mikä teitä tyttöjä kiinnostaa?

nkllknihil

tää on ollu esillä varmaan miljoonaan kertaan, mutta ihan kiinnostustani kysyn, että mitkä ominaisuudet pojissa herättää teidän tyttöjen kiinnostuksen? pintapuolisesti varmaan ulkonäkö, pituus ym. mutta entäs luonteen yms. kannalta? monet sanoo, että "semmonen tavallinen" on paras, mutta oikeesti ei tavalliset tunnu ketään kiinnostavan, vai?

187

5851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöööööööööööööööö

Huumorintaju :) Ja pojille EI EI EI EI HUOM! EIIII!!!! Sovi pillit/roikkuvat rumat lökärit. Ihan tavikset on ihania

• utyidcccccccci

^
        Puhut täyttä paskaa.

Niillä jotka pitää pilli tai roukkivia farkkuja on yleensä tyttöystävät. Sit niillä taviksilla ei ole, eikä ole paljoo kavereitakaan.

• :)
        utyidcccccccci kirjoitti:

^
        Puhut täyttä paskaa.

Niillä jotka pitää pilli tai roukkivia farkkuja on yleensä tyttöystävät. Sit niillä taviksilla ei ole, eikä ole paljoo kavereitakaan.

"Niillä jotka pitää pilli tai roukkivia farkkuja on yleensä tyttöystävät. Sit niillä taviksilla ei ole, eikä ole paljoo kavereitakaan."

NIILLÄ TYTÖILLÄ ON HUONO MAKU, SIINÄ KAIKKI

Klassisesti ja siististi pukeutuvat pojat näyttävät parhaimmilta. Ja onpa kumma, jos me tytöt ihan oikeasti valitaan poikaystävä housujen perusteella.... Kuka tahansa voi mennä kauppaan ostamaan housut, mutta hieno persoonallisuus on vähän vaikeammin ostettavissa....

sanoo tyttö^^

• fgfgfgth

^
        Puhut täyttä paskaa.

Vastustan oikeesti mun koulus on suunilleen 69% pojist pillit taai lökärit kaikil niistä on ollu ainaki 8eri tyttöystävää vakasvassa suhteessa ja niitten kavereita on kaikki

• utyidcccccccci kirjoitti:

^
        Puhut täyttä paskaa.

Mä tiedän miltä sä näytät.
        Sä näytät sellaselta liukuhihna-horolta, joita tulee kadulla vastaan jatkuvalla syötöllä. Sussa ei ole hippuakaan omaperäisyyttä, mutta meikkiä sitäkin enemmän. Blondit hiukset, jotka on pilattu täysin naurettavilla pidennyksillä ja legginssit, joista perse vilkkuu nätisti.

Sinunlaiset olennot sysäisin suoraan bordelleihin vanhojen miesten höylättäväksi, koska aina kun näen sinunlaisen pissiksen, niin minulle tulee mieleen halpa prostituutti, joka tekee kaikkensa löytääkseen oman paikkansa. Paikkasi on sielä bordellissa, joka tässä tapauksessa on jonkin 14v jannun kotibileet, joissa sinä olet se ensimmäinen henkilö joka kellistetään yhdellä siiderillä ja alistetaan asiaan kuuluvalla tavalla.

Aamen.

• gdfh
        fgfgfgth kirjoitti:

Vastustan oikeesti mun koulus on suunilleen 69% pojist pillit taai lökärit kaikil niistä on ollu ainaki 8eri tyttöystävää vakasvassa suhteessa ja niitten kavereita on kaikki

onko kivempi että poikaystävällä on 8 exää vai ehkä vaan 1?

• 14vee;)

^
        Puhut täyttä paskaa.

Minua ärsyttää kun se on niin massaa kun kaikki pojat pitävät pillejä. Se on kauheeta. Sitten ne iankaikkiset hupparit. Ei siinä etteikö DC:n hubbarit hienoilta näyttäisi, mutta voisitte keksiä jtn uutta :)) itse tykkään kun pojat käyttävät flanellipaitoja, tai hieman radikaalimpia värejä. Poika erottuu joukosta :> mutta ei ulkonäöllä ole niinkään paljon väliä, hyvä h-taju, hymyileminen tekee vaikutuksen. Itse kehuskelin ihastukseni liilaa hupparia :> sen jälkeen hän onkin sitä urakalla pitänyt. Mutta kun itse tykkään hiukan enemmän ' homomaisista' pojista. Siis pinkit paidat, tiukat trikoo paidat, mutteivät silti ole homoja. Mmmm

• Nuori16

• 11v poika
        14vee;) kirjoitti:

Minua ärsyttää kun se on niin massaa kun kaikki pojat pitävät pillejä. Se on kauheeta. Sitten ne iankaikkiset hupparit. Ei siinä etteikö DC:n hubbarit hienoilta näyttäisi, mutta voisitte keksiä jtn uutta :)) itse tykkään kun pojat käyttävät flanellipaitoja, tai hieman radikaalimpia värejä. Poika erottuu joukosta :> mutta ei ulkonäöllä ole niinkään paljon väliä, hyvä h-taju, hymyileminen tekee vaikutuksen. Itse kehuskelin ihastukseni liilaa hupparia :> sen jälkeen hän onkin sitä urakalla pitänyt. Mutta kun itse tykkään hiukan enemmän ' homomaisista' pojista. Siis pinkit paidat, tiukat trikoo paidat, mutteivät silti ole homoja. Mmmm

Minä en ole enkä aiokkaan pitää hosuja polvien ala puolella siis mitä ihmeen järkeä siinä on!!

• tyttelivain

Mua itseä kiinnostaa nää asiat

Uskoo Jumalaan oikeasti
      Rehellinen/ Reilu
      Aidosti kiinnostunut
      huumorintajuinen/ iloinen elämänasenne
      Ei liian pinnallinen
      sellainen suloinen ja paijaavainen ei silti liian riippuvainen

plussaa olis jos osais soittaa esim kitaraa :)

• Girl vaan.

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
        :) Tällä setillä mennään!

• ystävällinenonparas

toi on hyvä! mutta lisäisin tähän vielä, että mua ainakin ärsyttää sellaset tyypit joilla on ns. kusi noussu päähän, tai siis että "mulla on iso ego, mä on paras". :D ja myös sellaset pikkupojat, jotka yrittää olla muka niin isoja, niin ne on ärsyttäviä
        -.-

• 11v poika

vihdoin asijaa :) oon ehkä nuori mutta kyllä mä nää asiat tiedän (olen itse täysin ihastunut)

• nennannen

ihan vaan että millanen on tavallinen? mikä määrittää tavallisen poikaystävän, ole oma ittesi, älä yritä esittää mitään.. ja oo avoin ja semmonen helposti lähestyttävä.. ja tytöt tykkää jos uskallat ite tehä alotteen.. :)) niiin ja HUOMAAVAISUUUS!!!! tärkeä :D muista kiinnittää huomioita pieniinkin yksityiskohtiin:)

• frtutyutuy

"Uskoo Jumalaan oikeasti"

:DDD

Hullujen huoneelta löytyy.

• ...
        frtutyutuy kirjoitti:

musta sellanen, joka ei esitä mitään, ystävällinen, mukava,jne. mutta tärkeintä on et se tekee aloitteen, koska mä oon hiukan ujo :D mulla on ihan sama, onko se tavis vai ei..

• r83urr
        frtutyutuy kirjoitti:

Ateisti-trolli :D

• 18 v. uskova poika
        frtutyutuy kirjoitti:

Tai sitten Jumalaan uskominen ei vaadikaan hulluutta, vaan kykyä ajatella asioita myös epärationaalisesti. Omalla kohdallani kysymys ei ole edes kotioloista tai kasvatuksesta (eli esim. herätysliikkeet eivät ole vaikuttaneet)...

• helmi9
        frtutyutuy kirjoitti:

uskotko jumalaan mä myös

• werytwywy

"tavallinen?

ihan vaan että millanen on tavallinen? mikä määrittää tavallisen poikaystävän, ole oma ittesi, älä yritä esittää mitään.. ja oo avoin ja semmonen helposti lähestyttävä.. ja tytöt tykkää jos uskallat ite tehä alotteen.. :)) niiin ja HUOMAAVAISUUUS!!!! tärkeä :D muista kiinnittää huomioita pieniinkin yksityiskohtiin:)"

Kuka oikeesti uskoo tätä paskaa???? jos oot oma ittes niin et saa ketään vähän siinä pitää värittää omia juttujaan että saa likan ei tavikset kiinnosta naisia yhtään ne tykkää vaan rentuista

• pyh+
        werytwywy kirjoitti:

"tavallinen?

ihan vaan että millanen on tavallinen? mikä määrittää tavallisen poikaystävän, ole oma ittesi, älä yritä esittää mitään.. ja oo avoin ja semmonen helposti lähestyttävä.. ja tytöt tykkää jos uskallat ite tehä alotteen.. :)) niiin ja HUOMAAVAISUUUS!!!! tärkeä :D muista kiinnittää huomioita pieniinkin yksityiskohtiin:)"

Kuka oikeesti uskoo tätä paskaa???? jos oot oma ittes niin et saa ketään vähän siinä pitää värittää omia juttujaan että saa likan ei tavikset kiinnosta naisia yhtään ne tykkää vaan rentuista

rentuista, ja rahakkaista, toisessa saa hoivata ja toisessa saa shoppailla sekä ehkä luulla olevansa yläluokkaa, eli parempi kuin vastaantulevat.

• 2+11=?

Ulkonäöllä nyt ei sillee oo väliä (kuhan on mua pidempi ja et sitä pystyy kattomaan naamaan). Muita ominaisuuksia, jotka luen plussaksi, ovat huumorintaju, että kohtelee mua kuin veroistaan (ei nosta jalustalle tai paina maanrakoon), pystyy syvälliseen keskusteluun, on täyspäinen, fiksu, jne.

• hölönpölö 16v

tää ei oo nyt kenenkään muun ku mun oma mielipide

- Ois ehkä jotenki musikaalinen
        - Huumorintaju!
        - Vähän liikunnallinen mutta EI tämmönen http://explosivemusclegrowth.com/images/muscle fitness health downloads.jpg semmonen pieni mies on mun makuun :)
        - Välittää minusta eikä aina aja omaa hyvää
        - Rehellinen, osais kertoa jos joku ei tunnu hyvältä tai jos ei halua jatkaa mutta osais myös kertoa että välittää
        - Kiltti mutta ei kuitenkaan liian kiltti, osais vähän kiusotella :D
        - Joku joka jonka kanssa oikeasti haluaa viettää aikaa muutenkin kuin vain pussaillen ja halaillen
        - Ulkonäöstä en osaa sanoa muuta ku että ei mikään 100kg minua pitempi :)

Eiköhän se ollu tuossa, mikään nuista ei ole pakollista ja totta kai meillä kaikilla on omia virheitä ja ne täytyy hyväksyä :)

• repsxdj
        hölönpölö 16v kirjoitti:

tää ei oo nyt kenenkään muun ku mun oma mielipide

- Ois ehkä jotenki musikaalinen
        - Huumorintaju!
        - Vähän liikunnallinen mutta EI tämmönen http://explosivemusclegrowth.com/images/muscle fitness health downloads.jpg semmonen pieni mies on mun makuun :)
        - Välittää minusta eikä aina aja omaa hyvää
        - Rehellinen, osais kertoa jos joku ei tunnu hyvältä tai jos ei halua jatkaa mutta osais myös kertoa että välittää
        - Kiltti mutta ei kuitenkaan liian kiltti, osais vähän kiusotella :D
        - Joku joka jonka kanssa oikeasti haluaa viettää aikaa muutenkin kuin vain pussaillen ja halaillen
        - Ulkonäöstä en osaa sanoa muuta ku että ei mikään 100kg minua pitempi :)

Eiköhän se ollu tuossa, mikään nuista ei ole pakollista ja totta kai meillä kaikilla on omia virheitä ja ne täytyy hyväksyä :)

Ei yli 100kg mutta toi kuvan tyyppi käy XD paljonkos epäilet painoksi??

• olpjiitzka
        repsxdj kirjoitti:

Ei yli 100kg mutta toi kuvan tyyppi käy XD paljonkos epäilet painoksi??

Siinähän oli että ''EI tämmönen''...?

• Kypeli

Mä kyllä lämpenen, jos jätkä
      - on kohtelias (avaa oven ja sillai)
      - pukeutuu normaalisti (siististi, nykyaikaisesti)
      - urheilee (kamppailulajit suuri plussa!!)
      - ei ole mikään hissukka vaan avoin ja helposti lähestyttävä
      - tekee itse aloitteen
      - haluaa myös jutella "henkeviä" eikä vain kuherrella koko ajan
      - ei polta
      - ei kuitenkaan ole mikään absolutisti, vaan osaa juhlia kun on juhlimisen aika
      - osaa riidellä "hyvin ja rakentavasti"

• Lol.

No mun mieles pojan/lla pitää olla
        - huumorintaju
        - hauska
        - luotettava
        - komea, syötävän söpö;;;))
        - ei mikää angsti jne...
        -rehellinen
        no noi ainaki?
        Ja tytöt haluu yleensä noo,jotkut haluu aika paljon huomiota, joillai jolla on huumorintajua niin niitä voi vähän "kiusata" jne. Entiiäää

• dfgtgerte
        Lol. kirjoitti:

No mun mieles pojan/lla pitää olla
        - huumorintaju
        - hauska
        - luotettava
        - komea, syötävän söpö;;;))
        - ei mikää angsti jne...
        -rehellinen
        no noi ainaki?
        Ja tytöt haluu yleensä noo,jotkut haluu aika paljon huomiota, joillai jolla on huumorintajua niin niitä voi vähän "kiusata" jne. Entiiäää

pojista
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9658145

• rakastunut<3

sammaa mieltä mun poikaystävä on onneks tollanen (ainaki melkein)

en ymmärrä mikä kaukosuhteissa on vikana?? mulla ja mun kundikaverilla on n.100km välieroo ja silti ollaan oltu puoltoista vuotta yhes

• Potkija

Olen harrastanut taistelulajeja jo pitkän aikaa(taekwondo, karate, jujutsu) ja olen tosi urheilullinen en kuitenkaan bodari vaan sellanen telinevoimistelija tyylinen. Tosi kiva kuulla että annat suuren plussan kamppailulajeja harrastaville jätkille. Arvostan!

• vituttaa93

olin siellä ja siel taas esimerkki tästä: kaikkein kännipäisin ja kaikkein fruittarimaisin pojanretku sai kaikki tytöt jutteluun. ei saatana. lähin sielt vittuun aika nopeesti.

• joku..

Tiedän että te pojat ootte aika ihmeissänne kun kokoajan sanotaan että tavalliset pojat on parempia, mut kuitenkin ne kaikki äänekkäimmät pellet saa kaiken huomion.

Oon tyttö ja mä nyt kerron omat mielipiteet asiaan.
        Kun esim kaupungilla näkee sellasseen äänekkään kovis pojan, niin se tuntuu tavallaan helpommalta vaihtoehdolta kuin hiljainen poika. Kun itte en mikään hyvä aloitteissa oo, niin itte ainakin on ehkä helpompi olla sen äänekkään ja villin kaa kun se tavallaan pyörittää koko juttua. Mutta kun ajatellaan kunnolla asiaa, niin eihän ne suhteet kauaa kestä, ne on vain "kokeiluja" mitä nuorena tehdään, rauhallisesta ja kiltistä pojasta saa paremman poikaystävän ja suhde mielestäni kestääkin kauemmin. Niimpä moni oikasti haluaisikin sen kiltin ja rauhallisen jätkän, mutta tyttö saattaa itse olla vähän myös ujo eikä osaa mennä rauhallisille pojille puhumaan niimpä kaupungilla osuu vain silmään sellainen villi jätkä, jonka kimpussa sitten ollaankin. Mutta sitten isompana huomaa että ne rauhalliset ja kiltit pojat ovatkin "parempia", suhde kestää paremmpin. Mulla on kokemusta tästä ja kaikki suhteet on ollu lyhyitä noitten kaikkien kovispoikien kanssa, mutta kilttien poikien kanssa se on ollut erinlaista rakkautta.

Mutta kaikilla sitli on omat mieltymykset ja asia monen mielestä ei ole näin..

• hajdkfghl
        joku.. kirjoitti:

Tiedän että te pojat ootte aika ihmeissänne kun kokoajan sanotaan että tavalliset pojat on parempia, mut kuitenkin ne kaikki äänekkäimmät pellet saa kaiken huomion.

Kun esim kaupungilla näkee sellasseen äänekkään kovis pojan, niin se tuntuu tavallaan helpommalta vaihtoehdolta kuin hiljainen poika. Kun itte en mikään hyvä aloitteissa oo, niin itte ainakin on ehkä helpompi olla sen äänekkään ja villin kaa kun se tavallaan pyörittää koko juttua. Mutta kun ajatellaan kunnolla asiaa, niin eihän ne suhteet kauaa kestä, ne on vain "kokeiluja" mitä nuorena tehdään, rauhallisesta ja kiltistä pojasta saa paremman poikaystävän ja suhde mielestäni kestääkin kauemmin. Niimpä moni oikasti haluaisikin sen kiltin ja rauhallisen jätkän, mutta tyttö saattaa itse olla vähän myös ujo eikä osaa mennä rauhallisille pojille puhumaan niimpä kaupungilla osuu vain silmään sellainen villi jätkä, jonka kimpussa sitten ollaankin. Mutta sitten isompana huomaa että ne rauhalliset ja kiltit pojat ovatkin "parempia", suhde kestää paremmpin. Mulla on kokemusta tästä ja kaikki suhteet on ollu lyhyitä noitten kaikkien kovispoikien kanssa, mutta kilttien poikien kanssa se on ollut erinlaista rakkautta.

Nimim. ' joku.. '

Puhut asiaaaaaaaaa. Veit sanat suustani, hiljasemmille pojille on vaikeampi puhuu, tai sellasille tiiätte mitä tarkotan, koska ku huomais vaikka siinä ettei keskustelu edistykkää, ni miten siitä tilanteesta vois kuvitella lähtevänsä pois ? :D ja muita seikkoja mitkä tekee siitä vaikeeta. Ja ku joillekki niiden suosituimpien ymymym jätkien sanomisille voi vaan naurahtaa tai muuta, et ei joudu panostaa kummemmin, toisinku hiljasemmille jutellessa. Koska tilanne voi olla outo kummallekin, ja tuntua siltä, että siihen mitä sanoo, niin pitäisi aina olla joku syy.

Ne suositut ym, ni tosiaan tekee alotteita ja just niin sanotusti pitää hallussa tilannetta. Et siinä voi olla vaan sillee mukana rennosti, eikä se vaadi mitään.

• tyttönen93----
        joku.. kirjoitti:

Kaikki tuntuu oikeasti olevan kiinni siitä, kuka USKALTAA tehdä avauksen! Tyttöjen on "helpompaa" ja ehkä vähän "huolettomampaa" olla sellaisen puheliaan pojan seurassa. Silloin ei tunnu olevan ongelmaa keksiä sanottavaa, kun tietää toisen olevan puhelias. Jos ei muuta keksi niin kuuntelee juttuja ja nauraa mukana. Ehkä välillä sanoo jotain väliin.

Mutta tosiaan, myös hiljaiset pojat kiinnostavat! Useimmiten se on vain siitä kiinni, että ei tiedä mistä puhuisi hiljaisen tyypin kanssa. Kiusaantunut olo tulee nimittäin siinä vaiheessa, jos menee hiljaisen tyypin luo ja yrittää jutella, mutta toinen vastaa harvasanaisesti ja sitten kukaan ei tiedä mitä oikein sanoisi. Toiselle voi tulla olo, että ei tuota kiinnosta ollenkaan, eikä asia todellakaan ole välttämättä näin. Tosin minkä sille mahtaa, jos molempia jännittää. Tietysti ihmisillä on omat mielipiteensä.

• umbrelah

ulkoisesti omaa musiikki genreään (ROCK/HEAVY YMS) selvästi edustava, miehekäs, mutta silti siisti ja että huomaa ettei jätkä heitä päälleen ihan mitä vaan, muttei saa mennä liiallisuuksien puolelle. Hiuksissa sama juttu. Sisäisesti naisia arvostava, kohtelias mutta kuitenkin oma särmänsä ja hulluutensa omaava, elämästä nauttiva onnellinen mies:) uskaltaa ottaa riskejä (UNELMA)

• pyh+

Noita on assa puolillaan. Ottavat riskejä päivittäin.
        'Sisäisesti naisia arvostava?' tuo on jo aika klisee.
        Ulkonäkö merkitsee aina.
        Miehekäs, mutta silti siisti???, eih!
        Eikös ne 'liiallisuudet' juuri ole sitä särmää/omaa itseään?
        (esimerkkinä vaikkapa sofi oksanen, tuksu, maria vientola )

• mivy-

Minä ainakin pidän pojista joilla voisi olla joitakin näitä ominaisuuksia:

-Huumorintaju (ei loukkaavaa sellaista)
      -Mukava
      -On vain oma itsensä
      -Rehellinen
      -Luotettava
      -Ei elvistele liikaa
      -Liikunnallinen (ei sellaine jonka mielestä penkkiurheilu on liikuntaa!)
      -Vähän tyttöä pidempi, jotta tyttö tuntee itsensä hennoksi :)
      -Ei polta eikä juopottele
      -''Kiusoittelee'', mutta lopettaa kun huomaa tytön olevan vaivaantunut tai jotain
      -Ja ottaa tytön tunteet huomioon
      -Sekä antaa välillä tytölle omaa aikaa

Nämä ovat minun mielipiteeni

• sixteen

tääl puhutaa aina siit et nää "hiljaset" pojat ei saa ketää. oon aivan varma siitä et te hiljaset ja ujot ite keskitytte näihi suosittuihi tyttöihi, ei yhenkää pojan katse käänny sinne toisel seinäl mis voi olla joku itekki ei nii esil oleva tyttö. enkä nyt tarkota et kaikki tällaset ujot sopii yhtee, mut pojil tuntuu olevan nii kovat vaatimukset tytöist et ne ei kato pintaa pidemmäl. joskus vois mennä juttelee sellasel ketä ei välttämät oo pannu iha jokase jätkä kans! ja ite en ainakaa oo mikää hyvä tekee aloittei ja tosimonet tytöt arvostaa sitä et poika tulee juttelemaa. iha sama sit jos menee puihi mut ainaki olisitte yrittäny. mut täs ominaisuuksii mitä mä haluaisin jätkäst:

- HUOLEHTII ulkonäöstään eli on siisti. ei tarvii mitää huippukroppaa yms.
        - kuuntelee myös mitä tytöl on sanottavaa. vaiks sit olis kui pitkä juttu nii kuunnella pitää jaksaa.
        - ei eti virheitä, vaa keskittyy tytön hyviin puoliin.
        - mulle itelleni on tärkeetä millaset hiukset jätkäl on. :p eli ei pitkää ja likast tukkaa!
        - en tiiä onks sellasii jätkii olemas mut sellane ketä tekstaa tai soittaa mulle eikä aina odota et mä soitan ku haluun nähdä.
        -REHELLISYYS
        - voi olla mun kans käsi kädes ihan missä vaa eikä häpee mitää!

tiedoks viel et oon ite vähä isompikokone, mut en mikää läski. eipä oo yhtää jätkää ollu kiinnostunu elämäni aikana koska tuntuu et kaikki kattoo vaa niit kusipäitä ketkä elvistelee jätkiensä kans. et tällast. :)

• adfsafsa
        sixteen kirjoitti:

tääl puhutaa aina siit et nää "hiljaset" pojat ei saa ketää. oon aivan varma siitä et te hiljaset ja ujot ite keskitytte näihi suosittuihi tyttöihi, ei yhenkää pojan katse käänny sinne toisel seinäl mis voi olla joku itekki ei nii esil oleva tyttö. enkä nyt tarkota et kaikki tällaset ujot sopii yhtee, mut pojil tuntuu olevan nii kovat vaatimukset tytöist et ne ei kato pintaa pidemmäl. joskus vois mennä juttelee sellasel ketä ei välttämät oo pannu iha jokase jätkä kans! ja ite en ainakaa oo mikää hyvä tekee aloittei ja tosimonet tytöt arvostaa sitä et poika tulee juttelemaa. iha sama sit jos menee puihi mut ainaki olisitte yrittäny. mut täs ominaisuuksii mitä mä haluaisin jätkäst:

- kuuntelee myös mitä tytöl on sanottavaa. vaiks sit olis kui pitkä juttu nii kuunnella pitää jaksaa.
        - mulle itelleni on tärkeetä millaset hiukset jätkäl on. :p eli ei pitkää ja likast tukkaa!
        - en tiiä onks sellasii jätkii olemas mut sellane ketä tekstaa tai soittaa mulle eikä aina odota et mä soitan ku haluun nähdä.
        -REHELLISYYS

tiedoks viel et oon ite vähä isompikokone, mut en mikää läski. eipä oo yhtää jätkää ollu kiinnostunu elämäni aikana koska tuntuu et kaikki kattoo vaa niit kusipäitä ketkä elvistelee jätkiensä kans. et tällast. :)

vastaus nimim. sixteen

itse olen hiljainen ja ujo mutta en todellakaan kattele niitä suosittuja tyttöjä koska ne kaikki melkeenpä ovat polttavia huoria

• melkein

hittolaine pari vaa kusas

• pyh+
        sixteen kirjoitti:

-REHELLISYYS

tosimonet tytöt arvostaa sitä et poika tulee juttelemaa. iha sama sit jos menee puihi mut ainaki olisitte yrittäny.
        -tosimonet tytöt myös laukoo aika muhevaa skeidaa. Niitäkun kuulee tarpeeksi monta kertaa, menee mielenkiinto koko touhuun.
        Itsetuntoni on kohdillaan, se ei ole ongelma.

• Kalakalakalakala

Kaikki tytöt on erilaisii, eli tottakai ne pitää erilaisista asioista. Ja joskus voi kiinnostuu sellasestaki pojasta jossa ei, ku tarkemmin miettii, ni oo mitään mikä normaalisti viehättäis. Paha määritellä mitään. Ja maku voi muuttua. Mutta monet tytöt on kyl aika samanlaisii, mitä nyt niitä tunnen, ja kyl sen päällepäin näkee, että esimerkiks olemus ja pukeutuminen ja mielipiteet ym ni on nykyään tosi monella suht samanlaisii. Ja nää jotkut vaan menee puhtaasti virran mukana. Ja tosi monella on pahasti kusi noussu päähä ym, ni se vaikuttaa siihen, et joitain sellasi houkuttelis hommata joku haluttu jätkä itellee, et näyttäis ulospäin tosi hyvältä, ne on tottunu, et tollaset on "omaa tyyppiä" ja tollaset jätkät viehättää sit sitäkautta niitä. En osaa selittää, mut ihminen voi sillee muokata jotenki ei-tietoisesti omaa makuaan.

Sen näkee ku joku miettii egoansa ym vähän liikaa. En enää ota sellasii jätkii / tyttöjäkää tosissani, vaikka ne ois kuinka "arvoasteikossa" ylempänä ku mä, / suositumpia :D tuntuu vaan ettei sellasiin voi luottaa nykyään kunnolla, tai siihen et ne on mitä antaa olettaa.

Voin täs nyt luetella mun NYKYISIÄ lempiominaisuuksii jätkien suhtee (jotka yks ihminen täyttää jo ni tää on siltä pohjalta)

1. voin ainakin tuntea luottavani häneen ja siihen että hän haluaa oikeasti elää kanssani (sitte ku ollaan jo seurusteluvaiheessa siis, en nyt viitannu mihinkää ensitapaamisee, mut mainitsin kuitenki )
      2. tietynlainen tuntemus itsestään, eli ei ime vaikutteita pahemmin muista, vaan tietää mitä on ja mielipiteensä, yms., mutta en tarkoita hyvää itsetuntoa tällä, vaan sitä että on vain se "oma itsensä" (Koska sit voit oppia oikeesti tuntemaan ihmistä ku tiedät OIKEASTI mitä hän ajattelee asioista)
      3. oishan se kiva jos tietynlaista tilannetajua tai jotain huumorintajua olis, että voi (ainakin kahden kesken / tutummassa porukassa, vaikka olisi ujo) nii heittää edes johonki välii jotain hauskaa :-D sellanen, et viihtyy sen seurassa siis.
      4. ulkonäkö joko miellyttää, tai sitten ei. (Huom, tämäkin voi muuttua sekunnissa, yhtäkkiä huomaatkin, että joku jota et aikaisemmin ole katsonut, niin vie kaiken kiinnostuksesi ja huomiosi itseensä)
      5. siis sellanen, että tunnen et se haluu olla mun puolella, ja et on hyvä olla sen vierellä. Sellanen mua kohtaan sulonen tietyl tapaa.

HUOM:

Jotkut tytöt määrittelee sen niin, et tavallinen on sellanen vähän hymyilevä (ehkä) ja ei aina niin puhelias, sit kiltti ja kiva, kunhan ei oo mikää syrjitty, tai mikään pahasti erottuva / ällöttävä / eristäytyneen olonen. "Sellanen tavis" ja sillee et ulkonäkö jotenki miellyttäis. Mut jos poika on tonnepäin, ni sillähän sit on kavereita ja seuraa, ja varmasti hyvä asema = se on sitte suosittu ees jollain tasolla .. ?

Mä määrittelisin sellasen "taviksen", ni sellaseks vähän epävarmaks, vois olla jopa vähän eristäytyneempi, ei nyt mikää tosi ujo ja sosiaalisia tilanteita karttava, mut sellanen jonka ulkonäkö ei miellytä sillee nopeesti katottuna, ja josta moni ei oikeen tiedä mitää, ja on vähän omissa oloissaa, tuntematon. Ja sellanen saattaa olla sit kotona ja muualla ihan erilainen ku vaikka koulussa. Mutta eihän tällaseen monikaan ihastu ellei sit oo syvemmin jotenki kiintyny ja tutustunu?

Että kyl ne monet tytöt haluaa just sellasii "ku muutki" , eli suht hyvännäkösii, suht hyvinpukeutuvii, ihan kivoja, ja sillee et on kavereita ja "tuntee porukkaa". Paitsi sit minä, ja varmaa moni muuki tyttö on samoil linjoilla mun kans. Mutta esim kukaan mun (tyttöpuolisista)kavereista ei oo noilla samoil linjoilla mun kans, ne haluaa just tollasii.

Se on vaa monimutkanen juttu. Ite kyl oon ihastunu just tollaseen vahvasti epävarmempaan ym, vaikka 2vuotta sitte en olis. Monet monet vastaantulevat tytöt muutenki tyhmän olosii, ettei oo varmaa menetys, et sellasia ei tartu mukaan matkaan :D monet ei edes tiedä millasen jätkän haluis oikeesti sit ku miettii tulevaisuuttaki.

• OlenPiilos92

Tuol joku taas heittää paskaa! Itseä jätkänä ei ikinä ole viehättänyt semmoset äänessä olevat bimbot ja vaikka pervosti sanonkin, niin ei herätä mitään kiinnostusta ees "siellä"(kaikki tietää mitä tarkoitan), ellei oo aivan päissään! Jotenki koulussa semmoset söpöt naapurintytöt on saanut mun huomion. Järjenvastaisesti minua ujostuttaa ja jännittää kaikkein eniten mennä jutteleen ujona kundina just näille ihanille tytöille.

Jotenki sit aina eksyy sinne bimboihin, koska siihen voi vaan heittäytyä ja sit vaan tyytyy sivusilmällä vilkuilemaan noihin ihanuuksiin. Tytöillä vissiin samoja ongelmia ainakin mitä olen lukenut. Et mennään noihin koviksiin, koska ne on niin helppoja :D

Olen sellainen ns."hyvinpukeutuja", eli laatua on päällä ja varmaan sen takia nuo kivat tytöt katsovatkin mua nenänvartta pitkin ja pitävät jotenkin pellenä!

En tiedä mut itse olin ex koulussa suorastaan rakastunut erääseen hiljaiseen ujoon söpöläiseen jolle en edes uskaltanut puhua. Vaikka tosta onkin aikaa ja paljon on tapahtunut, niin silti kyseinen henkilö on ajatuksissani ollut päivittäin enemmän tai vähemmän!

Kyllä teistäkin ujoista tytöistä tykätään, et nostakaa itsetuntoo ja menkää rohkeesti juttelemaan kiinnostavalle henkilölle!

No mut tässä kaikki tällä kertaa, vois mennä nukkuun!

• karuselli92
        OlenPiilos92 kirjoitti:

Tuol joku taas heittää paskaa! Itseä jätkänä ei ikinä ole viehättänyt semmoset äänessä olevat bimbot ja vaikka pervosti sanonkin, niin ei herätä mitään kiinnostusta ees "siellä"(kaikki tietää mitä tarkoitan), ellei oo aivan päissään! Jotenki koulussa semmoset söpöt naapurintytöt on saanut mun huomion. Järjenvastaisesti minua ujostuttaa ja jännittää kaikkein eniten mennä jutteleen ujona kundina just näille ihanille tytöille.

Jotenki sit aina eksyy sinne bimboihin, koska siihen voi vaan heittäytyä ja sit vaan tyytyy sivusilmällä vilkuilemaan noihin ihanuuksiin. Tytöillä vissiin samoja ongelmia ainakin mitä olen lukenut. Et mennään noihin koviksiin, koska ne on niin helppoja :D

Olen sellainen ns."hyvinpukeutuja", eli laatua on päällä ja varmaan sen takia nuo kivat tytöt katsovatkin mua nenänvartta pitkin ja pitävät jotenkin pellenä!

En tiedä mut itse olin ex koulussa suorastaan rakastunut erääseen hiljaiseen ujoon söpöläiseen jolle en edes uskaltanut puhua. Vaikka tosta onkin aikaa ja paljon on tapahtunut, niin silti kyseinen henkilö on ajatuksissani ollut päivittäin enemmän tai vähemmän!

Kyllä teistäkin ujoista tytöistä tykätään, et nostakaa itsetuntoo ja menkää rohkeesti juttelemaan kiinnostavalle henkilölle!

No mut tässä kaikki tällä kertaa, vois mennä nukkuun!

Pakko kysyy et mist päi oot? :D

• 92abityttö

Mielestäni kaikkein kilteimmät pojat ovat kiinnostavimpia, mutta ongelma on se, että ei niille uskalla puhua.. Ne äänessä olevat jätkät vaikuttavat joskus kusipäiltä. Älykkyys on tietenkin plussaa!!

• suire

Mutta kun ei me kiltit ja älykkäät pojatkaan uskalleta tulla teille tytöille puhumaan =( Miks meille ei muuten uskalleta puhuu? Ite ainakin tulisin tosi iloseks jos joku tyttö tulis juttelemaan... Tosin menisin varmaan ihan lukkoon tai jotain... =/

• vitututusvittu

''Mielestäni kaikkein kilteimmät pojat ovat kiinnostavimpia, mutta ongelma on se, että ei niille uskalla puhua.. Ne äänessä olevat jätkät vaikuttavat joskus kusipäiltä. Älykkyys on tietenkin plussaa!! ''
        MITEN NIIN EI USKALLA PUHUA? PERUSTELE?

• hämmentynyttyttö12
        vitututusvittu kirjoitti:

''Mielestäni kaikkein kilteimmät pojat ovat kiinnostavimpia, mutta ongelma on se, että ei niille uskalla puhua.. Ne äänessä olevat jätkät vaikuttavat joskus kusipäiltä. Älykkyys on tietenkin plussaa!! ''
        MITEN NIIN EI USKALLA PUHUA? PERUSTELE?

Ongelma on siinä, että olen itsekin ujo.. Miten muka avaisin keskustelun, kun jopa ''moi''- sanan sanominen tuottaa vaikeuksia? o.O

• suire
        hämmentynyttyttö12 kirjoitti:

Ongelma on siinä, että olen itsekin ujo.. Miten muka avaisin keskustelun, kun jopa ''moi''- sanan sanominen tuottaa vaikeuksia? o.O

No en tiiä... =( Mut sanoit että et uskalla puhuu ujoille pojille mutta et ilmeisesti uskalla puhuu niille rohkeemmillekaan ellei ne tuu ite puhumaan sulle? No joo mut pitää kai sitten totutella siihen että kukaan ei ikinä tuu puhumaan mulle...

• abityttö92
        suire kirjoitti:

No en tiiä... =( Mut sanoit että et uskalla puhuu ujoille pojille mutta et ilmeisesti uskalla puhuu niille rohkeemmillekaan ellei ne tuu ite puhumaan sulle? No joo mut pitää kai sitten totutella siihen että kukaan ei ikinä tuu puhumaan mulle...

Hmm miten tän ottais.. Eli niin kuin juuri asian ilmaisin, en ole kiinnostunut niistä rohkeista : vaikuttavat joskus itseään-täynnä-olevilta-pelleiltä (huom. onhan niitä poikkeuksia). Ehkä vielä joskus uskallan tehdä aloitteen, älä siis lannistu!! Uskon, että sullekin tulee vielä varmasti joku kiva tyttö puhuu! Kuten sanoin omasta mielestäni kiltit pojat ovat kiinnostavia!!

• kataprooo
        suire kirjoitti:

Suire hei :))
        Ei tollasta asenetta! Se ei sua pitkälle vie, ok?

Jos sä huomaat jonkun söpön tytön, sä voit yrittää tutustuu pikkuhiljaa siihen ja jos se tyttö näyttää "kiinnostuneelta", nii sä voit enemmä yrittää lähestyy. Jos esim. tyttö ois sun kaa samal luokal tai vaiks samas kuvisryhmäs, sä voit kysyy, et tarviiks se apuu tms.
        Mä tiiän, et se on varmasti tosi vaikeeta, mut mä harvoin uskallan tehä alotetta :D

Jos kukaan ei tuu puhuun sulle, sä voit yrittää puhua muille :) Tai vaiks netis (faces?)
        pyydät sitä tyttöö kaveriks, jos sil on sellane (siis face). Siellä on helppo puhuu.
        Joo te kaikki varmaa pidätte mua ny iha täys kusipäin ku kirjotan näin. Mut joo... Älä vaan totuttele siihen,
        et kukaa ei koskaa tuu puhumaa sille. Kyl sä viä joskus sen löydät :)

• jfldpu asd mapsi

Onko se plussaa jos osaa soittaa jotain soitinta? rumpuja,kitaraa

• jebou-95

soitinta soittavat pojat ovat todella söpöjä! etenkin kitaristit. koulussa kuulen aina poikia soittelemassa kitaraa ja sydämeni sulaa!

• tyttönen__

Muhun vetoo ainakin huomaavaiset, rehelliset ja hauskat pojat. Ja tyylistä sen verta että ei mitään pillejä/yli isoja farkkuja, vaan siltä väliltä :D Ja semmoset neuleet sopii pojille älyttömän hyvin!

• xoxoxoxoxoxoxoxo

Hyvännäkönen sen olla pitää!!! Ja mukava luonne! Pojan pitää olla kiinnostunu siit yhdest tytöst eikä niiin, että se miettii kumman haluu!
      Urheiluliuus on aina plussaa!!!

Poika ei saa pitää itteensä MAHTAVANA tai jotenki parempana kuin tyttö.
      Pojan täytyis "jumaloida" tyttöö ja olla oma ittensä. Jollei synkkaa ni sille ei voi mitään. Ei tosi asioi kannata alkaa vääristelemään tai alkaa esittämään jotain muuta kuin oikeesti on.

Parasta on kun tyttö ja poika rakastaa toisiaa ja haluu olla yhessä!

• xoxoxoxoxoxoxoxo

Ja myös oma aloitteisuus esim. treffeille pytämisen tai vaan sitte kaverinaki olemisen suhtee on tosi hienoo!

• uuuu

rento, hauska, huumorintajuinen, HYMYILEVÄ :) kiltti, hyvännäköne, siin se sit on varmaa :D

• hymyilkäämme

ei niinko mies muuta tarvi ku hyvän itseluottamuksen niinko likatki, ni sil pärjää! kuha ny ei liikaa yritä :)

• Mörkökökökö

No tää on sit taas mun mielipide:
      -Huomio tytön. Eli soittaa/laittaa tekstarii, vaikka ei olis asiaa.
      -Ei eti tytöstä virheitä, vaan keskittyy niihin hyvii puolii
      -Ei kokoajan äänessä (ärsyttävää kuunnella jätkää, joka puhuu kokoajan)
      -Ei ole sellain, et antaa heti periks, jos tyttö sanoo jotain, vaa osaa sanoo vastaa
      -REHELLINEN
      -Oikeesti välittää
      -Hellii välillä, HUOM. en tarkota "sellasta"
      -HUUMORINTAJUINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
      -Ei herkkä hermoinen
      -Antaa tytölle omaa aikaa!!!
      -Pysyy ruuvimeisseli yms. kädessä (oon haka rikkoo tavaroita)
      -RAUHALLINEN!!!!!!!!!!!!!!!
      -Tykkää viettää koti-iltaa silloin tällöin.
      -On oma itsensä
      -Pitää siintä tietystä tytöstä, eikä pompi pusikosta pusikkoo.
      -Omat mielipiteet, eikä "varasta" toisten mielipiteitä
      -Hygienian osaava eli osaa käyä suihkussa ilman, et tarvis huomauttaa!!!!!!!!!!!

Sitte ulkonäöstä, joka on vaa sivuseikka:
      -Ei tarvi olla huippu-urheilija, kunhan on hyvä kunto.
      -Ei mikää läski, mut ei mikää sellain langan laiha. Normaali vartaloinen.
      -Normaalisti pukeutuva (ei pilli/liian isoja farkkuja ym.)
      -Mielummin lyhyet hiukset

Ja mikä tärkeintä tykkää tytöstä just sellsena, ku se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja pitää eläimistä :)
      Tollast pakkausta tuskin löytyy, mut aina saa haaveilla ;)

Hygienian osaava eli osaa käyä suihkussa ilman, et tarvis huomauttaa!!!!!!!!!!!

• thö aloittaja

täytän kaikki nuo ehdot monet muutkin em. ehdot... mielenkiintoista... kaikesta päätellen tytöt arvostaa aika lailla juuri niitä asioita mitä ajattelinkin. ja silti täällä vaan yksin ollaan... o.0

• sinkku---

hmmmm? täytän kaikki nuo ehdot paitsi en tykkää eläimistä. eikä kukaan kiinnostu

• :)

Täällä ois, mut mulla on tukka olkapäille tällä hetkellä :)

• Ihastunut <3 <3

Oiks yks tyttö johon oon tosi ihastunu. Oon pyydelly siltä anteeks yhen mun kaverin juttuja siitä facebookissa ja haluaisin kertoo sille että oon ihastunu siihen. Luuletteko että toimis tämmöne viesti "Ainiin :D unohin mainita... sul on ihana hymy :))"?? Jos ette nii kertokaa äkkiä mitä kannattas kirjottaa :D nopeeta.

• pettynytjoojoskusoll
        Ihastunut <3 <3 kirjoitti:

Oiks yks tyttö johon oon tosi ihastunu. Oon pyydelly siltä anteeks yhen mun kaverin juttuja siitä facebookissa ja haluaisin kertoo sille että oon ihastunu siihen. Luuletteko että toimis tämmöne viesti "Ainiin :D unohin mainita... sul on ihana hymy :))"?? Jos ette nii kertokaa äkkiä mitä kannattas kirjottaa :D nopeeta.

en tiiä kannattaa kokeilla, ite oon sanonu kans "sul on ihana hymy" yhelle tytölle tosin sittenku menin seuraavana päivänä kouluun, puolet luokasta nauro mulle ja hoki tuota juttua kokoajan ja jokku hikari tytöt kysy et: "mitä sää tommosta meet sanoon?" et ei oo positiivisia kokemuksia siittä kun kehun jonkun ulkonäköö

• Ihastunut <3 <3
        pettynytjoojoskusoll kirjoitti:

en tiiä kannattaa kokeilla, ite oon sanonu kans "sul on ihana hymy" yhelle tytölle tosin sittenku menin seuraavana päivänä kouluun, puolet luokasta nauro mulle ja hoki tuota juttua kokoajan ja jokku hikari tytöt kysy et: "mitä sää tommosta meet sanoon?" et ei oo positiivisia kokemuksia siittä kun kehun jonkun ulkonäköö

Nii mut tää tyttö ei oo semmonen luonne. Eikä oo samalla luokalla. Yhen luokan alempana. Hän on hyvin kiltin oloinen ja ei tunnu semmoiselta joka menisi juoruamaan kaiken koko koululle.

• sjkldasklslödnjsdkfj

Mörkökökökö: Vaikutat semmoselta tytöltä joka tutustuu aina niihin "pahiksiin" ja äänekkäämpiin ja näkyvämpiin pleijerityyppeihin.

Voin sanoo et tommonen sun kuvailemas henkilö ei ole mikään harvinaisuus. Kyllä noitakin löytyy jos vain tutustuu eri ihmisiin eikä aina "hamua" yhtä tiettyä jätkää!

• jooo-o.....

" pitää tytöstä sellaisena kuin hän on " sanotte te, mutta silti itse vaaditte jätkältä urheilullisuutta ja ulkonäköä -_-

• että joo

Riippuu ihan tytöstä, kuten vastauksista huomaat :)

Minua kiinnostaa yleensä
      - ystävällisyys, huumorintaju, kiltteys
      - ujous, rauhallisuus
      - ei juo eikä polta
      - jotain samoja kiinnostuksen kohteita tai muuten vain sellainen, että voidaan keskustella
      - mukava luonne, ottaa muutkin huomioon
      - huolehtii hygienista/ulkonäöstä jonkin verran (käy suihkussa) :D

• hevarihhhhhh

Mä tykkään hevareista joillaon pitkät ja rasvaset hiukset, ei saakäydä suihkussa, ei leikata kynsiä eikä pestä hampaita

• kige

Kun luin ekat viis sanaa niin olin ilonen että kyllä meistäkin jotkut tytöt tykkää mutta ei... Ei meistä tykkää kun trollit =(

• awwaaw

aaaaAAAAA se yks vaa ei kukaa muu

• natsuu

Jos se poika on suht: kunnollinen ja asiallinen niin se varmasti kiinnittää huomion ja se että se uskaltaa jutella, mutta ei ole asiaton. Hyvä hygienia: esim: käy suihkussa mä en ainakaan tykkää jos kerran tai pari kertaa viikossa käy pesulla. Kiva persoona ja itsestään huolehtiminen on plussaa.

• girl993

Mun pitäis ainakin olla:

- rehellinen
      - hygieeninen ( käy edes kerran viikossa suihkussa)
      - edes vähän urheilullinen
      - huumorin tajuinen
      - on oma ittensä eikä esitä mitään
      -pitää oikeesti välittää tytöstä !!
      - antaa tytölle omaa aikaa
      - eikä " varasta" toisen mielipidettä
      - hellii välillä ( ei sillä lailla)
      Ja sitten ulkonäön perusteella
      - Ei mikään läski eikä langan laiha ( ihan tavallinen vartalo)
      - normaalisti pukeutuva kuin esim lökärit jne
      - mieluiten lyhyt hiuksinen

• säälittävää

girl hitt oot likane pitää ainaki käydä suihkussa päivittäin tai kaks . pojala pitää olla munaa ja meisseliä ja kunnon vaateita tavikset on ällöi!! :)

olette varmaan jotain epätovoisia 16 vuotiaita wowin pelaajia, yök. ällöttää.

mulla on onneks jo seuraa stke fb lassi tuttavainen, Grauh!!

• nauroin

"suihkussa päivittäin tai kaks . pojala pitää olla munaa ja meisseliä ja kunnon vaateita" joku teini horo vaiko kenties "päälliköksi" itseään kutsuva fruittari joka luulee omistavansa maailman siellä kirjottelee ;)?

• Minäpämämä

No mua kiinnostaa yleensä:
      -Huumori (ei kokoaja samoja vitsejä)
      -Ei mikää nurkassa hiljaa istuva, vaa sellane et tulee juttelemaa ;d
      -ei polta/juo
      -Sellane aika herkkä tavallaa ei mkää gangsta kovis :pp
      -Ei mikää pinnallinen
      -Huomaa jos tyttö nolostuu jos poika menee puhumaa vaikka kun tyttö on kamujen kanssa, että pojan pitäs osaa mennä pois siinä vaiheessa..
      -Huomioi tyttöä pikkusilla teoilla, avaa oven, nostaa jos tyttö tiputti jotain ja kaikkee sille on kohtelias (:
      -Jotkut kivat vaatteet, esim kiva neuletakki ja sellaset pillifarkut :pp

• annikola007

-rakastava
      -suloinen
      -lihaksikas (varsinkin selkä

• pogo

Sori mut nyt on ihan pakko kysyy, miks ihmeessä tykkäät karvaisista pepuista? 8D

• pyh+

-rakastava
        ...
        -suloinen
        Suloinen mies?, kuulostaa sylikoiralta, ei mieheltä.

• hhtrghfg
        pyh+ kirjoitti:

-rakastava
        ...
        -suloinen
        Suloinen mies?, kuulostaa sylikoiralta, ei mieheltä.

Reps. Aika hyvä!

• huhoihipiök

Tytöt eivät tiedä mikä heitä oikeasti kiinnostaa. Pitää muka olla söpö, lempeä, huumorintajuinen, ihana, romanttinen jne. Mutta ei ne useimmat tytöt tuollaisista pojista kiinnostu tosielämässä. Pukeutumalla pilleihin, käyttämällä 2 pulloa lakkaa hiuksiin ja olemalla maailman isoin pelle saat tytön kuin tytön.

• iohlsdhkldhökkkkkkkk

itse olen ollut ihastunut yhteen poikaan, mutta kun tajusin millanen kusipää se on, joudun yrittää vaan unohtaaa sen sillä en oikeasti halua ketään fruittaria, kännääjää... joudun vain luopumaan "ihastuksestani" sillä enhän minä oikeasti sellaista halua. kuitenkin vaan joku pettäjä yhdenillanjuttu :D pojat oikeest olkaa omia itsejänne, ei mitään kännääjiä! tytöt tykkää ihanista ja sympaattisista pojista, ei pojista jotka ovat niin suosittuja, sillä en edes uskaltaisi mennä juttelemaan heille. tosin en uskalla jutella edes ujoillekkaan :(

• maailmanmatkaajatar

Voi ne housut sillee pikkusen HUOM!!! PIKKUSEN! lököttää tai saahan ne olla pillit. Musta joillekki sopii niinku tyyliin tai sitte jalkojan malliin =) Mutta siis en tosiaankaa ottais sitä kusipää ääliötä luokan pellee poikaystäväksi. Ne on vaa niitä luokan naurattavi jotka tarvii huomiota ja kaikki energiahan kuuluu heillä itsellensä. Sit ku luulevat olevansa aina tosi hyviä puhujia eli sitä hyvää läppää tulee sit paljon joista oikeesti melkein kaikki on jotain aivan muuta ku hyvää. OLKAA POJAT IHAN OMIA ITSEJÄNNE. Siis tottaki sitä huumorii pitää olla myös, mutta ei sellasta, joka on jo ihan rasittavaa. Sit se kovistelu et joo poltan ja juon joka viikonloppu..ei kiitos kolaha ainakaa mulle.(puhun alle 18-vuotiaista). Saat sitä tietty joskus mut ei kokoajan juua tai jotain.

Kiitos ja kumarrus

• hi barbie

aina on niin kamalan tilannekohtaista minkälaisista pojista itse pidän. Kuitenki perus plussat on huumorintaju, rehellisyys jne. Sitten ulkonäöstä. Kauniit kasvot, kivat hiukset (pitkät hiukset on yleensä ihanat:)), jaajaaaaa no juuu vielä sitten että se aloitekykyisyys on aina tosi hyvä juttu. En mä ainakaan kenellekään naura tai pilkkaa jos aloitteen tekee joku josta en ole kiinnostunut. Arvostan sen verran kuitenki kaikkia ihmisiä.

• pitkätukkapoika

Jes tykätäänhän meistä pitkätukistakin! :D

"aloitekykyisyys on aina tosi hyvä juttu"

Ai no tohonhan se sitten kusikin... =(

• kiiwi-

Snoukkaajat on parasta laatua!!! muita ei tarvita

• jiii95

no kaikilha on kyl iha oma maku, mut oon 95 tyttö ja omaa makuu on just
      -HYVÄ PERSE
      -hyvi pukeutuva (colleget,vähä lököttävät farkut,tavis hupparit ja tämmöset)
      -hygienia (käy suihkus, ei haise jne..)
      -ihan sama polttaako juoko, mut jos polttaa ni ois hyvä olla purkkaa
      -hiusten väril, silmien väril ei ole mitään väliä, mut hiuksis sellai perustyyli
      siin oli noi pinnalliset, mut sit just
      -huumorintajunen(saa nauramaa)
      -saa heittää jätkien kaa läppää, mut ei saa olla ilkee tai sellai epäkohtelias tytöille
      -luotettava
      -rehellinen

• ^v^

Paksu pörssi....

• hi barbie

noo voi sua pitkätukkapoika:(( mutta kato, se aloitekykyisyys on yksi hyvistä jutuista. ja kyllä sinusta varmasti löytyy niitä muita hyviä puolia jos ei aloitekykyä:) kyllä se siitä vielä!

• pitkätukkapoika

No niin kai... Mutta eipä kukaan niitä hyviä puolia huomaa kun oon kaikkien mielestä niin ruma ettei mulle kukaan tuu juttelemaan... =(

• hhhjjjjjjtyttö
        pitkätukkapoika kirjoitti:

No niin kai... Mutta eipä kukaan niitä hyviä puolia huomaa kun oon kaikkien mielestä niin ruma ettei mulle kukaan tuu juttelemaan... =(

pojat älkää huoliko. persoonallisuus on tärkein. ulkonäkö on vain plussaa ;)

• tyttönen__

No, itselleni ulkonäkö ei ole mikään turn-off. Pidän huumorintajuisista, tunteellisista, kohteliasta ja kilteistä pojista. Oma itsetunto on syömishäiriön myötä ollut ihan nollassa, joten en halua kritiikkiä kauheasti kuulla, eli huomaavainen poika on mielestäni unelma. Ja pidän kuitenkin suht- kookkaista miehistä, leveät hartiat, ei mikään kukkakeppi. Ei haittaa jos pieni masu onkin eikä mitään himosteroidi päkkiä. Siistit vaatteet ja tukka on jees :) HYVÄ HYGIENIA

• tyttelitöö

Mulle ulkonäkö ei ole tärkein, mutta sehän on totta, että ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan:) tottakai miehellä pitää olla sen verran hyvä hygenisyys että käy suihkussa kun on rasvaset hiukset ja ei haise. Lihasta saa olla
      & tykkään miehistä jotka käyttää kivan värisiä takkeja ja roikottaa farkkuja MUTTA EI LIIKAA. luonteessa saa olla huumoria & ei liikaa mustasukkasuutta. tämä olisi unelmien mies mutta...

• tyttö 14v

Mun mielestä ulkonäkö ei oo tärkein, mut en kyl haluis mitää läski kasaa. Haluisin sellasen joka on luotettava, avoin, huumorin tajuinen, kohtelias, ei tupakoitsija......

• oeoeoeoeoe

Kohtelias herrasmies ;) (katoava laji)
      Välittää minusta eikä aina ajattele itseään ensin
      Pitää ulkonäöstään huolta
      Rehellinen
      Minä arvostan myös sitä jos uskoo Jumalaan =)
      Iloinen
      huumorintajuinen

suomalaiset miehet ovat maailman parhaimpia miehiä

• TYNNN
    • JessukkaLIINNII

ostin eilen tissiliivit ja ihan on mukavat. Mukavista mie tykkään- Miehisätki MIE MIE MIE JA MUKAVA PITTÄÄ OLLA j a sätkiä vähäsen

• eeiiwvgidndndnd

HHMMMMMM NO EIKÄ OO NOIN vaikka en ole sua (kai) nähnytkään. nyt tuo asenne pois jooko siitä se lähteeee!
      rakkaudella barbie

• jepapepajepa5794

1: Huumorintaju, kuunteleva, ei vilkuile toisia tyttöijä, antaa aikaa, ehdottaa esin.kaupungille,pizzalle tai filmtowniin menemistä jne - yhdessäoloa, on kiltti ja vaikkakin vähän herkkä, hauska, lohduttava, söpö, ja hyväsydämminen, pituudella eipä oikeestaan oo hirveetä väliä, mutta kyllä tykkäisin että poika ois mua vähän edes pitempi. jne, tykkään myös tosi plajon ujoista pojista :3 ei tartte olla aina joku fruide...june. :)

• dreamerdreamer

sellainen olisi kiva bf johon voi luottaa,osaa olla hauska ja huumorin tajuinen,pitää lupauksensa,ei esitä sellasta mitä ei ole ja on oma itsensä,osaa olla hellä tarpeen tullen,jolle voi avautua,silloin kun on levoton olo syleilee vahvoilla käsivarsillaan,johon turvautua.sen ei siis tarvitse olla hirveen erikoinen.miulle ulkonäkö on pieni osa siitä koko paketista,sillä ei ole väliä mitä muut ajattelevat ehkä poikaystävästäni,kunhan kemiat synkkaa.

• rosenttiina

Se on makuasia, minua ei kiinnosta miltä poika näyttää vaan luonne. Jos hän saa minut nauramaan ja onnelliseksi pidän hänestä. Sitä ei voi määritellä.

• MBellaM

Sellanen joka saa mut nauramaan ja muuteski huumorintajunen, ja sitte saa mut tuntemaan että mä oon oikeesti jollain tavalla erityinen muihin tyttöihin verrattuna :)

• tytö

Muhun iskee ehkä vähän omituiset tyypit mut nojaa..

Siis pidän että jätkä on huomaavainen, mutta myös jollain tavalla "renttu" ;) Ehdottomasti plussaa jos mut saa nauramaan, ja uskaltaa tehä alotteen. Ja koska ite oon hirveen hellyydenkipeä niin poikakin sais olla.. mutta ei nyt liikaa kuitenkaan ;d

Ja ulkonäkökriteerit (hyi kun kuulostaa tyhmältä) vaihtelee, jotkut tyypit vaan iskee ja sillon jätkä alkaa näyttääkin omissa silmissä hyvältä. Mutta jotain juttuja, jotka on kehittyny pakoks omalla kohdalla, muitten kanssa en vois kuvitella ees säätäväni:

- Pojan on oltava mua pitempi. Mieluiten yli 10cm.
      - Pojalla on oltava hiukset :D
      - Poika ei saa painaa mua vähemmän tai olla mikään heiveröinen! Ihan kauheeta jos olis itteään kevyempi ja laihempi poikakaveri :D
      - Pojan täytyy olla saman ikänen tai vanhempi (samana vuonna syntynyt riittää)

• t-93:n mielipide(=

Aika monen tytön kuvaukset sopii sellaseen poikaan, joka tuntuu rakastavan tyttöä kirkkain silmin, jolta löytyy sellanen lämmin ja huolehtivainen katse jne...
        Isoin asia kuitenkin on, että pojalla on hyvä itsetunto ja jollakin tasolla sentään itsevarmuutta, vaikka ei uskaltaisikaan tulla juttelemaan (ei kuitenkaan mikään narsisti). Jos on hyvä itsetunto ja sitä varmuutta edes omissa taidoissaan tai jossain, se että osaa arvostaa itseään..... ulkonäkö on tosi pieni asia näihin verrattuna. :) Ihminen on sellainen kuin on, sitä pitää vain osata arvostaa.

[Esim. hyvästä itsetunnosta/varmuudesta: 'Vaikka nainen torjuisi miehen (kohteliaasti toivottavasti), niin mies osaisi sanoa "okei, ei kai sille mahda sitten mitään" tai muuta vastaavaa ehkä hieman hymyillen ja tarkoittaen sitä. Ei ottaisi asioita henkilökohtaisesti. Hyvät päivänjatkon toivotukset ois myös aika jees. Kaikille jäisi suhteellisen hyvä mieli.' Tällainen käytös saattaa sykähdyttää monia(= ]

• Vanhempi&kokeneempi

Paras neuvo on minusta että ole oma itsesi, äläkä huoletu niin paljon mistä tyttö tykkää. :) Teet vaikutuksen vain omana itsenäsi olemalla, ja loppupeleissä opit kyllä ihan itse että mistä se oma kultasi tykkää. Kaikki tietää että tytöt tykkää salaisista ihailijoista. suklaasta ja kukista. Ei siihen tarvita luonteenpiirteitä, ulkonäköä, jos kokonaisuudessaan kemiaa löytyy toisten väliltä. Kyllä sitä ulkonäköä toki ensin katsoo, kun hakee itselleen sopivaa henkilöä. Kuitenkin kun lähdet vain muuttamaan itseäsi vasta kun olet suhteessä, Tai oikeastaan tekemään kompromisseja :) Olkaa listaamatta mistä tykkäätte, ei niillä tiedoilla täällä oikeasti kukaan tee mitään. Jokainen on omansalainen ja tykkää erinlaisista asioista. :)

• x:mbc

Tytöt tykkää insinööreistä ja tradenomeista eli varakkaista

• ripraprop

rahat on rosvoilla, inssit on kortistossa, samoin tradenomit kohta..

• tavispojatkunniaan!

Nää nykyajan säälittävät fruidepojat eli pojat, jotka laittaa hiuksia, pukeutuu pilleihin lökäreihin yms. On ehkä hyvännäköisiä, mutta osaa särkeä vaan sydämmiä. Itse olen kokenut tämän. Mä arvostan poikia, jotka ei esitä mitään muuta mitä oikeesti on, se on ehkä se tärkein sekä rehellisyys ja hyvä luonne. Ja sitten kaikkia plussajuttuja on nää, hyvä huumorintaju, ulkonäkö, pukeutumistyyli yms. Mutta ensiksi tytöt tykkää niistä pojista joista kaikki tykkää, sitten me avataan silmät ja koittaa tavisten aika! :)

• violetsi

Noh,

huumorintaju on niiiin plussaa. Pitkät hiukset ei oo ainakaan mun mieleen, ei musta sovi pojille. Sit hygienia pitää olla kunnossa, ja tiedoks vaan, jos raitista tyttöö meinaat nii jätä tupakat sun muut kokonaan pois. Ite ku oon aika pieni, nii ei tarviis mikään hujoppi olla...

• sdgdsghs

- sisimmässään itsevarma, mutta ei liian näkyvästi ulospäin
      - ei liian pinnallinen, vaan osaisi arvostaa kaikkea, kaikkia niiden omassa olemuksessaan
      - omia ajatuksia, omia näkemyksiä asioista, sekä uskaltaisi sanoa oman kantansa
      - olemalla oma itsensä, ehkä hiukan arvoituksellinen
      - vahva sekä henkisesti, että fyysisesti
      - herkkä ja osaisi olla tunteellinen
      - luova, osaisi ajatella asioita idealististi (taiteellisesti, monipuolisesti, eikä aina liian realistisesti)
      - osaisi olla myös päättäväinen ja tietäisi mitä haluaa
      - kunnioittaisi toista omana itsenään
      - puhuisi rehellisesti ja olisi luotettava (tietenki)
      - ei olisi niin itsestäänselvyys, ei liian yksinkertainen
      - ei jämähtäisi suhteessa, vaan osaisi viedä asioita eteenpäin ja uskaltaisi heittäytyä mukaan
      - ei olisi liian ylpeä, eikä yrittäisi kävellä liikaa toisten ylitse
      - olisi luonteeltaan vapaa ja itsenäinen
      - ujous on söpöä, rohkeus on hienoa
      - ilmeikäs, seksikäs
      - muita ulkonäkö seikkoja ovat: pituus 174-185cm (perfect), aistilliset silmät, vahvat kasvonpiirteet, hiukan lihaksikkaat kädet
      - jos on ''ilkeä'' katse muuten, sen pitää kuitenkin olla arvoituksellinen
      - kaunis poika ei ole miinusta, sillä se ei tarkoita tyttömäistä, vaan fantastista näkemystä

• nanneli16

pintapuolisesti 180 cm ois kiva pituus! tavikset on kyl söpöimpii, mut pitää olla omia mielipiteitä. ja pitää olla positiivinen, kohtelias ja hauska ni kyl mä ainaki tykkäisin! ja ei mitää pitkii hiuksii =D

• Tavisgirl

Mä tykkään tavallisista pojista, huumorintajuisist ja mukavist. Mut oon aika ujo ja yleensä niit "suosittui" pillipellepoikii iskee sellaset "suositut" tytöt joille luonne ei merkkaa mitään ja tärkeintä on olla jonku kanssa yhessä. Eli taviksista tykkää tavistytöt ja monet rempseiltäkin vaikuttavat tytöt voi oikeasti olla tosi ujoja.

• oikeatyttö

Sellainen, joka välittää oikeasti, minusta. Jolla on hyvä sydän ja puhuu minulle totta.
      On rohkea ja tulee puhumaan, jos siltä tuntuu, eikä odota, että taivaalta putoaa meteoriitteja ennen kuin hän lähestyy.
      Tutustu minuun jos olet kiinnostunut ! Et ehkä tiedä miten reagoin, mutta jos et yritä, et myöskään koskaan saa tietää !
      Ei tarvitse olla suosittu, näyttää tietyltä, omistaa sellaiset ja tällaiset farkut tai kiroilla joka väliin.
      Riittää jos, on aito ja uskaltaa kertoa tunteistaan ja ajatuksistaan.
      Ulkonäkö ei ole tärkeä, vaan se, mitä se kätkee taakseen.

Minä pidän pojista, jotka huolehtivat hygieniastaan, ja uskaltavat ottaa askeleen minua kohti.

• inlove

POJAT mitä mieltä ootte siitä että joku n. tuntematon tyttö jonka kanssa on puhunut faces vaik kerran nii pyytää ulos ? ja se poika ei viel tunne sitä tyttöö (:

• Girl-97

-Uskaltaa erottua joukosta
      -Ei kiroile joka toisen sanan välissä
      -Näyttää omaavansa aivot (uskomattoman monelta pojalta ne näyttäisivät puuttuvan...)
      -Pikkuinen romanttisuuskaan ei olisi pahitteeksi... (kukkia ja suklaata!)
      -Ystävällinen
      -Tajuaa käyttää valkoisia valheita
      -Ymmärtää sanan EI
      -Muistaa synttärit ja joulun
      -Hieman huumorintajua (ei sitä poikien tavanomaista alapäänhuumoria, kiitos!)
      -Osoittaa olevansa kiinnostunut
      -Hygieeninen
      -Itsetunto suht. kohdillaan
      -Ei mikään sovinisti, rasisti, pervo tms.
      -Viitsii nähdä vaivaa seurustelun eteen
      Tämmöinen olisi aika hyvä...

• nenna:)

Se on kiinni siitä KUKA, MILLANEN tyttö on kiinnostunu/ tai kenestä oot kiinnostunu... EI VOI määrittää semmosta just yhtä ja oikeaa ja ainoaa!.. toiset tykkää toisenlaisista ku toiset.. niinku täälläkin näkee, aika monella on erilaisia mielipiteitä ja toivomuksia millanen "ihanne" kundi olisi.. ::)

• tytthönen

mua itteeni kiinostaa eniten semmoset pojat joil on semmonen söpö "sekasin" oleva tukka jota voi silleen pörrötää. ja must on ihan ok jos housut lököttää ku must on ainaski ällöö jos pojal on housut niinku korvis! jaajaa ja ois tietty plussaa jos se ois niiku sillee muoti tietone etteij se ny ihan jossaij adidaksen verkkareis käveliss : ) ett tollast mä toivottavasti autto

• dfdfsdfae

@tytthönen
        eli fruittari-pojanretku?

• mayybe

vähä hankala kysymys ko ei kaikki tytöt tykkää samallaisista pojista :D Mutta, mua ei niinkään se ulkonäkö, tai tottakai seki merkitsee muttei paljoa. Se luonne. Jos poika alottaa ite aina juttelemaan ja kehuu,kuuntelee jos on huono päivä. Ja se on musta kans mukavaa,että se poika on mukava. Ei kysele kysymyksiä tyyliin kuis panee? :D ei tosiaan kiinnosta semmoseen ees vastata.

• girl<69

no semmonen poika joka ei esitä parempaa eikä oo itserakas ja ottaa tytön huomioon ja on semmonen ihana vaan

• Tyttö 15-w

Mua ainakin kiinnostaa nää:
      Huumorintajuinen
      Pitää musta sellasena kun oon
      Antaa olla kamujen kaa
      Ottaa suhteen vakavasti
      Ei hauku mua kun on tuttui jossain näköpiiris!

• peppi95

No ainaki pitäis olla väh. 18,5 cm/pitkä ja 15cm/paksu dikki. Muuten ihan turha tulla yrittää.

• ShwizzleMahMizzle

oma hani on tämmönen :
      http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/39438_476342102610_670362610_6342192_2130218_n.jpg

(siis kuka näyttää rauhanmerkkiä :D)
      ja ulkonäkö pettää HYVIN paljon tässä tilanteessa ! En ole ikinä tavannut mukavampaa poikaa koko elämässäni , ja yhdessä oltu jo kohta vuoden, eikä 'tilanteita' ole ollut nyt niin paljon kun niitä unohtumattomia hetkiä .
      Pituutta on herralla 167,8 cm (minulla 161,2 cm) ja ikää 16 (minulla 15), suosittu on kyllä , en edes tajua kuinka sain sen itselleni !! :D tarpeeksi kauan kun tuijotti niin kyllä rupesi lämpenemään ! :3 (ja en siis ole mikään rumilus, oudoksi ja blondiksi on kyllä on haukuttu ! :D )
      SIIS :
      Pointtini on , että kyllä omaperäisyys ja mukavuus on aina söpömpää, kun nää teidän 'fruittari-pissis'-tyylit , ottaisin anytime mielummin tän hätelmäpommin, nams !

• Tsamja

Tykkään jostain syystä rumpaleista ihan hirveesti. Ne on jotenki semmonen heikko kohta miul...

Muuten ei mitään hajua mitä haluan. Oon ihastunu niin äärilaitaisiin ihmisiin, etten itekkään enää pysy mukana.

• Tmelkei20

Oma ihannemieheni:
      -jokusen vuoden itseäni vanhempi (tuntuu omanikäset olevan yhä edelleen niin lapsellisia)
      -mielellään samallainen musiikkimaku ku mulla
      -ehdoton ei lihaskimpuille sellane pieni vatsakumpu on ihana
      -pitkät hiukset tai kalju, muttei ehdotonta
      -parta on jees
      -tatskat ja lävärit sytyttää
      -sellane sopivalla tavalla hiljanen
      -arvostaa naisia
      -tykkää olla lähekkäin
      -on suvaitsevainen (kaikki mustat eivät ole rikollisia)
      -joku tuolla ylempänä oli laittanut hyvin siitä itsepäisyydestä..
      -ja varsinkin se oli hyvä kohta, että miehen pitää olla isompi että tyttö tuntee itsensä hennoksi :)
      -sellanen romanttinen (ei liiallinen mm. ruusun terälehtiä vuoteella ja shamppanjaa jääkaapissä-ylläri olis musta pelkästään vaivaannuttavaa)

Vieläki tulis vaikka mitä, mut ne on enemmänki jotain kohtauksia elokuvista joita toivois jonkun sulle tekevän :D esim death racen alussa oleva keittiökohtaus on hyvä ah!
      Tsemppiä poijjaat! Ja sitten ku te sen tytön ittellenne löydätte niin älkää pettäkö, kiitos.
      On itselle pari kertaa käyny niin, että baarista on lähteny jonkun mukaan ja jälkeenpäin saa tietää et heebo oli varattu. Olo on kauhee, vaikka itse ei oo mitään väärää tehnyt. En itseasiassa ymmärrä mikä tarve ylipäätään on pettää. Suhteessa saa olla jotain vikaa siinä vaiheessa.

• pitkätukkapoika

Sori vähän offtopic mut pakko nyt kysyy että millasestakas musiikista sitten tykkäät? ;D

• Tmelkei20

Sori vähän offtopic mut pakko nyt kysyy että millasestakas musiikista sitten tykkäät? ;D

No oon aika kaikkiruokanen musiikin suhteen mutta kyl metalli vie voiton :)

• pitkätukkapoika
        Tmelkei20 kirjoitti:

No oon aika kaikkiruokanen musiikin suhteen mutta kyl metalli vie voiton :)

Heh, arvelin siis ihan oikein :D Sittenhän täytän lähes kaikki nuo ehdot, tatuointeja tai lävistyksiä ei kyllä oo. Omasta mielestäni oon kyllä paljon aikuisempi kun jotkut muut mun ikäset pellet, ainut vaan että oon vasta 16... :'D

• tyttövaantäältjostai

Asioita joita mä arvostan pojissa ;

-hyvä huumorintaju, joka on muittenkin mielestä näemmä tärkee (;;
      -pojan pitäis olla kypsä, sais olla lapsenmielinen, muttei lapsellinen
      -pojan pitäis tehdä alote, sillä ite oon kovin ujo (; (ja jollekkin joka halusi osoittaa tytölle ihastuksensa kehumalla tytön hymyä, sellainen on aina kovin ihanaa, ja jos asia leviää esim. koko luokalle, tyttö ei ole arvoisesi)
      -semmonen, että sille voi puhua, ilman pelkoo ettei se ymmärtäis
      -ottaa suhteen vakavasti, kaikki naistenmiehet jotka on jonku tytön kaa vaan koska se on kaunis tai koska se on siistiä, häipykää (ulkonäköön ihastuu, mut sisimpään rakastuu

• jepujepujep

Sana:lapsenmielinen
        Synonyymit: idiootti

Sana:idiootti
        Synonyymit:tollo, hölmö, tomppeli, tyhmä, typerys, kollo, lapsenmielinen

• ill=ilovelaugh

hieman 15 vuotiaan tytön mielipidettä, joten pojat jotka vie multa ihan jalat alta ovat:
      - Suloisia ja söpöjä, komeus ei ole tärkeintä. Mutta hyvännäköisyys on.
      - Poika on musta, en meinaa ihon väriä vaan pukeutumis tyyliä, ettei ole mikään fruide yms. Vaikkakin nykyisellä ihastuksellani onkin pillimäiset farkut hän ei ole fruidea nähnytkään!;) Yksi iso mies suosikeistani on tom kaulitz;);)
      -ruskeat silmät ja hiukset!!
      -skeittaustaito, mikä olisi ihanempaa kuin katsella kun oma kulta skeittaa;)
      -poika kuuntelisi samanlaista musiikkia kuin minä: suht raskasta. cradle of filthiä, megadethiä, disturbedia, motörheadia:D:D ja joka kestäisi tokio hotelin, en haluaisi kuulla pojalta tuosta mitään kommenttia!=)
      -Vaikka poika olisikin suht pahis ja polttaa tupakkaa (mahdollisesti pystyy olla polttamatta kun olen paikalla) haluaisin että hän olisi mukava ja huomaavainen
      -iso juttu on että kehtaa olla kumppaninsa kanssa! ja uskaltaa tulla puhumaan (niitäkin on nähty jotka eivät uskalla:D:D tai siis kuultu)
      -Joka tyytyisi aluksi vain haleihin, käsikkäin kävelyyn ja pusuihin=)
      -uuuaaah, iso iso iso asia mikä vie multa niin jalat alta on pojan nauru! mä en rakasta maailmassa mitää muuta enempää!:D:D paitsi tietysti itse poikaa.. Jotenki mä tykkään sellasista ns paskasista nauruista vähän niinku hähätyksestä, en nyt tiedä millaisen kuvan tuosta saitte ja tajusitteko minut ihan väärin!
      -en halua että poika on joka viikonloppu perskänneissä kaupungilla.
      Tuossa hieman mun mielipidettä! tietysti on jotain pieniä erityistapauksia jotka vie multa jalat alta mutta ei pitkäksi aikaa. Nykyisestä olen tykännyt kohta vuoden enkä mitään ole uskaltanut hänelle sanomaan, vaikka hän tietää että tykkään hänestä koska kaverin kaverini kertoi hänelle joka hänen kaveri.

• Sebaaaa92

Täs on yksi, ehkä tämän foorumin ainoa aktiivinen lukija/kirjoittaja joka skeittaa, tosin ikää löytyy jo yli 18 vuotta. Pukeudun oikeestaan frendien mukaan fruittarimaisesti, mut pyrin pukeutumaan oman mielen mukaan. On ehkä liikaa isoilla printeillä olevia t-paitoja, kauluspaitoja ja ylipitkiä slim-huppareita ja pillifarkut, melkonen tyylivirhe mut ei tuo mua haittaa :D

Joidenkin kavereiden mukaan oon melko hyvä lajissani, mut pakkohan se on olla, kun ei muutakaan tekemistä keksi :D Oilisikin hyvä syy jäädä kerrankin pois skeittaamasta, esim rakas, mut se tulee jos on tullakseen. Seurustelin tos joku aika sitten ex-paikkakunnalla, enkä jaksanut lähteä skeittaamaan aina ja se tekikin siitä mielekästä. Frendit luuli että teen ihan jotain muuta.

en sitten täältä ole hakemassa seuraa, kunhan piti kirjoittaa unenpuutteessa.

• minävaa:)

oi skeittari! muhun vetoo nykyisin skeittarit ja niien pukeutumine. Enkä pidä pojilla pillifarkkui pahana asiana, joillekki vaa sopii ne :D

• piiippa_

se riippuu kyllä ihmisestä että mistä tykkää.. monelle riittää et on sosiaalinen, mukava, saa nauramaan eikä ole mikään kauhee "pleijjeri" :)

• ööps

pitää olla huumorintajua ja si aina vähä herkistelyä ku ollaa kaksin! Pleijerit ei oo mistää kotosin, ne on huonon itsetunnon omaavia "koviksia" jokka on usein kyll hyvännäkösiä, mut ei niit kiinnosta vaikka joku oikeesti tykkäis niistä...hokarit on iha vitun hyvän näkösiä ja useimmat ihania ja kivoja. Ittelle on kyll tärkeetä et se uskaltaa ilmasta kaikesta mielipiteet suoraan JA AINA PITÄÄ OLLA PITEMPI KU MÄ JA HYVÄNNÄKÖNEN :)))

• 16+18=?

Tytöt arvostavat sitä että poika tulee juttelemaan, kertoo rohkeasti omista mielipiteistään, eikä esitä mitään. Ja kyllähän ulkonäöllä on väliä, ei sitä voi kieltää, mutta kun tutustuu ihmiseen se muuttuu vähemmän tärkeäksi asiaksi. Eli tytöt pitävät jätkistä jotka avaavat suunsa! Ei ole ihmekään jos tytöt eivät ole kiinnostuneet jos vaan murjottaa nurkassa, tai hengailee tiiviissä poikaporukassa...

