Elikkäs olen ostamassa ilmakivääriä harrastelija käyttöön eli ammuntaa tulisi arviolta 500-2000 laukasta vuoteen.
-Kiväärin tulisi olla tehoiltaan vähintään 300m/s
-Kiväärin omat avotähtäimet tulisi olla hyvät( kestävät´,´" selkeät" ) kiikaria ei siis aseeseen tule.
-itse olen vasenkätinen eli ammun tukki oikealla poskella '
- hintaluokka n. 200-250e
Esimerkki aseena olen ajatellut esim. Gamon Whisper X:sää. Ja muutenkin olen mieltynyt Gamon aseisiin.
Asiantuntijat laittakaahan omia näkökantojanne etenkin noista Gamon pyssyistä!
Kiittäen ja kevään jatkoja toivotellen!
Ilmakivääri harrastelija käyttöön
4
468
Vastaukset
-itse olen vasenkätinen eli ammun tukki oikealla poskella '....
vai oliko tarkoitus laittaa ammut vasemmalla poskella,usein vasuri ampuu vasemmalla poskella....gamon royal on mulla,vaikka ei käy hintaluokkaan...nopeus riittää.vahinkoeläimen lopetukseen.- en ymmärrä
Mitä väliä on ilmakiväärin teholla?
Eiköhän niillä kaikilla saa pahviin reijän kymmenestä metristä? - höh--
Jos sä ammut kuitenkin oikealta vaikka olet vasuri, niin sullehan käy tavallinen kivääri. Vai eikö muka käy?
Sellaista tuskin löytyy tehdastekoisena että se olsi muotoiltu vasen kätiseksi mutta oikea silmäiseksi. - Gamo1763
Gamo Whisper x Olisi hyvä jos ammutaan monta kertaa vuodessa Tietenkin kaikissa aseissa on Eri nopeuksilla kulkevia Ammuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.27110927- 763001
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan842680- 882540
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512252Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2682130- 451461
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1321331Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35942