Tervehdys!
Olen parisenkymmentä vuotta reissaillut omatoimisesti ja buukkaillut lennot ja majapaikat aina halvimmista paikoista. Nyt olen jo pitemmän aikaa varaillut Travelnow:n kautta, koska se tuntuu ehdottomasti halvimmalta. Laitan tähän suoran linkin ja vinkiksi, että vertaile hintoja eri päiville tyyliin -3-5pv, koska saattaa olla suuria hintaeroja! Erityisesti USA diggareille löytyy todella hyvin valinnanvaraa. Mukavia reissuja!
Iltasanomat selvitti: Travelnow HALVIN!! http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1708942
"Internet-erikoishinta"-takuu!
"Jos samaan aikaan ja samassa hotellissa on saatavissa edullisempi hinta, ota meihin yhteyttä 24 tunnin sisällä tehtyäsi Internet-erikoishintaisen varauksen. Kun olemme tarkistaneet alhaisemman hinnan paikkansapitävyyden, valintamme mukaan joko tarjoamme yhtä alhaisen hinnan tai peruutamme varauksen korvauksetta. Tämä takuu koskee vain Internet-erikoishintoja."
Tässä suora linkki Travelnow sivustolle, tsekkaa vaikka oikealta "hotellitarjoukset":
http://travel.ian.com/index.jsp?cid=218964
Terveisin, Jokke
Vinkki omatoimisille!
jokkevaan
1
316
Vastaukset 1
- vertailkaa aina
No ei ollut kyllä edullinen, kun katsoin esim. HKI-Amsterdam, niin jollain Ryanairilla, tai Norweigian airilla pääsee kai muutamalla kympillä, niin tuo Travelnow tarjosi jotain väh. yli 350€:n lentoja!!!
Ehkä oot niin rikas, että sulla on vähän eri käsitys halvasta, kuin meillä muilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101811- 1471165
- 671093
- 881091
- 1011024
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku152885- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654