• itsekin ihastunut <3

No ulkonäköönhän sitä ensiksi ihastutaan, niin se vaan on. Eli kannattaa oikeesti pitää huolta sellasesta yleisestä siisteydestä, pitää hiukset ja ihon puhtaina ja kivat vaatteet jotka näyttää hyvältä päällä ;) enkä nyt tarkota sitä että pitäis jotain merkkivaatteita olla, mutta on se vähän tylsää jos joku on joka päivä koulussa samat verkkarit ja sama huppari päällä. Farkut ja sellaset vaaleet housut muuten näyttää ihanalta melkeen kenen tahansa jalassa! :D Ai niin ja oot oikeessa, tytöistä on ihanaa kun pojat on pitempii :)
      Mutta siitä luonteesta: hyvä huumorintaju on ehdoton juttu! Ja kohteliaat pojat jää aina mieleen, muhun tekee vaikutuksen aina kun joku vaikka avaa oven tai päästää edellään dösään... :) Ja fiksuus nyt on totta kai plussaa. Ei siis tarvii olla mikään nero ja hyvä kaikessa, vaan ennemminkin semmosta tilannetajua.
      Muuten nyt on vaikea sanoa, kun tytöt tykkää erilaisista pojista, mutta noi on ihan perusjuttuja jotka varmasti puree keneen tahansa :)

Ja vielä p.s: soittotaito, esim. kitara tai piano, se hurmaa tytön ku tytön

• Itsekin ihastunut <3

Ainiiiin ja mä itse rakastan sitä kun poika uskaltaa tulla puhumaan, vaikka vaan jotain random koulujuttuja :) Eli juttele tytöille ja vaikka tekstaa, se on helpompaa kun kasvotusten puhuminen. Sillon tyttö saa myös aikaa miettiä mitä vastaa :)

• laulujapiano<3

Toi soittotaito on niin tosi juttu... Tytöt on ihan heikkona jos osaa soittaa pianoa ja laulaa... Iteki lankesin tähän kun 2 vuotta sitten poikaystävä pyys mua kuuntelee ku sillä oli yks juttu. Sit se soitti ja laulo yhen tosi ihanan kappaleen ja mä olin niin myyty. Ja ollaan vieläkin yhdessä

• tyttö15v.

Ulkonäköön ihastutaan, mutta luonteeseen rakastutaan :) eli luonne on tärkein. Poikien luonteesta vaan sen verran, että ite ainakin tykkään sellasist pojista jotka on huumorintajuisia, ei leiju ihmisille ( monet pojat yrittää olla 'coolei' ja se tekee siit tyypist säälittävän ) , osaa puhuu ja olla kiinnostunu tyttöjenkin asioista ( keskustelun pitää sujua, koska muuten menee nolon hiljaseks.. ) ja tietenkin sellanen tyyppi on kiva joka osaa seurustellessa olla romanttinen ;) Ja itse en tykkää sellasist pojist jotka polttaa röökii / käyttää huumeit / tai kännää usein / ei välitä koulust yhtään ja silleen :) Toivottavasti ymmärsit tarkoitukseni :)

• tyttö15v.

unohdin lisätä vielä sen että pojan pitää huolehtia hygienistaan. Hyvän tuoksuinen poika vie kyllä mukanaan, joten valitse joku hyvä partavesi ;)
        Älä käytä aina samoja vaatteita.. Jotkut pojat sattuu vaan pitää viikon samoja vaatteita jotka ovat usein harmaat verkkarit ja huppari (YÖK) . Jos haluaa hurmata tytön niin käytä farkkuja ja älä aina samoja paitoja. Ainakin mun mieleen on pojat, jotka käyttää suunnilleen Jack & Jonesin vaatteita :)

• plum

mulle ois ihan sama kunha ois hauskaa :D

• rakash

Kivat silmät, hyvi hoidetut huulet, semmoset kivat pörrö hiukset ja aivan ihana luonne

• kakakkakaa

onko siitä oikeasti apua tyttöjen mielestä, jos pojalla on auto? siis joku oikein teinibemari jolla elvistelee.

• bmwx

kysy siltä plondilta siinä kyydissä jos kerkeet.

• möy

pojilla täytyy olla kunnon luonne eikä saa olla mikää kusipää suoraansanottuna, se voi kiinnostaa tyttöjä jos on semmone pahis mutta loppujenlopuks suhteessa toivotaan rehellisyyttä ja luonnetta ja ainakin mun kohalla huumorintajuu :)

• RustinPeacepolaris

Itse tykkään hevareista, on ihan älyttömän sulosia semmoset pitkähiuksiset pojat ! :) Itsekkin siis voin sanoo olevani hevari :D Muttasiis no joitaki ominaisuuksia:

- Hyvä huumorintaju
      - Luotettava
      - Ei katsele muita
      - Hyvä musiikkimaku
      - Itsevarma, keksii puhumista
      - Kuuntelee

• pitkätukkapoika

Jes jo toinen tyttö tässä ketjussa joka tykkää pitkähiuksisista pojista! :D Nuo muutkin kohat jopa täytän, paitsi en tiiä millanen on sun mielestä hyvä huumorintaju... Niin ja itsevarma en todellakaan sanoisi olevani... :'D Joo mut kiitti, tää anto vielä vähän toivoa... :)

• RustinPeacepolaris

Jes jo toinen tyttö tässä ketjussa joka tykkää pitkähiuksisista pojista! :D Nuo muutkin kohat jopa täytän, paitsi en tiiä millanen on sun mielestä hyvä huumorintaju... Niin ja itsevarma en todellakaan sanoisi olevani... :'D Joo mut kiitti, tää anto vielä vähän toivoa... :)

Noniin kyllä toivoa on ! :)) vaikka nykyäänkin aika moni tykkää sellasista fruittareista, mutta oikeeesti vie multa ainaki jalat alta semmoset pitkähiuksiset pojat :)

• tissit4ever

penis. vilauta vähän kakskytsenttistä anakondaa välitunnilla ja pinsee satelee.

• ^*^*^*

huumorintaju ja se, että sanoo jotain nättiä. vaikka ihan ohimennen jotain aiheeseen liittyvää, vaikka jos puhutaan hiuksista niin että "sulla on hiukset kivasti" tai jotain. se kiinnittää huomion jos sen sanoo tosissaan eikä läpällä.

• ;)

Muijia kiinnostaa oikeesti LUONNE! ole "ns" herrasmies, ota muut huomioon ja kysele kuulumisia. Ulkonäköön vaan herää huomio ja sen kautta tutustutaan ja seurustellaan ehkä vähän aikaa, mutta jos jollain on aivan ihana luonne niin silloin ei haeta vaan yhen yön juttua. Ja se on iso juttu että ei puhu jostain muista muijista että vittu hyvä perese tms. Koska se just osottaa että et oo kiinnostunu kyseisestä tytöstä jonka läsnä sanot sen. Avoimuus on yks juttu kans. Vihaan sitä kun oon itse aika avoin ja kerron tunteistani ja jos jokin ärsyttää.. kukaan jätkä ei ikinä kerro mulle. Ja sillon tulee semmoinen fiilis että sitä ei kiinnosta oikeesti. Si semmotteet pikkuasiat et annat tyttöjen / naisten mennä ovesta ensin ja avaat oven. se vie jalat alta!!!

• aitouden perikuva

tottakai ensimmäisenä kiinnittää ulkonäköö huomion, mut jos poika on luonteeltaan ihana nii mulle ei ulkonäkö vaikuta parinvalinnassa pätkän vertaa. tärkeintä on se että poika uskaltaa olla aito, oma itsensä, eikä pelkää muiden mielipiteitä itsestään.rehellisyys, luotettavuus ja kohteliaisuus ovat valtteja. se että jaksaa puhua kauniisti ja ottaa toisen tunteet huomioon on ihanaa.pää asia että kultane sisältä !

• Tyttelitykkaa

Rehelliset, luotettavat, mukavat ja ne jotka ovat omia itseään, eikä esitä mtn "Hei moon cooli man"

• Tyttö täälläkin

Jep ulkonäkökin vaikuttaa. Pitää olla hiukset puhtaat eikä mikään jatkuva rasvaletti ja finninaama likasine vaatteineen. Söpöt kasvot ja kiva kroppa kiehtoo.

Luonne on todella tärkeä ominaisuus myös. Ei saa olla ärsyttävä huutaja, riehuaja ja jatkuva kirosanan vääntäjä vaan pitää olla huumorintajuinen, reipas, mukava, hyvät jutut, hauskuttava. Ei saa olla idiootti luenteeltaan eli jatkuvasti äänessä, härnäämässä ja mollaamassa tyttöjä.

• Muistoissa vaan

Finninaamalle ei usein voi mitään vaikka kuinka hoitaa sitä.Aikuisena finninaamaa ei enää miehillä olekkaan jos sopiva tyyppi muuten löytyy kestä häntä finnisenäkin.Teininä monella pojalla on heikko itsetunto ja esiintymistarvetta.

• helikeiju92

Mua ainaki kiinnostaa semmone aito kiinnostus, huolenpito ja huomaavaisuus. Pojissa en pidä liiallisesta yksinkertaisuudesta (enkä nyt puhu ulkonäöstä). Semmone, et jos todella välittää jostain tytöstä, ni osaa osottaa sille et sä oot just se mun tyttö. Tyttö pitää saada tunteen ittensä tärkeeks, rakastetuks ja kunnioitetuks :) Ulkonäön perusteella en ala luokittelee mitään mitkä kelpaa ja mitkä ei. Kyl sen sit tajuu. Kuhan on hygienia kunnos! :D

• kilttiujopoika

Tykkääkö kukaan tyttö kilteistä, ujoista, hiljaisista ja rauhallisista pojista?

• itsekin ihastunut <3

kilttiujopoika: oon itsekin aika ujo ja kai suht rauhallinen (tyttö), seurasta riippuen (; On oikeesti kiva kun joku ei tee koko ajan kauheeta numeroa itsestään, mutta jos oot kauhean sulkeutunut niin et kyllä tutustukaan kehenkään. Ja vaikka onkin parempi, ettei poika oo mikään polttava ja juova nuorisorikollinen, niin kyllä hauskaa pitää osata pitää ja välillä vähän repäistä :)

• Yeahhh

Mä en kato oikeestaa mitään muuta ku sitä et on laiha/normaali kropaltaan ja pitkät hiukset. Joo mul on joku fetissi mut ne hiukset on tärkeimmät ja katon lyhyttukkasii jätkii niiku jotain koiria tai toisia tyttöjä. Järjettömän iso plussa myös omanlaisesta vaatetyylistä. Ei siis mikään kliseestä revitty tr00 metullisti tai hoppari. Vaikka vaatteet ei todellakaan sopis yhteen ja olis outoja härpäkkeitä kaikkialla niin silti suuri plussa ja arvostus kun uskaltaa olla oma itsensä ulkoisestikin. Siis kyky olla kulkematta jotain kaavaa pitkin.
      Alfajätkät ällöttää mua niin siks saalistan ittelleni niitä ujoja nörttejä mieluummi.

• sienikamera

Minuun ei ole yksikään tyttö kiinnostunut. Olen kai liian "läski". Painan 70 kg ja olen 165 pitkä. Minulla on mustat hiukset ja olen kai niitä hoppareita .

• Germane

no tää ainaki olis ihan kiva :
      - ei polta tai nuuskaa
      - urheilullinen
      -luotettava
      - mukava
      -rehellinen
      - ei etsi vikoja minusta
      - hyvännäkönen
      - kohtelias
      - puhelias ,
      - helposti lähestyttävä
      - hygieeninen
      - käytää hienoja vaatteita
      ja plussaa ois toosi hyvä kroppa :)

• -_-

Kun nää luki ni ei oo mulla mahollista saaha nykyään tyttöystävää. En oo urheilullinen eikä mulla oo kaikkien toivomaa hyvää kroppaa.

• ...

Ei kaikki tykkää bodatuista miehistä. Vaikka jotkut tytöt ihailee sellasia tosi bodareita nii ei ne silti välttist haluu ittte sellast.

• Poika97...

Kelpaisinko minä kellekkään teistä.

-Olen 13v
      -Harrastan:pyöräilyä ja nyrkkeilyä
      -Painan 75kg
      -olen 165 pitkä
      -Käytän lökäreitä ja isoja vaatteita
      -En polta/nuuskaa enkä juo
      - Olen huumorintajuinen
      -Käyn joka päivä suihkussa
      -Olen kohtelias
      -Minulla on mustat hiukset
      -En petä lupauksiani
      -Olen puhelias.

• teiniäiti .

; D Itse katson aina silmiä ja sitten avaan kokonaiskuvan.. Myös luonteenpirrteet ovat tärkeä juttu..

• wazxdrgvbhy

Nooh. Ainakin se,että on oma itsensä eikä esitä toista. Rehellinen, huumorintajuinen ja näyttää että oikeasti välittää ja on tosissaan suhteessa.
      Ottaa huomioon tyttöystävän ja oman tarpeen. Kuuntelee jos tytöllä on jotain huolia tai kerrottavaa ja on myös itse valmis kertomaan ja luottamaan samalla tavalla tytölle omat huolensa ja kummatkin osaa pitää ne omana tietonaan.
      (ei liikaa lelli.)

