulla oli.

Kuulin miten saunan ovi narahti. Aleksi käveli rantaan hitain askelin. En olisi kehdannut tuijottaa, mutta silti silmäni seisoivat päässäni kuin naulitut. Erityisesti ne tuntuivat kiintyvän Aleksin jalkoväliin, hänestä oli todellakin tullut iso poika. Aleksin iho oli kauniisti ruskettunut, luultavasti uimaharjoituksissa joita voi kesäisin pitää ulkona. Hänen lihaksensa olivat kiinteät ja linjakkaat, varsinkin pakarat, jotka tunnetusti ovat uimareilla laatuluokkaa.

Aleksi pudotti hartioillaan olleen pyyhkeen hietikolle, myös sandaalit, ja juoksi laiturin päähän. Hän hyppäsi siitä pää edellä komean loiskauksen saattelemana ja sukelsi näkymättömiin. Aleksi ei noussut heti pintaan... Katselin varautuneena ympärilleni ettei hän vain pääsisi yllättämään minua. Käännyin toisinpäin ja yritin etsiä hänen hahmoaan vedenpinnen läpi. Juuri kun käännyin takaisin, Aleksi nousi pintaan aivan lähellä minua. Aluksi pelästyin, mutta sitten hän sai minut nauramaan hullunkurisella ilmeellään. Alella yllätyksiä riitti. Kesken naurukohtauksen hän pruiskautti suustaan vettä kasvoilleni. Se tuntui miltei kuumalta.
-Senki...! , huusin ja pyyhin kasvojani. Yritin kostaa, mutta Aleksi kroolasi jo kaukana. Mikä elostelija... Naurahdin ja uin omien taitojeni mukaan hänen peräänsä.

Nautin olostani hyväilevässä vedessä. Enää se ei tuntunut edes kylmältä, vaan ihanan pehmeältä ja lämpimältä... Aleksi olisi varmaankin samanlainen... Olin aina nautiskellut uimisesta, se tuotti minulle mielihyvää. Tämä kerta oli vielä jotenkin erilainen, olinhan sentään sangen hyvännäköisen serkkuni kanssa kauniissa kesäyössä.. Siinä oli jotakin niin nostalgista ja romanttista. En antanut kuitenkaan mietteideni näkyä Aleksille. Hän olisi varmaan nauranut tapansa mukaan ja roiskaissut ilkikurisesti vettä päälleni. Ei hänelle olisi voinut kertoa.

-Naiset ensin, Aleksi sanoi hymyillen kun ehdotin nukkumaanmenoa. Kiitin ja uin rantaan, laitoin sandaalit jalkaan ja kävelin saunalle. En tiedä kuvittelinko, mutta jotenkin minusta tuntui niinkuin joku olisi tuijottanut pakaroitani...

Pukuhuoneen ovi oli raollaan. Aleksin vaatteet lojuivat sekaisin penkillä, ilmeisesti hänellä oli ollut kiire uimaan. Totesin hänen käyttävän boksereita, mikä oli hyvä asia.. Ne olivat mustat, sellaiset lyhyet lahkeet niissä oli. Yllätyksekseni huomasin rintsikoideni olevan lattialla. Kummallista... Aivan varmasti jätin ne siihen penkille...

Avasin suihkun. Vesi oli lämpimämpää kuin järvessä, se sai pienen saunatilan hetkessä täyteen lämmintä höyryä. Yritin olla nopea, jotta Aleksin ei tarvitsisi värjötellä järvessä kovin kauaa. Pursotin saippuaa pehmeälle sienelle ja kastelin sen. Kumarruin hieromaan sillä sääriäni ja jalkateriä, kun tunsin pehmeän käden kosketuksen pakarallani...

8

24814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "pikkutyttö;)"

      ..unohin pistää tohon loppuun et to be continued.. jos joku haluaa:)?

      • Jatka

        Jatka


    • YkS vaAn

      No, nyt se oon mä, mutta... JATKA!!! xDD

    • Miau

      Jatka nyt ihmeessä!!!

    • minä

      miks et voi jatkaa....

    • Jeah

      jatkaa...

    • juuhjuu

      LISSÄÄ!

    • Yhdeksäsosa

      Tarinasi ovat sivuston parasta antia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe