Elikkäs olen ostamassa ilmakivääriä harrastelija käyttöön eli ammuntaa tulisi arviolta 500-2000 laukasta vuoteen.
-Kiväärin tulisi olla tehoiltaan vähintään 300m/s
-Kiväärin omat avotähtäimet tulisi olla hyvät( kestävät´,´" selkeät" ) kiikaria ei siis aseeseen tule.
-itse olen vasenkätinen eli ammun tukki oikealla poskella '
- hintaluokka n. 200-250e
Esimerkki aseena olen ajatellut esim. Gamon Whisper X:sää. Ja muutenkin olen mieltynyt Gamon aseisiin.
Asiantuntijat laittakaahan omia näkökantojanne etenkin noista Gamon pyssyistä!
Kiittäen ja kevään jatkoja toivotellen!
Ilmakivääri harrastelija käyttöön
4
510
Vastaukset
-itse olen vasenkätinen eli ammun tukki oikealla poskella '....
vai oliko tarkoitus laittaa ammut vasemmalla poskella,usein vasuri ampuu vasemmalla poskella....gamon royal on mulla,vaikka ei käy hintaluokkaan...nopeus riittää.vahinkoeläimen lopetukseen.- en ymmärrä
Mitä väliä on ilmakiväärin teholla?
Eiköhän niillä kaikilla saa pahviin reijän kymmenestä metristä? - höh--
Jos sä ammut kuitenkin oikealta vaikka olet vasuri, niin sullehan käy tavallinen kivääri. Vai eikö muka käy?
Sellaista tuskin löytyy tehdastekoisena että se olsi muotoiltu vasen kätiseksi mutta oikea silmäiseksi. - Gamo1763
Gamo Whisper x Olisi hyvä jos ammutaan monta kertaa vuodessa Tietenkin kaikissa aseissa on Eri nopeuksilla kulkevia Ammuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171071Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46915
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772