Mutta, se on hankala mennä sanomaan koska eri ihmiset pitävät erilaisista miehistä. Itse olen ainakin sitä mieltä, että pitää olla jotakin yhteistä, että suhde ylipäätään toimii.

• 15v.tyttönen

Hmm...tämä on niin makuasia ja itse en ole oikeastaan miettinyt koko asiaa pahemmin ennen, mutta nyt voisin yrittää. Mulla ei ole ainakaan tiettyä tyyppiä, mitä etsin esimerkiksi ulkonäöllisesti ja uskon, että joskus se oikea kävelee vastaan.
      Jos ensin ajatellaan ulkoa näköä niin pituus, minua pidempi mielellään aiankin kymmenisen senttiä, että voi käyttää korkkareita.;) Sitten ruumiin rakenne, ei tarvitse mikään bodari olla, mutta vähän lihaa luitten päällä, ettei mikään kukkakeppi ole ja edes pikkaisen urhelilullinen. Silmien ja tai hiusten värillä ei ole niin väliä, mutta itse tykkään lyhkäisemmistä hiuksista. Siisti pukeutuminen on aina plussaa, mutta ei poikien nyt tarvitse niin kovasti laittautua.
      Luonnekin on aika makuasia, mutta itse pidän hieman rauhallisemmista pojista, jotka osaavat kuitenkin heittäytyä. Huumorintaju, luottamus, rehellisyys ja aito välittäminen ovat tärkeitä. Ja yleisesti hyvät käytöstavat. Lisäksi pojan täytyy pitää minusta itsestäni juuri tällaisena - kaikkine vikoineni.

• vulp

Mun mielest kaiken kaikkiaan parhaimpii jätkii on semmosset mukavat ja hauskat mös sellasset mitkä osaa pitää niiku huolta siitä et ne ei esitä mitää ja semmosset joihi voi luottaa mut niit näkyy olenvan tosi vähäs ;( ja ne on ihanii ne ketkä normaaleija siis tyylil ei niin välii oot paitsi se et huosut ei saa roikkuu puol tangos ja haarat lattial ei OLLENKAA KIVAA KATELTAVAA ! ... muuten ja ulkonäöl ei niin suurii vaikutuksii :))

• 16

No ite oon siis tyttö ja henkilökohtaisesti sanonn nyt mitä tekee muhun vikutuksen:

-No pukeutuminen ja ulkonäkö, mut ei tartte olla siis mikään komee vaan sellanen joka välittää ulkonäöstään ees vähän
      -Huumorintaju
      -Uskaltaa tulla juttelee, sillee vaik vaan kaverimieles, eli ei heti mitään iskujuttuja
      -Ole oma ittes äläkä koita mennä porukan mukana. Ne jotka ovat vähän erilaisia huomataan heti, mut ei väkisin tartte olla jotenkin erilainen
      -Itse ainakin vihaan nuuskaa ja koulussamme on niitä "suosittuja" poikija jotka nuuskaavat, enkä tykkäis suudella ketään röökin polttajaa, koska en itse polta
      -Älä hauku tai mitään muuta tyhmää jolla koitat muka olla kova kundi, ei tehoo

No noi nyt ainakin ja muista et kaikki tytöt tykkää erilaisista tytöistä

• Reddis

Itseä pojassa kiinnostaa :

-Huomaavaisuus; Muistaa myös tyttökaverin tarpeet ja toiveet, eikä jätä niitä taka-alalle tuoden omat halunsa ensimmäisiksi

-Aito kiinnostus; ja sen näyttäminen. Itse henk. koht. en pidä lahjoista, kukista tms. vaan mielestäni se, että pitää toisesta, pitää pystyä näyttämään muillakin kuin tavaroilla

-Huumorintaju; Sellaisen tyypin kanssa kulkeminen, jolla on paska huumorintaju, ei ole mukavaa. Oikeasti.

-Avoin; Sosiaalinen, muttei liikaa. Jos itse on enemmän anti-sosiaalista tyyppiä, voi kundikaverin roikkuminen toisissa kaveriporukoissa ja tyttölaumoissa ärsyttää. Kuitenkin, jos tyyppi on liian sulkeutunut, ei suhteessakaan voi keskustella avoimesti

-Ei saa esittää; Jos tyyppi esittää jotain muuta kuin oikeasti on, sen näkee ja kauas. Erityisesti ärsyttävät sellaiset "kovikset", jotka kiskovat siwan lastauslaiturilla pussikaljaa. Hyh.

-Ulkonäkö; Suurin osa tytöistä on melko muotitietoista porukkaa ja kiinnittävät ensimmäisenä pojan ulkonäköön huomiota. Kuitenkin, jos tyttökin osaa olla aito eikä vain massateini, ei pojan ulkonäöllä loppujen lopuksi oikeastaan ole väliä.

-Ei tupakkaa, nuuskaa, viinaa; Koska sehän tiedetään kuinka näiden kanssa loppujen lopuksi käy.

-Luotettava; Sellainen, jolle voi kertoa omat ajatukset, toiveet ja haaveet ilman, että tarvitsee pelätä että niille nauretaan tai kerrotaan eteenpäin.

Tässä oli nyt mielestäni tärkeimmät asiat. Lista voi tuntua pitkältä ja mahdottomalta, mutta kyllä tuollaisiakin jätkiä löytyy (: Jos (ja kun) jätkältä ei kuitenkaan löydy näistä ihan jokaista, tietyt piirteet korvaavat kyllä jotkin huonommat. Tyttö katsoo kundeja enemmän kokonaisuutena kuin pieninä yksityiskohtina.

• سرحان بشارة سرحانسرح

سرحان بشارة سرحان

• naamiokostaja

Raha.

• dsaertdsa

1) itsevarmuus. mutta ei ylimielisyys.
      2) huumorintaju. mutta ei semmone dissaava ja pellemäinen käytös
      3)olemus ja kohteliaisuus. joka periaatteessa liittyy tohon itsevarmuuteen :) ei oo mitään seksikkäämpää jos mies on avoin ja itsevarma
      4) rohkeus. ujot miehet eivät saa mitään aikaseks
      5) ulkonäkö kieltämättä. ei liian huoliteltu mutta siisti ulkonäkö pelaa :) siisti iho on aina plussaa

• aiid

no useimmiten tytöt tykkää luonteeltaa ystävällisest ja hauskast pojasta:)
      puolpitkät hiukset on kans jees, ja kyl ne paljo haukutut pillifarkut mitkä vähä lököttää ni kivoi on:D
      mut kyl se luonne sitte voittaa

• MunMielipiteeni

Hm, tää on vähän kinkkine.. Kun nyt mietin eri miehiä jotka ovat vetäneet mua pualeensa niin jotkut niistä on ihan eri maata toistensa kanssa.. muutta jos nyt jotain pitää mainita niin ystävällisyys, huumorintaju, luotettavuus, pitää osaa sanoa mielipiteensä eli ei jää ihan tossun alle ja myötäile vaan. Ulkonäkökin hiukan vaikuttaa, pitäähän sitä tuntea seksuaalista vetoakin jaja.. no pitää antaa tarpeeksi huomiota muttei liikaa, kiinniroikkuminen ja liiallinen mustasukkaisuus on ärsyttävää joten pitää olla omaa tilaakin.. Älkääkä vetäkö jokaista jätkää turpaan joiden kanssa juttelemme tai joita jopa halaamme ihan vain ystävyyden merkein!! :) .. Ja tiesittekö, että siitä tulee ihan mahtava tunne, kun vaan NUKUTTE vierellä ja pidätte lujasti kiinni!!

• FGYHUIJDOKSPKC

EI AINAKAAN MITÄÄN FUTARIA, TAI LÄTKÄ OSSIA EI MEINAA KIINNOSTA NUO LIIMA PIISKAT :SS

• Ewelyn

Hittoon taas se ulkonäkö. Mua ei kiinnosta paljoakaan onko pojalla finnejä vai ei, onko silmälasit or not jne.. Ihan sama!

Muhun tekee vaikutuksen hiukset (puhtaat ne ainakin pitää olla!), kroppa, huumorintaju, lempeys, hellyys, musiikkimaku, ei mikää hirvee kaksmetrinen hujoppi... Ja sit se ett poika huomioi tytön ja ett siit näkee et se välittää oikeest.

• in my dreams

Minä tykkään aidoista ihmisistä, ei yritä esittää mitään "parempaa" kuin oikeasti on ja jaksaa aidosti välittää. Positiivisuus ja iloisuus on ehdoton, en jaksaisi millään katsoa negatiivista miestä joka ei näe juuri missään mitään hyvää. Itse kun näen oikeastaan joka asiassa edes jonkin pienen hyvän. :)
      Rehellinen, luotettava, heittäytyvä (ei liian nysverö, uskaltaa tehdä asioita ihan spontaanistikin), kiltti muttei liian, osaa siis sanoa oman mielipiteensä ja ilmaista mitä oikeasti haluaa jne. :)

Ulkonäöstä pakko sanoa, EHDOTON EI on rasvaletti, hevari tai punkkari. Muuten ei juuri mitään väliä kunha hygieniastaan huolehtii ja luonne natsaa mulle. :)
      Tietty OK-look on plussaa.. ;P

Noh, taitaapa olla liika kovat vaatimukset kun ei tällaisia tahdo mistään löytyä ;P

• 11v poika

en pidä itseäni hyvänä sillä mä oon aika nörtti pliis auttakaa

• peace of cake

Mun mielestä pojan pitää kunnioittaa Mua ja mu päätöksiä/tekemisiä, ja siitä ulkonäöstä ehkä vähän että se ei ois mikää rasva letti tai huonosti hoidetut kasvot ,mutta mä en nii kato ulkonäköö ainakaa kauheeati :) ja tietenki mä kunnioittaisin sitä poikaa samalla tavalla ku se tekis mulle :D

• dreambfpitäisinkiilove

1.Aika hyvännäköne et kehtaa liikkuu sen kaa jossai ja muutenki onha se ny kiva kattella.
      2.Ymmärtävä ja voi kertoo kaiken
      3.Hauska ja hyvä huumorintaju
      4.Osaa pukeutuu hyvi.
      5.Ei tod rasvalettii ja hygieniasta pitää huolehtia!
      6.Kunnioittas mua ja mun päätöksii yms.
      7.Sit ees vähä lihaksikas eikä ylipainone.
      8.Kertoo jos oikeesti välittää ja uskollinen, ei kato muit sillee
      9.Itsevarmuus on jees mut ei ylimielisyys ja esittäminen.

Sit plus et poika olis tyttöö pidempi ja hei plz, älkää kattoko vaan kroppaa persettä ja rintoi ja muutenki un ku ei noille muodoille voi mitää:( juu love u boys bye

• Vitutusover9000

"älkää kattoko vaan kroppaa... ja muutenki un"
        Eli siis pojan pitää olla hyvän näköinen ja hyvä kroppa, mutta ei saa välittää tytön ulkonäöstä??...

• Jooooxdd

Googlatkaa muute paul zimmer, jacob sartorius jonka sukunimee en osaa kirjottaa, siin o hyvä un ehk vähä liianki ollaksee totta, "rumemmatki" kelpaa

• A200320140504021118A

SEURUSTELU AVOLIITTO TYTTÖ YSTÄVÄ TYTTÖ KAVERI NAIS YSTÄVÄ NAIS KAVERI OISIT SAANA OLLA ILMAN53 VUOTTA 54 VUOTTA NAINEN SEN IKÄINEN SEURUSTELU AVOLIITTO POIKA KAUNIS SIISTI SALAINEN RAKKAUS YSTÄVÄ POIKA KAVERI MIES YSTÄVÄ MIES KAVERI TÄRISEVÄ PORNOSTTAAT PORNOSEKSI PETOFIILI NÖRTTI NYGRI TIPSA TAPSI TAKA HUONE PÖMPELI SALAISESTI MURSI MURMELI PINA PIMPPA PIMPERO TENA MUKSI KAUPPALAN KADU9 RÄFINTINTTI TEKIS ANTAS TEHDASSEN SAIS OIS TEHNYT SEN AVOLIITTO VAIMONA YHDESSÄ ASUMASSA EUKKO KULTA ROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA MIEHENÄ SURAKKA VELI PARISUHDE PARISKUNTA VAIMONA RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖPOIKA VAUVA VAIMON OMA LAPSI ÄITINÄ SIINÄ LAPSEN MIEHENÄ SEN LAPSESA ISÄ MIES LASTEN TARHA PÄIVÄKOTI KERHO ESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 3216325 YLÄASTEKUMMUNKOULTTÖ97 RIPPI KOULUTYTTÖ POIKA NIITTEN VANHEMMAT TIEDÄÄT PAREMMIN POHJOISAHONKADU28D9 OUTOKUMPU SURAKKA VELI

• Himobloggaaja

Musta rohkeus ja itsevarmuus on parhaat pirteet ulkonäöstä huolimatta

• ghftjhfyjh

Poijaas kinostaa vuan se notta onk se ristuksen liekeissä minun miettimisestä vahi eikö se ou.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      84
      3852
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1822
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1136
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1101
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      64
      946
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      811
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe